eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ¦wiebodzinCykliczne dostawy leków i materia³ów opatrunkowych dla LCO Sp. z o. o. w ¦wiebodzinie.

Ten przetarg zosta³ ju¿ zakoñczony. Zobacz wynik tego przetargu



Og³oszenie z dnia 2016-06-09

¦wiebodzin: Cykliczne dostawy leków i materia³ów opatrunkowych dla LCO Sp. z o. o. w ¦wiebodzinie.
Numer og³oszenia: 78085 - 2016; data zamieszczenia: 09.06.2016
OG£OSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie og³oszenia: obowi±zkowe.

Og³oszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY

I. 1) NAZWA I ADRES: Lubuskie Centrum Ortopedii im. dr Lecha Wierusza Spó³ka z o.o. , ul. Zamkowa 1, 66-200 ¦wiebodzin, woj. lubuskie, tel. 68 475 06 01, faks 068 475 06 02.

  • Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.loro.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO: Inny: Podmiot prawa handlowego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKRE¦LENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego: Cykliczne dostawy leków i materia³ów opatrunkowych dla LCO Sp. z o. o. w ¦wiebodzinie..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Okre¶lenie przedmiotu oraz wielko¶ci lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia s± cykliczne dostawy leków i materia³ów opatrunkowych dla LCO Sp. z o. o. w ¦wiebodzinie. Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia, asortyment i szacunkowe ilo¶ci zawiera za³±cznik numer 6 - Formularz cenowy do niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Okre¶lone w za³±czniku nr 6 do SIWZ ilo¶ci s± wielko¶ci± szacunkow±, uzale¿nion± od ilo¶ci przyjêtych pacjentów, posiadanych ¶rodków finansowych oraz tre¶ci wynegocjowanych kontraktów z Narodowym Funduszem Zdrowia. Na podstawie wymienionych przes³anek, okre¶lone w za³±czniku nr 6 do SIWZ szacunkowe ilo¶ci mog± ulec zmniejszeniu i mog± zostaæ zredukowane do faktycznych potrzeb szpitala. Niniejsze zamówienie obejmuje 4 pakiety - wg za³±cznika nr 6 do SIWZ - formularz cenowy. Dopuszczalne jest zaoferowanie innego leku ni¿ wskazany w formularzu cenowym, tzw. odpowiednika - lek równowa¿ny. Zamawiaj±cy wyra¿a zgodê na zastosowanie leku równowa¿nego pod wzglêdem sk³adu chemicznego i dawki lecz ró¿ni±cego siê postaci± przy zachowaniu tej samej drogi podania. Tabletka mo¿e mieæ postaæ dra¿etki, kapsu³ki, tabletki powlekanej, tabletki dojelitowej i odwrotnie. Ampu³ka mo¿e mieæ postaæ fiolki i odwrotnie. Zamawiaj±cy wyra¿a zgodê na zamianê fiolki na ampu³ko-strzykawkê natomiast nie wyra¿a zgody na zamianê ampu³ko-strzykawki na fiolkê. Dopuszczalne jest zaoferowanie towarów pakowanych inaczej ni¿ zosta³o to opisane w formularzu cenowym pod warunkiem zastosowania zbiorczego opakowania mniejszego od okre¶lonego przez Zamawiaj±cego oraz prawid³owego przeliczenia przez Wykonawcê swojej oferty odpowiednio do ilo¶ci okre¶lonych w formularzu cenowym w zaokr±gleniu do pe³nego opakowania w górê ( np. op./50 szt. = 2 x op./25 szt. lub np. op./50 szt. = 5 x op./12 szt.). W przypadku gdy lek znajduj±cy siê w formularzu cenowym nie jest produkowany i nie mo¿na zastosowaæ odpowiadaj±cego mu zamiennika/odpowiednika nale¿y nie wyceniaæ danej pozycji formularza cenowego oraz zaznaczyæ w danym wierszu lek wycofany z produkcji - brak zamiennika. Je¿eli w opisie przedmiotu zamówienia wskazano jakikolwiek znak towarowy, patent czy pochodzenie - nale¿y przyj±æ, ¿e wskazane patenty, znaki towarowe, pochodzenie okre¶laj± parametry techniczne, eksploatacyjne, u¿ytkowe, co oznacza, ¿e Zamawiaj±cy dopuszcza z³o¿enie oferty w tej czê¶ci przedmiotu zamówienia o równowa¿nych parametrach technicznych, eksploatacyjnych, u¿ytkowych i jako¶ciowych. Zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy Pzp. Wykonawca, który powo³uje siê na rozwi±zania równowa¿ne jest obowi±zany wykazaæ, ¿e oferowany przez niego przedmiot zamówienia spe³nia wymagania okre¶lone przez Zamawiaj±cego. Przedmiot zamówienia oferowany przez Wykonawcê musi spe³niaæ warunki dopuszczenia do obrotu i do u¿ywania okre¶lone ustaw± z dnia 20 maja 2010 roku o wyrobach medycznych (Dz. U. z 2010 r. nr 107 poz. 679 z pó¼n. zm.). 2. Ponadto w ramach przedmiotu zamówienia i w jego cenie Wykonawca zobowi±zany jest do: a) dostawy przedmiotu zamówienia bezpo¶rednio do wskazanego magazynu - Apteki Szpitalnej w poniedzia³ki, ¶rody i pi±tki wy³±cznie do godz. 11:00. Je¿eli Wykonawca przewiduje wysy³anie transportu tylko w okre¶lone dni tygodnia (np. wtorki) wyklucza to mo¿liwo¶æ spe³nienia powy¿szych wymagañ. Towar pozostawiony poza aptek± uwa¿a siê za niedostarczony zgodnie z umow±. b) termin realizacji poszczególnych dostaw nie mo¿e przekroczyæ...godzin (Wykonawca podaje w ofercie termin realizacji dostawy, nie wiêcej jednak ni¿ 72 godziny) licz±c od chwili z³o¿enia zamówienia telefonicznego, faksem lub e-mailem, chyba ¿e w/w termin mija w dzieñ wolny od pracy wtedy zamówienie musi byæ zrealizowane w nastêpny dzieñ roboczy z wy³±czeniem wtorku, czwartku i soboty. c) Wykonawca umo¿liwi równie¿ realizacjê zamówienia na cito w terminie 24 godzin licz±c od chwili z³o¿enia zamówienia telefonicznego, faksem lub e-mailem. d) ka¿dy dokument rozliczeniowy ( faktura ) musi zawieraæ nr umowy, której dotyczy. e) Wykonawca na wskazany adres e-mail lub w innej formie np. w formie p³yty CD do³±czonej do dostawy lub w inny sposób do³±czy do ka¿dej dostawy fakturê/y w formie elektronicznej z mo¿liwo¶ci± wprowadzana ich drog± elektroniczn± do modu³u Apteka Systemu Informatycznego Eskulap (producent Politechnika Poznañska), który Zamawiaj±cy wykorzystuje do obs³ugi magazynu Apteki szpitalnej. Format dokumentu elektronicznego - datafarm. f) w przypadku wymogu odsy³ania faktur lub innych dokumentów Wykonawca ponosi koszty przesy³ek (tj. za³±cza kopertê ze znaczkiem zwrotnym).

