Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-03-26
Ostrów Wielkopolski: Dostawa i montaż wyposażenia placów zabaw dla dzieci w szkołach
i przedszkolach na terenie Gminy Ostrów Wielkopolski, woj. wielkopolskie.
Numer ogłoszenia: 78032 - 2009; data zamieszczenia: 26.03.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Ostrów Wielkopolski , Aleje Powstańców Wielkopolskich 12, 63-400 Ostrów Wielkopolski, woj. wielkopolskie, tel. 062/7351190.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.ostrowwielkopolski.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa i montaż wyposażenia placów zabaw dla dzieci w szkołach i przedszkolach na terenie Gminy Ostrów Wielkopolski, woj. wielkopolskie..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż wyposażenia placów zabaw w niżej wymienionych placówkach: 1. Publiczne Przedszkole Wysocko Wielkie: -Lokomotywa z wagonem wykonana z drewna - szt. 1. Podest i daszek wykonany z półwałków fi 10cm. Dwa zabezpieczenia sklejkowe pokryte kolorowym laminatem. Przedni korpus wsparty na metalowych półobręczach. Miejsca stojące dla maszynisty i pomocnika. Wymiary: 5,20 x 1,10 x 1,60 m. Strefa bezpieczeństwa: 7,20 x 3,10 m. 2. Publiczne Przedszkole w Sobótce: -Tradycyjna huśtawka ważka - szt. 2. Drewniana huśtawka wagowa. Nadająca się dla dzieci młodszych i starszych. Belka z drewna okrągłego. Wymiar: 3,00 x 0,45 x 0,85 m. Nogi metalowe, siedzenia drewniane z wodoodpornej sklejki. Strefa bezpieczeństwa: 5,00 x 2,50 m. -Huśtawka podwójna - szt. 2. -Huśtawka stalowo-drewniana wsparta na kotwach połączonych z prefabrykowanymi bloczkami betonowymi. Belka metalowa. Wymiar: 3,50 x 1,60 x 2,15 m. Strefa bezpieczeństwa: 4,50 x 7,60 m. 3. Publiczne Przedszkole w Topoli Małej: -Lokomotywa z drewna - szt. 1. Lokomotywa z drewna kryta, 1 wagon kryty, 1 wagon odkryty - tzw. węglarka. Lokomotywa, podest i daszek wykonane z półwałków fi 10cm. Dwa zabezpieczenia sklejkowe pokryte kolorowym laminatem, w środku miejsca siedzące. Drugi wagon odkryty w środku miejsca siedzące. 4. Publiczne Przedszkole w Daniszynie: -Zestaw drewniany - 1szt. W skład zestawu wchodzą: - wieża z dachem dwuspadowym, - podest na palach, - zjeżdżalnia z tworzywa sztucznego, - huśtawka pojedyncza, - podest na palach, - trap wejściowy dł. 2,00 m, - most wiszący na łańcuchach, - podest na palach, - belka balansująca, - wejście-schodki z poręczami. Maksymalna wysokość zawieszenia podestów: 1,00 m. Wymiary graniczne: 7,00 x 6,00 m. Bezpieczna strefa użytkowania: 11,00 x 10,00 m. 5. Publiczne Przedszkole we Wtórku: -Zestaw drewniany - 1szt. W skład zestawu wchodzą: - wieża z dachem dwuspadowym, - podest na palach, - zjeżdżalnia z tworzywa sztucznego, - huśtawka pojedyncza, - podest na palach, - trap wejściowy dł. 2,00 m, - most wiszący na łańcuchach, - podest na palach, - belka balansująca, - wejście-schodki z poręczami. Maksymalna wysokość zawieszenia podestów: 1,00 m. Wymiary graniczne: 7,00 x 6,00 m. Bezpieczna strefa użytkowania: 11,00 x 10,00 m. 6. Szkoła Podstawowa we Franklinowie: -Zestaw drewniany - 1szt. W skład zestawu wchodzą: - wieża z dachem dwuspadowym, - podest na palach, - zjeżdżalnia z tworzywa sztucznego, - huśtawka pojedyncza, - podest na palach, - trap wejściowy dł. 2,00 m, - most wiszący na łańcuchach, - podest na palach, - belka balansująca, - wejście-schodki z poręczami. Maksymalna wysokość zawieszenia podestów: 1,00 m. Wymiary graniczne: 7,00 x 6,00 m. Bezpieczna strefa użytkowania: 11,00 x 10,00 m. 7. Szkoła Podstawowa w Słaborowicach: -Zestaw drewniany - 1szt. W skład zestawu wchodzą: - wieża z dachem dwuspadowym, - podest na palach, - zjeżdżalnia z tworzywa sztucznego, - huśtawka pojedyncza, - podest na palach, - trap wejściowy dł. 2,00 m, - most wiszący na łańcuchach, - podest na palach, - belka balansująca, - wejście-schodki z poręczami. Maksymalna wysokość zawieszenia podestów: 1,00 m. Wymiary graniczne: 7,00 x 6,00 m. Bezpieczna strefa użytkowania: 11,00 x 10,00 m. 8. Szkoła Filialna w Sadowiu: -Zestaw drewniany - 1szt. W skład zestawu wchodzą: - wieża z dachem dwuspadowym, - podest na palach, - zjeżdżalnia z tworzywa sztucznego, - huśtawka pojedyncza, - podest na palach, - trap wejściowy dł. 2,00 m, - most wiszący na łańcuchach, - podest na palach, - belka balansująca, - wejście-schodki z