Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-04-07
Leszno: Organizacja i przeprowadzenie 5 szkoleń grupowych dla osób bezrobotnych, poszukujących pracy lub innych uprawnionych osób skierowanych przez Powiatowy Urząd Pracy w Lesznie zwanych dalej osobami skierowanymi.
Część 1
CPV - 80.53.00.00-8
Krótki opis:
Szkolenie Barman - kelner z obsługą kasy fiskalnej dla 25 osób skierowanych przez Powiatowy Urząd Pracy w Lesznie zwanym dalej PUP w Lesznie.
Program szkolenia - minimum 120 godzin zajęć w tym 80 godzin zajęć praktycznych - musi zawierać takie zagadnienia jak:
- przygotowanie bufetu do pracy
- komunikowanie się z konsumentami
- zastosowanie
Numer ogłoszenia: 77829 - 2010; data zamieszczenia: 07.04.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Urząd Pracy w Lesznie , ul. Śniadeckich 5, 64-100 Leszno, woj. wielkopolskie, tel. 0-65 5299433, faks 0-65 5299433.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.pupleszno.win.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Organizacja i przeprowadzenie 5 szkoleń grupowych dla osób bezrobotnych, poszukujących pracy lub innych uprawnionych osób skierowanych przez Powiatowy Urząd Pracy w Lesznie zwanych dalej osobami skierowanymi. Część 1 CPV - 80.53.00.00-8 Krótki opis: Szkolenie Barman - kelner z obsługą kasy fiskalnej dla 25 osób skierowanych przez Powiatowy Urząd Pracy w Lesznie zwanym dalej PUP w Lesznie. Program szkolenia - minimum 120 godzin zajęć w tym 80 godzin zajęć praktycznych - musi zawierać takie zagadnienia jak: - przygotowanie bufetu do pracy - komunikowanie się z konsumentami - zastosowanie.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Organizacja i przeprowadzenie 5 szkoleń grupowych dla osób bezrobotnych, poszukujących pracy lub innych uprawnionych osób skierowanych przez Powiatowy Urząd Pracy w Lesznie zwanych dalej osobami skierowanymi. Część 1 CPV - 80.53.00.00-8 Krótki opis: Szkolenie Barman - kelner z obsługą kasy fiskalnej dla 25 osób skierowanych przez Powiatowy Urząd Pracy w Lesznie zwanym dalej PUP w Lesznie. Program szkolenia - minimum 120 godzin zajęć w tym 80 godzin zajęć praktycznych - musi zawierać takie zagadnienia jak: - przygotowanie bufetu do pracy - komunikowanie się z konsumentami - zastosowanie narzędzi do obsługi konsumenckiej - zastosowanie i obsługa urządzeń podgrzewających, chłodniczych i transportowych, - obsługa w sali konsumenckiej, - serwowanie potraw, przygotowywanie potraw w obecności konsumenta, - obsługa gości hotelowych przez kelnera, - przygotowywanie i serwowanie napojów alkoholowych i bezalkoholowych, - sporządzanie wybranych dań garmażeryjnych i barowych - obsługa konsumenta przy bufecie, - organizacja i obsługa bankietów, przyjęć - przepisy BHP, ppoż. - wystawianie rachunków i rozliczanie bufetu - obsługa kasy fiskalnej (kelnerskiej) - etyka i psychologia pracy Zajęcia muszą być prowadzone w dwóch grupach równolegle. Liczba godzin kursu dla jednej grupy wynosi minimum 120 h. Załącznikiem do umowy będzie harmonogram godzin zajęć teoretycznych i praktycznych z zachowaniem zasady - min. 30 godzin zegarowych dla każdego uczestnika tygodniowo. Termin rozpoczęcia szkolenia: kwiecień - maj 2010 r. Część 2 CPV - 80.53.00.00-8 Krótki opis: Szkolenie Elektryk z uprawnieniami elektroenergetycznymi SEP do 20 kV dla grupy 10 osób skierowanych przez PUP Leszno. Program szkolenia - minimum 220 godzin w tym 70 godzin zajęć praktycznych - musi zawierać następujące zagadnienia: - obliczanie obwodów elektrycznych - obliczanie mocy zainstalowanej i przeliczeniowej - rysowanie schematów zastępczych, - obliczanie