Ogłoszenie z dnia 2020-12-31
Ogłoszenie nr 776719-N-2020 z dnia 2020-12-31 r.
Rozbudowa budynku gospodarczego na kompleksie sportowym o pomieszczenia świetlicy wiejskiej oraz zagospodarowanie terenu wokół
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Roboty budowlane
Nazwa projektu lub programu: Projekt pn. „Rozbudowa budynku gospodarczego na kompleksie sportowym o pomieszczenia świetlicy wiejskiej, jej wyposażenie oraz zagospodarowanie terenu wokół, a także stworzenie siłowni zewnętrznej na potrzeby aktywizacji społeczno – zawodowej mieszkańców” dofinansowany ze Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Osi priorytetowej 7.Rozwój lokalny kierowany przez społeczność, Działania 7.1 Rozwój lokalny kierowany przez społeczność, Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Kujawsko-Pomorskiego nalata 2014-2020
Minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %): 0%
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania: Nie
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających: Nie
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: Nie
telefon: 56 683 77 81,
faks: 56 683 77 08
e-mail: monika.pujer@ciechocin.pl,
www: www.ciechocin.pl
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL): Tak, www.ciechocin.bip.net.pl
Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia: Tak, www.ciechocin.bip.net.pl
Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem: Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie: Nie
Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób: Nie
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób: Tak
Inny sposób: Ofertę należy złożyć w formie pisemnej pod rygorem nieważności za pośrednictwem operatora pocztowego,osobiście lub za pośrednictwem posłańca.
Adres: Urząd Gminy Ciechocin, Ciechocin 172, 87-408 Ciechocin - pokój nr 8 (Sekretariat)
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne: Nie
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
Numer referencyjny: KIR.271.1.9.2020
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny: Nie
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części: Nie
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
3.1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania pn. „Rozbudowa budynku gospodarczego na kompleksie sportowym o pomieszczenia świetlicy wiejskiej oraz zagospodarowanie terenu wokół” w miejscowości Elgiszewo, działka nr 153/3 i 151/2. Przedmiotowe przedsięwzięcie to inwestycja celu publicznego polegająca na Rozbudowie budynku gospodarczego o pomieszczenie szkoleniowe w zabudowie w zabudowie kompleksu sportowego. Architektura projektowanego budynku w nawiązaniu do lokalnej zabudowy. Obszar oddziaływania inwestycji zamyka się na działkach inwestora. Konstrukcja rozbudowy tradycyjna murowana, stropodach gęsto żebrowy strop, dach wielospadowy o kącie 80 i 60 – kompozycyjnie i funkcjonalnie dostosowany do istniejącej zabudowy. Utwardzenie zagospodarowanego terenu składające się z kostki betonowej, podsypki cementowo – piaskowej, podbudowy betonowej, warstwy odsączającej z piasku – zgodnie z projektem budowlanym.
3.2. Zakres robót składających się na przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności:
-obudowę, rozbudowę, przebudowę istniejącego budynku (roboty ziemne, roboty fundamentowe, izolacje fundamentów, zasypywanie wykopów przy fundamentach, podkłady pod posadzki na gruncie, ściany zewnętrzne, strop nad parterem i pokrycie dachu, obróbki, rynny, rury spustowe, posadzka, stolarka okienna, drzwiowa, tynki, malowanie, okładziny z płytek ceramicznych, elewacja i ocieplanie, roboty remontowe w istniejącym budynku,
- utwardzenie drogi wewnętrznej,
-podjazd dla osób niepełnosprawnych i schody zewnętrzne,
-wykonanie instalacji elektrycznej,
-wykonanie instalacji sanitarnych.
