Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2015-05-28
Augustów: Kompleksowa obsługa bankowa budżetu Gminy Miasta Augustów oraz jednostek organizacyjnych objętych budżetem miasta należących do sektora finansów publicznych, w okresie od 01.07.2015 r. do 30.06.2020 r.
Numer ogłoszenia: 78055 - 2015; data zamieszczenia: 28.05.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miejski w Augustowie , ul. 3 Maja 60, 16-300 Augustów, woj. podlaskie.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.augustow.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Kompleksowa obsługa bankowa budżetu Gminy Miasta Augustów oraz jednostek organizacyjnych objętych budżetem miasta należących do sektora finansów publicznych, w okresie od 01.07.2015 r. do 30.06.2020 r..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest kompleksowa obsługa bankowa budżetu Gminy Miasta Augustów oraz niżej wymienionych jednostek organizacyjnych objętych budżetem miasta należących do sektora finansów publicznych, w okresie od 01.07.2015 r. do 30.06.2020 r.: 1. Urząd Miejski w Augustowie, ul. 3 Maja 60, 16-300 Augustów 2. Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej, ul. Wojska Polskiego 1, 16-300 Augustów 3. Środowiskowy Dom Samopomocy, ul. Tytoniowa 12, 16-300 Augustów 4. Szkoła Podstawowa Nr 2, ul. Rajgrodzka 1, 16-300 Augustów 5. Zespół Szkół Samorządowych, ul. Mickiewicza 1, 16-300 Augustów 6. Szkoła Podstawowa Nr 4, ul. Konopnickiej 5, 16-300 Augustów 7. Szkoła Podstawowa Nr 6, ul. Tartaczna 21, 16-300 Augustów 8. Gimnazjum Nr 1, ul. Młyńska 35, 16-300 Augustów 9. Gimnazjum Nr 2, ul. Nowomiejska 41, 16-300 Augustów 10. Przedszkole Nr 1, ul. Waryńskiego 57, 16-300 Augustów 11. Przedszkole Nr 2, ul. Kopernika 24,16-300 Augustów 12. Przedszkole Nr 3, ul. Tytoniowa 12, 16-300 Augustów 13. Przedszkole Nr 4, ul. Kilińskiego 10A,16-300 Augustów 14. Przedszkole Nr 6, ul. Śródmieście 29,16-300 Augustów 15. Żłobek Nr 1, ul. Kilińskiego 6, 16-300 Augustów 16. Centrum Sportu i Rekreacji, ul. Sucharskiego 15, 16-300 Augustów 17. Augustowskie Placówki Kultury, Rynek Zygmunta Augusta 9, 16-300 Augustów.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.11.00.00 - (3) Usługi bankowe .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 60.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli wykonawca posiada zezwolenie na prowadzenie działalności bankowej na terenie Polski oraz realizację usług objętych przedmiotem zamówienia, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 Prawo bankowe, a w przypadku określonym w art. 178 ust. 1 ustawy Prawo bankowe inny dokument potwierdzający rozpoczęcie działalności przed dniem wejścia w życie ustawy, o której mowa w art. 193 ustawy Prawo bankowe
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
- Dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień do podpisania oferty albo reprezentowania wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia (np. aktualny odpis z właściwego rejestru, aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, pełnomocnictwo wraz z dokumentami potwierdzającymi, że osoba wystawiająca pełnomocnictwo jest do tego uprawniona). - Projekt umowy
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 80
- 2 - oprocentowanie środków - 20
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://um-augustow.pbip.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Augustowie, ul. 3 Maja 60, 16-300 Augustów, pok. nr 3.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.06.2015 godzina 12:00, miejsce: Urząd Miejski w Augustowie, ul. 3 Maja 60, 16-300 Augustów, sekretariat.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z AUGUSTOWA
- "Dostawa materiałów opatrunkowych"
- Zakup masy asfaltowej na zimno oraz emulsji asfaltowej kationowej szybkorozpadowej C65 B3 PU/RC wraz z sukcesywną dostawą do Powiatowego Zarządu Dróg w Augustowie w ciągu roku 2025
- Zagospodarowanie linii oddziałowych w ramach projektu "Zarządzanie migracją żubra we wschodniej Polsce".
- "Zakup samochodu osobowego na potrzeby Urzędu Miejskiego w Augustowie"
- Modernizacja odcinków drogi powiatowej Nr 1194B Bargłów Kościelny - Pomiany - granica województwa - ETAP II
- Zakup i dostawa mebli biurowych oraz mebli na potrzeby pomieszczeń pielęgniarskich i sal pacjentów dla SPZZOD w Augustowie.
więcej: przetargi w Augustowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Bankowa obsługa budżetu Powiatu Zduńskowolskiego oraz jednostek organizacyjnych powiatu
- Dostawa podestu ruchomego - przegubowego w formie leasingu operacyjnego z opcją wykupu na potrzeby Miejskiego Zakładu Gospodarki Odpadami Komunalnymi Sp. z o.o. w Koninie
- Zapewnienie czystości pomieszczeń, terenu oraz autobusów w oddziałach spółki.
więcej: (3) Usługi bankowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.