rozpływu prądu, - określenie przekroju przewodu w instalacjach elektrycznych, - identyfikacja rodzajów zabezpieczeń, - zasady wyboru zabezpieczenia w instalacjach, - zasady wyboru aparatury łączeniowej w instalacjach, - czytanie dokumentacji technicznej, - posługiwanie się elektronarzędziami, - montowanie obudowy rozdzielnicy, - montowanie zabezpieczeń, - montowanie łączników, - wykonywanie połączeń elektrycznych, - zasady wykonywania pomiarów elektrycznych, - instalowanie styczników, przekaźników, układów programowalnych, specjalnego przeznaczenia, przycisków, - zajęcia praktyczne: a)lutowanie, bielenie, zarabianie końców przewodów i zaciskanie końcówek na przewodach, b)materiały przewodzące, konduktywność i rezystywność, zależność rezystancji przewodnika od jego wymiarów. c)materiały izolacyjne - właściwości i ich zastosowanie. d/sprawdzanie ciągłości obwodu i rezystancji izolacji. Wyszukiwanie uszkodzeń w obwodach elektrycznych poprzez pomiar napięcia. Pomiar prądu pobieranego przez różne odbiorniki. Określanie stanu pracy urządzenia po zmierzonym poborze prądu. Oddziaływanie prądu na organizm ludzki i ratowanie porażonego prądem. Środki ochrony przed porażeniem elektrycznym. Pomiar mocy pobieranej przez różne odbiorniki. Obliczenie elementu grzejnego, dobór i wymiana w urządzeniach gospodarstwa domowego. Montaż osprzętu w oświetleniowych instalacjach elektrycznych niskiego napięcia. e)systemy układów sieci zasilania, rodzaje instalacji zależnie od zastosowania, schemat instalacji elektrycznej budynku. f)budowa instalacji oświetleniowej z łącznikami instalacyjnymi: świecznikowym, schodowym, schodowo-krzyżowym, automatem schodowym i automatem zmierzchowym. g)podłączanie bezpieczników, wyłączników zwarciowych i licznika energii elektrycznej. h)naprawa, wyszukiwanie usterek i montaż lamp oświetleniowych, konserwacja, BHP; i) maszyny prądu zmiennego, transformatory. Zasada działania, budowa, rodzaje, zastosowanie. j/aparaty elektryczne; wyłączniki warstwowe, przełączniki, styczniki. Budowa, sprawdzanie połączeń, analiza z rysowanym schematem. Załącznikiem do umowy będzie harmonogram godzin zajęć teoretycznych i praktycznych z zachowaniem zasady - min. 30 godzin zegarowych dla każdego uczestnika tygodniowo. Termin rozpoczęcia szkolenia: maj - czerwiec 2010 r. Część 3 CPV -80.53.00.00 - 8 Krótki opis: Szkolenie Bukieciarz -podstawowy kurs florystyczny i obsługa kasy fiskalnej dla grupy 10 osób skierowanych przez PUP Leszno. Program szkolenia - minimum 120 godzin w tym 90 godzin zajęć praktycznych - musi zawierać zagadnienia z zakresu: - pielęgnacja kwiatów, - podstawy roślinoznawstwa, materiałoznawstwa, - florystyka okolicznościowa, - florystyka pogrzebowa, - florystyka ślubna, - obsługa kasy fiskalnej. Załącznikiem do umowy będzie harmonogram godzin zajęć teoretycznych i praktycznych z zachowaniem zasady - min. 30 godzin zegarowych dla każdego uczestnika tygodniowo. Termin rozpoczęcia szkolenia: maj - czerwiec 2010 r. Część 4 CPV - 80.53.00.00 - 8 Krótki opis: Szkolenie Księgowość małych i średnich firm dla grupy 10 osób skierowanych przez PUP Leszno. Program szkolenia - minimum 150 godzin w tym 60 godzin zajęć praktycznych przy wykorzystaniu programów komputerowych - musi zawierać następujące zagadnienia: - ordynacja podatkowa, - ustawa o podatku od towarów i usług, - ustawa o podatku dochodowym od osób fizycznych, - koszty i przychody - dokumentowanie i ewidencja, - ryczałt od przychodów ewidencjonowanych, - karta podatkowa, - prowadzenie księgi przychodów i rozchodów przy użyciu systemu komputerowego, - wypełnianie deklaracji