To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2014-04-09
Chełm: Przebudowa ulicy Żeglarskiej w Chełmie
Numer ogłoszenia: 77975 - 2014; data zamieszczenia: 09.04.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 41861 - 2014r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Miejskich, ul. Chełmońskiego 1, 22-100 Chełm, woj. lubelskie, tel. 082 5633228, faks 082 5633839.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Miejska jednostka organizacyjna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa ulicy Żeglarskiej w Chełmie.
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest przebudowa ulicy Żeglarskiej w Chełmie. 2. Zakres rzeczowy zamówienia obejmuje: 1) roboty branży drogowej: a) roboty rozbiórkowe i ziemne, b) ustawienie krawężników betonowych wystających 15x30 wraz z wykonaniem ław betonowych z oporem z betonu C-8/10, na podsypce cementowo-piaskowej (290,00 m), c) ustawienie obrzeży betonowych 20x6 cm na ławie betonowej z oporem z piasku stabilizowanego cementem o Rm=1,5 MPa (250 m), d) wykonanie nawierzchni z kostki brukowej betonowej szarej gr. 8 cm na podsypce cementowo - pisakowej wraz z zagęszczeniem (595,00m2), e) wykonanie chodnika z kostki betonowej szarej gr. 6 cm na podsypce cementowo - piaskowej (480 m2), f) regulacja pionowa i wymiana kominów włazowych studni, studzienek, zaworów urządzeń podziemnych do poziomu nawierzchni, g) wykonanie oznakowania pionowego. 2) roboty branży teletechnicznej: likwidacja kolizji i wykonanie zabezpieczeń sieci teletechnicznej, 3) roboty branży sanitarnej a) zabezpieczenie sieci gazowej, b) zabezpieczenie sieci c.o., 4) roboty branży elektrycznej: a) demontaż przyłącza napowietrznego, b) budowa przyłącza kablowego. 3. Szczegółowy zakres robót określa dokumentacja projektowa (załącznik nr 11 do SIWZ), specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych (załącznik nr 10 do SIWZ) oraz przedmiary robót (załączniki nr 7.1, 7.2, 7.3, 7.4 do SIWZ). 4. W ramach realizacji zamówienia do obowiązków Wykonawcy należy: 1) wykonanie przedmiotu zamówienia zgodnie z dokumentacją projektową, specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych, kosztorysem ofertowym sporządzonym na podstawie przedmiarów robót oraz zasadami wiedzy technicznej przy zastosowaniu obowiązujących przepisów i warunków technicznych, 2) zabezpieczenie placu budowy wraz z bezpośrednim sąsiedztwem prowadzonych prac, zgodnie z obowiązującymi zasadami bezpieczeństwa i ochrony zdrowia, 3) zapewnienie pełnej obsługi geodezyjnej zadania, 4) opracowanie projektu czasowej zmiany organizacji ruchu na czas budowy wraz z uzyskaniem zatwierdzenia organu zarządzającego ruchem na terenie miasta Chełm, 5) zapewnienie ciągłości ruchu ulicznego w trakcie prowadzenia robót, 6) dokonanie zgłoszeń o zamiarze rozpoczęcia robót do właścicieli istniejących urządzeń oraz dopełnienie wszelkich formalności związanych z prowadzeniem robót (zgodnie z warunkami wydanymi przez właścicieli urządzeń podziemnych i naziemnych) wraz z nadzorem właścicielskim, 7) ubezpieczenie robót, przy czym ubezpieczeniu winna podlegać w szczególności odpowiedzialność cywilna za szkody powstałe z winy Wykonawcy oraz w następstwie nieszczęśliwych wypadków, dotyczących pracowników Wykonawcy i osób trzecich, powstałe w związku z prowadzonymi robotami, w tym także z ruchem pojazdów mechanicznych, 8) zabezpieczenie oraz utrzymanie wszystkich elementów bezpieczeństwa ruchu wprowadzonych na podstawie projektu organizacji ruchu na czas budowy (oznakowania, wygrodzeń itp.) w sposób zapewniający ich widoczność i czytelność oraz bieżąca kontrola stanu i kompletności oznakowania robót, a także jego korekta wynikająca z postępu robót, 9) uporządkowanie placu budowy, 10) dostarczenie Zamawiającemu wszystkich dokumentów niezbędnych do oceny prawidłowego wykonania robót, 11) wykonanie i przekazanie Zamawiającemu inwentaryzacji powykonawczej - w 5 egz., w tym jeden w wersji elektronicznej, 12) systematyczne prowadzenie oraz pokrycie kosztów wszystkich badań, pomiarów, prób, sprawdzeń kontrolnych i ekspertyz, niezbędnych do realizacji zadania oraz udokumentowania i zachowania wysokiej jakości robót budowlanych i wbudowanych materiałów, w sposób zgodny z częstotliwością wykonywania wskazaną w specyfikacji wykonania i odbioru robót budowlanych, zgodnie z obowiązującymi wytycznymi, normami i przepisami w tym zakresie. Wszystkie opinie i wyniki badań muszą być wykonane przez specjalistyczne laboratorium branżowe. Wyniki przeprowadzonych badań, pomiarów, prób, sprawdzeń kontrolnych i ekspertyz będą udostępniane na każde żądanie przedstawicielowi Zamawiającego do wglądu. 