poręczami. Maksymalna wysokość zawieszenia podestów: 1,00 m. Wymiary graniczne: 7,00 x 6,00 m. Bezpieczna strefa użytkowania: 11,00 x 10,00 m. 9. Sołectwo Chruszczyny: -Zestaw drewniany - 1szt. W skład zestawu wchodzą: - wieża z dachem dwuspadowym, - podest na palach, - zjeżdżalnia z tworzywa sztucznego, - huśtawka pojedyncza, - podest na palach, - trap wejściowy dł. 2,00 m, - most wiszący na łańcuchach, - podest na palach, - belka balansująca, - wejście-schodki z poręczami. Maksymalna wysokość zawieszenia podestów: 1,00 m. Wymiary graniczne: 7,00 x 6,00 m. Bezpieczna strefa użytkowania: 11,00 x 10,00 m. 10. Szkoła Podstawowa w Szczurach: -Zestaw drewniany - 1szt. W skład zestawu wchodzą: - wieża z dachem dwuspadowym, - podest na palach, - zjeżdżalnia z tworzywa sztucznego, - huśtawka pojedyncza, - podest na palach, - trap wejściowy dł. 2,00 m, - most wiszący na łańcuchach, - podest na palach, - belka balansująca, - wejście-schodki z poręczami. Maksymalna wysokość zawieszenia podestów: 1,00 m. Wymiary graniczne: 7,00 x 6,00 m. Bezpieczna strefa użytkowania: 11,00 x 10,00 m. Łby śrub oraz nakrętki mają być wpuszczone w głąb elementów drewnianych - nie mogą wystawać na zewnątrz, należy je zabezpieczyć przed odkręcaniem, dotyczy to również elementów metalowych. Wszystkie części metalowe urządzeń zabawowych są ocynkowane metodą ogniową i pokryte nawierzchniową farbą akrylową. Zamówienie obejmuje dostawę i montaż urządzeń zgodnych z obowiązującymi przepisami prawa i Polskimi Normami. Wszystkie urządzenia przewidziane do montażu i zaproponowane w ofercie muszą posiadać stosowne certyfikaty wydane przez akredytowane jednostki certyfikujące względnie unijne ich odpowiedniki..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.27.23 - Roboty w zakresie kształtowania placów zabaw .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 30.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium. Ustala się wadium w wysokości: 3.000,00 zł, słownie: / trzy tysiące złotych /. W przypadku ofert częściowych: Część 1 - 500,00 zł, Część 2 - 500,00 zł, Część 3 - 500,00 zł, Część 4 - 1.500,00 zł.III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Informacja o warunkach jakie muszą spełniać oferenci: O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na podstawie art.24 ust.1 i 2 oraz spełniają warunki określone w art.22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004r. (Dz. U. 2007r. Nr 223, poz. 1655 tekst jednolity). Ocena spełnienia warunków wymaganych od oferentów zostanie dokonana wg formuły spełnia-nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w rozdziale VI niniejszej SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki wykonawca spełnił. Ocena spełnienia warunków, że wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności dokonana będzie na podstawie: aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej (zgodny z zakresem zamówienia). Ocena spełnienia warunku, że wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym, osobami zdolnymi do wykonania zamówienia będzie dokonane na podstawie wypełnionych przez wykonawcę i załączonych do oferty załączników: Doświadczenie zawodowe wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie - wykonali co najmniej 1 zamówienie o podobnym do przedmiotu zamówienia charakterze polegających na doposażeniu placów zabaw w urządzenia zabawowe o wartości łącznej co najmniej 10.000,00 zł. Wykaz osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie wykazu osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonanych przez nich czynności, stwierdzających, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień: dotyczy to uprawnień kierownika budowy oraz dokumentów potwierdzających przynależność wskazanego kierownika budowy do Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa. Polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. Nie spełnienie chociażby jednego warunku, skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wymagane Oświadczenia: Każdy wykonawca przystępujący do postępowania powinien złożyć oświadczenie, że: 1.1. Posiadam uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 1.2. Posiadam niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuję potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawię pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. 