Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-05-20
Tarnowskie Góry: Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie szkoleń dla osób bezrobotnych
Numer ogłoszenia: 77913 - 2009; data zamieszczenia: 20.05.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Urząd Pracy w Tarnowskich Górach , ul. Towarowa 1, 42-600 Tarnowskie Góry, woj. śląskie, tel. 032 2855038, faks 032 2855038 w. 118.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.pup-tg.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie szkoleń dla osób bezrobotnych.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie szkoleń dla osób bezrobotnych w następujących kierunkach: 1. Podstawy obsługi komputera dla 80 osób 2. ECDL Europejski Certyfikat Umiejętności Komputerowych dla 20 osób 3. Specjalista finansowo-księgowy z obsługą programu Symfonia dla 20 osób 4. Specjalista ds. kadr i płac + program Płatnik dla 20 osób 5. Pracownik biurowy dla 20 osób.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.42.33.20 - 80.42.33.20 80.50.00.00 - Usługi szkoleniowe .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 5.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadiumIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą brać udział Wykonawcy, którzy: Dotyczy zadania 1. Podstawy obsługi komputera: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: a) Spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 Ustawy: - posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; - posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; - znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. b) Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, zgodnie z art. 24 Ustawy. c) Dysponują lub będą dysponować co najmniej 10 zestawami komputerowymi w każdym z miejsc organizowania zajęć z oprogramowaniem: - MS Windows lub równoważnym - MS Office lub równoważnym d) Dysponują lub będą dysponować co najmniej 2 osobami, które: - posiadają min. wykształcenie średnie, - posiadają min. roczny staż pracy dydaktycznej związanej z przedmiotem zamówienia; - posiadają ukończony kurs pedagogiczny, studium pedagogiczne, studia pedagogiczne lub inny dokument uprawniający do prowadzenia zajęć. Dotyczy zadania 2. Europejski Certyfikat Umiejętności Komputerowych ECDL: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: a) Spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 Ustawy: - posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; - posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; - znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. b) Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, zgodnie z art. 24 Ustawy. c) Dysponują lub będą dysponować co najmniej 10 zestawami komputerowymi w miejscu organizowania szkolenia z oprogramowaniem MS Windows lub równoważnym oraz MS Office lub równoważnym. d) Dysponują lub będą dysponować: - co najmniej 2 osobami, które: i. posiadają min. wykształcenie średnie, ii. posiadają min. roczny staż pracy dydaktycznej związanej z przedmiotem zamówienia; iii. posiadają ukończony kurs pedagogiczny, studium pedagogiczne, studia pedagogiczne lub inny dokument uprawniający do prowadzenia zajęć. - co najmniej 1 osobą, która: i. posiada Certyfikat Egzaminatora ECDL. Dotyczy zadania 3. Specjalista finansowo - księgowy z obsługą programu Symfonia: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: a) Spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 Ustawy: - posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; - posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; - znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. b) Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, zgodnie z art. 24 Ustawy. c) Dysponują lub będą dysponować co najmniej 10 zestawami komputerowymi w miejscu organizowania szkolenia z oprogramowaniem: - MS Windows lub równoważnym, - MS Office lub równoważnym, - Symfonia Finanse i Księgowość Premium. d) Dysponują lub będą dysponować co najmniej 2 osobami, które: - posiadają min. wykształcenie wyższe ekonomiczne, - posiadają min. roczny staż pracy dydaktycznej związanej z