To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2017-05-02
Ogłoszenie nr 77976 - 2017 z dnia 2017-05-02 r.
Chmielnik: Termomodernizacja budynków użyteczności publicznej na terenie Gminy Chmielnik - Zadanie 1 - Termomodernizacja budynku Gimnazjum im. gen. Kazimierza Tańskiego w Chmielniku wraz z łącznikiem i salą gimnastyczną.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
tak
Nazwa projektu lub programuProjekt "Termomodernizacja budynków użyteczności publicznej na terenie Gminy Chmielnik - Zadanie 1 - Termomodernizacja budynku Gimnazjum im. gen. Kazimierza Tańskiego w Chmielniku wraz z łącznikiem i salą gimnastyczną" realizowany jest w ramach Osi Priorytetowej 6 - "Rozwój miast" Działania 6.1 "Efektywność energetyczna w sektorze publicznym - ZIT KOF" Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Świętokrzyskiego na lata 2014-2020
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 42996 - 2017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Chmielnik, krajowy numer identyfikacyjny
29100974500000, ul.
Plac Kościuszki
7,
26020
Chmielnik, państwo
Polska, woj.
świętokrzyskie, tel.
413 543 273, faks
413 543 273, e-mail
inwestycje@chmielnik.com
Adres strony internetowej (URL): www.chmielnik.com
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę): Nie dotyczy
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Termomodernizacja budynków użyteczności publicznej na terenie Gminy Chmielnik - Zadanie 1 - Termomodernizacja budynku Gimnazjum im. gen. Kazimierza Tańskiego w Chmielniku wraz z łącznikiem i salą gimnastyczną.
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):Znak: IPS.271.11.2017
II.2) Rodzaj zamówienia:Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia są prace termomodernizacyjne budynku, łącznika oraz sali gimnastycznej Gimnazjum im. gen. Kazimierza Tańskiego w Chmielniku, ul. Szkolna 7 zlokalizowanego na działce 971, obręb 0001 Chmielnik, msc. Chmielnik, powiat kielecki, województwo świętokrzyskie obejmujące w szczególności: - ocieplenie ścian fundamentowych oraz ścian piwnic do głębokości przemarzania z wykorzystaniem styroduru o gr. 10cm i współczynniku przewodzenia ciepła l=0,033W/m_K; - ocieplenie ścian zewnętrznych z wykorzystaniem styropianu o gr. 15cm (budynek szkoły) oraz o gr.18cm (budynek sali gimnastycznej i łącznika), współczynnik przewodzenia ciepła l=0,040W/m_K, - ocieplenie dachu nad budynkiem szkoły polegające na ułożeniu płyt warstwowych z rdzeniem z poliuretanu o gr. 10cm i współczynniku przenikania ciepła l=0,0202 W/m_K -ocieplenie stropodachu łącznika z wykorzystaniem styropapy o gr. 20cm i współczynniku przewodzenia ciepła l=0,038W/m_K; - ocieplenie dachu nad niższą częścią sali gimnastycznej polegające na wdmuchaniu granulatu z wełny mineralnej o gr. 20cm i współczynniku przewodzenia ciepła l=0,039W/m_K; - wykonanie podłogi z płyt OSB na poddaszu nieużytkowym (budynek szkoły) - ocieplenie posadzki w sali gimnastycznej zastosowaniem styropianu o gr. 10cm i współczynniku przewodzenia ciepła l=0,036W/m_K; - wymiana stolarki okiennej w sali gimnastycznej, łączniku i zapleczu socjalnym - wymiana zewnętrznej stolarki drzwiowej w budynku szkoły, sali gimnastycznej i łączniku oraz wymiana drzwi wewnętrznych sali gimnastycznej na nowe. - wykonanie podejść kanalizacyjnych do istniejących pionów i kanałów poziomych kanalizacji sanitarnej; - remont instalacji centralnego ogrzewania polegający na wymianie istniejących grzejników płytowych na nowe grzejniki płytowe wyposażone w zawory z głowicami termostatycznymi; - wykonanie