To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2017-05-02
Ogłoszenie nr 77951 - 2017 z dnia 2017-05-02 r.
Radom: Przetarg nieograniczony na usługę wykonania operatów szacunkowych nieruchomości położonych w Radomiu.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 36725-2017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miasta Radomia, krajowy numer identyfikacyjny
670223451, ul.
ul. Jana Kilińskiego
30,
26-600
Radom, państwo
Polska, woj.
mazowieckie, tel.
(48)3620283, faks
(48)3620289, e-mail
bzp@umradom.pl
Adres strony internetowej (URL): http://www.bip.radom.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przetarg nieograniczony na usługę wykonania operatów szacunkowych nieruchomości położonych w Radomiu.
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):BZP.271.1.163.2017.KK
II.2) Rodzaj zamówienia:Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest usługa wykonania operatów szacunkowych nieruchomości położonych w Radomiu. Zamówienie podzielone jest na 9 części: Część 1 zamówienia: Wykonanie 39 operatów szacunkowych, ustalających wartość rynkową prawa własności gruntu przed wybudowaniem i po wybudowaniu infrastruktury technicznej wraz z określeniem wartości nakładów poniesionych przez właścicieli przedmiotowych nieruchomości dla potrzeb ustalenia wysokości opłaty adiacenckiej - położonych w Radomiu przy ul. Kazimierza Przerwy-Tetmajera - budowa kanalizacji sanitarnej. Część 2 zamówienia: Wykonanie 3 operatów szacunkowych, ustalających wartość rynkową prawa własności gruntu przed wybudowaniem i po wybudowaniu infrastruktury technicznej wraz z określeniem wartości nakładów poniesionych przez właścicieli przedmiotowych nieruchomości dla potrzeb ustalenia wysokości opłaty adiacenckiej - położonych w Radomiu przy ulicach Kredowej, Połanieckiej, Zachodniej- budowa sieci kanalizacji sanitarnej. Część 3 zamówienia: Wykonanie 29 operatów szacunkowych, ustalających wartość rynkową prawa własności gruntu przed wybudowaniem i po wybudowaniu infrastruktury technicznej wraz z określeniem wartości nakładów poniesionych przez właścicieli przedmiotowych nieruchomości dla potrzeb ustalenia wysokości opłaty adiacenckiej - położonych w Radomiu przy ulicy Kozienickiej, Poduchownej i Małopolskiej - budowa sieci kanalizacji sanitarnej. Część 4 zamówienia: Wykonanie 3 operatów szacunkowych, ustalających wartość rynkową prawa własności gruntu przed wybudowaniem i po wybudowaniu infrastruktury technicznej wraz z określeniem wartości nakładów poniesionych przez właścicieli przedmiotowych nieruchomości dla potrzeb ustalenia wysokości opłaty adiacenckiej - położonych w Radomiu przy ulicy Haliny Hermanowicz - budowa sieci kanalizacji sanitarnej. Część 5 zamówienia: Wykonanie 1 operatu szacunkowego, ustalającego wartość rynkową prawa własności gruntu przed wybudowaniem i po wybudowaniu infrastruktury technicznej wraz z określeniem wartości nakładów poniesionych przez właścicieli przedmiotowych nieruchomości dla potrzeb ustalenia wysokości opłaty adiacenckiej - położonych w Radomiu przy ulicy Kozienickiej-bocznej - budowa sieci kanalizacji sanitarnej. Część 6 zamówienia: Wykonanie 4 operatów szacunkowych, ustalających wartość rynkową prawa własności gruntu przed wybudowaniem i po wybudowaniu infrastruktury technicznej wraz z określeniem wartości nakładów poniesionych przez właścicieli przedmiotowych nieruchomości dla potrzeb ustalenia wysokości opłaty adiacenckiej - położonych w Radomiu przy ulicy Witkacego- budowa sieci wodociągowej i kanalizacji sanitarnej. Część 7 zamówienia: Wykonanie 26 operatów szacunkowych, ustalających wartość rynkową prawa własności gruntu przed wybudowaniem i po wybudowaniu infrastruktury technicznej wraz z określeniem wartości nakładów poniesionych przez właścicieli przedmiotowych nieruchomości dla potrzeb ustalenia wysokości opłaty adiacenckiej - położonych w Radomiu przy ulicy Jana Karola Chodkiewicza - budowa kanalizacji sanitarnej. Część 8 zamówienia: Wykonanie 53 operatów szacunkowych, ustalających wartość rynkową prawa własności gruntu przed wybudowaniem i po wybudowaniu infrastruktury technicznej wraz z określeniem wartości nakładów poniesionych przez właścicieli przedmiotowych nieruchomości dla potrzeb ustalenia wysokości opłaty adiacenckiej - położonych w Radomiu przy ulicy Hodowlanej - budowa sieci kanalizacji sanitarnej. Część 9 zamówienia: Wykonanie 24 operatów szacunkowych, ustalających wartość rynkową prawa własności gruntu przed wybudowaniem i po wybudowaniu infrastruktury technicznej wraz z określeniem wartości nakładów poniesionych przez właścicieli przedmiotowych nieruchomości dla potrzeb ustalenia wysokości opłaty adiacenckiej - położonych w Radomiu przy ulicy Jana Matejki i Wiertniczej - budowa drogi.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
II.5) Główny Kod CPV:
70300000-4
Dodatkowe kody CPV:
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 | NAZWA: Część 1 zamówienia |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21/04/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT11700.00 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert8 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 4 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 7839.00 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 2 | NAZWA: Część 2 zamówienia |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21/04/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT1200.00 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert4 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 3 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 750.00 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 3 | NAZWA: Część 3 zamówienia |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21/04/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT8700.00 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert6 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 5900.00 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 4 | NAZWA: Część 4 zamówienia |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21/04/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT1200.00 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert4 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 710.00 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 5 | NAZWA: Część 5 zamówienia |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21/04/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT400.00 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert4 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 290.00 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 6 | NAZWA: Część 6 zamówienia |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21/04/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT1600.00 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert4 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 1000.00 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 7 | NAZWA: Część 7 zamówienia |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21/04/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT7800.00 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert7 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 4 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 5278.00 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 8 | NAZWA: Część 8 zamówienia |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21/04/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT13250.00 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert7 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 9900,00 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 9 | NAZWA: Część 9 zamówienia |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 26/04/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT7200.00 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert7 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 3 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 4680.00 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z RADOMIA
- Kompleksowa usługa sprzątania i bieżącego utrzymywania czystości w budynkach i na posesji Sądu Rejonowego w Radomiu
- SUKCESYWNE DOSTAWY ARTYKUŁÓW HIGIENICZNYCH DO SWPZZPOZ W RADOMIU
- "Dobudowa budynku dydaktycznego"
- Usługi ubezpieczenia na rzecz jednostek organizacyjnych Gminy Miasta Radomia - szkoły i placówki oświaty w zakresie ubezpieczeń majątkowych, odpowiedzialności cywilnej i ubezpieczeń komunikacyjnych.
- Ochrona osób i mienia na potrzeby Mazowieckiego Centrum Sztuki Współczesnej "Elektrownia" w Radomiu
- Usługi konserwacji i usuwania awarii w zakresie robót sanitarnych w budynkach, lokalach oraz na terenach zewnętrznych nieruchomości powierzonych w zarząd Miejskiemu Zarządowi Lokalami w Radomiu.
więcej: przetargi w Radomiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.