podatkowej, - współpraca z ZUS za pośrednictwem programu Płatnik. W trakcie zajęć praktycznych (60 godzin) dotyczy prowadzenia księgi przychodów i rozchodów, programu Płatnik- wykonawca zapewnia 1 stanowisko komputerowe dla każdego uczestnika szkolenia. Załącznikiem do umowy będzie harmonogram godzin zajęć teoretycznych i praktycznych z zachowaniem zasady - min. 30 godzin zegarowych dla każdego uczestnika tygodniowo. Termin rozpoczęcia szkolenia: maj - czerwiec 2010 r. Część 5 CPV - 80.53.00.00 - 8 Krótki opis: Szkolenie Kucharz - mała gastronomia dla grupy 10 osób skierowanych przez PUP Leszno. Program szkolenia - minimum 120 godzin w tym 100 godzin zajęć praktycznych - musi zawierać następujące zagadnienia: - dobieranie surowców i półproduktów do produkcji w małej gastronomii. - dobieranie, obsługiwanie maszyn, urządzeń i sprzętu w małej gastronomii. - przeprowadzanie obróbki wstępnej surowców i półproduktów w małej gastronomii - przygotowywanie półproduktów do dalszej obróbki w małej gastronomii. - dokonywanie obróbki termicznej surowców i półproduktów w małej gastronomii. - sporządzanie różnymi technikami i metodami podstawowego asortymentu potraw i napojów w małej gastronomii. - planowanie posiłków i układanie prostego menu w małej gastronomii. - porcjowanie, dekorowanie i ekspedycja potraw w małej gastronomii. - organizowanie i porządkowanie własnego stanowiska pracy w małej gastronomii zgodnie z zasadami ergonomii, bezpieczeństwa i higieny pracy, ochrony. - przechowywanie i magazynowanie surowców, półproduktów i wyrobów gotowych w małej gastronomii. - ocenianie jakościowe i ilościowe surowców i półproduktów w małej gastronomii. - ocenianie jakościowe i ilościowe wyrobów gotowych małej gastronomii. Załącznikiem do umowy będzie harmonogram godzin zajęć teoretycznych i praktycznych z zachowaniem zasady - min. 30 godzin zegarowych dla każdego uczestnika tygodniowo. Termin rozpoczęcia szkolenia: kwiecień - maj 2010 r..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- przewiduje się zamówienia uzupełniające, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655 z późn. zmian.) zwanej dalej ustawą.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 5.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.08.2010.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: nie przewiduje się wadium
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
aktualny odpis z właściwego rejestru, jeśli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w przypadku osób fizycznych oświadczenie
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
wykaz podstawowych narzędzi wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
- wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1 - Cena - 70
- 2 - doświadczenie wykonawcy w organizacji szkoleń - 30
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zawarta umowa może zostać zmieniona, jeśli konieczność wprowadzenia zmian wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy lub zmiany te są korzystne lub neutralne dla zamawiającego. W szczególności zmiany te mogą dotyczyć terminu wykonania umowy, ilości osób szkolonych, w tym na poszczególne części zamówienia, nazwy lub siedziby wykonawcy lub nieistotnych warunków umowy.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pupleszno.win.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowy Urząd Pracy w Lesznie
