To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2011-04-14
Warszawa: Zakup i dostawa mleka i nabiału na potrzeby Domu Emeryta Wojskowego.
Numer ogłoszenia: 78116 - 2011; data zamieszczenia: 14.04.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 35182 - 2011r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Jednostka Wojskowa 2063, ul. Banacha 2, 02-097 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 22 6824215, 6824375, 6824121, faks 22 6824108.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka Wojskowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup i dostawa mleka i nabiału na potrzeby Domu Emeryta Wojskowego..
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa artykułów żywnościowych - mleka i nabiału na potrzeby Domu Emeryta Wojskowego. Przedmiot Zamówienia został określony wg Polskich Norm. Zakres przedmiotowy: wg : CPV 15500000-3 (produkty mleczarskie), 15511000-3 (mleko); Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Formularz Cenowy stanowiący załącznik nr 2 do SIWZ. Asortyment przedmiotu zamówienia obowiązkowo powinien być oznaczony: nazwą produktu, masą netto, nazwę dostawcy - producenta, adres, kraj pochodzenia, terminem przydatności do spożycia, oraz każdorazowo przy dostawie zaopatrzone w handlowe dokumenty identyfikacyjne (Rozporządzenie Ministra Rolnictwa i Rozwoju Wsi z dnia 3 czerwca 2003r., w sprawie wzorów świadectwa zdrowia oraz handlowego dokumentu identyfikacyjnego dla wprowadzanego na rynek mięsa i jego przetworów, mleka i przetworów mlecznych, miodu i jego przetworów, ryb, skorupiaków i mięczaków oraz ich przetworów, a także dla produktów jajczarskich.- Dz. U. Nr 106 poz. 1000). Ponadto dostarczane produkty przetworzone winny spełniać normy związane ze Zintegrowanym Systemem Zarządzania HACCP. Zamawiający zastrzega sobie prawo zwiększenia ilości zamawianych artykułów żywnościowych na okoliczność wojskowych ćwiczeń lub mobilizacji. Rozliczenie następować będzie wg. Cen jak w załączniku nr 1 do umowy. Zamawiający rozstrzygnie zamówienie publiczne, gdy: wpłynie co najmniej jedna nie podlegająca odrzuceniu oferta. Sposób i termin dostawy: dostawy realizowane będą transportem Wykonawcy i na jego koszt 3 razy w tygodniu, do stołówki Domu Emeryta Wojskowego zlokalizowanej w Warszawie przy ul. Pirenejskiej 5. (z wyjątkiem poz. Nr 8 Formularza Cenowego, która dostarczana będzie dostarczana do magazynu żywności przy ul. Żwirki i Wigury 9/13 w Warszawie); wielkość dostaw określana będzie przez Zamawiającego telefonicznie z dwudniowym wyprzedzeniem; zamawiający zastrzega, że faktyczna liczba zrealizowanych dostaw będzie zależna od potrzeb, a określenie w umowie maksymalnych nieprzekraczalnych ilości nie może (w razie mniejszych potrzeb) być podstawą roszczeń ze strony Wykonawcy. Zamawiane artykuły spożywcze powinny być dostarczane w atestowanych opakowaniach jednorazowych i zwrotnych spełniających wymagania sanitarno epidemiologiczne określone w Ustawie z dnia 6 września 2001 r. o materiałach i wyrobach przeznaczonych do kontaktu z żywnością (Dz. U. Nr 128 poz. 1408). Dostarczone artykuły spożywcze muszą spełniać wymagania dotyczące maksymalnych poziomów zanieczyszczeń chemicznych i biologicznych, które mogą znajdować się w żywności, jej składnikach, dozwolonych substancjach dodatkowych oraz substancjach pomagających w przetwarzaniu albo na powierzchni żywności (Rozporządzenie Ministra Zdrowia z dnia 30 kwietnia 2004 r. w sprawie maksymalnych poziomów zanieczyszczeń chemicznych i biologicznych, które mogą znajdować się w żywności, składnikach żywności, dozwolonych substancjach dodatkowych, substancjach pomagających w przetwarzaniu albo na powierzchni żywności (Dz. U.2004 Nr 120, poz.1257 z późn. zm.). Cena artykułów żywnościowych (mleka i nabiału) może ulec zmianie o średnioroczny wskaźnik zmiany cen, ogłoszony przez Główny Urząd Statystyczny na wniosek zainteresowanej strony. Przed upływem terminu składania ofert ZAMAWIAJĄCY może zmodyfikować treść Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Każda wprowadzona zmiana stanie się częścią tej specyfikacji oraz przesłana zostanie wszystkim uczestnikom postępowania którym na ich wniosek dostarczono SIWZ oraz umieszczona na stronie internetowej www.zamowienia.jw2063.wp.mil.pl..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.50.00.00 - Produkty mleczarskie 15.51.10.00 - Mleko .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 01.04.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- INTER-MLECZ Sp. z o.o, ul. Chrzanowskiego 14, 04-392 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 150223,15 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 126589,70
Oferta z najniższą ceną: 126589,70 / Oferta z najwyższą ceną: 134962,79
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Sukcesywne dostawy paliw w systemie bezgotówkowym - karta flotowa
- Usługa odbioru, wywozu i zagospodarowania odpadów komunalnych stałych z obiektów KPRP położonych w Warszawie.
- Świadczenie usługi wsparcia technicznego dla dwóch urządzeń FortiGate 800D przez 24 miesiące
- Ochrona fizyczna pięciu obiektów Ośrodka Sportu i Rekreacji Dzielnicy Praga - Południe. m.st. Warszawy od 01.2025 r. do 02.2026 r.
- Zakup i dostawa środków do utrzymania czystości
- Zakup 150 szt. bronchoskopów jednopacjentowych wraz z 2 szt. kompatybilnych monitorów
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do Gminnego Przedszkola Publicznego im. Wandy Chotomskiej w Woli w 2025 roku"
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych dla Szkoły Podstawowej im. Obrońców Pomorza Gdańskiego w Miłobądzu - część nr 3
- Dostawa żywności do stołówki Szkoły Podstawowej im. Św. Brata Alberta w Narolu w 2025 r.
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych dla Zespołu Szkół w Tułowicach w 2025 r.
- Dostawa żywności dla Przedszkola Miejskiego nr 15 w Bytomiu im. Misia Uszatka
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych dla Kujawsko-Pomorskiego Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego nr 2 dla Dzieci i Młodzieży Słabo Słyszącej i Niesłyszącej w Bydgoszczy w 2025 roku
więcej: Produkty mleczarskie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.