eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Środa Wielkopolska"Zakup i dostawa 2 szt. pojazdów 9 - osobowych z windą hydrauliczną, dostosowanych do przewozu osób z potrzebą wsparcia w zakresie mobilności"

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2020-12-31



Ogłoszenie nr 776975-N-2020 z dnia 2020-12-31 r.

Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie:

"Zakup i dostawa 2 szt. pojazdów 9 - osobowych z windą hydrauliczną, dostosowanych do przewozu osób z potrzebą wsparcia w zakresie mobilności"

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

Nazwa projektu lub programu: Zadanie realizowane jest w ramach projektu pn. „Mobilność drogą do aktywności w powiecie średzkim” nr 00115/DTD/I/2020 - w ramach konkursu grantowego dla jednostek samorządu terytorialnego ogłoszonego w ramach projektu pn. „Usługi indywidualnego transportu door-to-door oraz poprawa dostępności architektonicznej wielorodzinnych budynków mieszkalnych”, dofinansowanego w ramach Osi Priorytetowej II. Efektywne polityki publiczne dla rynku pracy, gospodarki i edukacji, Działanie 2.8. Rozwój usług społecznych świadczonych w środowisku lokalnym Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój 2014-2020 (POWER).
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych: Nie

Minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %): 0%

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający: Nie

Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania: Nie

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających: Nie

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: Nie
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie, krajowy numer identyfikacyjny 63127621600000, ul. Szkolna 2, 63-000 Środa Wielkopolska, woj. wielkopolskie, państwo Polska

telefon: 0-61 287 06 40
faks: 0-61 287 06 40
e-mail: pcprsrodawlkp@pro.onet.pl
www: http://bip.srodawlkp.epcpr.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Jednostki organizacyjne administracji samorządowej
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL): Tak, http://bip.srodawlkp.epcpr.pl

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia: Tak, http://bip.srodawlkp.epcpr.pl

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem: Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie: Nie

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób: Nie

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób: Tak

Inny sposób: W formie pisemnej, osobiście lub za pośrednictwem operatora pocztowego (kurier, Poczta Polska, itp.)

Adres: Powiat Średzki/Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie, ul. Szkolna 2, 63-000 Środa Wielkopolska, pokój 205 (II piętro).

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne: Nie

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: "Zakup i dostawa 2 szt. pojazdów 9 - osobowych z windą hydrauliczną, dostosowanych do przewozu osób z potrzebą wsparcia w zakresie mobilności"

Numer referencyjny: SF.3322.4.3.20

Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny: Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy

