To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2017-05-04
Ogłoszenie nr 78152 - 2017 z dnia 2017-05-04 r.
Starogard Gdański: Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego nad wykonaniem termomodernizacji Szkoły Podstawowej w Rokocinie
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia:
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
tak
Nazwa projektu lub programuRegionalny Program Operacyjny Województwa Pomorskiego na lata 2014-2020
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 55890
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Starogard Gdański, krajowy numer identyfikacyjny
, ul.
ul. Sikorskiego
9,
83200
Starogard Gdański, państwo
Polska, woj.
pomorskie, tel.
(058) 562 50 67, faks
(058) 562 46 41, e-mail
starogardgd@ug.pl
Adres strony internetowej (URL): http://ugstarogard.pl/
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego nad wykonaniem termomodernizacji Szkoły Podstawowej w Rokocinie
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1.Przedmiotem zamówienia jest pełnienie funkcji Inspektora nadzoru Inwestorskiego nad wykonaniem termomodernizacji Szkoły Podstawowej w Rokocinie realizowanego w ramach zadania inwestycyjnego pn: Termomodernizacja obiektów użyteczności publicznej wraz z modernizacją i usprawnieniem źródeł ciepła i energii. Usługa ma być świadczona w specjalnościach: -konstrukcyjno-budowlanej , -instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń cieplnych i wentylacyjnych i -instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych. Przedsięwzięcie jest finansowane z programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej pn. Regionalny Program Operacyjny Województwa Pomorskiego na lata 2014-2020. 1.1.Zakres obowiązków Inspektora Nadzoru inwestorskiego. a)Reprezentowanie zamawiającego na budowie przez sprawowanie kontroli zgodności jej realizacji z dokumentacją techniczną, specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót, przepisami i zasadami wiedzy technicznej b)Bieżącej kontroli zgodności wykonywanych prac z harmonogramem terminowo- finansowym wykonawcy robót c) Informowania zamawiającego co do wystąpienia zagrożenia w dotrzymaniu przez wykonawcę terminów częściowych oraz terminu końcowego realizacji przedmiotu umowy wynikających z harmonogramu robót. d)Podejmowaniu decyzji o dopuszczeniu do stosowania (lub odrzuceniu) materiałów i urządzeń przewidzianych do realizacji robót w oparciu o przepisy, normy i wymagania sformułowane w umowie z wykonawcą robót, dokumentacji technicznej i specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót e)Kontrolowania jakości wykonania robót i wbudowanych materiałów zgodnie z projektem technicznym, specyfikacjami technicznymi oraz obowiązującymi przepisami i normami. Kontrola i archiwizacja dokumentów potwierdzenie dopuszczenia wbudowanych materiałów do obrotu w budownictwie f)Sprawdzania i odbioru robót budowlach ulegających zakryciu (izolacje, tynki itp.), uczestniczenia w próbach i odbiorach technicznych robót. g)Wydawania kierownikowi budowy i kierownikom robót poleceń potwierdzonych wpisem do dziennika budowy dotyczących: usunięcia nieprawidłowości i zagrożeń, wykonania prób lub badań, także wymagających odkrycia robót lub elementów zakrytych oraz przedstawienia ekspertyz dotyczących prowadzonych robót budowlanych h)Kontrolowania prawidłowości prowadzenia dziennika budowy i dokonywania w nim na bieżąco, zgodnie z postępem prac, wpisów stwierdzających wszystkie okoliczności mające znaczenie dla oceny właściwego wykonania robót i)Uczestniczenia próbach i odbiorach, w przekazywaniu placu budowy oraz w dokonywaniu odbiorów częściowych inwestycji. j)Wstrzymania robót o ile ich kontynuacja mogłaby wywołać zagrożenie. k)Przygotowania zadania inwestycyjnego do odbioru końcowego poprzez sprawdzenie i zatwierdzenie dokumentacji powykonawczej (operatu kolaudacyjnego) l)Sprawdzania dokumentów rozliczeniowych wykonawcy na wszystkich etapach rozliczenia (częściowych i końcowym), korygowanie kosztorysów i obmiarów. m)Sporządzenia pełnego rozliczenia finansowego nadzorowanej inwestycji. n)Bieżącego informowania zamawiającego o postępie prac. o)Udział w naradach koordynacyjnych oraz spotkaniach z Wykonawcami robót. p)Nadzorowania budowy w takich odstępach czasu, aby była zapewniona skuteczność nadzoru, jednak nie rzadziej niż 2 razy w tygodniu oraz na każde żądanie zamawiającego a także, w wyjątkowych sytuacjach niezwłocznie, gdy obecność inspektora nadzoru będzie nieodzowna dla toczących się robót budowlanych. q)Inspektor ma obowiązek potwierdzania na liście, znajdującej się w Urzędzie Gminy, swojej obecności na placu budowy. r)Wykonawca będzie zobowiązany nadzorować także prace niewyszczególnione w umowie , nieprzewidziane w SIWZ oraz przedmiarze robót, jeżeli są one niezbędne ze względu na należyte wykonanie inwestycji (bezpieczeństwo realizacji robót, zabezpieczenie przed awariami , właściwa jakość i kompletność robót). 