II.1.5)

  przewiduje siê udzielenie zamówieñ uzupe³niaj±cych

  • Okre¶lenie przedmiotu oraz wielko¶ci lub zakresu zamówieñ uzupe³niaj±cych

II.1.6) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 33.60.00.00 - Produkty farmaceutyczne 33.14.11.10 - Opatrunki .

II.1.7) Czy dopuszcza siê z³o¿enie oferty czê¶ciowej: tak, liczba czê¶ci: 4.

II.1.8) Czy dopuszcza siê z³o¿enie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesi±cach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiaj±cy nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIA£U W POSTÊPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPE£NIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania okre¶lonej dzia³alno¶ci lub czynno¶ci, je¿eli przepisy prawa nak³adaj± obowi±zek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku

    • Zamawiaj±cy odstêpuje od opisu sposobu dokonywania oceny spe³niania warunków w tym zakresie. Zamawiaj±cy dokona oceny spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu w tym zakresie na podstawie o¶wiadczenia o spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu.

  • III.3.2) Wiedza i do¶wiadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku

    • Zamawiaj±cy odstêpuje od opisu sposobu dokonywania oceny spe³niania warunków w tym zakresie. Zamawiaj±cy dokona oceny spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu w tym zakresie na podstawie o¶wiadczenia o spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu.

  • III.3.3) Potencja³ techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku

    • Zamawiaj±cy odstêpuje od opisu sposobu dokonywania oceny spe³niania warunków w tym zakresie. Zamawiaj±cy dokona oceny spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu w tym zakresie na podstawie o¶wiadczenia o spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku

    • Zamawiaj±cy odstêpuje od opisu sposobu dokonywania oceny spe³niania warunków w tym zakresie. Zamawiaj±cy dokona oceny spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu w tym zakresie na podstawie o¶wiadczenia o spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku

    • Zamawiaj±cy odstêpuje od opisu sposobu dokonywania oceny spe³niania warunków w tym zakresie. Zamawiaj±cy dokona oceny spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu w tym zakresie na podstawie o¶wiadczenia o spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu.

