eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Koszalin › Dostawa mebli biurowych dla Politechniki Koszalińskiej

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-04-07

Koszalin: Dostawa mebli biurowych dla Politechniki Koszalińskiej
Numer ogłoszenia: 78143 - 2010; data zamieszczenia: 07.04.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Politechnika Koszalińska Sekcja Zamówień Publicznych , ul. Śniadeckich 2, 75-453 Koszalin, woj. zachodniopomorskie, tel. (094) 34-78-637, 34-78-635, faks (094) 34-78-636.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.tu.koszalin.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa mebli biurowych dla Politechniki Koszalińskiej.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa mebli biurowych dla Politechniki Koszalińskiej w zakresie określonym w SIWZ oraz formularzu cenowym stanowiącym załącznik nr 2 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Wykonawca zobowiązuje się do dostarczenia własnym transportem mebli będących przedmiotem przetargu, oraz ich zmontowania w miejscu przeznaczenia w ramach kwoty objętej przetargiem. Warunki techniczne: BIURKA - Wszystkie blaty wykonane są z płyty wiórowej trzywarstwowej wg DIN 68765 o grubości 28 mm pokrytej obustronnie laminatem. Gęstość płyty tej grubości wynosi 660 kg/m3, a klasa higieniczności E1. Blaty są oklejone obrzeżem PVC o grubości min 2,5 mm w kolorze płyty; - Stelaż metalowy w kształcie litery T niesymetrycznej z regulacją wysokości w zakresie 680 - 800 mm, wyposażony w pionowe i poziome kanały do prowadzenia przewodów; - Stelaż wyposażony w stopki do regulacji poziomu ~15 mm; - Stelaż montowany do blatu przy pomocy połączeń rozłącznych (mufy) dających możliwość wielokrotnego demontażu bez osłabienia łączenia; - Blat biurka wyposażony w dwa przepust kablowe w kolorze blatu; - Pulpity pod klawiaturę wyposażone w metalowe prowadnice z pełnym wysuwem; - Elementy metalowe: kolor metalik; - Kolorystyka dopasowana do mebli będących na wyposażeniu; KONTENERY Korpusy: - Boki: płyta wiórowa trzywarstwowa wg DIN 68765 o grubości 18 mm, pokryta obustronnie laminatem. Gęstość płyty: 720 kg/m3. Klasa higieniczności E1, z krawędziami bocznymi wykończonymi obrzeżem PCV o gr. 2 mm, kolorem odpowiadającym kol. płyty; - Plecy: wpuszczane w boki z płyty wiórowej trzywarstwowej wg DIN 68765 grubości 18 mm - pokrytej obustronnie laminatem. Gęstość płyty: 720 kg/m3. Klasa higieniczności E1, z krawędziami bocznymi wykończonymi obrzeżem PCV o gr. 2 mm, kolorem odpowiadającym kol. płyty; - Wieniec górny: płyta wiórowa trzywarstwowa wg DIN 68765 o grubości 28 mm, pokryta obustronnie melaminą. Gęstość płyty: 660 kg/m3. Klasa higieniczności E1. Wieniec górny mocowany na złącza mimośrodowe; - Wieniec dolny wyposażonych w 4 kółka; - Wieńce oklejone PCV 3 mm z czterech stron; - Wieniec górny mocowany na złącza mimośrodowe, a dolny na konfirmaty; - Fronty wykonane z płyty melaminowej o gr. 18 mm, oklejone PCV 2 mm w kolorze frontu; - Metalowe szuflady; - Zamykany na klucz centralny, klucze łamane. - Kolorystyka dopasowana do mebli będących na wyposażeniu; SZAFY AKTOWE I UBRANIOWE Korpusy: konstrukcja klejona na prasie i montowana na linii montażu - Boki: płyta wiórowa trzywarstwowa wg DIN 68765 o grubości 18 mm, pokryta obustronnie melaminą. Gęstość płyty: 720 kg/m3. Klasa higieniczności E1. Konstrukcja wieńcowa. Boki oklejone PVC 2 mm z czterech stron; - Plecy: wpuszczane w boki i wieńce, z płyty pilśniowej gr. 3 mm w kolorze mebli; - Wieniec dolny i górny: płyta wiórowa trzywarstwowa wg DIN 68765 o grubości 28 mm, pokryta obustronnie melaminą. Gęstość płyty: 660 kg/m3. Klasa higieniczności E1. Wieniec dolny wyposażony w 4 stopki zapewniające poziomowanie od wewnątrz szafy w zakresie 15 mm. Wieńce oklejone PCV 3 mm z czterech stron. Wieniec górny i dolny ustalany na kołki. Wieniec górny mocowany na złącza mimośrodowe, a dolny na konfirmaty; - Kolorystyka dopasowana do mebli będących na wyposażeniu; Fronty - Fronty wykonane z płyty wiórowej trzywarstwowej pokrytej obustronnie melaminą wg DIN 68765 o grubości 18 mm. Gęstość płyty: 720 kg/m3. Klasa higieniczności E1. Fronty oklejone PVC 2 mm z czterech stron. Zawiasy puszkowe, samodomykowe, szybko montażowe (clip) o ilości cykli minimum: 80 tyś i kącie otwarcia 180 stopni lub równoważne. Półki - Półki mocowane systemem zapadkowym, uniemożliwiającym ich przypadkowe wysunięcie. Regulacja wysokości półek. - Półki wykonane są z płyty wiórowej trzywarstwowej wg DIN 68765 występujące w dwóch grubościach (18 mm i 22 mm) w zależności od długości półki, pokrytej obustronnie PCV 2 mm. Gęstość płyty: 720 kg/m3. Klasa higieniczności E1. - Odległość między półkami zgodna z międzynarodowym standardem OH (327 mm). Okucia - Szafy aktowe i ubraniowe wyposażone w trzypunktowy zamek baskwilowy ze składanym kluczem. W szafach ubraniowych wysuwany poprzecznie drążek ubraniowy. KRZESŁA TAPICEROWANE KOMPUTEROWE OBROTOWE - siłownik gazowy lub olejowy umożliwiający płynną regulację wysokości siedziska, mechanizm regulujący kąt nachylenia oparcia względem siedziska za pomocą dźwigni, regulacja wysokości i głębokości oparcia, oparcie wyprofilowane, osłona plastikowa o dużej wytrzymałości, podłokietnik z regulacją wysokości, pięcioramienna podstawa o dużej wytrzymałości wyposażona w kółka; - fotele powinny posiadać pozytywną opinię dotyczącą ergonomii w pracy wystawioną przez jednostkę publiczną; - tapicerka z wysokiej jakości tkaniny spełniającej warunki eksploatacji w obiektach użyteczności publicznej , kolor do uzgodnienia..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.13.00.00 - Meble biurowe .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 21.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda od Wykonawców wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający dokona oceny spełniania tego warunku na podstawie oświadczenia Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust. 1 Ustawy PZP