przedmiotem zamówienia; - posiadają ukończony kurs pedagogiczny, studium pedagogiczne, studia pedagogiczne lub inny dokument uprawniający do prowadzenia zajęć. Dotyczy zadania 4. Specjalista ds. kadr i płac + program Płatnik O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: a) Spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 Ustawy: - posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; - posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; - znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. b) Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, zgodnie z art. 24 Ustawy. c) Dysponują lub będą dysponować co najmniej 10 zestawami komputerowymi w miejscu organizowania szkolenia z oprogramowaniem: - MS Windows lub równoważnym, - MS Office lub równoważnym, - Płatnik. d) Dysponują lub będą dysponować co najmniej 2 osobami, które: - posiadają min. wykształcenie wyższe ekonomiczne lub administracyjne, - posiadają min. roczny staż pracy dydaktycznej związanej z przedmiotem zamówienia; - posiadają ukończony kurs pedagogiczny, studium pedagogiczne, studia pedagogiczne lub inny dokument uprawniający do prowadzenia zajęć. Dotyczy zadania 5. Pracownik biurowy O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: a) Spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 Ustawy: - posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; - posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; - znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. b) Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, zgodnie z art. 24 Ustawy. c) Dysponują lub będą dysponować co najmniej 10 zestawami komputerowymi w miejscu odbywania szkolenia z oprogramowaniem: - MS Windows lub równoważnym, - MS Office lub równoważnym. d) Dysponują lub będą dysponować co najmniej 2 osobami, które: - posiadają min. wykształcenie wyższe ekonomiczne lub administracyjne, - posiadają min. roczny staż pracy dydaktycznej związanej z przedmiotem zamówienia; - posiadają ukończony kurs pedagogiczny, studium pedagogiczne, studia pedagogiczne lub inny dokument uprawniający do prowadzenia zajęć. Ocena spełniania wyżej wymienionych warunków dokonana będzie na podstawie oświadczeń i dokumentów, wymienionych w SIWZ, złożonych przez Wykonawcę wraz z ofertą, według zasady spełnia - nie spełnia..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu, każdy z Wykonawców musi przedłożyć wraz z ofertą następujące oświadczenia i dokumenty: a)Wypełniony, podpisany i opieczętowany przez osobę upoważnioną (osoby upoważnione) do reprezentowania Wykonawcy formularz ofertowy według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do specyfikacji (do każdej części zamówienia Wykonawca zobowiązany jest złożyć osobny formularz ofertowy); b)Zaparafowany lub podpisany i opieczętowany przez osobę upoważnioną (osoby upoważnione) do reprezentowania Wykonawcy wzór istotnych postanowień umowy stanowiący załącznik nr 8 do specyfikacji; c)Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy prawa wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; d)Aktualne zaświadczenie właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat, lub uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie, rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; e)Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne, lub uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie, rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; f)Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust. 1 Ustawy (oświadczenie znajduje się w formularzu ofertowym, stanowiącym załącznik nr 1 do specyfikacji); g)Oświadczenie o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy (oświadczenie znajduje się w formularzu ofertowym, stanowiącym załącznik nr 1 do specyfikacji); h)Stosowne pełnomocnictwo w przypadku, gdy nie wynika ono z dokumentu dopuszczającego do obrotu lub umowy spółki cywilnej; i)Umowę regulującą współpracę podmiotów występujących wspólnie lub list intencyjny w sprawie wspólnego wykonania zamówienia lub pełnomocnictwo dla lidera podmiotów występujących wspólnie (o ile dotyczy); j)Umowę