13) zabezpieczenie środków finansowych na wykonanie nw. badań: -wytrzymałość gruntu stabilizowanego cementem i ławy z oporem, -wskaźniki zagęszczenia gruntu, gruntocementu i kruszywa, -przydatność kruszyw do budowy, które zostaną wykonywane przez specjalistyczne laboratorium wskazane przez Zamawiającego. Termin wykonania danego badania zostanie wyznaczony przez inspektora nadzoru. W przypadku negatywnego wyniku ww. badań, badania zostaną powtórzone. Wykonanie ww. badań nie zwalnia Wykonawcy od systematycznego prowadzenia badań, pomiarów, prób i sprawdzeń kontrolnych zgodnie pkt 12. 14) wykonanie zamówienia z materiałów i przy pomocy urządzeń spełniających wymogi projektu co do jakości wynikającej z przepisów: a) o systemie oceny zgodności, b) o wyrobach budowlanych, potwierdzonych przez aktualne certyfikaty zgodności, deklaracje zgodności, aprobaty techniczne, atesty, opisy urządzeń technicznych, instrukcje obsługi, zaświadczenia podmiotów uprawnionych do kontroli jakości, zaświadczenia niezależnych podmiotów zajmujących się poświadczaniem zgodności działań Wykonawcy z normami jakościowymi; 15) organizacja i zgłaszanie gotowości do odbioru robót zanikających, częściowych oraz odbioru końcowego oraz przedkładanie Zamawiającemu wszelkich dokumentów wymaganych do odbioru (w tym atesty, aprobaty techniczne, protokoły badań, protokoły pomiarów, inwentaryzacje powykonawcze obiektów i części obiektów); 16) poniesienie wszelkich innych kosztów niezbędnych do realizacji, zabezpieczenia i odbioru przedmiotu zamówienia..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.20 - Roboty w zakresie budowy dróg 45.11.12.00 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne 45.23.32.22 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania 45.23.23.10 - Roboty budowlane w zakresie linii telefonicznych 45.23.14.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych 45.23.12.20 - Roboty budowlane w zakresie gazociągów 45.23.32.90 - Instalowanie znaków drogowych .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28.03.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUGOWO-HANDLOWE "DROKAN" WOJCIECH BŁASZCZYK
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUGOWO-HANDLOWE "DROKAN" WOJCIECH BŁASZCZYK
- Przedsiębiorstwo Usługowo - Handlowe DROKAN Wojciech Błaszczyk, ul. Małachowskiego 2/3, 22-100 Chełm, kraj/woj. lubelskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 208240,45 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 150580,97
Oferta z najniższą ceną: 150580,97 / Oferta z najwyższą ceną: 194817,29
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z CHEŁMA
- Modernizacja i dostosowanie do potrzeb osób z niepełnosprawnościami 3 łazienek w Szkole Podstawowej nr 7 w Chełmie
- Zakup i dostawa dwóch samochodów fabrycznie nowych typu Van 9 osobowych na potrzeby statutowe Zespołu Lubelskich Parków Krajobrazowych
- Dostawa leków, środków medycznych, materiałów opatrunkowych i innych wyrobów medycznych dla Stacji Ratownictwa Medycznego w Chełmie - SP ZOZ
- Opracowanie dokumentacji projektowej dla zadania pn. Rozbudowa drogi powiatowej Nr 2029L na terenie gmin Rejowiec i Rejowiec Fabryczny oraz miasta Rejowiec Fabryczny
- Sukcesywne dostawy pieczywa i bułki tartej do Zakładu Karnego w Chełmie
- Organizacja wycieczki dla pracowników Państwowej Akademii Nauk Stosowanych w Chełmie
więcej: przetargi w Chełmie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Budowa budynku wielorodzinnego wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną i zagospodarowaniem terenu w Złotym Stoku"
- REMONT NAWIERZCHNI UTWARDZONYCH PLACÓW PRZY BUDYNKU SĄDU APELACYJNEGO W RZESZOWIE - STRONA ZACHODNIA I PÓŁNOCNA
- Budowa interferometru radiowego - rozszerzenie działalności edukacyjnej Planetarium Śląskiego Parku Nauki - etap II
- Budowa infrastruktury przyrodniczo-dydaktycznej w ramach projektu "Eko-adaptacja i eko-edukacja w Mieście i Gminie Buk ."
- Rozbudowa ujęcia wody w Kaznowie Kolonii oraz w Kolechowicach Kolonii
- BUDOWA OŚWIETLENIA W TECHNOLOGII LED NA UL.MODLIŃSKIEJ (CZĘŚĆ DW630), GMINA JABŁONNA
więcej: Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.