To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2014-01-08
Świdnica: Oczyszczanie dróg gminnych miasta Świdnica na których częściowo dopuszczono prawo parkowania samochodów
Numer ogłoszenia: 7778 - 2014; data zamieszczenia: 08.01.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 484128 - 2013r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Prezydent Miasta Świdnicy, ul. Armii Krajowej 49, 58-100 Świdnica, woj. dolnośląskie, tel. 074 8562850, faks 074 8523110.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Oczyszczanie dróg gminnych miasta Świdnica na których częściowo dopuszczono prawo parkowania samochodów.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Zamówienie obejmuje wykonywanie usług w zakresie oczyszczania dróg gminnych miasta Świdnica, na których częściowo dopuszczono prawo parkowania samochodów. 3.2 Wspólny Słownik Zamówień CPV: 90.61.00.00-6 - Usługi sprzątania i zamiatania ulic 3.3 Zakres prac obejmuje: - oczyszczanie dróg w Rynku i strefie centralnej miasta ( zadanie A ) - oczyszczanie dróg w strefie śródmiejskiej i peryferyjnej miasta ( zadanie B ) 3.4 Wykonawca składa ofertę łączną na zadanie A i B. 3.5 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: I ZADANIE A Oczyszczanie dróg w Rynku i strefie centralnej miasta. 1. Oczyszczanie dróg w Rynku i strefie centralnej miasta będzie realizowane poprzez zamiatanie, zbieranie odpadów komunalnych, usuwanie odchodów zwierzęcych, usuwanie wykwitów trawy i chwastów oraz usuwanie zanieczyszczeń uprzątniętych przez właścicieli nieruchomości przyległych do drogi publicznej. 2. Oczyszczanie będzie realizowane przez cały okres trwania umowy z wyjątkiem dni w których będą występowały niekorzystne warunki atmosferyczne np. duże opady deszczu, śniegu lub niskie temperatury. W takich warunkach Zamawiający może zawiesić wszystkie prace w zakresie oczyszczania lub tylko prace w zakresie zamiatania. 3. W sezonie letnim ( od m-ca kwietnia do m-ca października danego roku kalendarzowego ) zamiatanie dróg powinno być zakończone do godz. 6.30. W sezonie zimowym ( od m-ca listopada danego roku kalendarzowego do m-ca marca roku następnego ) zamiatanie dróg powinno być zakończone do godz. 9.00. W sezonie letnim i zimowym oczyszczanie dróg polegające na zbieraniu odpadów komunalnych powinno być wykonywane w godzinach popołudniowych od 14.00 do 16.00 z wyjątkiem niedziel, w których prace należy wykonywać w godzinach rannych od 7.00 do 9.00. Usuwanie odchodów zwierzęcych będzie wykonywane zarówno w czasie przewidzianym dla prac w zakresie zamiatania jak również prac w zakresie zbierania odpadów komunalnych. 4. W uzasadnionych przypadkach Zamawiający pozostawia sobie prawo zmiany harmonogramu prac w zakresie oczyszczania ulic. 5. Oczyszczanie w sezonie letnim Zakres prac jest następujący: a) oczyszczanie jezdni, chodników, placów, zatok, ciągów pieszo -jezdnych poprzez zamiatanie wszelkich nieczystości oraz usuwaniu odchodów zwierzęcych wraz z wywozem nieczystości. Przedmiar prac oraz częstotliwość zamiatania zawiera rozdział 24 SIWZ zadanie A pkt 1 i 2. b) oczyszczanie jezdni, chodników, placów, zatok, ciągów pieszo-jezdnych poprzez zbieranie odpadów komunalnych ( kubki, szkło, tworzywa sztuczne, papiery itp. ) oraz usuwanie odchodów zwierzęcych wraz z wywozem nieczystości. Przedmiar prac oraz częstotliwość oczyszczania zawiera rozdział 24 SIWZ zadanie A pkt 3 i 4. c) chemiczne usuwanie przerostów trawy i chwastów na chodnikach, zatokach parkingowych, przejściach i pasach przykrawężnikowych poprzez wykonanie oprysku środkiem chwastobójczym. Wykonywanie prac uwarunkowane jest występowaniem korzystnych warunków atmosferycznych ( brak opadów ) umożliwiających wykonanie efektywnego oprysku. Prace w zakresie chemicznego usuwania przerostów trawy i chwastów będą realizowane na pisemne polecenie Zamawiającego. Wykonawca zobowiązany jest do wykonania oprysku środkiem chwastobójczym w ciągu 5 dni od daty otrzymania polecenia Zamawiającego. Uwaga: poz. c Wykonawca przed przystąpieniem do wykonywania prac zobowiązany jest do zapoznania się i stosowania obowiązujących przepisów w zakresie używania środków chemicznych