Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-03-26
Zielona Góra: Remont drewnianej konstrukcji więźby dachu i stropu zabytkowego Kościoła Garnizonowego w Żarach. Spr. nr 7/PN/2009
Numer ogłoszenia: 77850 - 2009; data zamieszczenia: 26.03.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Rejonowy Zarząd Infrastruktury Zielona Góra , ul. Bolesława Chrobrego 7, 65-043 Zielona Góra, woj. lubuskie, tel. 068 4778388, 4778381, 4778350, faks 068 3243307, 3246744.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.rzi.com.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Państwowa Jednostka Organizacyjna - własność Skarbu Państwa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont drewnianej konstrukcji więźby dachu i stropu zabytkowego Kościoła Garnizonowego w Żarach. Spr. nr 7/PN/2009.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: remont drewnianej konstrukcji więźby dachu i stropu zabytkowego Kościoła Garnizonowego w Żarach. UWAGA: Wykonawcy ubiegający się o udzielenie zamówienia na wykonanie remontu drewnianej konstrukcji więźby dachu i stropu zabytkowego Kościoła Garnizonowego w Żarach, zobowiązani są do wzięcia udziału w wizji lokalnej zorganizowanej przez Zamawiającego w dniu 08.04.2009 r. o godz. 10:00 w Kościele Garnizonowym w Żarach, przy ul. Kaczy Rynek 10. Potwierdzony przez przedstawiciela Zamawiającego udział w wizji lokalnej, będzie podstawą do uczestnictwa w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Zamawiający dopuszcza przeprowadzenie wizji lokalnej w innym ustalonym wcześniej z Zamawiającym terminie, jednak nie później niż 7 dni przed terminem złożenia oferty. Do dnia złożenia oferty, wykonawcy mogą również się zapoznać się z dokumentacją wykonawczą udostępnioną do wglądu w siedzibie Zamawiającego. INFORMACJE O DOPUSZCZALNYCH ZMIANACH WARUNKÓW UMOWY. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany postanowień warunków umownych w zakresie zmiany terminu wykonania przedmiotu zamówienia określonego w SIWZ (art. 144 ust.1 ustawy zamówień publicznych) z powodu ewentualnego braku płynności finansowania inwestycji i wielkości limitu finansowego wynikającego z zatwierdzenia Centralnego Planu Rzeczowego i budżetu na dany rok lub innych przyczyn związanych z realizacją przedmiotu zamówienia a niezależnych od Stron..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Zamawiający przewiduje wniesienie wadium w wysokości 30.000,00 zł dla całości zadania. Wadium należy wnieść, najpóźniej do dnia złożenia oferty w siedzibie Zamawiającego.III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zgodnie z art. 22 upzp, o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej za?pewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania, zgodnie z art. 24 upzp; 5) dokonali wizji lokalnej zorganizowanej przez Zamawiającego. Opis sposobu dokonania oceny spełnienia tych warunków będzie się odbywać wg formuły spełnia - nie spełnia..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu wykazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu, każdy z Wykonawców powinien przedłożyć wraz z ofertą następujące oświadczenia i dokumenty: - oświadczenie o spełnianiu warunków w trybie art. 22 ust. 1; - kserokopię aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, potwierdzone przez Wykonawcę o jego aktualności na dzień składania ofert; - kserokopię aktualnego zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; - kserokopię uprawnień wykonawczych w zakresie wykonania przedmiotu zamówienia wraz z kserokopią zaświadczenia potwierdzającego przynależność do właściwej Izby Samorządu Zawodowego - zaświadczenia należy potwierdzić na dzień składania ofert; - wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem (tj. robót dekarskich i konstrukcyjnych realizowanych na obiektach o parametrach nie mniejszych niż: a) powierzchnia połaci dachowej nie mniej niż 700 m2 b) spadek połaci dachowej nie mniej niż 450) i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie; - wykaz osób, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także doświadczenia zawodowego; - potwierdzenie dokonania wizji lokalnej; - oświadczenie o zawarciu na własny koszt polisy ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie wykonywanej działalności gospodarczej na wartość nie mniejszą niż 500.000,00 złotych..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.rzi.com.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Rejonowy Zarząd Infrastruktury Zielona Góra
65 - 043 Zielona Góra, ul. B. Chrobrego 7
Sekcja Zamówień Publicznych.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.04.2009 godzina 10:00, miejsce: Oferty należy składać w siedzibie zamawiającego - kancelaria. Otwarcie ofert nastąpi 20.04.2009 r. o godz. 11:00 w siedzibie zamawiającego.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z ZIELONEJ GÓRY
- Dostawa i instalacja elektronicznego bezprzewodowego systemu monitoringu temperatur i wilgotności
- Bieżąca konserwacja drogi wojewódzkiej nr 277 na odcinku od km 0+000 do km 13+086 polegająca na wykonaniu podwójnej warstwy z mieszanki mineralno-emulsyjnej na zimno typu slurry seal
- Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania dla Urzędu Miasta Zielona Góra - komputery
- Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania dla Urzędu Miasta Zielona Góra - monitory
- Sprzątanie w obiektach i przy obiektach należących do GDDKiA Oddział w Zielonej Górze, Rejon w Gorzowie Wlkp. z podziałem na 5 lokalizacji.
- Konserwacja obiektów mostowych zlokalizowanych w ciągach dróg wojewódzkich administrowanych przez Zarząd Dróg Wojewódzkich w Zielonej Górze - Rejon Dróg Wojewódzkich w Zielonej Górze
więcej: przetargi w Zielonej Górze »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie prac remontowych wraz z materiałem w łazienkach zlokalizowanych na II piętrze budynku przy Placu Akademickim 17 w Bytomiu
- Modernizacja hali VII wraz z dostawą i montażem suwnicy w formule "zaprojektuj i wybuduj".
- Modernizacja zaplecza sanitarno-higienicznego pomieszczeń rehabilitacji w Domu Pomocy Społecznej w Łodzi przy ul. Spadkowej 4/6
- Roboty budowlane "Wykonanie instalacji klimatyzacji dla wybranych pomieszczeń w budynku Wojewódzkiego Ośrodka Terapii Uzależnienia od Alkoholu i Współuzależnienia w Stalowej Woli"
- Docieplenie ścian zewnętrznych i stropu nad I piętrem oraz malowanie pomieszczeń w budynku Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Skarżysku Kościelnym
- Zadanie 1: "Budowa przedszkola w Pysznicy ETAP II" Zadanie 2: ,,Budowa żłobka w Pysznicy Etap II"
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.