spółki cywilnej, jeśli działalność gospodarcza prowadzona jest w formie spółki cywilnej (w celu identyfikacji wspólników, stron, zasad i sposobu reprezentowania spółki); k)Oświadczenie o podwykonawstwie (w przypadku gdy Wykonawca zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, wskazując tę część); l)Program kursu sporządzony zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 4 do specyfikacji (w celu dokonania oceny oferty zgodnie z kryterium oceny oferty określonym w punkcie XII.1.1.3 lit. a SIWZ- dotyczy zadania 1, w punkcie XII.1.2.3 lit. a SIWZ - dotyczy zadania 2, w punkcie XII.1.3.3 lit. a SIWZ- dotyczy zadania 3, w punkcie XII.1.4.3 lit. a SIWZ- dotyczy zadania 4, w punkcie XII.1.5.3 lit. a SIWZ- dotyczy zadania 5; w przypadku nie załączenia do oferty ww. dokumentu Wykonawca zostanie odrzucony na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 2 ustawy - treść oferty nie odpowiada treści SIWZ); ł) Aktualne zaświadczenie tj. z 2009 roku o wpisie do Rejestru Instytucji Szkoleniowych prowadzonego przez Wojewódzki Urząd Pracy właściwy ze względu na siedzibę instytucji szkoleniowej w oparciu o Rozporządzenie Ministra Gospodarki i Pracy w sprawie rejestru instytucji szkoleniowych z dnia 27 października 2004 roku (Dz. U. z 2004 r., Nr 236, poz. 2365); m) Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 6 do specyfikacji; n) Pisemne zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa w lit. m, Wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował; o) Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca; p) Pisemne zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jeżeli w wykazie, o którym mowa w lit. o, Wykonawca wskazał narzędzia i urządzenia, którymi będzie dysponował; r) Wzór zaświadczeń lub innych dokumentów potwierdzających ukończenie szkolenia i uzyskanie kwalifikacji, uwzględniających oznaczenia wynikające z pkt II.8 SIWZ oraz pkt II.20 sIWZ (w celu dokonania oceny oferty zgodnie z kryterium oceny oferty określonym w punkcie XII.1.1.3 lit. c SIWZ- dotyczy zadania 1, w punkcie XII.1.2.3 lit. c SIWZ- dotyczy zadania 2, w punkcie XII.1.3.3 lit. c SIWZ- dotyczy zadania 3, w punkcie XII.1.4.3 lit. c SIWZ- dotyczy zadania 4, w punkcie XII.1.5.3 lit. c SIWZ- dotyczy zadania 5; w przypadku nie załączenia do oferty ww. dokumentu Wykonawca otrzyma 0 punktów w tym kryterium); s) Oświadczenie o posiadaniu lub nieposiadaniu certyfikatu jakości usług (w celu dokonania oceny oferty zgodnie z kryterium oceny oferty określonym w punkcie XII.1.1.3 lit. e SIWZ- dotyczy zadania 1, w punkcie XII.1.2.3 lit. e SIWZ- dotyczy zadania 2, w punkcie XII.1.3.3 lit. e SIWZ- dotyczy zadania 3, w punkcie XII.1.4.3 lit. e SIWZ- dotyczy zadania 4, w punkcie XII.1.5.3 lit. e SIWZ- dotyczy zadania 5;w przypadku nie załączenia do oferty ww. dokumentu Wykonawca otrzyma 0 punktów w tym kryterium)..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1 - Cena - 40
- 2 - Czas trwania szkolenia - 10
- 3 - Program szkolenia - 10
- 4 - Sposób sprawdzenia przez Wykonawców efektów szkolenia - 5
- 5 - Rodzaj dokumentów potwierdzających ukończenie szkolenia i uzyskanie kwalifikacji - 5
- 6 - zaangażowanie Wykonawcy w pozyskiwanie miejsc pracy dla przeszkolonych osób - 5
- 7 - posiadanie certyfikatu jakości usług - 5
- 8 - kadra - 5
- 9 - nadzór wewnętrzny służący podnoszeniu jakości szkolenia - 5
- 10 - dostosowanie ilości i jakości pomieszczeń oraz wyposażenie w sprzęt i pomoce dydaktyczne do potrzeb określonego szkolenia - 10
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pup-tg.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowy Urząd Pracy w Tarnowskich Górach
ul. Towarowa 1
42-600 Tarnowskie Góry
sekretariat II piętro pokój 321.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.06.2009 godzina 10:00, miejsce: Powiatowy Urząd Pracy w Tarnowskich Górach ul. Towarowa 1 42-600 Tarnowskie Góry sekretariat II piętro pokój 321.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: przeprowadzenie szkoleń jest współfinansowane ze środków Unii Europejskiej w ramach projektu Twoje lepsze jutro poddziałanie 6.1.3 PO KL.
