eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Nowa Ruda › Sporządzenie miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego dla rejonu ulic Kasztanowa, Zagórze i Zielonka w Nowej Rudzie.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2012-04-04

Nowa Ruda: Sporządzenie miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego dla rejonu ulic Kasztanowa, Zagórze i Zielonka w Nowej Rudzie.
Numer ogłoszenia: 77801 - 2012; data zamieszczenia: 04.04.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 50509 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miejska Nowa Ruda, ul. Rynek 1, 57-400 Nowa Ruda, woj. dolnośląskie, tel. 074 8720339, 8720300, faks (074) 872 22 68.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sporządzenie miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego dla rejonu ulic Kasztanowa, Zagórze i Zielonka w Nowej Rudzie..

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Gmina Miejska w Nowej Rudzie zwana w dalszej części Zamawiającym zaprasza do udziału w postępowaniu prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego na podstawie ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2010 r. Nr 113 poz.759 z późn. zm.). Przedmiotem zamówienia jest: Sporządzenie miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego dla rejonu ulic Kasztanowa, Zagórze i Zielonka w Nowej Rudzie. Wspólny słownik zamówień kod CPV - 74251000-3 - Usługi planowania przestrzennego. Usługa winna uwzględniać aktualny stan wiedzy i stan prawny, w szczególności przepisy ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz. U. z 2003r. Nr 80, poz. 717 z późn. zm.) wraz z aktami wykonawczymi i przepisami odrębnymi związanymi z procedurą planistyczną w tym ustawą z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz ocenach oddziaływania na środowisko (dz. U. Z 2008, Nr 199, poz. 1227) oraz służyć celowi, dla którego zostanie wykonana. 2. Teren objęty opracowaniem o powierzchni ok. 185 ha położony jest w Nowej Rudzie (24 281 tys. mieszkańców) w obrębie geodezyjnym nr 8-Słupiec i określony jest Uchwałą Nr 88/XV/2011 Rady Miejskiej w Nowej Rudzie z dnia 28 września 2011 r., stanowiąca załącznik nr 7 do SIWZ. 3. Zgodnie ze studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego jest to w zasadniczej części teren z przewagą zabudowy jednorodzinnej lub zagrodowej i towarzyszących jej usług, pozostała część to teren z przewagą użytkowania rolniczego z zakazem zabudowy, dla którego toczy się odrębna procedura zmiany studium na podstawie Uchwały Nr 93/XVI/XI z dnia 26 października 2011 r. Rady Miejskiej w Nowej Rudzie w sprawie przystąpienia do zmiany studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego. 4. Skala opracowania planu 1:2000. 5. Miejscowy plan powinien zawierać elementy określone w art. 15 ust. 2 ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym i w zależności od potrzeb ustalenia z art. 15 ust. 3 wymienionej ustawy. 6. Zamawiający zapewni: 1)Mapy zasadnicze: a)geodezyjny układ odniesienia - 2000, b)format: TIF wraz z plikiem nagłówkowym TFW. 2)Mapy ewidencji gruntów i budynków: a)geodezyjny układ odniesienia - 2000, b)format: SHP. 7. Zakres prac do wykonania przez wykonawcę obejmuje: 1) Prace wstępne polegające na analizie istniejącego zagospodarowania przestrzennego, ustaleniu celów planu i jego szczegółowego zakresu. 2) Zredagowanie wszystkich ogłoszeń, obwieszczeń, pism, uzgodnień o których mowa w art. 17 ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym w uzgodnieniu z Burmistrzem Miasta Nowa Ruda niezbędnych do przeprowadzenia procedury opracowania miejscowego planu, przesłane Zamawiającemu w formacie .odt i .pdf. 3) Analiza wniosków do planu i opracowania propozycji ich rozpatrzenia. 4) Opracowanie koncepcji projektu planu. 5) Sporządzenie opracowania ekofizjograficznego na podstawie ustawy z dnia 27 marca 2003 roku o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz. U. Nr 80 z dnia 10 maja 2003r. poz. 717 ze zm.) oraz rozporządzenia Ministra Środowiska z dnia 9 września 2002 r. w sprawie opracowań ekofizjograficznych (Dz. U. nr 115, poz. 1298). 6) Sporządzenie prognozy skutków finansowych uchwalenia planu wraz ze zbadaniem struktury władania. 7) Opracowanie prognozy oddziaływania na środowisko oraz przygotowanie pism, dokumentów niezbędnych do przeprowadzenia procedury oddziaływania na środowisko uwzględniających wymagania zawarte w przepisach ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko Dz. U. Nr 199, poz. 1227, z późn. zm.). 8) Prezentacja projektu planu na posiedzeniu właściwej komisji urbanistyczno-architektonicznej, jak również na posiedzeniach organów gminy, związanych z przedmiotem zamówienia. 9) Uzyskanie dla projektu planu i prognozy oddziaływania na środowisko uzgodnień i opinii wynikających z przepisów prawa. 