II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych

Zamówienie podzielone jest na części: Nie


II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

W ramach przedmiotu zamówienia planowany jest zakup i dostawa 2 szt. pojazdów 9 - osobowych z windą hydrauliczną, przystosowanych do przewożenia osób z potrzebą wsparcia w zakresie mobilności, w tym przewozu osób na wózkach inwalidzkich.
Charakterystyka techniczna i minimalne wyposażenie każdego pojazdu:
1. Pojazd specjalistyczny spełniający wymagania polskich przepisów o ruchu drogowym, w szczególności dotyczące warunków i/lub wymagań technicznych dla danego typu pojazdu, zgodnie z ustawą z 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym (Dz. U.
z 2020 r. poz. 110) z uwzględnieniem wymagań dotyczących pojazdów specjalnych określonych w rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z 27 września 2003 r.
w sprawie szczegółowych czynności organów w sprawach związanych
z dopuszczeniem pojazdu do ruchu oraz wzorów dokumentów w tych sprawach (Dz. U. z 2019 r., poz. 2130).
2. Pojazd fabrycznie nowy, wyprodukowany w 2020/2021 roku.
3. Dopuszczalna masa całkowita max. 3,5 t.
4. Paliwo: olej napędowy.
5. Możliwość przewożenia maksymalnie 9 osób.
6. Przystosowanie do przewozu osób niepełnosprawnych, w tym jednej osoby na wózku inwalidzkim.
7. Zainstalowana atestowana winda hydrauliczna dla wózka inwalidzkiego, o udźwigu min. 300 kg, posiadająca aktualne badania i przegląd Urzędu Dozoru Technicznego.
8. Wyposażenie w dodatkowe atestowane pasy bezpieczeństwa, umożliwiające bezpieczne przypięcie osób poruszających się na wózkach inwalidzkich, zgodnie
z normą ISO 10542-2.
9. Fotele wyposażone w trzypunktowe pasy bezpieczeństwa (w przedziale kierowcy
i przestrzeni pasażerskiej).
10. Dodatkowe poręcze i uchwyty umożliwiające bezpieczne wsiadanie i wysiadanie osób z pojazdu.
11. Drzwi boczne przesuwane (z obu stron pojazdu) wraz z wysuwanym podestem.
12. Klimatyzacja (co najmniej manualna) w przestrzeni kierowcy i pasażerskiej.
13. Ogrzewanie w przestrzeni kierowcy i pasażerskiej.
14. Przestrzeń pasażerska o wysokości min. 160 cm.
15. Nadwozie z przedłużoną kabiną, przeszklone.
16. Drzwi tylne przeszklone dwuskrzydłowe.
17. Elektryczne sterowanie szyb przednich drzwi.
18. Nadwozie – przedział kierowcy – pierwszy rząd siedzeń w kabinie kierowcy w układzie 2+1 (jednoosobowe siedzenie kierowcy i dwuosobowe lub dwa jednoosobowe siedzenia dla pasażerów).
19. Nadwozie – przestrzeń pasażerska – drugi rząd siedzeń, siedzenia pojedyncze. Siedzenie od strony drzwi przesuwnych odchylane (dopuszczalne rozwiązanie: siedzenie dwuosobowe i siedzenie jednoosobowe odchylane), trzeci rząd siedzeń: jedno siedzenie oraz miejsce dostosowane do przewozu wózka inwalidzkiego.
20. Układ kierowniczy ze wspomaganiem.
21. Układ hamulcowy min. z systemem zapobiegającym blokowaniu kół podczas hamowania (ABS) oraz systemem kontroli trakcji (ESP).
22. Kamera cofania oraz min. czujniki parkowania z przodu pojazdu.
23. Kierownica z regulacją w min. jednej płaszczyźnie.
24. Zdalnie sterowany centralny zamek.
25. Automatyczna blokada drzwi od wewnątrz.
26. Wszystkie zagłówki regulowane na wysokość, z możliwością regulacji kąta odchylenia.
27. Tapicerka materiałowa, podsufitka materiałowa lub tapicerowana na całości pojazdu lub wykończenie boczne w postaci plastikowych paneli do połowy wysokości ścian bocznych.
28. Na podłodze na całej powierzchni wykładzina antypoślizgowa.
29. Fotel kierowcy z regulacją wysokości.
30. Minimum podstawowy system multimedialny (zestaw głośnomówiący) z min. 2 głośnikami.
31. Pełnowymiarowe koło zapasowe na feldze stalowej, apteczka, trójkąt ostrzegawczy, gaśnica.
32. Kompletne ogumienie letnie (zainstalowane), dodatkowo komplet opon zimowych.
33. Światła do jazdy dziennej włączane automatycznie.
34. Światła przeciwmgielne z przodu i tyłu pojazdu.
35. System zabezpieczający samochód przed kradzieżą – min. immobiliser.
36. Minimum 2 komplety kluczy otwierających i uruchamiających pojazd wraz z pilotem.
37. Oznaczenie progów kolorami kontrastowymi.
38. Kolor nadwozia inny niż biały.
Wykonawca udzieli Zamawiającemu minimum 24 – miesięcznej gwarancji bez limitu kilometrów na dostarczone pojazdy. Okres rękojmi jest równy okresowi gwarancji na przedmiot zamówienia.
Wykonawca wraz z przedmiotem zamówienia dostarczy Zamawiającemu dokumentację techniczno – eksploatacyjną pojazdów: kartę pojazdu, instrukcję obsługi samochodu w języku polskim, książkę gwarancyjną, aktualne świadectwo dopuszczenia, 2 komplety kluczyków do każdego pojazdu, wykaz akcesoriów i wyposażenia pojazdu oraz wszystkie dokumenty niezbędne do rejestracji w Wydziale Komunikacji.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera dział III. SIWZ.