1.3. Znajduję się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 1.4. Nie podlegam wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy Prawo Zamówień Publicznych (Dz. U. z 2008r., Nr 171, poz. 1058). 2. Wymagane dokumenty: 2.1. formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 1, 2.2. dowód wniesienia wadium, 2.3. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - zgodne z przedmiotem zamówienia, 2.4. dokumenty potwierdzające uprawnienie osób podpisujących ofertę, o ile uprawnienia te nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów rejestrowych, 2.5. dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą wykonywać zamówienie, posiadają uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień: - kierownik budowy z uprawnieniami budowlanymi - branży robót budowlanych - w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, - aktualny dokument przynależności do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa, 2.6. oświadczenie do postępowania o zamówienie publiczne z art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych z wykorzystaniem wzoru- załącznik nr 2, 2.7. oferowane warunki gwarancji - minimalny 36 miesięczny okres gwarancji, 2.8. kosztorys ofertowy - wypełniona tabela cenowa, 2.9. Projekt umowy - zaakceptowany przez Wykonawcę, 2.10. dokładny opis oferowanych urządzeń wraz z rysunkami oraz wskazaniem producenta każdego z oferowanych urządzeń. Zamawiający dopuszcza także załączenie do oferty katalogu zawierającego minimum powyższe informacje (w tym rysunki, nazwy producentów) z wyraźnym wskazaniem oferowanych dla potrzeb niniejszego zamówienia urządzeń, 2.11.wykaz osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z danymi na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności, 2.12.wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania robót budowlanych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie, 2.13.polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, 2.14. warunki gwarancji, 2.15 . certyfikaty,atesty potwierdzające jakość oferowanych urządzeń. Wyżej wymienione dokumenty mogą być złożone w formie oryginałów lub kserokopii potwierdzonych za zgodność przez osobę/osoby uprawnioną do podpisania oferty z dopiskiem -za zgodność z oryginałem-. 3. Wykonawca zamieszkały poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej 1.Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej,zamiast dokumentów, o których mowa w § 1ust.1 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r. 1)pkt.2, 3 i 5 - składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a. nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, b. nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, nie orzeczono nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie, c. nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie, 2)pkt.4 - składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art.24 ust.1 pkt.4 - 8 ustawy. 2. Dokumenty, o których mowa w ust.1 pkt.1 lit.a i c oraz pkt.2, powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. Dokument, o którym mowa w ust.1 pkt.1 lit.b, powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. 3. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ust.1, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Przepis ust. 2 stosuje się odpowiednio. 4. Dokumenty wymagane w przypadku składania oferty wspólnej - ustanowienie pełnomocnika do reprezentowania wykonawców w postępowaniu o udzielenie zamówienia, - Oferta winna zawierać dokumenty wskazane w pkt.2.3 - 2.6 dla każdego partnera z osobna, pozostałe dokumenty składane są wspólnie. -Warunki uprawniające do ubiegania się o zamówienie publiczne (warunki formalne) muszą być spełnione oddzielnie przez każdego z wykonawców składających ofertę wspólnie (warunki wskazane art.22 ust. 1 pkt.1 i 4), -Warunki potwierdzające zdolność do wykonania przedmiotowego zamówienia mogą być spełnione łącznie (sumarycznie) przez wszystkich wykonawców ubiegających się o udzielenie zamówienia(art.22 ust.1 pkt.2 i 3)..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ostrowwielkopolski.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Ostrów Wielkopolski Al. Powstańców Wielkopolskich 12,
63-400 Ostrów Wielkopolski, pokój nr 4, lub za zaliczeniem pocztowym..