Szczegóły rozwiązań przedstawiono w dokumentacji projektowej oraz w części rysunkowej dokumentacji projektowej
3.3. Przedmiot zamówienia obejmuje również zagospodarowanie terenu polegające na dostawie i montażu urządzeń placu zabaw, siłowni zewnętrznej o raz małej architektury. Przedmiotowy teren na, którym przewiduje się zagospodarowanie terenu oznaczony jest działką o nr geodezyjnym nr 151/2 obręb Elgiszewo. Obecnie na terenie działki znajduje się teren nawierzchni trawiastej. Zestawienie urządzeń:
-Tablica informacyjna
-Prasa wioślarz
-Krzesełko
-Drabinka
-Biegacz orbitrek
-Ważka
-Huśtawka podwójna
-Karuzela
-Zestaw domek + zjeżdżalnia
-Regulamin,
-Sprężynowiec,
-Ściana wspinaczkowa,
-Twister + steper
-Kosz 2 szt
-Ławka 1 szt
Szczegóły rozwiązań przedstawiono w dokumentacji projektowej oraz w części rysunkowej dokumentacji projektowej
1.1. Przedmiot zamówienia obejmuje również:
-organizację i zabezpieczenie terenu budowy,
-opracowanie dokumentacji niezbędnej do prawidłowej organizacji i realizacji robót budowlano-montażowych,
-wykonanie niezbędnych badań i prób,
-wykonanie geodezyjnej dokumentacji powykonawczej,
-uporządkowanie terenu po zakończeniu robót.
1.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz warunki jego realizacji zawiera:
-dokumentacja projektowa,
-specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych ,
-wzór umowy,
-przedmiar robót – dokument pomocniczy.
1.3. Załączony do SIWZ przedmiar ma jedynie charakter informacyjny. Wykonawca po zapoznaniu się z dokumentacja techniczną i innymi dokumentami jest zobowiązany do ustalenia zakresu robót niezbędnych do osiągnięcia rezultatu.
1.4. Zamawiający zaleca, aby Wykonawcy dokonali wizji lokalnej miejsca realizacji przedmiotu zamówienia w celu dokonania oceny dokumentów i informacji przekazywanych w ramach niniejszego postępowania.
1.5. Wykonawca zobowiązany jest wykonać przedmiot umowy z materiałów nowych i nieużywanych, stanowiących jego własność. Zastosowane materiały i urządzenia powinny posiadać wymagane przepisami atesty i certyfikaty, w tym również świadectwa dopuszczenia do obrotu i certyfikaty bezpieczeństwa, oraz powinny odpowiadać wymaganiom norm i przepisów wymienionych w specyfikacji technicznej i dokumentacji projektowej oraz innych nie wymienionych, ale obowiązujących norm i przepisów.
1.6. Elementami składowymi przedmiotu zamówienia są także wszelkie roboty i usługi towarzyszące realizacji robót, w szczególności: koszty obsługi geodezyjnej, koszty uzyskania niezbędnych opinii i uzgodnień, zużycia wody i energii elektrycznej, ubezpieczenia budowy, wszelkich robót przygotowawczych, porządkowych, zabezpieczenia placu budowy, utrzymania zaplecza budowy, doprowadzenia terenu do stanu pierwotnego. Cena musi uwzględniać również koszty wykonania dokumentacji geodezyjnej powykonawczej.
II.5) Główny kod CPV: 45.00.00.00
II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)
II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
Określenie warunków:
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych warunków, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: 3.1.2.1. Wykonawca musi udowodnić, iż wykonał (zrealizował i zakończył) nie wcześniej niż w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert w niniejszym postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie co najmniej jedną robotę budowlaną polegającą na budowie/rozbudowie/przebudowie lub remoncie obiektu kubaturowego i zakresie obejmującym wykonanie m.in. konstrukcji dachowej, robót wykończeniowych, instalacji elektrycznej, instalacji sanitarnej i zagospodarowania terenu o wartości brutto nie mniejszej niż 400 000,00 tys. zł.
