eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gorzów WielkopolskiŚwiadczenie kompleksowych usług w zakresie całodobowego przechowywania na parkingach strzeżonych pojazdów samochodowych, motocyklowych lub innych, a także części samochodowych, motocyklowych i innych oraz przedmiotów zabezpieczonych przez Policję do celów procesowych, na obszarze działania jednostek Policji woj. Lubuskiego..

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2011-04-14

Gorzów Wielkopolski: Świadczenie kompleksowych usług w zakresie całodobowego przechowywania na parkingach strzeżonych pojazdów samochodowych, motocyklowych lub innych, a także części samochodowych, motocyklowych i innych oraz przedmiotów zabezpieczonych przez Policję do celów procesowych, na obszarze działania jednostek Policji woj. Lubuskiego..
Numer ogłoszenia: 78030 - 2011; data zamieszczenia: 14.04.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 35523 - 2011r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Komenda Wojewódzka Policji, ul. Kwiatowa 10, 66-400 Gorzów Wielkopolski, woj. lubuskie, tel. 95 738 14 41, faks 95 738 14 35.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: POLICJA.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie kompleksowych usług w zakresie całodobowego przechowywania na parkingach strzeżonych pojazdów samochodowych, motocyklowych lub innych, a także części samochodowych, motocyklowych i innych oraz przedmiotów zabezpieczonych przez Policję do celów procesowych, na obszarze działania jednostek Policji woj. Lubuskiego...

