eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ZdzieszowiceRemont sanitariatu męskiego ogólnodostępnego w budynku Kina Odrodzenie w Zdzieszowicach

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-04-15

Zdzieszowice: Remont sanitariatu męskiego ogólnodostępnego w budynku Kina Odrodzenie w Zdzieszowicach
Numer ogłoszenia: 77804 - 2008; data zamieszczenia: 15.04.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejsko-Gminny Ośrodek Kultury Sportu i Rekreacji, ul. Powstańców Śląskich 7, 47-330 Zdzieszowice, woj. opolskie, tel. 0-77 484 23 92, fax 0-77 484 23 92.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.zdzieszowice.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont sanitariatu męskiego ogólnodostępnego w budynku Kina Odrodzenie w Zdzieszowicach.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest remont istniejącego sanitariatu męskiego o łącznej powierzchni ok. 15.58 m2 ogólnodostępnego w budynku Kina Odrodzeniej w Zdzieszowicach. Zakres robót obejmuje : 1) wymianę okładzin z płytek glazurowanych ścian - 53,8 m2 i podłogi - 15,58 m2, 2) wymianę urządzeń sanitarnych (montaż : umywalka - 2 kpl., muszla ustępowa - 2 kpl., pisuar - 4 kpl), 3) wymianę przyłączy wodno-kanalizacyjnych (rurociągi wodociągowe z rur miedzianych - 32,5 m i rur kanalizacyjnych PVC - 13,5 m), 4) wymiana stolarki drzwiowej, 5) wykonanie sufitu podwieszanego z płyt z włókien mineralnych - 14,98 m2, 6) wymiana instalacji centralnego ogrzewania : grzejnik - 2 kpl., rurociąg c.o. miedziany - 9,0 m, 7) wykonanie izolacji przeciwwilgociowych - 7,73 m2, 8) wymiana instalacji elektrycznej : oprawka zwykła - 4 kpl., łącznik instalacyjny - 1 szt., gniazdo bezpiecznikowe uniwersalne - 2 szt., 9) malowanie farbą emulsyjną tynków wewnętrznych ścian i sufitu - 38,25 m2 10) montaż wyposażenia (pojemnik na papier - 1 szt., na mydło - 1 szt., na ręczniki - 1 szt., lustro ścienne - 1 szt.) 11) wywóz gruzu 3,27 m3.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.31.00.00 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych Kod CPV wg słownika 2008: 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne 45.41.10.00 - 45.41.10.00 Oryginalny kod CPV: 45.43.10.00 - Kładzenie płytek Kod CPV wg słownika 2008: 45.43.10.00 - Kładzenie płytek Oryginalny kod CPV: 45.42.11.41 - Instalowanie ścianek działowych Kod CPV wg słownika 2008: 45.42.11.41 - Instalowanie przegród Oryginalny kod CPV: 45.44.21.00 - Roboty malarskie Kod CPV wg słownika 2008: 45.44.21.00 - Roboty malarskie Oryginalny kod CPV: 45.33.24.00 - Roboty instalacyjne w zakresie sprzętu sanitarnego Kod CPV wg słownika 2008: 45.33.24.00 - Roboty instalacyjne w zakresie urządzeń sanitarnych Oryginalny kod CPV: 45.32.00.00 - Roboty izolacyjne Kod CPV wg słownika 2008: 45.32.00.00 - Roboty izolacyjne .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.07.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Zamawiający odstępuje od wniesienia wadium.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy : 1) spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych, 2) nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 Ustawy. 3) zrealizowali w ciągu ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia (jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, to w tym okresie), co najmniej trzy zamówienia dotyczące budowy (również przebudowy, modernizacji lub remontu) obiektów użyteczności publicznej w pełnym zakresie przedmiotu zamówienia na kwotę o wartości nie mniejszej niż 40.000 zł (brutto) każde oraz udokumentują, że zamówienia te zostały wykonane należycie. Ocena spełniania warunków dokonywana będzie na podstawie złożonych dokumentów, według formuły spełnia/nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Celem potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu, stawianych wykonawcom przez zamawiającego, oferta musi zawierać następujące oświadczenia i dokumenty : 1) oświadczenie o spełnieniu warunków określonych przepisami art.22 ust.1 u. p. z. p. oraz o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24, ust. 1 i 2 ustawy, 2) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 3) wykaz wykonanych robót budowlanych (co najmniej trzy) w okresie ostatnich pięciu lat przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, dotyczących budowy (również przebudowy, modernizacji lub remontu) obiektów użyteczności publicznej w pełnym zakresie przedmiotu zamówienia na kwotę o wartości nie mniejszej niż 40.000 zł (brutto) każde, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i zamawiających, 4) dokumenty potwierdzające należyte wykonanie robót budowlanych wskazanych w wykazie {Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat ...}, dokumentami potwierdzającymi są referencje, protokoły odbioru lub inne posiadane przez Wykonawcę dokumenty, z których wynika, jednoznacznie zakres robót oraz fakt należytego ich wykonania.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.zdzieszowice.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Miejsko-Gminny Ośrodek Kultury Sportu i Rekreacji w Zdzieszowicach ul. Powstańców Śląskich 7, 47-330 Zdzieszowice (sekretariat).

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.05.2008 godzina 10:00, miejsce: Miejsko-Gminny Ośrodek Kultury Sportu i Rekreacji w Zdzieszowicach ul. Powstańców Śląskich 7, 47-330 Zdzieszowice (sekretariat).

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.