II.5) Główny kod CPV: 34.11.52.00


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):

Wartość bez VAT: 0,00

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie

II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:

data zakończenia: 20.04.2021

II.9) Informacje dodatkowe:

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów

Określenie warunków: Zamawiający nie określa ww. warunku udziału w postępowaniu.

III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna

Określenie warunków: Zamawiający nie określa ww. warunku udziału w postępowaniu.

III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa

Określenie warunków: Zamawiający uzna spełnienie przez Wykonawcę przedmiotowego warunku, jeżeli Wykonawca wykaże, że: w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie zrealizował co najmniej 1 zadanie polegające na dostawie pojazdu 9 - osobowego, przystosowanego do potrzeb osób niepełnosprawnych (załącznik nr 4 do SIWZ).

Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Nie

III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp

III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp: Tak

Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
- podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp - TAK

III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu: Tak

Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji: Nie

III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW, SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp. – wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Dokument wymagany od wykonawcy, którego oferta została najwyżej oceniona.

III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
Wykaz dostaw – potwierdzający wykonanie w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej 1 zadania polegającego na dostawie pojazdu 9 - osobowego, przystosowanego do potrzeb osób niepełnosprawnych wraz z podaniem daty dostawy, miejsca dostawy i podmiotów, na rzecz których dostawa została wykonana, z załączeniem dowodów określających czy dostawa została wykonana należycie - załącznik nr 4 do SIWZ.

III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
Nie dotyczy

III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP

III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
Wykonawca zobowiązany jest złożyć prawidłowo wypełniony Formularz ofertowy (załącznik nr 1 do SIWZ) wraz z załącznikami:
a) oświadczenia i dokumenty, o których mowa w dziale VII SIWZ, z zastrzeżeniem działu VII pkt. 6 i 13 SIWZ;
b) pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowa
o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców
w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy;
c) pełnomocnictwo, z którego wynika prawo do podpisania oferty, względnie do podpisania innych dokumentów składanych wraz z ofertą, o ile prawo do ich podpisania nie wynika z innych dokumentów;
d) zaświadczenie niezależnego podmiotu uprawnionego do kontroli jakości, potwierdzające, że dostarczone pojazdy odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym;
e) szczegółowa specyfikacja oferowanych pojazdów.
Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp., przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej (załącznik nr 6 do SIWZ). Wraz ze złożeniem oświadczenia Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Uwaga: pozostałe dokumenty i oświadczenia wymagane będą zgodnie z działem V, VII i XI SIWZ.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) OPIS

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony

IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium: Nie
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: Nie
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych: Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych: Nie

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej: Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie

Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej: Nie

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców:

Przewidywana minimalna liczba wykonawców:

Maksymalna liczba wykonawców:

Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta: brak danych

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej: brak danych

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów: brak danych

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych: brak danych

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów: brak danych

IV.1.8) Aukcja elektroniczna

Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem): Nie

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:

IV.2.2) Kryteria
KryteriaZnaczenie
Gwarancja bez limitu kilometrów:20,00
Cena:60,00
Odległość autoryzowanego serwisu:20,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony): Tak

IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne

IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem

Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji: brak danych

Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: brak danych

IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego

Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: brak danych

Informacje na temat etapów dialogu:

Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego

Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia: brak danych

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak

Zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy. Warunki zmiany umowy zostały określone w § 8 wzoru umowy stanowiącego załącznik nr 5 do SIWZ.

IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym:

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:

Data: 29.01.2021, godzina: 10:00

Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem): Nie

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: Język polski

IV.6.3) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie

IV.6.5) Informacje dodatkowe:

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Najnowsze przetargi

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.