Uwaga:
-przez wykonanie (zrealizowanie i zakończenie) należy rozumieć doprowadzenie co najmniej do podpisania protokołu końcowego odbioru robót,
-przez jedno zadanie należy rozumieć robotę budowlaną (wykonanie albo zaprojektowanie i wykonanie), zrealizowaną w oparciu o jedną umowę cywilnoprawną,
-dla potrzeb oceny spełnienia warunku określonego powyżej, jeżeli wartości zostaną podane w walutach innych niż PLN, Zamawiający przyjmie średni kurs PLN do waluty podany przez NBP na dzień opublikowania ogłoszenia o zamówieniu.
3.1.2.2. Wykonawca musi wykazać, iż będzie dysponował osobami, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnymi za kierowanie robotami budowlanymi tj. minimum: kierownikiem budowy posiadającym uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności sieci i instalacji sanitarnych.
Uwaga: przez uprawnienia budowlane rozumie się uprawnienia wydane na podstawie rozporządzenia Ministra Inwestycji i Rozwoju z dnia 29 kwietnia 2019 r. w sprawie przygotowania zawodowego do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. z 2019 r. poz. 831) lub odpowiadające im ważne uprawnienia wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, lub odpowiadające im uprawnienia budowlane, które zostały wydane obywatelom państw Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej, z zastrzeżeniem art. 12a oraz innych przepisów ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 1333 z późn. zm.) oraz ustawy z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. z 2020 r. poz. 220 z późn. zm.).
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Nie
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp: Tak
Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
- podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp - TAK
- podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 2 ustawy Pzp - TAK
- podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp - TAK
- podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Pzp - TAK
III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji: Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW, SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1.1) Wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, stanowiący oświadczenie zgodne z treścią Załącznika nr 5 do SIWZ – Doświadczenie Wykonawcy. Do wykazu należy dołączyć dowody określające czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacje o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne dokumenty. III.5.1.2)Wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych i uprawnień niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami, stanowiący oświadczenie zgodne z treścią Załącznika nr 6 do SIWZ – Potencjał Kadrowy.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium: Tak
Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium: Ustala się wadium dla całości przedmiotu zamówienia w wysokości: 5 000,00 zł, słownie: pięć tysięcy złotych 00/100.
Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert w następujących formach, w zależności od wyboru Wykonawcy:
• pieniądzu, przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: Bank Spółdzielczy Grębocin nr rachunku 39 9491 0003 0030 0012 0489 0002,
• poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczednościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym,
• gwarancjach bankowych,
• gwarancjach ubezpieczeniowych,
• poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j. Dz. U. z 2016 r. poz. 359 z późn. zm.).Wadium wniesione w pieniądzu musi być na koncie Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. Na poleceniu przelewu należy wpisać: Wadium – „Rozbudowa budynku gospodarczego na kompleksie sportowym o pomieszczenia świetlicy wiejskiej oraz zagospodarowanie terenu wokół”. Kopię dokumentu potwierdzającego dokonanie przelewu wadium należy dołączyć do oferty. Ze względu na ryzyko związane z czasem trwania okresu rozliczeń międzybankowych, Zamawiający zaleca dokonanie przelewu ze stosownym wyprzedzeniem.
Wadium wniesione w pieniądzu, Zamawiający zwróci wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę.
Wadium wnoszone w formie poręczeń lub gwarancji powinno być złożone w oryginale. W przypadku wniesienia wadium w formie gwarancji lub poręczenia, taka gwarancja lub poręczenie musi obejmować odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez Wykonawcę, określone w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp. Z treści gwarancji lub poręczenia winno wynikać nieodwołalne i bezwarunkowe zobowiązanie Gwaranta lub Poręczyciela na pierwsze pisemne wezwanie Zamawiającego do zapłaty kwoty pieniężnej, w wysokości odpowiadającej kwocie wadium określonej w pkt 11.1.