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest: Świadczenie kompleksowych usług w zakresie całodobowego przechowywania na parkingach strzeżonych pojazdów samochodowych, motocyklowych lub innych, a także części samochodowych, motocyklowych i innych oraz przedmiotów zabezpieczonych przez Policję do celów procesowych, na obszarze działania jednostek Policji woj. Lubuskiego. 2.CPV: 63712400-7 Usługi w zakresie obsługi parkingów; 3.Zakres przedmiot zamówienia obejmuje następujące czynności: a)przyjęcie zlecenia przez Wykonawcę (przez 24h na dobę 7 dni w tygodniu); b)w ramach realizacji niniejszego zamówienia Wykonawca w uzgodnieniu zZamawiającym przetransportuje na własny koszt pojazdy i części zabezpieczone przez daną jednostkę Policji, przechowywane na dotychczasowym parkingu. c)parkowanie (przechowywanie) pojazdów samochodowych/motocyklowych i innych, oraz części samochodowych, motocyklowych i innych przedmiotów pozostawionych w pojeździe samochodowym/motocyklu, stanowiących zarówno jego wyposażenia jak i nie będących jego wyposażeniem lecz zabezpieczonych do celów procesowych w związku ze sprawą będącą następstwem zdarzenia na parkingu Wykonawcy do czasu gdy pozostawał on będzie w dyspozycji Policji; d)udostępnianie pojazdu samochodowego, motocyklowego (części samochodowych, motocyklowych oraz przedmiotów zabezpieczonych przez Policję w następstwie zdarzenia) do oględzin (badań) uprawnionym osobom wskazanym przez jednostkę Policji na potrzeby której zabezpieczono pojazd oraz każdorazowe dokumentowanie tego faktu przez dyspozytora parkingu; e) zapewnienie w trakcie obowiązywania umowy, całodobowej łączności (przy użyciu telefonów stacjonarnych lub komórkowych) w celu umożliwienia przekazywania dyspozycji w każdym momencie świadczenia usługi;f)w trakcie świadczenia usługi będącej przedmiotem zamówienia przyjęcie pełnej odpowiedzialności cywilno-prawnej za parkowane pojazdy samochodowe/motocyklowe i inne oraz za przechowywane części samochodowe/motocyklowe i inne przedmioty zabezpieczone przez Policję do celów procesowych związku ze sprawą będącą następstwem zdarzenia do czasu gdy pozostawał on będzie na parkingu wykonawcy w dyspozycji Policji; g)wykonywanie usługi/parkowania/przechowywania w sposób określony w umowie, z uwzględnieniem formalności wynikających z zapisów zawartych w dyspozycji przyjęcia pojazdu/części, protokole zdawczo-odbiorczym, zezwoleniem wydania rzeczy z parkingu, informacji o przekazaniu rzeczy innemu niż policja dysponentowi oraz innych dokumentów niezbędnych do prawidłowego realizowania i rozliczania usługi; h)przygotowanie przez Wykonawcę pojazdów oraz części i akcesoriów pojazdów mechanicznych do oględzin wykonywanych przez biegłego np. odśnieżenie, zapewnienie sprawnego i bezpiecznego dojścia, itp. i)pomieszczenie garażowe Wykonawcy musi być suche, oświetlone z możliwością ogrzewania do prowadzenia oględzin (udostępnione na każde żądanie Policji w celu dokonywania czynności procesowych), posiadające przyłącze elektryczne oraz kanał lub najazd/estakadę lub podnośnik j)sporządzanie i przekazywanie do Zamawiającego na koniec każdego miesiąca w terminie do 5-go dnia miesiąca następującego po miesiącu rozliczeniowym wykazu zaparkowanych i zabezpieczonych pojazdów oraz części i akcesoriów mechanicznych z podaniem numeru rejestracyjnego, marki, numeru nadwozia i silnika oraz daty zabezpieczenia. Wykaz będzie podstawą do wystawienia (1 raz w miesiącu) faktury Vat za usługę będącą przedmiotem umowy zawartej w wyniku toczącego się postępowania. 4. Pojazdy ciężarowe albo ciągniki samochodowe razem z przyczepą będą traktowane jako 1 pojazd samochodowy o dopuszczalnej masie całkowitej przekraczającej 16 t. 5. Realizacja umowy będzie przebiegała etapowo, w miarę potrzeb ze strony Zamawiającego. 6. Termin płatności: 30 dni kalendarzowych od dnia dostarczenia faktury do siedziby Zamawiającego. 7. Szczegóły dotyczące płatności opisu obowiązków i odpowiedzialności Wykonawcy zawiera projekt Umowy (zał. nr 4 do SIWZ),dostępny na stronie internetowej Zamawiającego: www.lubuska.policja.gov.pl 8. Ze względu na specyfikę przedmiotu zamówienia oraz charakter Zamawiającego zastrzega, że część zamówienia nie może być powierzona podwykonawcom tj.: Zamawiający nie dopuszcza możliwości świadczenia usługi parkowania i przechowywania pojazdów i części zabezpieczonych przez Policje do celów procesowych na parkingu Podwykonawcy (na mocy art. 36 ust. 5 ustawy P.z.p.). 9. Przedmiot zamówienia podzielono na 20 części -zakres terytorialny świadczenia usługi dla każdej części obejmuje teren administracyjny podległy danej jednostce Policji. Część 1: nadzór kompetencyjny: KMP Gorzów Wlkp. Miasto i Gminy: Gorzów Wlkp.,Bogdaniec, Deszczno, Lubiszyn, Kłodawa, Santok, Witnica Część 2: nadzór kompetencyjny: KP Kostrzyn n/O Gminy: Kostrzyn Część 3: nadzór kompetencyjny: KPP Strzelce Kraj. Gminy: Strzelce Kraj., Zwierzyń,Stare Kurowo, Drezdenko, Dobiegniew Część 4: nadzór kompetencyjny: KPP Międzyrzecz Gminy:Międzyrzecz, Pszczew, Trzciel Część 5: nadzór kompetencyjny: KP Skwierzyna Gminy: Skwierzyna,Przytoczna, Bledzew Część 6: nadzór kompetencyjny: KPP Sulęcin Gminy: Sulęcin, Torzym, Lubniewice,Krzeszyce, Słońsk Część 7: nadzór kompetencyjny: KPP Krosno Odrz. Gminy: Krosno Odrz., Bobrowice, Dąbie, Bytnica, Maszewo Część 8: nadzór kompetencyjny: KP Gubin Gmina: Gubin Część 9: nadzór kompetencyjny: KPP Słubice Gminy: Słubice, Górzyca, Cybinka Część 10: nadzór kompetencyjny: KP Rzepin Gminy: Rzepin, Ośno Lubuskie Część 11: nadzór kompetencyjny: KMP Zielona Góra Miasto i Gminy: Zielona Góra, Czerwieńsk, Świdnica, Nowogród Bobrzański, Zabór Część 12: nadzór kompetencyjny: KP Sulechów Gminy: Sulechów, Babimost, Kargowa, Trzebiechów, Bojadła Część 13:nadzór kompetencyjny: KPP Nowa Sól Gminy: Nowa Sól, Otyń, Kalsko, Siedlisko Część 14: nadzór kompetencyjny: KPP Kożuchów Gminy: Nowe Miasteczko, Bytom Odrz. Część 15: nadzór kompetencyjny: KPP Świebodzin Gminy: Świebodzin, Skąpe, Lubrza, Łagów, Szczaniec, Zbąszynek Część 16: nadzór kompetencyjny: KPP Żagań Gminy: Żagań, Brzeźnica, Iłowa, Gozdnica, Wymiarki Część 17: nadzór kompetencyjny: KP Szprotawa Gminy: Szprotawa, Niegosławice, Małomice Część 18: nadzór kompetencyjny: KPP Żary Gminy: Żary, Jasień, Lipinki Łuż., Lubsko, Brody, Tuplice, Łęknica, Przewóz, Trzebiel Część 19: nadzór kompetencyjny: KPP Wschowa Gminy: Wschowa, Szlichtyngowa Część 20: nadzór kompetencyjny: KP Sława Gmina: Sława 10.Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych, w zależności od miejsca realizacji przedmiotu zamówienia...

