To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2014-01-02
Chmielnik: Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego dla zadania: wykonanie wielofunkcyjnego boiska sportowego z bieżnią, kortami tenisowymi, budynkiem na sprzęt sportowy i elementami małej architektury
Numer ogłoszenia: 776 - 2014; data zamieszczenia: 02.01.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 499384 - 2013r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Dom Pomocy Społecznej w Łagiewnikach, Łagiewniki 73, 26-020 Chmielnik, woj. świętokrzyskie, tel. 041 3542076, faks 041 3543050.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: samorządowa jednostka organizacyjna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego dla zadania: wykonanie wielofunkcyjnego boiska sportowego z bieżnią, kortami tenisowymi, budynkiem na sprzęt sportowy i elementami małej architektury.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego przy wykonaniu wielofunkcyjnego boiska sportowego z bieżnią, kortami tenisowymi, budynkiem na sprzęt sportowy i elementami małej architektury obejmującego: - budowę boiska wielofunkcyjnego - nawierzchnia ze sztucznej trawy; - budowę bieżni okólnej (200m) - nawierzchnia akrylowa - budowę bieżni do biegu na 60m - nawierzchnia akrylowa; - budowę skoczni do skoku w dal; - budowę miejsca do pchnięcia kula; - budowę lekkich trybun z siedziskami; - budowę kortu do tenisa ziemnego; - budowę oświetlenia boiska; - budowę ogrodzenia i piłko chwytów; - budowę chodników z kostki betonowej 6 cm; - budowę budynku zaplecza; - wykonanie trawników i posadzenie krzewów; - wykonanie małej architektury - urządzeń służących rekreacji codziennej. 3.2. Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego obejmuje nadzór inwestorski: a) robót konstrukcyjno budowlanych, b) robót drogowych, c) robót instalacyjnych w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych. 3.3. Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego obejmuje w szczególności: a) monitorowanie postępu prac, b) sprawowanie nadzoru zgodnie z art. 25 i 26 Prawa budowlanego, c) współpracę z nadzorem autorskim, wyjaśnianie wątpliwości i zastrzeżeń do projektu, wprowadzanie zmian nie powodujących zwiększenia kosztu r.b.m. - nie mających wpływu na zasadnicze rozwiązania konstrukcyjne, technologiczne i nie powodujących pogorszenia użyteczności obiektu, wzywanie nadzoru autorskiego na budowę oraz uznawanie i potwierdzanie pobytów płatnych na karcie nadzoru, d) pobyty na budowie inspektorów nadzoru, zgodnie z technologią wykonywania robót, potwierdzone wpisem do dziennika budowy, (nie rzadziej niż 1 razy w tygodniu, a w miarę potrzeb częściej bądź na każde wezwanie Zamawiającego), weryfikacja dobranego sprzętu do realizacji inwestycji, e) rozliczanie wykonawców z realizacji robót, sprawdzanie i akceptowanie faktur, kalkulacji szczegółowych, kosztorysów częściowych do faktur, naliczanie kar i odszkodowań, f) opiniowanie wniosków wykonawcy robót w sprawie zmiany sposobu wykonania robót budowlanych, w tym zmiany materiałów, maszyn i urządzeń, przebiegu tras i technologii, g) wspólnie z Zamawiającym zawiadamianie o odbiorze końcowym wszystkich zainteresowanych instytucji oraz przyszłych właścicieli uzbrojenia, h) przygotowanie oraz udział w odbiorach częściowych i w końcowym oraz przy uzyskaniu pozwolenia na użytkowanie, i) w przypadku zgłoszenia przez Użytkownika usterek w okresie gwarancyjnym, Wykonawca jest zobowiązany do nieodpłatnego udziału w przeglądzie oraz nadzór nad prawidłowością usunięcia usterek, j) przekazanie Zamawiającemu dokumentów z odbiorów częściowych, prób, atestów na zabudowane materiały i nadzór nad naniesieniem w dokumentacji projektowej przez projektanta i kierownika budowy zmian i uzupełnień, wynikłych w trakcie realizacji, k) w razie konieczności wykonania robót zamiennych, przygotowanie wspólnie z kierownikiem budowy protokołu konieczności, l) składanie w terminie do 5 dni po upływie każdego miesiąca sprawozdań z realizacji zadania oraz przyczyn ewentualnych odstępstw w stosunku do harmonogramu, m) prowadzenie i kontrolę rozliczeń budowy oraz przygotowanie dokumentów przekazania na majątek trwały (OT) oraz dokumentów do uzyskania pozwolenia na użytkowanie obiektu wraz z jego uzyskaniem. n) pełnienie nadzoru nad wykonaniem dokumentacji powykonawczej. o) wykonanie pełnej dokumentacji fotograficznej z realizacji budowy w wersji drukowanej i elektronicznej. Dokumentację tą należy wykonać w 2 egzemplarzach. Wykonaną dokumentację z realizacji budowy Wykonawca przekaże protokolarnie Zamawiającemu. 