III.4) INFORMACJA O O¦WIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJ¡ DOSTARCZYÆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPE£NIANIA WARUNKÓW UDZIA£U W POSTÊPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spe³niania przez wykonawcê warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz o¶wiadczenia o spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu nale¿y przed³o¿yæ:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, nale¿y przed³o¿yæ:

  • o¶wiadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z w³a¶ciwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o dzia³alno¶ci gospodarczej, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Je¿eli wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedk³ada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibê lub miejsce zamieszkania potwierdzaj±cy, ¿e:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie og³oszono upad³o¶ci - wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert;
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania siê o zamówienie - wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotycz±ce przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej

  • lista podmiotów nale¿±cych do tej samej grupy kapita³owej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, ¿e nie nale¿y do grupy kapita³owej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJ¡CYCH, ¯E OFEROWANE DOSTAWY, US£UGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJ¡ OKRE¦LONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, ¿e oferowane roboty budowlane, dostawy lub us³ugi odpowiadaj± okre¶lonym wymaganiom nale¿y przed³o¿yæ:

  • inne dokumenty

    Oferowane wyroby musz± byæ dopuszczone do obrotu i stosowania na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej zgodnie z obowi±zuj±cym prawem. Na t± okoliczno¶æ koniecznym jest z³o¿enie o¶wiadczenia Wykonawcy, ¿e oferowane przez niego wyroby s± dopuszczone do obrotu i stosowania na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej zgodnie z obowi±zuj±cymi przepisami prawa i posiadaj± aktualne ¶wiadectwa rejestracji, a ¶wiadectwa te zostan± udostêpnione na ka¿de ¿±danie Zamawiaj±cego - Za³±cznik nr 1 do SIWZ - Formularz ofertowy pkt. 4

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. upowa¿nienie do podpisania oferty powinno byæ do³±czone do oferty, o ile nie wynika ono z dokumentów do³±czonych do oferty;2. wszelkie pe³nomocnictwa do³±czone do oferty musz± byæ z³o¿one w oryginale lub kopii po¶wiadczonej notarialnie;3. w przypadku, gdy Wykonawcy wspólnie ubiegaj± siê o udzielenie zamówienia, wówczas ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pe³nomocnictwo powinno byæ sporz±dzone w formie pisemnej. Pe³nomocnictwo takie mo¿e równie¿ wynikaæ z umowy konsorcjum, któr± w tym przypadku w oryginale lub kopii po¶wiadczonej notarialnie Wykonawca za³±cza do oferty

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria zwi±zane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 90
  • 2 - Standardowy termin realizacji dostawy - 10

IV.2.2)

  przeprowadzona bêdzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której bêdzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje siê istotne zmiany postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowieñ umowy oraz okre¶lenie warunków zmian

1.Wszystkie zmiany niniejszej umowy dokonywane bêd± na pi¶mie w poprzez sporz±dzenie aneksu do umowy pod rygorem niewa¿no¶ci, z zastrze¿eniem ust.2 oraz ust.5 poni¿ej. 2.Dla zmiany danych Dostawcy lub Zamawiaj±cego, w tym danych teleadresowych, nazwy czy te¿ formy prawnej którejkolwiek ze Stron wystarczaj±ce jest pisemne powiadomienie o zaistnia³ej zmianie wys³ane drugiej Stronie za potwierdzeniem odbioru. Do chwili skutecznego powiadomienia o w/w zmianie wszelkie dane Stron ujête w niniejszej umowie uznaje siê za aktualne. 3.Strona wnosz±ca o zmianê inicjuje zmianê pisemnie podaj±c uzasadnienie zmiany. 4.Zamawiaj±cy, zgodnie z art. 144 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówieñ publicznych (t.j. Dz. U. z 2015 r. poz. 2164 ze zm.), przewiduje zmiany postanowieñ niniejszej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie, której dokonano wyboru Dostawcy w zakresie: a) zmiany wynagrodzenia Dostawcy w przypadku zmiany: - stawek podatkowych i celnych, - urzêdowej zmiany cen leków, je¿eli zmiany te bêd± mia³y wp³yw na koszty wykonania zamówienia przez Dostawcê. 5. Zmiany wynikaj±ce z ust. 4 pkt. a nie wymagaj± aneksu do umowy a jedynie pisemnej informacji i bêd± obowi±zywa³y od daty ich obowi±zywania wynikaj±cych z odpowiednich ustaw

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostêpna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.loro.pl
Specyfikacjê istotnych warunków zamówienia mo¿na uzyskaæ pod adresem: Lubuskie Centrum Ortopedii im. dr. Lecha Wierusza Sp. z o.o., ul. Zamkowa 1, 66-200 ¦wiebodzin, Dzia³ Zamówieñ Publicznych..

IV.4.4) Termin sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu lub ofert: 17.06.2016 godzina 09:00, miejsce: Lubuskie Centrum Ortopedii im. dr. Lecha Wierusza Sp. z o.o., ul. Zamkowa 1, 66-200 ¦wiebodzin,sekretariat.

IV.4.5) Termin zwi±zania ofert±: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu sk³adania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania ¶rodków pochodz±cych z bud¿etu Unii Europejskiej oraz niepodlegaj±cych zwrotowi ¶rodków z pomocy udzielonej przez pañstwa cz³onkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które mia³y byæ przeznaczone na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia: nie

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.