ul. Śniadeckich 5, 64-100 Leszno, pok. 4.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.04.2010 godzina 10:00, miejsce: Powiatowy Urząd Pracy w Lesznie ul. Śniadeckich 5, 64-100 Leszno sekretariat urzędu.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamówienie jest finansowane ze środków Funduszu Pracy, PFRON-u lub funduszy europejskich..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Szkolenie Barman - kelner z obsługą kasy fiskalnej dla 25 osób skierowanych przez Powiatowy Urząd Pracy w Lesznie zwanym dalej PUP w Lesznie..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szkolenie Barman - kelner z obsługą kasy fiskalnej dla 25 osób skierowanych przez Powiatowy Urząd Pracy w Lesznie zwanym dalej PUP w Lesznie. Program szkolenia - minimum 120 godzin zajęć w tym 80 godzin zajęć praktycznych - musi zawierać takie zagadnienia jak: - przygotowanie bufetu do pracy - komunikowanie się z konsumentami - zastosowanie narzędzi do obsługi konsumenckiej - zastosowanie i obsługa urządzeń podgrzewających, chłodniczych i transportowych, - obsługa w sali konsumenckiej, - serwowanie potraw, przygotowywanie potraw w obecności konsumenta, - obsługa gości hotelowych przez kelnera, - przygotowywanie i serwowanie napojów alkoholowych i bezalkoholowych, - sporządzanie wybranych dań garmażeryjnych i barowych - obsługa konsumenta przy bufecie, - organizacja i obsługa bankietów, przyjęć - przepisy BHP, ppoż. - wystawianie rachunków i rozliczanie bufetu - obsługa kasy fiskalnej (kelnerskiej) - etyka i psychologia pracy Zajęcia muszą być prowadzone w dwóch grupach równolegle. Liczba godzin kursu dla jednej grupy wynosi minimum 120 h. Załącznikiem do umowy będzie harmonogram godzin zajęć teoretycznych i praktycznych z zachowaniem zasady - min. 30 godzin zegarowych dla każdego uczestnika tygodniowo. Termin rozpoczęcia szkolenia: kwiecień - maj 2010 r..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.08.2010.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 70
- 2. doświadczenie wykonawcy w organizacji szkoleń - 30
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Szkolenie Elektryk z uprawnieniami elektroenergetycznymi SEP do 20 kV dla grupy10 osób skierowanych przez PUP Leszno..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szkolenie Elektryk z uprawnieniami elektroenergetycznymi SEP do 20 kV dla grupy 10 osób skierowanych przez PUP Leszno. Program szkolenia - minimum 220 godzin w tym 70 godzin zajęć praktycznych - musi zawierać następujące zagadnienia: - obliczanie obwodów elektrycznych - obliczanie mocy zainstalowanej i przeliczeniowej - rysowanie schematów zastępczych, - obliczanie rozpływu prądu, - określenie przekroju przewodu w instalacjach elektrycznych, - identyfikacja rodzajów zabezpieczeń, - zasady wyboru zabezpieczenia w instalacjach, - zasady wyboru aparatury łączeniowej w instalacjach, - czytanie dokumentacji technicznej, - posługiwanie się elektronarzędziami, - montowanie obudowy rozdzielnicy, - montowanie zabezpieczeń, - montowanie łączników, - wykonywanie połączeń elektrycznych, - zasady wykonywania pomiarów elektrycznych, - instalowanie styczników, przekaźników, układów programowalnych, specjalnego przeznaczenia, przycisków, - zajęcia praktyczne: a/ lutowanie, bielenie, zarabianie końców przewodów i zaciskanie końcówek na przewodach, b/ materiały przewodzące, konduktywność i rezystywność, zależność rezystancji przewodnika od jego wymiarów. c/ materiały izolacyjne - właściwości i ich zastosowanie. d/ sprawdzanie ciągłości obwodu i rezystancji izolacji. Wyszukiwanie uszkodzeń w obwodach elektrycznych poprzez pomiar napięcia. Pomiar prądu pobieranego przez różne odbiorniki. Określanie stanu pracy urządzenia po zmierzonym poborze prądu. Oddziaływanie prądu na organizm ludzki i ratowanie porażonego prądem. Środki