chwastobójczych. d) ręczne usuwanie przerostów trawy i chwastów na chodnikach, zatokach parkingowych, przejściach i pasach przykrawężnikowych wraz z wywozem odpadów zielonych. Prace w zakresie ręcznego usuwania. przerostów trawy i chwastów będą realizowane na pisemne polecenie Zamawiającego. Wykonawca zobowiązany jest do ręcznego usunięcia przerostów trawy i chwastów w ciągu 2 dni od daty otrzymania polecenia Zamawiającego. e) usuwanie zanieczyszczeń uprzątniętych z chodników przez właścicieli nieruchomości przyległych do drogi publicznej. Prace będą wykonywane na pisemne polecenie Zamawiającego. Wykonawca zobowiązany jest do usunięcia zanieczyszczeń w ciągu 2 dni od otrzymania telefonicznego polecenia Zamawiającego potwierdzonego pisemnie. 6. Oczyszczanie w sezonie zimowym W okresie zimowym w zależności od panujących warunków atmosferycznych Zamawiający będzie decydował o rodzaju podejmowanych prac w zakresie oczyszczania jezdni, chodników, placów, zatok, ciągów pieszo - jezdnych w Rynku i strefie centralnej miasta. Zakres prac jest następujący: a) w okresie bezśnieżnym przy występowaniu sprzyjających warunków atmosferycznych prace w zakresie oczyszczania będą realizowane w sposób opisany jak w pkt 5 a i b. b) w czasie utrzymywania się pokrywy śnieżnej prace polegające na zbieraniu odpadów komunalnych opisane w pkt. 5 b będą wykonywane na pisemne polecenie Dyrektora Departamentu Komunikacji. Polecenie będzie zawierało informację dotyczącą przedmiaru robót i terminu wykonania. 7. Oczyszczanie o którym mowa w zadaniu A realizowane poprzez: a ) zamiatanie wszelkich nieczystości oraz usuwanie odchodów zwierzęcych będzie wykonywane zgodnie z harmonogramem z wyjątkiem dni świątecznych. Prace przewidziane do wykonania w dni świąteczne będą wykonywane w pierwszym dniu roboczym występującym po dniu świątecznym, b) zbieranie odpadów komunalnych oraz usuwanie odchodów zwierzęcych będzie wykonywane również w dni świąteczne. 8. Zebrane w trakcie oczyszczania odpady uliczne oraz odpady zielone muszą być wywiezione najpóźniej do końca dnia i nie mogą być pozostawione na dzień następny. II Zadanie B Oczyszczanie dróg w strefie śródmiejskiej i peryferyjnej miasta 1. Oczyszczanie dróg w strefie śródmiejskiej i peryferyjnej będzie realizowane poprzez zamiatanie wszelkich nieczystości, usuwanie odchodów zwierzęcych, usuwanie wykwitów trawy i chwastów oraz usuwanie zanieczyszczeń uprzątniętych przez właścicieli nieruchomości przyległych do drogi publicznej. 2. Oczyszczanie będzie realizowane przez cały okres trwania umowy z wyjątkiem dni w których będą występowały niekorzystne warunki atmosferyczne np. duże opady deszczu, śniegu lub niskie temperatury. W takich warunkach Zamawiający może zawiesić wszystkie prace. 3. W okresie letnim ( od m-ca kwietnia do m-ca października danego roku kalendarzowego ) zamiatanie dróg powinno być zakończone do godz. 8.00. W okresie zimowym ( od m-ca listopada danego roku kalendarzowego do m-ca marca roku następnego ) zamiatanie dróg powinno być zakończone do godz. 10.00. W uzasadnionych przypadkach Zamawiający pozostawia sobie prawo zmiany harmonogramu prac w zakresie oczyszczania ulic. 4. Oczyszczanie w sezonie letnim polega na: a) zamiataniu wszelkich nieczystości z powierzchni jezdni, zatok, parkingów i chodników, usuwaniu odchodów zwierzęcych wraz z wywozem nieczystości. Przedmiar prac i częstotliwość zamiatania zawiera rozdział 24 SIWZ zadanie B pkt. 1 i 2. b) chemicznym usuwaniu przerostów trawy i chwastów na chodnikach, zatokach parkingowych, przejściach i pasach przykrawężnikowych poprzez wykonanie oprysku środkiem chwastobójczym. Wykonywanie prac uwarunkowane jest występowaniem korzystnych warunków atmosferycznych ( brak opadów ) umożliwiających wykonanie efektywnego oprysku. Prace w zakresie chemicznego usuwania. przerostów trawy i chwastów będą realizowane na pisemne polecenie Zamawiającego. Wykonawca zobowiązany jest do wykonania oprysku środkiem chwastobójczym w ciągu 7 dni od daty otrzymania polecenia Zamawiającego. c) ręcznym usuwaniu przerostów trawy i chwastów na chodnikach, zatokach parkingowych, przejściach i pasach przykrawężnikowych wraz z wywozem odpadów zielonych. Prace w zakresie ręcznego usuwania. przerostów trawy i chwastów będą realizowane na pisemne polecenie Zamawiającego. Wykonawca zobowiązany jest do ręcznego usunięcia przerostów trawy i chwastów w ciągu 4 dni od daty otrzymania polecenia Zamawiającego. e) usuwanie zanieczyszczeń uprzątniętych z chodników przez właścicieli nieruchomości przyległych do drogi publicznej. Prace będą wykonywane na pisemne polecenie Zamawiającego. Wykonawca zobowiązany jest do usunięcia zanieczyszczeń w ciągu 2 dni od otrzymania telefonicznego polecenia Zamawiającego potwierdzonego pisemnie. 