eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Olsztyn › Usługa pełnieniea funkcji Koordynatora Projektu w zakresie zarządzania i nadzoru nad realizacją projektu pt.Rozbudowa infrastruktury szerokopasmowego dostępu do Internetu i sieci PIAP-ów w Województwie Warmińsko - Mazurskim

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-03-19

Olsztyn: Usługa pełnieniea funkcji Koordynatora Projektu w zakresie zarządzania i nadzoru nad realizacją projektu pt.Rozbudowa infrastruktury szerokopasmowego dostępu do Internetu i sieci PIAP-ów w Województwie Warmińsko - Mazurskim
Numer ogłoszenia: 78146 - 2010; data zamieszczenia: 19.03.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Województwo Warmińsko-Mazurskie reprezentowane przez Zarząd Województwa , ul. Emilii Plater 1, 10-562 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 5219100, faks 089 5219109, 5219849.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.warmia.mazury.pl/BIP

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa pełnieniea funkcji Koordynatora Projektu w zakresie zarządzania i nadzoru nad realizacją projektu pt.Rozbudowa infrastruktury szerokopasmowego dostępu do Internetu i sieci PIAP-ów w Województwie Warmińsko - Mazurskim.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem jest: świadczenie usług Koordynatora Projektu zgodnie ze Szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia na świadczenie usług Koordynatora Projektu dla projektu Rozbudowa infrastruktury szerokopasmowego dostępu do Internetu i sieci PIAP-ów w Województwie Warmińsko - Mazurskim,.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72.51.40.00 - Usługi zarządzania udogodnieniami komputerowymi .

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2016.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • - Warunkiem udziału w postępowaniu jest należyte wykonanie, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 2 usług w zakresie zarządzania realizacją projektem o wartości nie mniejszej niż 10 milionów złotych brutto każdy, w tym; - jeden projekt z zakresu wdrażania systemu teleinformatycznego, - jeden projekt współfinansowany ze środków unijnych i ma status projektu zrealizowanego i rozliczanego przez Beneficjenta danego projektu Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie przeprowadzona na podstawie złożonych przez wykonawców dokumentów i oświadczeń - zgodnie z formułą - spełnia - nie spełnia.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W szczególności Wykonawca musi dysponować następującymi osobami zdolnymi do wykonania niniejszego zamówienia: a) Kierownik Projektu - wykształcenie wyższe, minimum 5-letnie doświadczenie zawodowe związane z pełnieniem funkcji koordynacyjnej (typu dyrektor projektu lub kierownik projektu), w tym w co najmniej jednym projekcie obejmującym opracowanie i wdrożenie albo zakup i wdrożenie systemu informatycznego o minimalnej wartości 5 milionów złotych brutto, ukończone szkolenie z zakresu zarządzania projektami zgodnie z metodyką np: Pronce2, PMP, IPMA b) Specjalista ds. technicznych - wykształcenie wyższe, minimum 10-letnie doświadczenie zawodowe związane z pełnieniem funkcji wiodącego specjalisty ds. technicznych, w tym w co najmniej jednym projekcie informatycznym, który swoim zakresem obejmował wdrożenie systemu informatycznego, o wartości minimalnej 5 milionów złotych brutto; c) Specjalista ds. prawnych - wykształcenie wyższe, posiadanie tytułu radcy prawnego, minimum 5-letnie doświadczenie związane z pełnieniem funkcji specjalisty ds. prawnych w projektach związanych z informatyką; d) Specjalista ds. zamówień publicznych - wykształcenie wyższe, minimum 5 -letnie doświadczenie zawodowe związane z realizacją postępowań o udzielenie zamówienia; e) Specjalista ds. rozliczeń - wykształcenie wyższe, minimum 3 - letnie doświadczenie zawodowe związane z pełnieniem funkcji specjalisty ds. rozliczeń, w tym w co najmniej dwóch projektach finansowanych i zrealizowanych ze środków unijnych o wartości minimum 2 milionów złotych brutto każdy; f) Specjalista ds. promocji i informacji - wykształcenie wyższe, minimum 3-letnie doświadczenie zawodowe związane z pełnieniem funkcji specjalisty ds. promocji i informacji, w tym w co najmniej dwóch projektach finansowanych i zrealizowanych ze środków unijnych, w tym przynajmniej jeden o wartości minimum 2 milionów złotych brutto. Osoby wskazane przez Wykonawcę do realizacji zamówienia, nie mogą spełniać więcej niż jednej roli. Wyjątek może stanowić łączenie stanowisk opisanych w pkt c), d). Wśród osób wskazanych przez Wykonawcę w swojej strukturze organizacyjnej, jedna z osób musi zostać wskazana jako Z-ca Kierownika Projektu. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie przeprowadzona na podstawie złożonych przez wykonawców dokumentów i oświadczeń - zgodnie z formułą -spełnia - nie spełnia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: licytacja elektroniczna.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje możliwość dokonania istotnych zmian postanowień niniejszej umowy w przypadku: - zaistniałej siły wyższej, zgodnie z warunkami określonymi w § 10 , - zmiany podatku VAT, - zmiany personaliów osób reprezentujących Wykonawcę lub Zamawiającego, - zmian siedziby Wykonawcy lub Zamawiającego, - zmian numeru konta Wykonawcy,

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.6) Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna: http:/licytacje.uzp.gov.pl

IV.4.7) Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej: www.bip.warmia.mazury.pl

IV.4.8) Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych: Wymagania formalne: Z platformy w pełnym zakresie mogą korzystać wyłącznie Wykonawcy zarejestrowani w systemie pod adresem http:licytacje.uzp.gov.pl - nie jest wymagany podpis elektroniczny. Wykonawca, aby umożliwić Zamawiającemu dopuszczenie do udziału w licytacji, zobowiązany jest do przekazania zarejestrowanego w systemie loginu najpóźniej godzinę przed terminem otwarcia licytacji. Wymagania techniczne: Komputer klasy PC (lub równoważnej) spełniający wymogi techniczne określone przez producentów przeglądarek internetowych Ms Internet Explorer w wersji 6.0 lub wyższej albo Mozilla Firefox w wersji 2.0 lub wyższej, z zainstalowaną jedną z w.w. przeglądarek lub przeglądarką równoważną, podłączony do sieci Internet.