ochrony przed porażeniem elektrycznym. Pomiar mocy pobieranej przez różne odbiorniki. Obliczenie elementu grzejnego, dobór i wymiana w urządzeniach gospodarstwa domowego. Montaż osprzętu w oświetleniowych instalacjach elektrycznych niskiego napięcia. e/systemy układów sieci zasilania, rodzaje instalacji zależnie od zastosowania, schemat instalacji elektrycznej budynku. f/ budowa instalacji oświetleniowej z łącznikami instalacyjnymi: świecznikowym, schodowym, schodowo-krzyżowym, automatem schodowym i automatem zmierzchowym. g/podłączanie bezpieczników, wyłączników zwarciowych i licznika energii elektrycznej. h/naprawa, wyszukiwanie usterek i montaż lamp oświetleniowych, konserwacja, BHP; i/ maszyny prądu zmiennego, transformatory. Zasada działania, budowa, rodzaje, zastosowanie. j/aparaty elektryczne; wyłączniki warstwowe, przełączniki, styczniki. Budowa, sprawdzanie połączeń, analiza z rysowanym schematem. Załącznikiem do umowy będzie harmonogram godzin zajęć teoretycznych i praktycznych z zachowaniem zasady - min. 30 godzin zegarowych dla każdego uczestnika tygodniowo. Termin rozpoczęcia szkolenia: maj - czerwiec 2010 r..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.08.2010.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 70
- 2. doświadczenie wykonawcy w organizacji szkoleń - 30
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Szkolenie Bukieciarz -podstawowy kurs florystyczny i obsługa kasy fiskalnej dla grupy 10 osób skierowanych przez PUP Leszno..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szkolenie Bukieciarz -podstawowy kurs florystyczny i obsługa kasy fiskalnej dla grupy 10 osób skierowanych przez PUP Leszno. Program szkolenia - minimum 120 godzin w tym 90 godzin zajęć praktycznych - musi zawierać zagadnienia z zakresu: - pielęgnacja kwiatów, - podstawy roślinoznawstwa, materiałoznawstwa, - florystyka okolicznościowa, - florystyka pogrzebowa, - florystyka ślubna, - obsługa kasy fiskalnej. Załącznikiem do umowy będzie harmonogram godzin zajęć teoretycznych i praktycznych z zachowaniem zasady - min. 30 godzin zegarowych dla każdego uczestnika tygodniowo. Termin rozpoczęcia szkolenia: maj - czerwiec 2010 r..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.08.2010.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 70
- 2. doświadczenie wykonawcy w organizacji szkoleń - 30
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Szkolenie Księgowość małych i średnich firm dla grupy 10 osób skierowanych przez PUP Leszno..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szkolenie Księgowość małych i średnich firm dla grupy 10 osób skierowanych przez PUP Leszno. Program szkolenia - minimum 150 godzin w tym 60 godzin zajęć praktycznych przy wykorzystaniu programów komputerowych - musi zawierać następujące zagadnienia: - ordynacja podatkowa, - ustawa o podatku od towarów i usług, - ustawa o podatku dochodowym od osób fizycznych, - koszty i przychody - dokumentowanie i ewidencja, - ryczałt od przychodów ewidencjonowanych, - karta podatkowa, - prowadzenie księgi przychodów i rozchodów przy użyciu systemu komputerowego, - wypełnianie deklaracji podatkowej, - współpraca z ZUS za pośrednictwem programu Płatnik. W trakcie zajęć praktycznych (60 godzin) dotyczy prowadzenia księgi przychodów i rozchodów, programu Płatnik- wykonawca zapewnia 1 stanowisko komputerowe dla każdego uczestnika szkolenia. Załącznikiem do umowy będzie harmonogram godzin zajęć teoretycznych i praktycznych z zachowaniem zasady - min. 30 godzin zegarowych dla każdego uczestnika tygodniowo. Termin rozpoczęcia szkolenia: maj - czerwiec 2010 r..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.08.2010.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 70
