Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-04-16
Jastrzębie-Zdrój: Dostawa artykułów spożywczych do magazynu Zamawiającego
Numer ogłoszenia: 77995 - 2008; data zamieszczenia: 16.04.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Dom Pomocy Społecznej "Dar Serca", ul. Kaszubska 6, 44-335 Jastrzębie-Zdrój, woj. śląskie, tel. 032 4719622.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Pomoc społeczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa artykułów spożywczych do magazynu Zamawiającego.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa artykułów spożywczych do magazynu zamawiającego zlokalizowanego w Jastrzębiu Zdroju przy ul. Kaszubskiej 6 wg niżej określonych grup spożywczych: Grupa spożywcza I - mięso i wędliny, Grupa spożywcza II - warzywa i owoce, Grupa spożywcza III - pieczywo, Grupa spożywcza IV - ciasta, Grupa spożywcza V - ryby, Grupa spożywcza VI - pozostałe artykuły spożywcze
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 01.00.00.00 - 01.00.00.00 .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 06.05.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium, ani nie wymaga złożenia zabezpieczenia należytego wykonania umowy..
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: posiadanie uprawnień do występowania w obrocie prawnym zgodnie z wymaganiami ustawowymi uzasadniona zdolność do sprawnej realizacji kontraktu pod względem finansowym i technicznym nie podleganie wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 Ustawy złożenie dokumentów, o których mowa w części 3 niniejszej Specyfikacji
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oferta winna zawierać następujące wymagane dokumenty, spięte w kolejności jak podano niżej: 1)zestawienie załączonych dokumentów 2)wypełniony formularz oferty (załącznik nr 1 do niniejszej Specyfikacji) wraz z wypełnionym załącznikiem do tego formularza, o którym mowa niżej w pkt. 7 3)aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, potwierdzające prowadzenie przez Wykonawcę działalności w przedmiocie zamówienia 4)aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert 5)Oświadczenie Wykonawcy złożone w trybie art. 22 ust. 1 Ustawy załącznik Nr 2 do Specyfikacji 6)Wzór umowy załącznik Nr 3 do Specyfikacji podpisany na każdej stronie przez osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy 7)Zestawienie zawierające uśrednione ceny dostaw artykułów spożywczych w poszczególnych grupach spożywczych (oferta cenowa szczegółowa) załącznik do formularza oferty 8)Protokół Kontroli Sanitarnej poświadczający, że Wykonawca ma wdrożone i stosowane zasady systemu HACCP (Dobrej Praktyki Produkcyjnej i Dobrej Praktyki Higienicznej). Dokumenty, o których mowa w pkt. 3 do 4 i 8 mogą być przedstawione w formie kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy, natomiast dokumenty, o których mowa w pkt. 1 do 2 i 5 do 7 powinny być przedstawione w oryginale i podpisane przez osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.bip.jastrzebie.pl/index.php?idmp=1729&r=r
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Dom Pomocy Społecznej DAR SERCA 44-335 Jastrzębie Zdrój, ul. Kaszubska 6.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.04.2008 godzina 14:00, miejsce: Dom Pomocy Społecznej DAR SERCA 44-335 Jastrzębie Zdrój, ul. Kaszubska 6.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z JASTRZĘBIA ZDROJU
- Prace związane z poprawą bezpieczeństwa pieszych poprzez doświetlenie przejść dla pieszych - ul. Wyspiańskiego - ul. Piastów Jastrzębiu-Zdroju
- Wytwarzanie i dostawa posiłków dla pacjentów (dzieci w wieku od 1 do 18 lat) Wojewódzkiego Szpitala Rehabilitacyjnego dla Dzieci w Jastrzębiu Zdroju
- Poprawa parametrów technicznych ul. Wiejskiej w Jastrzębiu-Zdroju
więcej: przetargi w Jastrzębiu Zdroju »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.