IV.4.9) Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień: 1. W toku licytacji elektronicznej Wykonawcy składają kolejne korzystniejsze postąpienia. 2. Możliwość złożenia postąpienia istnieje od otwarcia licytacji do jej zamknięcia. 3. Oferta złożona w toku licytacji przestaje wiązać, gdy inny Wykonawca złożył ofertę korzystniejszą. 4. W toku licytacji Wykonawcy proponują rzeczywistą cenę oferty brutto za całość zamówienia wyrażoną w złotych oraz ewentualnie w groszach; grosze należy oddzielić od złotych kropką. 5. Oferta złożona przez Wykonawcę winna być niższa od oferty najkorzystniejszej, co najmniej o kwotę minimalnego postąpienia. 6. Zamawiający przyjął za minimalne postąpienie wartość 1000 zł. brutto (słownie: tysiąc złotych). System nie przyjmie postąpienia, którego wysokość jest mniejsza od określonego minimalnego postąpienia. 7. W toku licytacji Zamawiający za pośrednictwem platformy licytacyjnej na bieżąco będzie przekazywał wszystkim Wykonawcom informacje o pozycji złożonych przez nich ofert, liczbie Wykonawców biorących udział licytacji elektronicznej, a także o cenach złożonych ofert, z tym że do momentu zamknięcia licytacji nie ujawni informacji umożliwiających identyfikację Wykonawców. 8. Zamawiający przyjął za cenę wywoławczą brutto kwotę 353.800 zł. (słownie: trzysta pięćdziesiąt trzy tysiące osiemset złotych). 9. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, który zaoferuje najniższą cenę brutto za całość zamówienia. 10. Zamawiający zamyka licytację, gdy w ciągu 10 minut od otwarcia licytacji nie zostanie złożona żadna oferta lub, gdy w ciągu 10 minut od złożenia oferty przez jednego z Wykonawców nie zostanie złożona żadna inna oferta.

IV.4.10) Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:

  • Licytacja jednoetapowa czas trwania: Zamawiający zamyka licytację, gdy w ciągu 10 minut od otwarcia licytacji nie zostanie złozona żadna oferta lub, gdy w ciągu 10 minut od złożenia oferty przez jednego z Wykonawców nie zostanie złozona żadna inna oferta

IV.4.11) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej: 29.03.2010 godzina 10:00, miejsce: Urząd Marszałkowski Województwa Warmińsko-Mazurskiego, Departament Zamówień Publicznych i Udzielania Zezwoleń, ul. Emilii Plater 1, pok. 126 10-560 Olsztyn..

IV.4.12) Termin otwarcia licytacji elektronicznej: 6 dni po terminie przekazania zaproszeń, o godzinie 12:00.

IV.4.13) Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej (jeżeli dotyczy):

10 minut od otwarcia licytacji gdy nie zostanie złożona żadna oferta, lub 10 minut od złożenia oferty przez jednego z Wykonawców gdy nie zostanie złożona żadna inna oferta

IV.4.14 Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy (dotyczy licytacji elektronicznej):

Zamawiający żąda od wykonawcy zabezpieczenia należytego wykonania umowy w wysokości 10 % wynagrodzenia brutto wykonawcy ustalonego w wyniku licytacji. Zabezpieczenie należytego wykonania umowy, może być wnoszone według wyboru Wykonawcy, zgodnie z art. 148 ustawy Prawo zamówień publicznych. Zabezpieczenie należytego wykonania umowy przeznaczone jest do pokrycia roszczeń z tytułu niewykonania lub nienależytego wykonania umowy. W przypadku wniesienia zabezpieczenia w formie pieniężnej, Wykonawca wpłaca kwotę zabezpieczenia przelewem na rachunek bankowy wskazany przez Zamawiającego. Wykonawca zobowiązany będzie do wnieisenia zabezpieczenie należytego wykonania umowy przed podpisaniem umowy.

IV.4.15 Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego (dotyczy licytacji elektronicznej):

Istotne dla stron postanowienia,zawiera wzór umowy.

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamówienie będzie współfinansowane ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego. Do momentu otwarcia licytacji wszelkiego rodzaju oświadczenia, wnioski, zawiadomienia, itp. Zamawiający i Wykonawcy przekazują pisemnie. Dopuszcza się przesłanie powyższych dokumentów drogą elektroniczną (dzp@warmia.mazury.pl)lub faksem na numer (089) 521-98-49). Od momentu otwarcia do momentu zamknięcia licytacji, Zamawiający i Wykonawcy wszelkiego rodzaju wnioski, oświadczenia i inne informacje przekazują drogą elektroniczną za pośrednictwem platformy licytacyjnej, wiadomości przekazywane wykonawcom będą widoczne w zakładce moje wiadomości. Osoby uprawnione do kontaktu z Wykonawcami: Karol Orłowski - p.o. Dyrektora Departamentu Zamówień Publicznych i Udzielania Zezwoleń, tel. 089 521 98 40, e-mail: k.orlowski@warmia.mazury.pl. - w zakresie procedury, oraz Maciej Bułkowski - Dyrektor Departartamentu Społeczeństwa Informacyjnego, tel. 089 521 94 00 - w zakresie opisu przedmiotu zamówienia...

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.