Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-04-16
Wrocław: Usługa całodobowego monitoringu budynków Biur Obsługi Klienta oraz
kasy ZZK we Wrocławiu
Numer ogłoszenia: 77992 - 2008; data zamieszczenia: 16.04.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Zasobu Komunalnego, ul. Św. Elżbiety 3, 50-111 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 071 7778400, fax 071 7777506.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.zzk.wroc.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa całodobowego monitoringu budynków Biur Obsługi Klienta oraz kasy ZZK we Wrocławiu.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Usługa całodobowego monitoringu budynków Biur Obsługi Klienta oraz kasy ZZK we Wrocławiu: BOK nr 1 ul. Św. Antoniego 19, powierzchnia 202,83 m2, BOK nr 2 ul. Otwarta 3-5, powierzchnia 143,90 m2, BOK nr 4 ul. Michała Wrocławczyka 40-42, powierzchnia 142,27 m2, BOK nr 5 ul. Brzeska 8-10, powierzchnia 396,55 m2, BOK nr 6 ul. Gazowa 20, powierzchnia 223,61 m2, BOK nr 7 ul. Papiernicza 9-11, powierzchnia 237,20 m2, BOK nr 8 ul. Galla Anonima 4, powierzchnia 156,00 m2, BOK nr 9 ul. Hallera 149, powierzchnia 183,72 m2, BOK nr 10 ul. Gajowicka 96 A, powierzchnia 216,92 m2, Kasa ZZK ul. Św. Elżbiety 3
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.61.10.00 - Usługi nadzoru przy użyciu alarmu Kod CPV wg słownika 2008: 79.71.10.00 - Usługi nadzoru przy użyciu alarmu .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 24.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą Wykonawcy spełniający warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, a także spełniający niżej wymienione warunki: 1. Potencjał kadrowy Wykonawca musi wykazać, że dysponuje osobami, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadającymi wymagane uprawnienia, tj.: licencje pracowników ochrony fizycznej pierwszego stopnia na wykonywanie zadań związanych z ochroną mienia - zgodnie z ustawą z dnia 22 sierpnia 1997r. o ochronie osób i mienia. 2. Doświadczenie Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - wykonał lub wykonuje w ramach jednej umowy należycie co najmniej jedną usługę ochrony mienia w obiektach o łącznej powierzchni nie mniejszej niż 1000 m2 trwającej nieprzerwanie przez okres co najmniej 6 miesięcy kalendarzowych. 3. Zdolność ekonomiczna i finansowa a)Wykonawca w okresie trwania Umowy zobowiązany jest do posiadania ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej (deliktowej i kontraktowej) w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej obejmującej przedmiot zamówienia na kwotę nie mniejszą niż 500.000 złotych. b)W przypadku wygaśnięcia umowy ubezpieczenia przed końcem realizacji przedmiotu umowy Wykonawca zobowiązuje się do zawarcia nowego ubezpieczenia z zachowaniem ciągłości ubezpieczenia i do przedłożenia Zamawiającemu do wglądu oryginału odnowionego ubezpieczenia w terminie 4 dni kalendarzowych od daty jego zawarcia. Sposób dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na potwierdzenie spełnienia wyżej wymienionych warunków - Wykonawca dołączy do oferty oświadczenia i dokumenty wymienione w rozdziale IV SIWZ. Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawcy zostanie dokonana wg formuły: spełnia - nie spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust.1 ustawy Pzp - wzór załącznika nr 3 do SIWZ; 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Jeśli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentu określonego w pkt. 2 składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, ze nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4. Aktualną koncesję, uprawniającą do prowadzenia działalności gospodarczej w zakresie usług ochrony osób i mienia zgodnie z ustawą z dnia 22 sierpnia 1997 r o ochronie osób i mienia (Dz.U.Nr 114, poz 740 z późniejszymi zmianami). 5. Polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej (deliktowej i kontraktowej) w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej obejmującej przedmiot zamówienia, na kwotę nie mniejszą niż 500.000 złotych oraz zobowiązanie, że Wykonawca po upływie terminu ważności polisy lub innego dokumentu ubezpieczenia, ubezpieczenie (polisę) odnowi na kwotę nie niższą niż równowartość 500.000 złotych na czas obejmujący wykonanie przedmiotu zamówienia oraz, że przedłoży Zamawiającemu do wglądu oryginał odnowionego ubezpieczenia w terminie 4 dni kalendarzowych od daty jego zawarcia, jednakże nie później niż w dniu podpisania umowy w przypadku gdy dotychczasowe ubezpieczenie wygasa po terminie składania ofert 6. Wykaz należycie wykonanych lub wykonywanych usług w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - zawierających co najmniej jedną usługę ochrony mienia wykonywaną w ramach jednej umowy w obiektach o łącznej powierzchni nie mniejszej niż 1000 m2 trwającej nieprzerwanie przez okres co najmniej 6 miesięcy kalendarzowych. z podaniem: przedmiotu zamówienia, wartości, terminu realizacji i miejsca wykonania, powierzchni obiektów, nazwy i adresu zleceniodawcy (załącznik nr 3 do SIWZ) oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie. 7. Oświadczenie Wykonawcy, że dysponuje osobami, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadającymi wymagane uprawnienia w zakresie ochrony mienia zgodnie z ustawą z dnia 22 sierpnia 1997r. o ochronie osób i mienia.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zzk.wroc.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Na stronie internetowej Zamawiającego lub w Dziale Zamówień Publicznych i Umów, ul. Grabiszyńska 257 w pok. 101.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.04.2008 godzina 09:00, miejsce: a) osobiście w Dziale Zamówień Publicznych i Umów, ul. Grabiszyńska 257 w pok. 105 I piętro b) pocztą do siedziby Zamawiającego na adres: ZZK, ul. Św. Elżbiety 3. 50-111 Wrocław..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- Sukcesywna dostawa ryb mrożonych do Dolnośląskiego Centrum Sportu w Jakuszycach.
- SZP/242-270/2024 Umowa ramowa na dostawę odczynników podstawowych dla Politechniki Wrocławskiej.
- Wykonanie robót remontowych na Oddziale C w Klinice Pediatrii, Gastroenterologii I Żywienia w budynku przy ul. M. Curie - Skłodowskiej 50 - 52 we Wrocławiu
- Dostawa wraz z montażem fabrycznie nowych mebli warsztatowych i dodatkowych elementów do Centrum Placówek Kształcenia Zawodowego we Wrocławiu - w podziale na 2 zadania
- Sukcesywna dostawa wyrobów medycznych z kategorii opatrunki z podziałem na 12 zadań.
- "Zagospodarowanie terenu zieleńca przy ul. Żernickiej/Objazdowej w ramach projektu nr 159/WBO 2023 - Zieleń i Sport na ZACHODZIE - Pracze Odrzańskie, Żerniki i Nowe Żerniki".
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Ochrona osób i mienia na terenie Wałbrzyskiego Inkubatora Przedsiębiorczości w Wałbrzychu"
- świadczenie usługi ochrony
- Świadczenie usług w zakresie ochrony osób i mienia Ośrodka Sportu i Rekreacji "Wyspiarz".
- Usługa obsługi portierni oraz bezpośredniej ochrony fizycznej mienia należącego do Pszczyńskiego Centrum Kultury, a także ochrony osób znajdujących się w budynku PCKUL przy ul. Jagiełły 1 w Pszczynie
- Ochrona mienia, budynku i osób w Sądzie Rejonowym w Brzesku wraz z monitorowaniem sygnałów alarmowych
- Świadczenie usługi ochrony fizycznej osób i mienia budynku Polskiej Akademii Nauk, Pałac Staszica w Warszawie
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.