5. Oczyszczanie w sezonie zimowym W okresie bezśnieżnym przy występowaniu sprzyjających warunkach atmosferycznych prace będą realizowane w sposób opisany jak w pkt 4a W okresie zimowym w zależności od panujących warunków atmosferycznych Zamawiający będzie zawieszał lub wznawiał prace w zakresie oczyszczania. 6. Prace o których mowa w zadaniu B będą wykonywane zgodnie z harmonogramem z wyjątkiem niedziel i dni świątecznych. Prace przewidziane do wykonania w dni świąteczne będą wykonane w pierwszych dwóch dniach roboczych występujących po dniu świątecznym. 7. Zebrane w trakcie oczyszczania odpady uliczne oraz odpady zielone w strefie śródmiejskiej i peryferyjnej muszą być wywiezione najpóźniej do końca dnia i nie mogą być pozostawione na dzień następny. III Obowiązki Wykonawcy w odniesieniu do prac określonych w zadaniu A i B 1. Wykonawca zobowiązany jest do posiadania czynnej łączności telefonicznej w godzinach od 8.00 do 18.00 umożliwiającej kontakt z Zamawiającym. 2. Wykonawca zobowiązany jest podać najpóźniej w dniu podpisania umowy osobę odpowiedzialną za nadzór nad realizacją prac. 3 .Wykonawca zobowiązany jest gospodarować powstałymi odpadami zgodnie z ustawą z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach ( Dz. U. z 2013 r. poz. 21 ) oraz ustawą z dnia 13 września.1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach ( Dz.U. z 2012 r. poz.391 z późn. zm.).
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.61.00.00-6.
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30.12.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Zakład Usług Porządkowych "JEDYNKA" PIOTR SILKO
jakie przetargi wygrała firma
Zakład Usług Porządkowych "JEDYNKA" PIOTR SILKO
- Zakład Usług Porządkowych JEDYNKA Piotr Silko, ul. Kościelna 3, 58-100 Świdnica, kraj/woj. dolnośląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 756840,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 699576,48
Oferta z najniższą ceną: 699576,48 / Oferta z najwyższą ceną: 699576,48
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z ŚWIDNICY
- Doposażenie placów zabaw w Przedszkolach Miejskich nr 14, 15 i 16 w Świdnicy w ramach projektu unijnego "Świdnickie przedszkolaki odkrywają świat" FEDS.08.03-IZ.00-0009/24
- Warsztaty dla rodziców w ramach Rządowego Programu ,,Za Życiem".
- "Bieżące utrzymanie drożności sieci kanalizacji deszczowej i urządzeń odwadniających drogi gminne i wojewódzkie, (...), w okresie od dnia podpisania umowy do 31.12.2025 r."
- "Dostawy materiałów do sterylizacji"
- Termomodernizacja trzech budynków komunalnych Gminy Miasto Świdnica ul. Kraszowicka 32, ul. Kraszowicka 34, ul. Kraszowicka 35 POSTĘPOWANIE Z PODZIAŁEM NA ZADANIA
- Utrzymanie i wymiana oznakowania pionowego i urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego na drogach gminnych w Świdnicy w 2025 r.
więcej: przetargi w Świdnicy »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Utrzymanie urządzeń odwadniających na drogach powiatowych na terenie powiatu legionowskiego
- Wykoszenie chwastowisk i utrzymanie porządku na terenie zieleni nieurządzonej.
- Utrzymanie czystości i porządku na drogach gminnych i powiatowych w granicach administracyjnych miasta Rawa Mazowiecka
- Usługa polegająca na sprzątaniu i utrzymaniu należytego stanu sanitarno-porządkowego i estetycznego terenów zewnętrznych nieruchomości (...)
- Pozimowe oczyszczanie po sezonie zimowym 2024/2025 nawierzchni dróg powiatowych zamiejskich w podziale na zadania
- Utrzymanie czystości na terenie Gminy Lesznowola w 2025 roku.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.