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający dokona oceny spełniania tego warunku na podstawie oświadczenia Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust. 1 Ustawy PZP

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający dokona oceny spełniania tego warunku na podstawie oświadczenia Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust. 1 Ustawy PZP

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający dokona oceny spełniania tego warunku na podstawie oświadczenia Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust. 1 Ustawy PZP

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający dokona oceny spełniania tego warunku na podstawie oświadczenia Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust. 1 Ustawy PZP

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    Aranżacje w systemie D-2 i D-3, w przypadku pojedynczych mebli zdjęcia lub szkice.

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Pozostałe dokumenty wymienione w pkt 8.5 SIWZ : - Formularz ofertowy - zawierający oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu i o braku podstaw do wykluczenia -wypełniony i podpisany druk stanowiący Załącznik Nr 1 do niniejszej specyfikacji. - Formularz cenowy - wypełniony i podpisany druk stanowiący Załącznik Nr 2 do niniejszej specyfikacji. - Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy, o ile ofertę składa pełnomocnik Zamawiający dokona oceny spełniania przez wykonawców warunków udziału w postępowaniu i braku podstaw do wykluczenia z postępowania na podstawie dołączonych do oferty oświadczeń i dokumentów, o których mowa w punkcie 8.5 SIWZ, według formuły spełnia - nie spełnia

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.tu.koszalin.pl /BIP/ Zamówienia publiczne- ogłoszenia
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Politechnika Koszalińska Sekcja Zamówień Publicznych pok. 419 A ul. Śniadeckich 2; 75-453 Koszalin.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.04.2010 godzina 10:45, miejsce: Politechnika Koszalińska Sekcja Zamówień Publicznych pok. 419 A ul. Śniadeckich 2; 75-453 Koszalin.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.