eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi BrwinówBudowa chodnika wraz z odwodnieniem w ul. Nadarzyńskiej na odc. od ul. Kasztanowej do ul. Słonecznej w Żółwinie - w ramach zadania inwestycyjnego pn. Budowa chodnika wzdłuż ul. Nadarzyńskiej (etap I - odc. od ul. Kasztanowej do ul. Słonecznej) w Żółwinie.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2016-04-05

Brwinów: Budowa chodnika wraz z odwodnieniem w ul. Nadarzyńskiej na odc. od ul. Kasztanowej do ul. Słonecznej w Żółwinie - w ramach zadania inwestycyjnego pn. Budowa chodnika wzdłuż ul. Nadarzyńskiej (etap I - odc. od ul. Kasztanowej do ul. Słonecznej) w Żółwinie.
Numer ogłoszenia: 77858 - 2016; data zamieszczenia: 05.04.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 19993 - 2016r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Brwinów, ul. Grodziska 12, 05-840 Brwinów, woj. mazowieckie, tel. 7382567, faks 7295940.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa chodnika wraz z odwodnieniem w ul. Nadarzyńskiej na odc. od ul. Kasztanowej do ul. Słonecznej w Żółwinie - w ramach zadania inwestycyjnego pn. Budowa chodnika wzdłuż ul. Nadarzyńskiej (etap I - odc. od ul. Kasztanowej do ul. Słonecznej) w Żółwinie..

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest - Budowa chodnika wraz z odwodnieniem w ul. Nadarzyńskiej na odc. od ul. Kasztanowej do ul. Słonecznej w Żółwinie (zakres zgodnie z załącznikiem mapowym) - w ramach zadania inwestycyjnego pn. Budowa chodnika wzdłuż ul. Nadarzyńskiej (etap I - odc. od ul. Kasztanowej do ul. Słonecznej) w Żółwinie. 2. Zakres rzeczowy przedmiotu umowy obejmuje wykonanie wszystkich robót zgodnie z dokumentacją budowlaną, w tym: 1)budowę: a) chodnika (kostka betonowa Behaton gr. 8 cm, kolor szary), b) kanalizacji deszczowej wraz z wpustami i przykanalikami (studnie żelbetowe z włazami żeliwnymi na zawiasach z zamknięciem, wpusty uliczne żeliwne na zawiasach z zamknięciem na śrubę); żeliwo sferoidalne; włazy na studniach D 400-425 z podparciem betonowym pod włazem, c) rowu krytego DN300 o dł. 120 mb w miejscu likwidowanego rowu otwartego, d) drenażu odwadniającego DN100 w miejscu likwidowanego rowu otwartego, e) miejsc postojowych, f) wyniesionego przejścia dla pieszych, 2)remont zjazdów (kostka betonowa Behaton gr. 8 cm, kolor czerwony), 3)wykonanie nowego oznakowania pionowego i poziomego, 4)wycinkę dwóch drzew zgodnie z wydaną decyzją oraz karczowanie 8 karp znajdujących się na działce nr ew. 244/44, 5)przewiezienie gruntu z wymiany nasypu oraz nadmiaru urobku, a także jego stałe składowanie - należy wykonać we własnym zakresie, 6)odwodnienie wykopów zgodnie z projektem budowlano - wykonawczym i ST, a jeżeli zajdzie taka potrzeba z wywiezieniem wody, 7)odtworzenie nawierzchni w miejscu wykopu pod kanalizację, 8)uzupełnienie nawierzchni bitumicznej wzdłuż krawężnika ulicznego mieszanką mineralno-asfaltową, gdy zajdzie taka konieczność, 9)w miejscach nieutwardzonych stanowiących pas drogowy należy wykonać humusowanie z obsianiem trawą, 10)wykonanie obsługi geodezyjnej w trakcie budowy i inwentaryzacji powykonawczej - 3 kpl., 11)zapewnienie we własnym zakresie zaplecza budowy z doprowadzeniem na swój koszt wody i oświetlenia oraz ponoszeniem kosztów poboru wody i energii elektrycznej, 12)sporządzenie wraz z zatwierdzeniem projektu czasowej organizacji ruchu na czas budowy, 13)tymczasowe oznakowanie dróg i ulic na czas robót zgodnie z wykonanym i zatwierdzonym projektem organizacji ruchu na czas budowy, 14)zapewnienie specjalistycznych nadzorów zgodnie z uzgodnieniami zawartymi w protokole z narady koordynacyjnej w/s uzgodnienia usytuowania projektowanej sieci uzbrojenia terenu i ST, 15)wszystkie inne roboty określone w dokumentacji budowlano - wykonawczej, normach branżowych, oraz wynikających z przeprowadzonych własnych oględzin i inwentaryzacji w terenie, 16)badania materiałów, na które nie ustanowiono PN, zapewnienie badań zagęszczenia gruntu przez osoby uprawnione przed przystąpieniem do odtwarzania nawierzchni i stanowiące załączniki do protokołów częściowego odbioru robót, 17)odbudowy nawierzchni drogowej oraz poboczy i terenów przylegających zniszczonych przez sprzęt w trakcie wykonywanych robót budowlanych i uzyskanie protokołów odbioru dróg po ich odtworzeniu od zarządzającego daną drogą lub terenem. 3. Na wykonane roboty Wykonawca udzieli co najmniej 36-miesięcznej rękojmi za wady licząc od daty podpisania protokołu odbioru końcowego robót. 4. Jeżeli w dokumentacji projektowej lub specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót pojawią się ewentualne wskazania znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, to określają one minimalny standard jakości materiałów lub urządzeń przyjętych do wyceny. Zamawiający dopuszcza możliwość zaoferowania przez Wykonawcę materiałów i urządzeń równoważnych o parametrach nie gorszych od wymaganych. Oferowane materiały i urządzenia muszą być równoważne jakościowo tym podanym w dokumentacji projektowej i STWiOR. Ciężar udowodnienia równoważności zaoferowanego przedmiotu spoczywa na Wykonawcy (art.30 ust.5 ustawy Prawo zamówień publicznych). Jeżeli Wykonawca zaoferuje materiały i urządzenia równoważne, zobowiązany jest dostarczyć wraz z ofertą atesty, certyfikaty lub inne dokumenty, zgodnie z § 6 ust. 1 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 lutego 2013 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane, potwierdzające że oferowane materiały i urządzenia równoważne spełniają wymagania SIWZ i posiadają parametry nie gorsze od wymaganych. W przypadku wątpliwości dotyczących równoważności oferowanych produktów Zamawiający wezwie Wykonawcę do złożenia we wskazanym terminie wyjaśnień dotyczących treści oferty..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.30.00 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg 45.23.24.10 - Roboty w zakresie kanalizacji ściekowej .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04.04.2016.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • FAL-BRUK Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Spółka komandytowa, ul. Sarabandy 42, 02-868 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 984505,83 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 712170,00

  • Oferta z najniższą ceną: 551923,14 / Oferta z najwyższą ceną: 929880,00

  • Waluta: PLN .


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.