3.4. Szczegółowy opis robót budowlanych podlegających nadzorowaniu określają dokumentacja projektowa oraz specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót, które Zamawiający udostępni zainteresowanym do wglądu. Dokumenty te znajdują się również na stronie internetowej Zamawiającego w zakładce przetargi: www.lagiewniki.com.pl 3.5. W cenie ryczałtowej zadania należy ująć wszystkie niezbędne koszty, aby przedmiot zamówienia był wykonany zgodnie z projektem oraz wiedzą i zasadami sztuki budowlanej. 3.6. Wyłoniony Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć Zamawiającemu przed podpisaniem umowy kopię aktualnej polisy ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej obejmującej okres realizacji zamówienia. W przypadku, gdy termin obowiązywania polisy będzie się kończył przed terminem zakończenia umowy, Wykonawca na 14 dni przed upływem tego terminu, ma obowiązek przedłożyć Zamawiającemu dokument o kontynuacji ubezpieczenia. 3.7. Klasyfikacja przedmiotu zamówienia według Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 71247000-1 Nadzór nad robotami budowlanymi 71248000-8 Nadzór nad projektem i dokumentacją 3.8. Zgodnie z rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 16 grudnia 2011 r. w sprawie średniego kursu złotego w stosunku do euro stanowiącego podstawę przeliczania wartości zamówień publicznych (Dz. U. Nr 282, poz. 1650) średni kurs złotego w stosunku do EURO stanowiący podstawę przeliczania wartości zamówień publicznych wynosi 4,0196 zł. 4. Termin wykonania zamówienia: przewidywany termin realizacji zadania - od dnia zawarcia umowy do dokonania odbioru końcowego zadania i uzyskania pozwolenia na użytkowanie obiektu..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.24.70.00-1, 71.24.80.00-8.
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 02.01.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Jerzy Wojsa KIER - BUD, ul. Poznańska 38, 42-200 Częstochowa, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 14634,15 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 12915,00
Oferta z najniższą ceną: 12915,00 / Oferta z najwyższą ceną: 19557,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI CHMIELNIK
- Modernizacja systemu przeciwpożarowego w Domu Pomocy Społecznej w Łagiewnikach
- Dostawa wyposażenia i sprzętu medycznego na potrzeby Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Chmielniku
- Przebudowa dróg gminnych na terenie Gminy Chmielnik
- Wykonanie części ogrodzenia DPS Łagiewniki
- Zakup i dostawa artykułów spożywczych
więcej: przetargi CHMIELNIK »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie dokumentacji projektowej dla inwestycji pn.: "Budowa Filii GCKSiR w Rudnej Wielkiej wraz z przyłączami i wewnętrznymi instalacjami oraz zagospodarowaniem terenu"
- Wykonanie dokumentacji projektowej - Rewitalizacja plaży miejskiej w Suszu
- Poprawa gospodarki wodno-ściekowej na terenie Gminy Wisznicy
- "Budowa kompleksu sportowego Orlik 2024 przy ul. Cynkowej oraz kompleksu sportowego Orlik 2024 wraz z budową sprawnościowego placu zabaw przy ul. Jaskółczej w Legnicy"-Powtórka II
- Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej na remont zabytkowego ogrodzenia wraz z zadaszeniem przy ul. Monte Cassino 36 w Szczecinie
- Sporządzenie dokumentacji projektowej pn. Budowa dróg gminnych wraz z infrastrukturą techniczną oraz budowa sieci wodociągowej i kanalizacji sanitarnej w m. Radwanice.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.