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 63.71.24.00-7.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: nadzór kompetencyjny: KMP Gorzów Wlkp

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 11.03.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • AUTOTRANSPORT POMOC DROGOWA JACEK ZELL, UL. ALEJE 11-GO LISTOPADA 91, 66-400 GORZÓW WLKP., kraj/woj. lubuskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 66539,77 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 81843,92

  • Oferta z najniższą ceną: 81843,92 / Oferta z najwyższą ceną: 81843,92

  • Waluta: PLN.

Część NR: 2   

Nazwa: nadzór kompetencyjny: KP Kostrzyn n/O

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 11.03.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • ADKAR ZARZYCKI S.C. ZUH POMOC DROGOWA, UL. KOSTRZYŃSKA 76;, 66-400 GORZÓW WLKP., kraj/woj. lubuskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 8196,72 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 10081,97

  • Oferta z najniższą ceną: 10081,97 / Oferta z najwyższą ceną: 10081,97

  • Waluta: PLN.

Część NR: 6   

Nazwa: nadzór kompetencyjny: KPP Sulęcin

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 11.03.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • AUTO POMOC SZKWAREK WOJCIECH PAWEŁ, UL. RÓŻANA 1A,, 69-200 SULĘCIN, kraj/woj. lubuskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 17528,69 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 21560,29

  • Oferta z najniższą ceną: 21560,29 / Oferta z najwyższą ceną: 21560,29

  • Waluta: PLN.

Część NR: 9   

Nazwa: nadzór kompetencyjny: KPP Słubice

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10.03.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • KONSORCJUM FIRM: AUTO POMOC SZKWAREK PIOTR - LIDER ,, UL. 1 MAJA 32, 69-100 SŁUBICE, kraj/woj. lubuskie.
  • KONSORJUM FIRM: PARTNER -POMOC DROGOWA ZŁOMOWANIE POJAZDÓW PARKING STANISŁAW ŚMIECHOWSKI, UL. TRANSPORTOWA 2, 69-100 SŁUBICE, kraj/woj. lubuskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 61547,05 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 75702,87

  • Oferta z najniższą ceną: 75702,87 / Oferta z najwyższą ceną: 75702,87

  • Waluta: PLN.

Część NR: 10   

Nazwa: nadzór kompetencyjny: KP Rzepin

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10.03.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • KONSORCJUM FIRM: AUTO POMOC SZKWAREK PIOTR - LIDER , , UL. 1 MAJA 32, 69-100 SŁUBICE, kraj/woj. lubuskie.
  • KONSORCJUM FIRM: POMOC DROGOWA ZŁOMOWANIE POJAZDÓW PARKING STANISŁAW ŚMIECHOWSKI - PARTNER, UL. TRANSPORTOWA 2,, 69-100 SŁUBICE, kraj/woj. lubuskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 12295,08 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 15122,95

  • Oferta z najniższą ceną: 15122,95 / Oferta z najwyższą ceną: 15122,95

  • Waluta: PLN.

Część NR: 11   

Nazwa: nadzór kompetencyjny: KMP Zielona Góra

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 11.04.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • KONSORCJUM FIRM: LIDER - FIRMA WIELOBRANŻOWA MAŁGORZATA BAC, ul. Słowackiego 1A,, 65-326 Zielona Góra, kraj/woj. lubuskie.
  • KONSORCJUM FIRM: PARTNER - PHU A.R. AUTO S.C. ANETTA CZARNECKA I ROBERT TORZECKI, ul Wyspiańskiego, 65-036 ZIELONA GÓRA, kraj/woj. lubuskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 89490,18 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 110072,92

  • Oferta z najniższą ceną: 110072,92 / Oferta z najwyższą ceną: 110072,92

  • Waluta: PLN.