wentylacji mechanicznej nawiewno-wywiewnej z chłodzeniem i z odzyskiem ciepła w sali gimnastycznej; - instalacja elektryczna i wymiana opraw oświetleniowych na energooszczędne w sali gimnastycznej i łączniku; - wykonanie instalacji fotowoltaicznej o mocy 11,2 kW, 230/400V50Hz. - montaż indywidualnych liczników ciepła, ciepłej wody oraz chłodu. W zakres zamówienia wchodzi także zabezpieczenie terenu robót, wywóz i utylizacja odpadów oraz prowadzenie dokumentacji gospodarki odpadami wymaganej przepisami szczególnymi, , uporządkowanie terenu robót oraz skompletowanie dokumentacji powykonawczej. UWAGA: *Po realizacji robót termomodernizacyjnych stropy, ściany, posadzki należy doprowadzić do stanu użytkowego o standardzie nie gorszym niż pierwotny. Wykonawca przyjmuje do wykonania pełny zakres robót, w tym wszelkie prace pomocnicze i montażowe, towarzyszące wymagane do zrealizowania zadania w stanie gotowym do użytkowania ( podana cena ofertowa zawierać będzie również wartość tych czynności). *Informacje co do przebiegu wykonywanych robót: a.Roboty budowlane prowadzone będą również w trakcie roku szkolnego wobec czego Zamawiający wymaga takiej organizacji prac, aby w miarę możliwości nie zakłócać normalnego funkcjonowania szkoły. Wykonawca zobowiązany będzie do rozpoczęcia robót budowlanych od budynku sali gimnastycznej wraz z łącznikiem. Wykonawca przedstawi przed podpisaniem umowy harmonogram realizacji robót, który podlega akceptacji Zamawiającego. b.Zamawiający zaleca zapoznanie się z terenem inwestycji, uzbrojeniem terenu, istniejącymi obiektami i wszelkimi warunkami mogącymi mieć wpływ na prace rozbiórkowe, remontowe i nowe roboty budowlane. c.Wykonawca jest odpowiedzialny za prowadzenie i wykonywanie prac zgodnie z projektem, uzgodnieniami z zamawiającym i koordynację z wszystkimi branżami. d.Prace budowlane muszą być prowadzone zgodnie z obowiązującymi przepisami prawnymi, normami i wymogami bezpieczeństwa oraz zgodnie z wymogami sztuki budowlanej. e.Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć teren budowy oraz obiekty przed szkodami tj. zapewnić tymczasowe osłony ochronne, ogrodzenia itp. chroniące obiekt. Wykonawca zobowiązany będzie do naprawy wyrządzonych szkód na własny koszt. f.Teren budowy należy utrzymać w czystości i porządku zapewniając bezpieczeństwo użytkownikom przyległego terenu. g.Dobór i kolorystyka wszelkich elementów wykończeniowych, elewacyjnych, widocznych elementów konstrukcyjnych oraz budowlanych zarówno wewnętrznych jak i zewnętrznych podlega akceptacji Zamawiającego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 5 do SIWZ - Dokumentacja projektowa, audyt energetyczny, przedmiar robót i STWiOR. Przedmiar robót ma charakter dokumentu pomocniczego umożliwiającego Wykonawcom wyliczenie ceny za roboty budowlane stanowiące przedmiot zamówienia. Zawarte w przedmiarze robót zestawienia obrazują skalę robót budowlanych i stanowią pomoc w oszacowaniu zamówienia. Zamawiający zastrzega, że wszędzie tam gdzie w treści dokumentacji projektowej oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, stanowiących opis przedmiotu zamówienia, zostały w opisie tego przedmiotu wskazane znaki towarowe, patenty lub pochodzenie, dopuszcza się zaproponowanie w ofercie równoważnych odpowiedników rynkowych o właściwościach nie gorszych niż wskazane przez Zamawiającego. Dodatkowo Zamawiający podkreśla, iż równoważne metody, materiały, urządzenia, systemy, technologie itp. nie mogą stanowić zamienników w stosunku do metod, materiałów, urządzeń, systemów, technologii