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Podstawy obsługi komputera.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: -sugerowana liczba godzin: min. 80, -liczba osób objętych szkoleniem: 80, -1 osoba przy stanowisku na zajęciach, -termin realizacji: od dnia podpisania umowy do 30.11.2009 r., -realizacja w ośmiu grupach szkoleniowych po 10 osób.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.42.33.20-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 40
- 2. czas trwania szkolenia - 10
- 3. program szkolenia - 10
- 4. sposób sprawdzenia przez Wykonawcę efektów szkolenia - 5
- 5. rodzaj dokumentów potwierdzających ukończenie szkolenia i uzyskanie kwalifikacji - 5
- 6. zaangażowanie Wykonawcy w pozyskiwanie miejsc pracy dla przeszkolonych osób - 5
- 7. posiadanie certyfikatu jakości usług - 5
- 8. kadra - 5
- 9. nadzór wewnętrzny służacy podnoszeniu jakości prowadzonego szkolenia - 5
- 10. dostosowanie ilości i jakości pomieszczeń oraz wyposażenie w sprzęt i pomoce dydaktyczne - 10
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Europejski Certyfikat Umiejętności Komputerowych ECDL.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: -sugerowana liczba godzin: min. 150, -liczba osób objętych szkoleniem: 20, -1 osoba przy stanowisku na zajęciach, -termin realizacji: od dnia podpisania umowy do 30.11.2009 r., -realizacja w dwóch grupach szkoleniowych po 10 osób, -cena szkolenia musi zawierać również koszt 7 egzaminów dla każdego uczestnika szkolenia przeprowadzonych przez akredytowanych egzaminatorów, pokrywających następujące obszary zastosowań komputerów: 1. Podstawy technik informatycznych. 2. Użytkowanie komputerów. 3. Przetwarzanie tekstów. 4. Arkusze kalkulacyjne. 5. Bazy danych. 6. Grafika menadżerska i prezentacyjna. 7. Usługi w sieciach informatycznych. Kursant powinien otrzymać Kartę Umiejętności Komputerowych po pierwszym egzaminie. Po zdaniu 7 egzaminów Karta Umiejętności Komputerowych musi być wymieniona na Europejski Certyfikat Umiejętności Komputerowych (ECDL)..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.42.33.20-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 40
- 2. czas trwania szkolenia - 10
- 3. program szkolenia - 10
- 4. sposób sprawdzenia przez Wykonawcę efektów szkolenia - 5
- 5. rodzaj dokumentów potwierdzających ukończenie szkolenia i uzyskanie kwalifikacji - 5
- 6. zaangażowanie Wykonawcy w pozyskiwanie miejsc pracy dla przeszkolonych osób - 5
- 7. posiadanie certyfikatu jakości usług - 5
- 8. kadra - 5
- 9. nadzór wewnętrzny służacy podnoszeniu jakości prowadzonego szkolenia - 5
- 10. dostosowanie ilości i jakości pomieszczeń oraz wyposażenie w sprzęt i pomoce dydaktyczne - 10
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Specjalista finansowo-ksiegowy z obsługą programu Symfonia.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: -sugerowana liczba godzin: min. 200, -liczba osób objętych szkoleniem: 20, -1 osoba przy stanowisku na zajęciach, -termin realizacji: od dnia podpisania umowy do 30.11.2009 r., -realizacja w dwóch grupach szkoleniowych po 10 osób.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.42.33.20-4, 80.50.00.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 40
- 2. czas trwania szkolenia - 10
- 3. program szkolenia - 10
- 4. sposób sprawdzania przez Wykonawcę efektów szkolenia - 5
- 5. rodzaj dokumentów potwierdzających ukończenie szkolenia i uzyskanie kwalifikacji - 5
- 6. zaangażowanie Wykonawcy w pozyskiwanie miejsc pracy dla przeszkolonych osób - 5
- 7. posiadanie certyfikatu jakości usług - 5
- 8. kadra - 5
- 9. nadzór wewnętrzny służący jakości prowadzonego szkolenia - 5
- 10. dostosowanie ilości i jakości pomieszczeń oraz wyposażenie w sprzęt i pomoce dydaktyczne - 10