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: Nie
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych: Nie
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej: Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej: brak danych
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Przewidywana minimalna liczba wykonawców:
Maksymalna liczba wykonawców:
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej: brak danych
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów: brak danych
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych: brak danych
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów: brak danych
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem): Nie
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria | Znaczenie |
---|---|
okres gwarancji: | 40,00 |
cena: | 60,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony): Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji: brak danych
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: brak danych
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: brak danych
Informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia: brak danych
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: brak danych
Zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Przewiduje się zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru. Zmiany umowy mogą być dokonane również w przypadku zaistnienia okoliczności wskazanych w art. 144 ust. 1 pkt 2-6 ustawy Pzp
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym:
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 19.01.2021, godzina: 10:00
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem): Nie
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: Język polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
Otwarcie złożonych ofert nastąpi w dniu 15 stycznia 2021 roku o godz. 1015 w siedzibie Zamawiającego (pokój nr 11). Umowa zostanie zawarta z wybranym Wykonawcą na warunkach określonych we Wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 2a. Wykonawca przed podpisaniem umowy będzie zobowiązany do wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy, stanowiącego 5% ceny całkowitej (ceny oferty łącznie z VAT) podanej w ofercie. 4. Jeżeli okres na jaki ma zostać wniesione zabezpieczenie przekracza 5 lat, zabezpieczenie w pieniądzu wnosi się na cały ten okres, a zabezpieczenie w innej formie wnosi się na okres nie krótszy niż 5 lat, z jednoczesnym zobowiązaniem się Wykonawcy do przedłużenia zabezpieczenia lub wniesienia nowego zabezpieczenia na kolejne okresy. 5. Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana, jako najkorzystniejsza, zobowiązany będzie, w terminie nie krótszym niż 5 dni od dnia przesłania. zawiadomienia o wyborze najkorzystniejszej oferty, z zastrzeżeniem art. 94 ust. 2 ustawy Pzp, a przed podpisaniem umowy, przedłożyć Zamawiającemu: - Dokument potwierdzający wniesienie zabezpieczenia należytego wykonania umowy na zasadach opisanych w Rozdziale 12 niniejszej Specyfikacji; - Kosztorys ofertowy na kwotę zaproponowaną w ofercie przetargowej; - Kopię wymaganych uprawnień oraz kopięa ktualnego zaświadczenia potwierdzającego przynależność do właściwej izby samorządu zawodowego, dotyczące osoby, która będzie uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, o której mowa w pkt 5.1.2.2. Specyfikacji; -Umowę podmiotów wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. 6. W terminie wyznaczonym przez Zamawiającego, a najpóźniej w dniu podpisania umowy, Wykonawca przedłoży Zamawiającemu kopię aktualnejpolisy ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej Wykonawcy. - odpowiedzialność cywilną deliktową, kontraktową (z włączeniem szkód podczas wykonywania kontraktu jak również po przekazaniu przedmiotu kontraktu w użytkowanie odbiorcy) oraz pozostającą w zbiegu co najmniej do limitu w wysokości 300 tys. PLN; - szkody wyrządzone przez Podwykonawców - co najmniej do limitu w wysokości 300 tys. PLN - jeżeli Wykonawca planuje wykonanie robót przy udziale Podwykonawców; - szkody spowodowane w podziemnych urządzeniach lub instalacjach - co najmniej do limitu 300 tys. PLN; - zkody wyrządzone przez maszyny budowlane oraz pojazdy wolnobieżne w związku z wykonywanym przedmiotem zamówienia - co najmniej do limitu 300 tys. PLN.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie ścieżek oraz nasadzeń w Parku Etnograficznym nad Węgorapą wraz z przebudową schodów zewnętrznych
- Remont drogi pożarowej, zagospodarowanie terenu przed budynkiem Szkoły
- Wykonanie ścieżek oraz nasadzeń w Parku Etnograficznym nad Węgorapą wraz z przebudową schodów zewnętrznych
- "Budowa Centrum Przesiadkowego w Pankach"
- Remont nawierzchni drogi gminnej nr 595044S, Postęp, ul. Szpitalna, dz. nr 335
- Wymiana okładziny schodów i remont posadzki w budynku szkoły
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.