eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Busko-ZdrójWykonanie robót dodatkowych niezbędnych do prawidłowego funkcjonowania zagospodarowanego terenu na zadaniuZAGOSPODAROWANIE TERENU ZIMNE WODY ORAZ TERENU PRZY UL. STAWOWEJ W BUSKU-ZDROJU



Ogłoszenie z dnia 2013-02-25

Busko-Zdrój: Wykonanie robót dodatkowych niezbędnych do prawidłowego funkcjonowania zagospodarowanego terenu na zadaniu: ZAGOSPODAROWANIE TERENU ZIMNE WODY ORAZ TERENU PRZY UL. STAWOWEJ W BUSKU-ZDROJU
Numer ogłoszenia: 77930 - 2013; data zamieszczenia: 25.02.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Burmistrz Miasta i Gminy, ul. Adama Mickiewicza 10, 28-100 Busko-Zdrój, woj. świętokrzyskie, tel. 041 3705200, faks 041 3705290.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie robót dodatkowych niezbędnych do prawidłowego funkcjonowania zagospodarowanego terenu na zadaniu: ZAGOSPODAROWANIE TERENU ZIMNE WODY ORAZ TERENU PRZY UL. STAWOWEJ W BUSKU-ZDROJU.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Remont drogi gminnej - ul. Stawowa w Busku-Zdroju na długości ok. 240m i szerokości zmiennej od 1,6-2,7[m]- dz. nr 319 obr 03. Przedmiotowy remont polegać będzie na: - mechanicznym profilowaniu podłoża pod warstwy konstrukcyjne; - ułożeniu geowłókniny seperacyjno-filtracyjnej na odcinku o długości ok. 130, szerokości ok. 2,5m; - wykonaniu warstwy odcinającej z piasku zagęszczonej mechanicznie o gr. 10cm na długości ok. 130m , szerokości ok. 2,5m; - wykonaniu nawierzchni żwirowej o grubości po zagęszczeniu 10cm- frakcja 4-31,5mm na długości ok. 240m; - wykonaniu nawierzchni żwirowej - o grubości po zagęszczeniu 5cm - górna warstwa frakcja 2-8mm na długości ok. 240m; 2. Wykonanie nawierzchni placu przy koszu do koszykówki o powierzchni 5x5[m] - dz. 167/2 - jako nawierzchni z mączki ceglanej z dodatkiem gliny na podbudowie z kruszywa, obrzegowanej obrzeżem betonowym.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.00 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Zadanie stanowiące przedmiot zamówienia będzie współfinansowane w ramach programu operacyjnego *Zrównoważony rozwój sektora rybołówstwa i nadbrzeżnych obszarów rybackich 2007-2013*.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 15.11.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Budowlano-Handlowe ADMA - bis Sp. Jawna, ul. Kościuszki 68, 28-200 Staszów, kraj/woj. świętokrzyskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 22464,18 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 22378,47

  • Oferta z najniższą ceną: 22378,47 / Oferta z najwyższą ceną: 22378,47

  • Waluta: PLN.

ZAŁĄCZNIK I

Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę

  • 1. Podstawa prawna

    Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 5 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.

  • 2. Uzasadnienia wyboru trybu

    Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

    Konieczność wykonania w/w robót wystąpiła w trakcie realizacji zadania. Pkt.1) Po przystąpieniu do robót budowlanych związanych z realizacją zagospodarowania terenu *Zimne Wody*, stwierdzono konieczność wykonania przebudowy odcinka drogi gminnej - dz. nr 319, obręb 03 - łączącego teren Zimnych Wód z ul. Stawową na długości ok. 240m i szerokości zmiennej od 1,6-2,7[m] w konstrukcji z nawierzchni żwirowej. Projekt budowlany nie obejmował swoim zakresem remontu odcinka drogi gminnej z uwagi na prawidłowy jego stan techniczny w tamtym okresie. Po przystąpieniu do realizacji zadania pn. *Zagospodarowanie terenu Zimne Wody*, stwierdzono znaczne pogorszenie i uszkodzenia przedmiotowego odcinka drogi, co w znacznym stopniu utrudniałoby możliwość dojazdu i dojścia do zagospodarowanego terenu osobom zwiedzającym zagospodarowywany teren. Celem prawidłowego użytkowania i eksploatacji w/w terenu, nastąpiła konieczność wykonania dodatkowego odcinka ciągu komunikacyjnego w żwirowej nawierzchni dostosowując jego parametry do zaprojektowanego ciągu pieszo-rowerowego przebiegającego przez teren Zimnych Wód. Pkt.2) W dokumentacji projektowej przy koszu do koszykówki - dz. nr 167/2 na powierzchni 5x5[m] występuje określenie nawierzchni *trawa z rolki*. Przedmiary robót załączone do postępowania przetargowego nie przewidywały wykonania na przedmiotowej działce - przy koszu do koszykówki nawierzchni *trawa z rolki*, której wykonanie nie byłoby rozwiązaniem praktycznym przy tego typu przeznaczeniu placu do gry. Celem prawidłowego i praktycznego wykorzystania placu przeznaczonego do *odbijania piłki* do gry w kosza, zachodzi konieczność wykonania robót dodatkowych polegających na wykonaniu nawierzchni placu przy koszu do koszykówki o powierzchni 5x5[m] - dz. 167/2 - jako nawierzchni z mączki ceglanej z dodatkiem gliny na podbudowie z kruszywa obrzegowanej obrzeżem betonowym. W/w roboty nie były przewidziane w momencie przygotowania postępowania o udzielenie zamówienia publicznego przez Zamawiającego, a tym samym przez Wykonawcę podczas sporządzania oferty. Wykonanie w/w robót jest konieczne do prawidłowej realizacji przedmiotu zamówienia i późniejszej prawidłowej eksploatacji zagospodarowanego terenu. Zasadnym jest z przyczyn technicznych i ekonomicznych wykonanie przedmiotowych prac przez Wykonawcę robót podstawowych - od nich uzależnione jest wykonanie zakresu podstawowego. Wszczęcie nowego postępowania przetargowego wydłuży okres wykonania prac budowlanych. Wykonanie przedmiotowych robót zostanie zlecone z zastosowaniem trybu zamówienia z wolnej ręki w formie odrębnej umowy, po przeprowadzeniu negocjacji cenowych, zgodnie z zapisami art. 67, ust.1 pkt. 5 ustawy Prawo Zamówień Publicznych

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.