eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › ZAKUP SZCZEPIONEK DLA POTRZEB SZPZLO WARSZAWA WESOŁA



Ogłoszenie z dnia 2008-01-10

Warszawa: ZAKUP SZCZEPIONEK DLA POTRZEB SZPZLO WARSZAWA WESOŁA
Numer ogłoszenia: 7798 - 2008; data zamieszczenia: 10.01.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Zespół Publicznych Zakładów Lecznictwa Otwartego Warszawa Wesoła, ul. Kilińskiego 50, 05-075 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 7735651, fax 022 7735651.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpzlowesola.neostrada.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ZAKUP SZCZEPIONEK DLA POTRZEB SZPZLO WARSZAWA WESOŁA.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem niniejszego zamówienia jest: zakup szczepionek dla potrzeb SPZLO Wesoła Wykaz szczepionek stanowi załącznik nr 2 do niniejszego zaproszenia

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 24.45.16.00 - Szczepionki Kod CPV wg słownika 2008: 33.65.16.00 - Szczepionki .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 16.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.01.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą wziąć udział (złożyć ofertę) Wykonawcy spełniający wszystkie wymogi określone w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia przedmiotowego postępowania tj: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień: a) przedłożą aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia: a) przedłożą polisę lub inny dokument /aktualny na dzień składania ofert/ potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia a) złożą oświadczenie, że nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 Prawa zamówień publicznych.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) wypełniony formularz oferty - załącznik nr 1 2) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 3) oświadczenie wykonawcy, że spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 oraz nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 Prawa zamówień publicznych - załącznik nr 2, 4) Oświadczenie o akceptacji warunków projektu umowy stanowiącej załącznik 4 do SIWZ ,

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpzlowesola.neostrada.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Samodzielny Zespół Publicznych Zakładów Lecznictwa Otwartego Warszawa Wesoła Adres: ul. Kilińskiego 50 05-075 Warszawa-Wesoła Tel./fax. 773-74-50 pok. 11 (II piętro) administracja.

IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy

IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie dotyczy

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.01.2008 godzina 11:00, miejsce: Samodzielny Zespół Publicznych Zakładów Lecznictwa Otwartego Warszawa Wesoła Adres: ul. Kilińskiego 50 05-075 Warszawa-Wesoła Tel./fax. 773-74-50 pok. 11 (II piętro) ad.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: szczepionka Infanrix IPV+HIB.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: planowana ilość zakupu - 380 szt..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.45.16.00-6.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.01.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: szczepionka Infanrix Hexa.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: planowana ilość zakupu - 320 szt..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.45.16.00-6.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.01.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: szczepionka Infanrix DTPA.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: planowana ilość zakupu - 30 szt..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.45.16.00-6.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.01.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: szczepionka ROTARIX.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: planowana ilość zakupu - 70 szt..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.45.16.00-6.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.01.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: szczepionka PREVENAR.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: planowania ilość zakupu - 100 szt..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.45.16.00-6.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.01.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: szczepionka NEIS VAC.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: planowana ilość zakupu.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.45.16.00-6.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.01.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: szczepionka ENGERIX 20mcg.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: planowana ilość zakupu - 400 szt..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.45.16.00-6.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.01.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: szczepionka ENGERIX 10 mcg.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: planowana ilość zakupu - 20 szt..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.45.16.00-6.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.01.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: szczepionka TWINRIX adult.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: planowana ilość zakupu - 50 szt..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.45.16.00-6.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.01.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: szczepionka TWINRIX junior.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: planowana ilość zakupu - 50 szt..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.45.16.00-6.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.01.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: szczepionka PENTAXIM.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: planowana ilość zakupu - 300 szt..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.45.16.00-6.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.01.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: szczepionka Varlix.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: planowana ilość zakupu.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.45.16.00-6.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.01.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: szczepionka HAVRIX.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: planowana ilość zakupu - 30 szt..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.45.16.00-6.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.01.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 14 NAZWA: szczepionka SILIGARD.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: planowana ilość zakupu - 50 szt..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.45.16.00-6.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.01.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 15 NAZWA: szczepionka CERVARIX.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: planowana ilość szczepionek - 30 szt..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.45.16.00-6.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.01.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 16 NAZWA: szczepionka EUVAX.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: planowana ilość zakupu - 100 szt..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.45.16.00-6.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.01.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.