1.2.Zakres prac budowlanych objętych nadzorem Inwestorskim: Modernizowany obiekt jest to budynek wolnostojący 1 i 2 kondygnacyjny, częściowo podpiwniczony. Powierzchnia zabudowy obiektu -609,4 m2, kubatura -1724,4m3. Oprócz niezbędnych robót demontażowych i rozbiórkowych, w ramach prac termomodernizacyjnych do wykonania są. Branża budowlana; -Ocieplenie dachu-płyty styropianowe gr 16cm laminowane 2 warstwami papy + papa termozgrzewalna jednowarstwowa -obróbki dachowe murów ogniowych i kominów -obróbki blacharskie dachu -montaż rynien dachowych(częściowo nowych i z demontażu) na nowych rynhakach -skucie balkonów (2 szt.) -ocieplenie ścian zewnętrznych i ościeży (styropian- płyty o różnej grubości) -malowanie elewacji farbą silikonową -ocieplenie ścian w gruncie z hydroizolacją pionową -obróbki blacharskie z blachy ocynk. powlekanej (parapety), -montaż rur spustowych o śr. 10cm z demontażu -wykonanie opaski wokół budynku z kostki brukowej -wymiana wraz z obróbką stolarki okiennej (PCV) i drzwiowej (aluminiowej) -ocieplenie podłóg na gruncie -izolacje przeciwwilgociowe , cieplne i przeciwwodne , zaprawy cementowe i posadzki betonowej -posadzki z wykładzin z tworzyw sztucznych -uzupełnienia tynków i obróbki malarskie w pomieszczeniach w miejscach prowadzonych robót (po wszystkich robotach branżowych) -malowanie wszystkich pomieszczeń w których były prowadzone roboty budowlane i instalacyjne -ocieplenie stropów piwnic-izolacje cieplne i przeciwdźwiękowe z płyt styropianowych na wyprawie elewacyjnej z tynku mineralnego wraz z malowaniem -wymiana okładziny schodów zewnętrznych i podestów -pozostałe prace budowlano-remontowe: roboty ziemne, wywiezienie i utylizacja papy, gruzu po wszystkich robotach branżowych , renowacja istniejących krat i balustrad -uporządkowanie terenu, uzupełnienie ziemi i obsianie trawą instalacje wod.-kan i c.o. -wymiana inst. c.o.: -rurociągów stalowych ocynkowanych DN 15-25mm, w otulinach termoizolacyjnych -wymiana elementów grzewczych- grzejników stalowych płytowych wraz z zaworami termostatycznymi -rurociągi kanalizacyjne o śr. 110mm branża elektryczna i teletechniczna -dostawa i montaż : -tablic rozdzielczych RG i RK -głównego wyłączników p.poż -przewodów kabelkowych miedzianych- różne żyły i przekroje -kabla elektroenergetycznego miedzianego -gniazd: pojedynczych i podwójnych -łączników instalacyjnych -czujników obecności -gniazda siłowego -dzwonków -puszek inst. podtynkowych pojedynczych i podwójnych -gniazda instalacyjne wtyczkowe i zestawy gniazd -oprawy oświetleniowe LED i pozostałe o różnych rodzajach mocy. -Instalacja połączeń wyrównawczych i odgromowa -Iglice odgromowe -Przewody miedziane -szafy dystrybucyjnej z wyposażeniem(sieć strukturalna) -Ułożenie rur winidurowych karbowanych -Okablowanie strukturalne -Centrala telefoniczna -Pomiary: rezystancji izolacji inst. elektr., skuteczności zerowania, instalacji uziemiającej, piorunochronnej, natężenia oświetlenia w całym budynku, torów transmisyjnych branża -wentylacja -dostawa i montaż : -przewodów wentylacyjnych z blachy stalowej -różne przekroje -Anemostatów i kratek wentylacyjnych -Czerpni i wyrzutni dachowych -Podstaw dachowych -Tłumików akustycznych -Wentylatorów promieniowych, -Centrali wentylacyjnych (nawiewnej i wywiewnej) na ramach stalowych z amortyzacją -Izolacji z wełny mineralnej do central wentylacyjnych
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.5) Główny Kod CPV:
71520000-9
Dodatkowe kody CPV:
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04/05/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT6670.00 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert5 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Sprawdź tą firmę: IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM dane rejestrowe jakie przetargi wygrała firma Cena wybranej oferty/wartość umowy 9963,00 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z STAROGARDU GDAŃSKIEGO
- Dostawa odczynników laboratoryjnych II
- DOSTAWA GAZÓW MEDYCZNYCH
- Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym w zakresie przyjmowania, przemieszczania i doręczania przesyłek pocztowych oraz ich ewentualnych zwrotów.
- Wykonanie wentylacji mechanicznej wybranych pomieszczeń piwnicznych pawilonu nr XXIV
- Dostawa instrumentów muzycznych dla Państwowej Szkoły Muzycznej I stopnia im. Witolda Lutosławskiego w Starogardzie Gdańskim
- Dostawa leków dla Regionalnego Ośrodka Psychiatrii Sądowej w Starogardzie Gdańskim
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.