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Specjalista ds. kadr i płac + program Płatnik.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: -sugerowana liczba godzin: min. 120, -liczba osób objętych szkoleniem: 20, -1 osoba przy stanowisku na zajęciach, -termin realizacji: od dnia podpisania umowy do 30.11.2009 r., -realizacja w dwóch grupach szkoleniowych po 10 osób.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.42.33.20-4, 80.50.00.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 40
- 2. czas trwania szkolenia - 10
- 3. program szkolenia - 10
- 4. sposób sprazdzenia przez Wykonawcę efektów szkolenia - 5
- 5. zaangażowanie Wykonawcy w pozyskiwanie miejsc pracy - 5
- 6. posiadanie certyfikatu jakości usług - 5
- 7. kadra - 5
- 8. nadzór wewnętrzny służący jakości prowadzonego szkolenia - 5
- 9. dostosowanie ilości i jakości pomieszczeń oraz wyposażenie w sprzęt i pomoce dydaktyczne - 10
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Pracownik biurowy.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: -sugerowana liczba godzin: min. 120, -liczba osób objętych szkoleniem: 20, -1 osoba przy stanowisku na zajęciach, -termin realizacji: od dnia podpisania umowy do 30.11.2009 r., -realizacja w dwóch grupach szkoleniowych po 10 osób.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.42.33.20-4, 80.50.00.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 40
- 2. czas trwania szkolenia - 10
- 3. program szkolenia - 10
- 4. sposób sprawdzenia przez Wykonawcę efektów szkolenia - 5
- 5. rodzaj dokumentów potwierdzających ukończenie szkolenia i uzyskanie kwalifikacji - 5
- 6. zaangażowanie Wykonawcy w pozyskiwanie miejsc pracy dla przeszkolonych osób - 5
- 7. posiadanie certyfikatu jakości usług - 5
- 8. kadra - 5
- 9. nadzór wewnętrzny służacy podnoszeniu jakości prowadzonego szkolenia - 5
- 10. dostosowanie ilości i jakości pomieszczeń oraz wyposażenie w sprzęt i pomoce dydaktyczne - 10
INNE PRZETARGI Z TARNOWSKICH GÓR
- BZP.271.16.2024 Zabezpieczenie imprezy masowej "Gwarki 2024" obejmujące: ochronę, monitoring, zabezpieczenie medyczne
- Roboty budowlano-remontowe w obrębie dachu w budynkach mieszkalnych wielorodzinnych
- BZP.271.18.2024 Remont budynku Ratusza oraz Sali sesyjnej w budynku Ratusza w Tarnowskich Górach
- DOSTAWA GAZÓW MEDYCZNYCH WRAZ Z DZIERŻAWĄ BUTLI II
- Transport osób niepełnosprawnych z terenu Gminy Tarnowskie Góry do/z ośrodków wsparcia/WTZ w okresie VII-XII 2024 r.
- Dostawa wyposażenia pracowni komputerowej oraz wyposażenia sal lekcyjnych w sprzęt komputerowy w nowo powstałym skrzydle Szkoły Podstawowej nr 11 im. Władysława Broniewskiego w Tarnowskich Górach
więcej: przetargi w Tarnowskich Górach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa przygotowania i przeprowadzenia kursu z zakresu autoprezentacji i wystąpień publicznych w ramach projektu pn. ,,Dziś uczeń - jutro student'' nr umowy: FESW.08.03.IZ.00-0002/23.
- Usługa organizacji wyjazdów uczniów i opiekunów w ramach projektu pt.: "Uczymy się by zmieniać świat" finansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach programu Erasmus+.
- Dostawa, instalacja i wdrożenie Zintegrowanego Systemu klasy ERP z usługami serwisu oraz dostawa i instalacja serwera oraz dostawa ekranów multimedialnych wraz z systemem obsługującym
- Podniesienie potencjału ratowniczego OSP Bruszewo na terenie gminy Sokoły
- Kompleksowa usługa organizacji szkolenia "Marketing usług EURES i rynku pracy", wraz z jednodniową grupową wizytą studyjną w urzędzie pracy w Słowacji
- Przeprowadzanie specjalistycznych szkoleń w zakresie bezpieczeństwa ruchu drogowego w podziale na części.
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.