- 2. doświadczenie wykonawcy w organizacji szkoleń - 30
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Szkolenie Kucharz - mała gastronomia dla grupy 10 osób skierowanych przez PUP Leszno..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szkolenie Kucharz - mała gastronomia dla grupy 10 osób skierowanych przez PUP Leszno. Program szkolenia - minimum 120 godzin w tym 100 godzin zajęć praktycznych - musi zawierać następujące zagadnienia: - dobieranie surowców i półproduktów do produkcji w małej gastronomii. - dobieranie, obsługiwanie maszyn, urządzeń i sprzętu w małej gastronomii. - przeprowadzanie obróbki wstępnej surowców i półproduktów w małej gastronomii - przygotowywanie półproduktów do dalszej obróbki w małej gastronomii. - dokonywanie obróbki termicznej surowców i półproduktów w małej gastronomii. - sporządzanie różnymi technikami i metodami podstawowego asortymentu potraw i napojów w małej gastronomii. - planowanie posiłków i układanie prostego menu w małej gastronomii. - porcjowanie, dekorowanie i ekspedycja potraw w małej gastronomii. - organizowanie i porządkowanie własnego stanowiska pracy w małej gastronomii zgodnie z zasadami ergonomii, bezpieczeństwa i higieny pracy, ochrony. - przechowywanie i magazynowanie surowców, półproduktów i wyrobów gotowych w małej gastronomii. - ocenianie jakościowe i ilościowe surowców i półproduktów w małej gastronomii. - ocenianie jakościowe i ilościowe wyrobów gotowych małej gastronomii. Załącznikiem do umowy będzie harmonogram godzin zajęć teoretycznych i praktycznych z zachowaniem zasady - min. 30 godzin zegarowych dla każdego uczestnika tygodniowo. Termin rozpoczęcia szkolenia: kwiecień - maj 2010 r..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.08.2010.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 70
- 2. doświadczenie wykonawcy w organizacji szkoleń - 30
INNE PRZETARGI Z LESZNA
- Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym w zakresie odbioru, przyjmowania, przemieszczania i doręczania przesyłek, paczek pocztowych oraz ich ew. zwrotów na potrzeby KZGRL
- sukcesywna dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących
- "Przebudowa wraz z rozbudową i wyposażeniem w bazę dydaktyczną budynku Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego w Lesznie"
- sukcesywna dostawa materiałów biurowych
- Budowa ul. Jana Skrzetuskiego i Onufrego Zagłoby w Lesznie
- Dostawa materiału roślinnego dla Miejskiego Zakładu Zieleni w Lesznie Sp. z o. o.: część I - drzewa, część II - krzewy i pnącza, część III - byliny i trawy.
więcej: przetargi w Lesznie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przeprowadzenie szkoleń dla uczniów i uczennic w ramach realizacji projektu "Klucze do zawodowej przyszłości" - z podziałem na II części.
- Zorganizowanie i przeprowadzenie szkoleń/kursów w ramach projektu "Kształcenie zawodowe na najwyższym poziomie-wsparcie uczniów i nauczycieli w powiecie radomszczańskim" nr FELD.08.08-IZ.00-0069/23.
- Organizacja i przeprowadzenie kursów i szkoleń dla uczniów i nauczycieli na potrzeby realizacji projektów w Powiecie Opatowskim
- Przeprowadzenie kursu z druku 3D - rodzaje technologii addytywnych - poziom zaawansowany w ramach projektu pn.: "Atrakcyjne kształcenie zawodowe krokiem do przyszłości"
- Przeprowadzenie szkoleń dla uczniów i uczennic w ramach realizacji projektu "Energia kwalifikacji"
więcej: Usługi szkolenia zawodowego »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.