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.04.2009 godzina 08:30, miejsce: Urząd Gminy Ostrów Wielkopolski Al. Powstańców Wielkopolskich 12, 63-400 Ostrów Wielkopolski, pokój nr 2..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy..
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Lokomotywa z wagonem wykonana z drewna.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: -Lokomotywa z wagonem wykonana z drewna - szt. 1. Podest i daszek wykonany z półwałków fi 10cm. Dwa zabezpieczenia sklejkowe pokryte kolorowym laminatem. Przedni korpus wsparty na metalowych półobręczach. Miejsca stojące dla maszynisty i pomocnika. Wymiary: 5,20 x 1,10 x 1,60 m. Strefa bezpieczeństwa: 7,20 x 3,10 m..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.27.23-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Tradycyjna huśtawka ważka. Huśtawka podwójna..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: -Tradycyjna huśtawka ważka - szt. 2. Drewniana huśtawka wagowa. Nadająca się dla dzieci młodszych i starszych. Belka z drewna okrągłego. Wymiar: 3,00 x 0,45 x 0,85 m. Nogi metalowe, siedzenia drewniane z wodoodpornej sklejki. Strefa bezpieczeństwa: 5,00 x 2,50 m. -Huśtawka podwójna - szt. 2. Huśtawka stalowo-drewniana wsparta na kotwach połączonych z prefabrykowanymi bloczkami betonowymi. Belka metalowa. Wymiar: 3,50 x 1,60 x 2,15 m. Strefa bezpieczeństwa: 4,50 x 7,60 m..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.27.23-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Lokomotywa z drewna..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: -Lokomotywa z drewna - szt. 1. Lokomotywa z drewna kryta, 1 wagon kryty, 1 wagon odkryty - tzw. węglarka. Lokomotywa, podest i daszek wykonane z półwałków fi 10cm. Dwa zabezpieczenia sklejkowe pokryte kolorowym laminatem, w środku miejsca siedzące. Drugi wagon odkryty w środku miejsca siedzące..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.27.23-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Zestaw drewniany..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: - Zestaw drewniany - 7szt. W skład zestawu wchodzą: -wieża z dachem dwuspadowym, -podest na palach, -zjeżdżalnia z tworzywa sztucznego, -huśtawka pojedyncza, -podest na palach, -trap wejściowy dł. 2,00 m, -most wiszący na łańcuchach, -podest na palach, -belka balansująca, -wejście-schodki z poręczami. Maksymalna wysokość zawieszenia podestów: 1,00 m. Wymiary graniczne: 7,00 x 6,00 m. Bezpieczna strefa użytkowania: 11,00 x 10,00 m..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.27.23-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z OSTROWA WIELKOPOLSKIEGO
- ,Świadczenie usługi ręcznego sortowania i sprasowania odpadów oraz wykonywania prac pomocniczych i porządkowych na terenie ZOiGO "MZO" S.A. w Ostrowie Wielkopolskim
- "Świadczenie usług cateringowych w roku 2025".
- Dostawy mięsa, produktów mięsnych oraz ryb.
- Dostawy artykułów mleczarskich i tłuszczy roślinnych.
- Dostawy różnych produktów spożywczych.
- Dostawy warzyw i owoców
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zielona przestrzeń rekreacyjna z budową placu zabaw dla dzieci na Zakrzowie
- Wymiana podłoża i urządzeń terenowych stanowiących wyposażenie Placu Zabaw zlokalizowanego na terenie zewnętrznym Ogólnokształcącej Szkoły Muzycznej w Gdańsku przy ul. Gnilnej 3
- Budowa pasywnego budynku Przedszkola Publicznego nr 7 wraz z zagospodarowaniem terenu, przebudową drogi dojazdowej oraz rozbiórce istniejącego budynku przedszkola i budynku gospodarczego (...)
- Zagospodarowanie placu zabaw w Publicznym Żłobku w Prószkowie
- Budowa miejsca wypoczynku i rekreacji w miejscowości Stawki, działka nr 240/2 przy ul. Sportowej, Gmina Aleksandrów Kujawski
- Zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych - montaż urządzeń zabawowych na placach zabaw przy jednostkach oświatowych w Stalowej Woli
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.