eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Reńska WieśPrzebudowa odcinka ul. Rajskiej w miejscowości Reńska Wieś

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2010-04-07

Reńska Wieś: Przebudowa odcinka ul. Rajskiej w miejscowości Reńska Wieś
Numer ogłoszenia: 78121 - 2010; data zamieszczenia: 07.04.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 47523 - 2010r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Reńska Wieś, ul. Pawłowicka 1, 47-208 Reńska Wieś, woj. opolskie, tel. 077 4820107, faks 077 4820123.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa odcinka ul. Rajskiej w miejscowości Reńska Wieś.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Krótki opis zakresu rzeczowego: Przebudowa ulicy Rajskiej w miejscowości Reńska Wieś tj.: - wykonanie nawierzchni jezdni i wjazdów z masy asfaltobetonowej - 1 388,50 m3 - chodnik z kostki betonowej 20x10x8 cm - 155,50 m2 - pobocza z kostki kamiennej - 308,00 m2 Pełny zakres i opis przedmiotu zamówienia określony jest przez: 1. Przedmiar robót poz. 1 do 27 2. Dokumentacja techniczna tj.: Projekt - Przebudowy ulicy Rajskiej w miejscowości Reńska Wieś Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru - opracowaną przez: Usługi Projektowe i Nadzór Budowlany, Ryszard Warmiński, ul. Strażaków 15, Gierałtowice, 47 - 208 Reńska Wieś, oraz przez wizję lokalną, Wszędzie tam gdzie w przedmiarze występuje konkretny producent materiału lub urządzenia, Zamawiający dopuszcza zastosowanie równoważnych materiałów lub urządzeń innego pro-ducenta pod warunkiem, że spełniają one określone wymagania. Do SIWZ dołącza się przedmiar robót, STWiO oraz rysunki. Wykonanie zadania obejmuje dodatkowo: a) Kompleksową obsługę geodezyjną wraz z powykonawczą inwentaryzacją geodezyjną(w tym 1 kpl. na nośniku elektronicznym). b) Wykonanie dokumentacji powykonawczej. c) Organizację, zagospodarowanie i likwidację placu budowy. d) Sporządzenie planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia, jeżeli odrębne przepisy wymagają sporządzenia takiego planu. e) Organizację ruchu, oznakowanie budowy, zajęcie pasa drogowego wraz z kosztami z tym związanymi. f) Wywóz materiałów rozbiórkowych nie nadających się do odzysku na miejsce składowania zgodnie z obowiązującymi przepisami. g) Składowanie w rejonie placu budowy w miejscu wskazanym przez Zamawiającego zdemontowanych materiałów nadających się do odzysku po uprzedniej akceptacji inwestora. h) Przywrócenie terenu po zakończeniu robót do stanu pierwotnego. i) Zebranie odpadów powstałych w wyniku realizacji zamówienia oraz przekazanie ich do odzysku, unieszkodliwienia lub składowania .Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć Zamawiającemu dokumenty potwierdzające złożenie wytworzonych odpadów na składowisku..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.20.00.00 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej 45.23.00.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu 45.23.30.00 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg 45.23.32.25 - Roboty budowlane w zakresie dróg jednopasmowych 45.23.32.53 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg dla pieszych .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 07.04.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Robót Drogowych i Mostowych S.A., ul. Kolejowa 1, 48-100 Głubczyce, kraj/woj. opolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 173816,79 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 130714,37

  • Oferta z najniższą ceną: 130714,37 / Oferta z najwyższą ceną: 183891,96

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.