Część NR: 12   

Nazwa: nadzór kompetencyjny: KP Sulechów

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10.03.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • POMOC DROGOWA WARSZTAT JAN MAŁYCHA, UL. AKACJOWA 12, 66-120 KARGOWA, kraj/woj. lubuskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 65573,77 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 80655,74

  • Oferta z najniższą ceną: 80655,74 / Oferta z najwyższą ceną: 80655,74

  • Waluta: PLN.

Część NR: 15   

Nazwa: nadzór kompetencyjny: KPP Świebodzin

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10.03.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • KONSORCJUM FIRM: USŁUGI TRANSPORTOWE MAREK JURCZYSZYN - LIDER, JORDANOWO 110,, 66-200 ŚWIEBODZIN, kraj/woj. lubuskie.
  • PPUH "ESKO" MAŁGORZATA SKRZYNIARZ UL. ŁĄKOWA 2; 66-200 ŚWIEBODZIN, UL. ŁĄKOWA 2, 66-200 ŚWIEBODZIN, kraj/woj. lubuskie.
  • USŁUGI TRANSPORTOWE POMOC DROGOWA MIROSŁAW KOŁODZIEJCZYK , UL. TOPOLOWA 2, 66-200 ŚWIEBODZIN, kraj/woj. lubuskie.
  • POMOC DROGOWA S.C. JÓZEF GOLER , UL. JEZIOROWA 5;, 66-200 ŚWIEBODZIN, kraj/woj. lubuskie.
  • PH-U DOMINO DOMINIK MACIEJEWSKI, UL. POPRZECZNA 43, 66-200 ŚWIEBODZIN, kraj/woj. lubuskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 18982,13 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 23348,02

  • Oferta z najniższą ceną: 23348,02 / Oferta z najwyższą ceną: 23348,02

  • Waluta: PLN.

Część NR: 19   

Nazwa: nadzór kompetencyjny: KPP Wschowa

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10.03.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • KONSORCJUM FIRM: ZAKŁAD SAMOCHODOWY MECHANICZNO-BLACHARSKI RYSZARD KURYŁŁO - LIDER, UL. REYMONTA 18, , 67-400 WSCHOWA, kraj/woj. lubuskie.
  • BOSCH SERVIS SAMOCHODOWY DARIUSZ KAJCA , UL. NOWY RYNEK 2,, 67-400 WSCHOWA, kraj/woj. lubuskie.
  • AUTO SERWIS WOJCIECH DUL , UL. OBROŃCÓW WARSZAWY 36C, , 67-400 WSCHOWA, kraj/woj. lubuskie.
  • MECHANIKA POJAZDOWA - BLACHARSTWO POMOC DROGOWA CAŁODOBOWA ZYGMUNT ŻURAWSKI, UL. CHOPINA 1A;, 67-410 SŁAWA, kraj/woj. lubuskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 4478,02 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 5507,96

  • Oferta z najniższą ceną: 5507,96 / Oferta z najwyższą ceną: 5507,96

  • Waluta: PLN.

Część NR: 20   

Nazwa: nadzór kompetencyjny: KP Sława

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10.03.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • KONSORCJUM FIRM:ZAKŁAD SAMOCHODOWY MECHANICZNO-BLACHARSKI RYSZARD KURYŁŁO - LIDER, UL. REYMONTA 18, 67-400 WSCHOWA, kraj/woj. lubuskie.
  • BOSCH SERVIS SAMOCHODOWY DARIUSZ KAJCA , UL. NOWY RYNEK 2, 67-400 WSCHOWA, kraj/woj. lubuskie.
  • AUTO SERWIS WOJCIECH DUL , UL. OBROŃCÓW WARSZAWY 36C, 67-400 WSCHOWA, kraj/woj. lubuskie.
  • MECHANIKA POJAZDOWA - BLACHARSTWO POMOC DROGOWA CAŁODOBOWA ZYGMUNT ŻURAWSKI, UL. CHOPINA 1A;, 67-410 SŁAWA, kraj/woj. lubuskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 1639,34 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 2016,39

  • Oferta z najniższą ceną: 2016,39 / Oferta z najwyższą ceną: 2016,39

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.