10) Wprowadzenie odpowiednio do projektu planu i prognozy oddziaływania na środowisko zmian wynikających z uzyskanych opinii i dokonanych uzgodnień. 11) Uzyskanie zgód na zmianę przeznaczenia gruntów rolnych i leśnych na cele nierolnicze i nieleśne, jeżeli wymagają tego przepisy odrębne. 12) Udział w dyskusji publicznej. 13) Analiza i opracowanie propozycji rozpatrzenia uwag wniesionych w związku z wyłożeniem projektu planu i prognozy oddziaływania na środowisko. 14) Wprowadzenie zmian do projektu planu wynikających z rozpatrzenia uwag o których mowa w pkt. 13. 15) Przedstawienie projektu planu miejscowego na posiedzeniu właściwej Komisji oraz na sesji Rady Miasta do uchwalenia wraz z załącznikami. 16) Dokonanie zmian w projekcie planu wynikających z uwzględnienia przez Radę Miejską uwag złożonych do projektu planu. 17) Ponowienie w niezbędnym zakresie procedury wynikające z wprowadzonych zmian o których mowa w pkt 16. 18) Ponowne przygotowanie projektu planu do uchwalenia. 19) Przygotowanie dokumentacji prac planistycznych, o której mowa w § 12 rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 26 sierpnia 2003 roku w sprawie wymaganego zakresu projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego (Dz.U. z 2003 r. Nr 164 poz. 1587), do przedstawienia wojewodzie w celu oceny zgodności z przepisami prawnymi. 20) W przypadku rozstrzygnięcia nadzorczego wojewody sporządzenie niezbędnych dokumentów i udział w czynnościach, w tym w postępowaniu przed sądami administracyjnymi. 21) Ponowienie czynności w zakresie niezbędnym do doprowadzenia do zgodności projektu planu z przepisami prawnymi w sytuacji określonej w pkt. 20 8. Przedmiot zamówienia należy wykonać: 1) w wersji tradycyjnej : - część graficzną w technice barwnej 1 egz. zabezpieczony przed zniszczeniem (np. zalaminowany), przystosowany do zawieszenia na ścianie,w technice czarno białej w skali 1:2000 - 5 egz., - część opisową - 6 egz. - część graficzną i opisową wykonaną na nośniku CD-ROM (tekst - w pliku o rozszerzeniu .odt, .doc, część graficzna w pliku o rozszerzeniu: jpg, pdf,). 2) w wersji cyfrowej , w której do obowiązków wykonawcy będzie należało: a)Wrysowanie rysunku planu w oparciu o wektorową ewidencję gruntów i budynków, z zachowaniem związków przestrzennych pomiędzy liniami rozgraniczającymi i innymi elementami planu, a granicami dziełek oraz użytków (np. jeżeli linia rozgraniczająca tereny przebieg po granicy działki to jej współrzędne muszą być takie same jak współrzędne wektorowej granicy działki na ewidencji gruntów), niezgodności przebiegu linii rozgraniczających w odniesieniu do granic działek i użytków mogą istnieć wyłącznie w miejscach zamierzonych. b)Granica planu (jako poligon) musi posiadać następujące atrybuty opisowe: - DATA_U - data uchwalenia planu, - POWIERZCHNIA - powierzchnia planu w [ha], - SKALA - skala planu c) Poszczególne tereny struktury funkcjonalno-przestrzennej muszą ( jako poligony) posiadać atrybuty opisowe w szczególności w zakresie: - SYMBOL - oznaczenie terenu zastosowane w projekcie planu, - POWIERZCHNIA - powierzchnia w [ha], - PRZ_POD- przeznaczenie terenu podstawowe, - PRZ_UZP - przeznaczenie terenu uzupełniające dopuszczone dla danego symbolu, - INT_ZAB - intensywność zabudowy, w wypadku przedziału zastosować myślnik pomiędzy wartością minimum i maksimum, - POW_ZAB - powierzchnia zabudowy, - PBC - powierzchnia biologicznie czynna, - WYS_ZAB- wysokość zabudowy, - DACH_G- geometria dachów, - DACH_K- kąt nachylenia połaci dachowych, - RENTA - wartość renty planistycznej w %. d) Standard techniczny części graficznej: -forma wektorowa rysunku planu: kompletny zakres danych stanowiących treść rysunku planu (wszystkie zjawiska występujące w legendzie), dopuszczalne typy obiektów geometrycznych: poligony (z atrybutami opisowymi), linie, punkty, opisy, kreskowania; niedopuszczalne typy obiektów: łuki, okręgi, elipsy, geodezyjny układ odniesienia - 2000, format - SHP; -forma rastrowa rysunku planu: rozdzielczość - 400 dpi, geodezyjny układ odniesienia - 2000, format: TIF wraz z plikiem nagłówkowym TFW, głębia kolorów - 8 bit, 3) Standard techniczny uchwały w sprawie uchwalenia planu: kompresja - LZW; - 1 egz. - xml - format lapx. 9. Realizacja zamówienia będzie przeprowadzona zgodnie z harmonogramem stanowiącym załącznik do umowy (załącznik nr 6 do SIWZ)..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.25.10.00 - 74.25.10.00 .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04.04.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 7.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Eko-Plan Pracownia Projektowa Grzegorz Jaskóła, ul. Krynicka 8/2, 50-555 Wrocław, kraj/woj. dolnośląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 42912,95 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 29889,00

  • Oferta z najniższą ceną: 29889,00 / Oferta z najwyższą ceną: 79335,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.