itp. opisanych w dokumentacji projektowej oraz w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót za pomocą znaków towarowych, patentów, pochodzenia. Zamawiający na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy Pzp wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (Dz. U. z 2016 r.. poz. 1666 z późn. zm.). Zamawiający wymaga, aby pracownicy fizyczni skierowani przez wykonawcę lub podwykonawcę do wykonania czynności: roboty budowlane wchodzące w zakres przedmiotu zamówienia, byli zatrudnieni na podstawie umowy o pracę. Dla udokumentowania zatrudnienia osób na podstawie umowy o pracę Wykonawca w terminie jednego tygodnia od podpisania umowy przedłoży Zamawiającemu wykaz osób zatrudnionych przy realizacji zamówienia ( z zachowaniem zasady anonimowości) na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem czynności jakie będą oni wykonywać. Zamawiający wymaga udzielenia gwarancji na wykonane roboty, w tym użyte materiały oraz dostarczone i zamontowane urządzenia, na okres nie krótszy niż 36 miesięcy. Termin udzielonej gwarancji jest jednym z kryteriów oceny ofert. Wykonawca przyjmuje do wykonania pełny zakres robót, w tym wszelkie prace pomocnicze i montażowe, towarzyszące wymagane do zrealizowania zadania w stanie gotowym do użytkowania ( podana cena ofertowa zawierać będzie również wartość tych czynności). Zamawiający wymaga, aby wszystkie dostarczane materiały budowlane były nowe i nieużywane, wolne od jakichkolwiek wad fizycznych i prawnych oraz posiadały certyfikaty i atesty wymagane obowiązującymi przepisami prawa. Kosztorys ofertowy uproszczony należy sporządzić na podstawie dokumentacji projektowej i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót oraz pozostałych załączników opisujących przedmiot zamówienia. Dodatkowe wymagania: Zaleca się przeprowadzenie wizji lokalnej terenu objętego niniejszym zamówieniem, celem sprawdzenia miejsca robót oraz warunków związanych z wykonaniem prac będących przedmiotem zamówienia. W związku z powyższym wyklucza się możliwość roszczeń Wykonawcy z tytułu błędnego skalkulowania ceny lub pominięcia elementów niezbędnych do wykonania umowy. Koszt wizji lokalnej ponosi Wykonawca. Ilekroć w niniejszej treści SIWZ i załącznikach do SIWZ, w zakresie dotyczącym opisu przedmiotu, jest mowa o znaku towarowym, patencie, lub pochodzeniu, źródle lub szczególnym procesie przyjmuje się, że wskazaniu takiemu towarzyszy wyraz: lub równoważne. Wykonawca jest uprawniony do stosowania produktów równoważnych, przez które rozumie się takie, które posiadają parametry techniczne nie gorsze od tych wskazanych w SIWZ.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.5) Główny Kod CPV:
45000000-7
Dodatkowe kody CPV:
45321000-3,
45453000-7,
45330000-9,
45421000-4,
45400000-1,
45261210-9,
45410000-4,
45442100-8,
45310000-3
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 26/04/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT2590914.34 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert8 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Sprawdź tą firmę: IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM dane rejestrowe jakie przetargi wygrała firma Cena wybranej oferty/wartość umowy 2219995.52 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI CHMIELNIK
- Przebudowa dróg gminnych na terenie Gminy Chmielnik
- Modernizacja systemu przeciwpożarowego w Domu Pomocy Społecznej w Łagiewnikach
- Zakup i dostawa artykułów spożywczych
więcej: przetargi CHMIELNIK »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.