Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-04-16
Nowy Targ: Dostawa wyrobów medycznych służących do zespalania i stabilizacji kości.
Numer ogłoszenia: 77934 - 2008; data zamieszczenia: 16.04.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Podhalański Szpital Specjalistyczny im. Jana Pawła II w Nowym Targu, ul. Szpitalna 14, 34-400 Nowy Targ, woj. małopolskie, tel. 018 2633060, 2633061, fax 018 2633952, 2633950.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa wyrobów medycznych służących do zespalania i stabilizacji kości..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa wyrobów medycznych służących do zespalania i stabilizacji kości ( wkręty korowe, wkręty gąbczaste, wkręty kostkowe, wkręty do kości drobnych, podkładki pod wkręty, gwoździe Endera, gwoździe Kirschnera, grot Seinmana, drut do wiązania odłamów, płytki, stabilizatory). Ilości, rozmiary podano w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. W pakietach od numeru 1 do numer 8 jest dostawa wyrobów medycznych, w pakiecie numer 9 jest dostawa wyrobów medycznych wraz z dzierżawą instrumentarium.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 33.18.31.00 - Implanty ortopedyczne Kod CPV wg słownika 2008: 33.18.31.00 - Implanty ortopedyczne .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 9.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Wadium w niniejszym postępowaniu przetargowym nie jest wymagane..
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.W niniejszym postępowaniu przetargowym mogą wziąć udział wykonawcy nie wykluczeni na podstawie art. 24 upzp i którzy spełniają wymagania określone w art. 22 ust.1 upzp i Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. c)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. d)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, 2.Wykonawca złoży jedną ofertę pod rygorem nieważności w formie pisemnej, przed upływem terminu składania ofert. 3.Treść oferty musi odpowiadać treści SIWZ.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (Dz. U nr 87 z dnia 24.05.2006roku poz. 87). 2.Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu- wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. ( W przypadku uczestnictwa w postępowaniu przetargowym spółki cywilnej - zaświadczenie składa każdy wspólnik oddzielnie i zaświadczenie ma być wystawione na spółkę)- Dz. U jak wyżej. 3. Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat, składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu- wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert- Dz. U jak wyżej 4.Oświadczenie w zakresie art. 22 ust. 1 i art. 24 ust.1 ustawy prawo zamówień publicznych (załącznik nr 1). 5. Formularz ogólny oferty - (załącznik numer 2) 6.W przypadku składania oferty na pakiet/ zadania od numeru 1 do numeru 8 odpowiednią ilość formularzy cenowych oferty - (załącznik numer 3). 7. W przypadku składania oferty w pakiecie numer 9 - formularz cenowy oferty ( załącznik numer 3) i formularz cenowy dla dzierżawy instrumentarium ( załącznik numer 3a). 8. Pełnomocnictwo, jeżeli będzie miała miejsce sytuacja wymieniona w pkt I SIWZ- opis sposobu przygotowania oferty. 9. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej , zamiast dokumentów , o których mowa w : a) pkt 1,2,3 składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju , w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania , potwierdzające odpowiednio , że : - nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości- ( dokument wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert), - nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu- ( dokument wystawiony nie wcześniej niż 3 miesięcy przed upływem terminu składania ofert), Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 9, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 10. Katalogi, foldery, opisy, których treść będzie potwierdzała spełnienie wymagań w zakresie przedmiotu zamówienia.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital-nowy-targ.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Sekcja Zamówień Publicznych- Zamawiającego.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.05.2008 godzina 09:00, miejsce: Dziennik PodawczyZamawiającego..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Wkręty korowe.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa wkrętów korowych- ilości, rozmiary podano w specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.31.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Wkręty gąbczaste..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa wkrętów gąbczastych- ilości, rozmiary podano w specyfikacji istotnych warunków zamówienia..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.31.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Wkręty kostkowe.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa wkrętów kostkowych- ilości, rozmiary podano w specyfikacji istotnych warunków zamówienia..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.31.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Wkręty do kości drobnych.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa wkrętów do kości drobnych- ilości, rozmiary podano w specyfikacji istotnych warunków zamówienia..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.31.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Podkłady pod wkręty..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa podkładów pod wkręty- ilośc, rozmiary podano w specyfikacji istotnych warunków zamówienia..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.31.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Gwoździe Endera.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa gwoździ Endera- ilość, rozmiary podano w specyfikacji istotnych warunków zamówienia..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.31.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Gwoździe Kirschnera, grot Seinmana, drut do wiązania odłamów..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa gwoździ Kirschnera, grota Seinmana, drutów do wiązania odłamów- ilości, rozmiary podano w specyfikacji istotnych warunków zamówienia..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.31.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Płytki.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa płytek- ilości, rozmiary podano w specyfikacji istotnych warunków zamówienia..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.31.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Dynamiczny stabilizator biodrowy, kłykciowy stabilizator dynamiczny wraz z dzierżawą instrumentarium..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa dynamicznego stabilizatora biodrowego, kłykciowego stabilizatora dynamicznego wraz z dzierżawą instrumentarium.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.31.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z NOWEGO TARGU
- Dostawa sprzętu komputerowego
- Pełnienie czynności Inspektora Nadzoru Inwestorskiego nad inwestycją p.n. "Budowa sali gimnastycznej przy Szkole Podstawowej nr 11 w Nowym Targu".
- Budowa drogi Oleksówki Gorce (II postępowanie)
- Kompleksowa dostawa gazu ziemnego wysokometanowego (grupa E) obejmująca sprzedaż i świadczenie usług dystrybucji na potrzeby Sądu Rejonowego w Nowym Targu
- Przebudowa istniejącej sieci wodociągowej oraz budowa odcinka sieci wodociągowej na ul. Długiej w Krempachach
więcej: przetargi w Nowym Targu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawy implantów ortopedycznych
- Dostawa implantów ortopedycznych w podziale na zadania asortymentowe dla potrzeb SP ZOZ Szpitala Powiatowego w Opocznie
- Sukcesywna dostawa implantów ortopedycznych dla potrzeb SPZOZ Szpitala im. J. Dietla w Krynicy-Zdroju przez okres 24 miesięcy od dnia podpisania umowy.
- Zakup i dostawa endoprotez bezcementowych stawu biodrowego
- Implanty i osprzęt do endoprotezoplastyki
- Zakup i dostawa leków, materiałów opatrunkowych, środków dezynfekcyjnych, odczynników laboratoryjnych i radiofarmaceutyków.
więcej: Implanty ortopedyczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.