Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2014-03-10
Józefów: Dostawa sortów mundurowych leśnika oraz sortów bhp do Nadleśnictwa Józefów w 2014r.
Numer ogłoszenia: 78168 - 2014; data zamieszczenia: 10.03.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Lasy Państwowe - Nadleśnictwo Józefów , ul. Leśna 46, 23-460 Józefów, woj. lubelskie, tel. 084 6878005, faks 084 6878280.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.jozefow.lublin.lasy.gov.pl
- Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: http://bip.lasy.gov.pl/pl/bip/dg/rdlp_lublin/nadl_jozefow/zamówienia _publiczne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sortów mundurowych leśnika oraz sortów bhp do Nadleśnictwa Józefów w 2014r..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa, do siedziby Nadleśnictwa Józefów: 1.1 . sortów mundurowych leśnika /kod CPV 18000000-9, 18110000-3, 18200000-1, 18330000-1, 18423000-0, 18424000-7, 18440000-5, 18510000-7, 18800000-7/ wykonanych według wzorów określonych: - Rozporządzeniem MŚ z dnia 12 marca 2007r., w sprawie wzoru mundurów leśnika i oznak dla osób uprawnionych do ich noszenia, - Zarządzeniem nr 62 Dyrektora Generalnego Lasów Państwowych z dnia 15 lipca 2013r., w sprawie wzorca oraz zasad i norm użytkowania mundurów leśnika przez pracowników Lasów Państwowych - Zarządzeniem nr 16 Dyrektora Generalnego Lasów Państwowych z dnia 14 marca 2005r., w sprawie zmian w dokumentacji techniczno-technologicznej dla niektórych przedmiotów mundurów leśnika, - Zarządzeniem Nr 44 Dyrektora Generalnego Lasów Państwowych z dnia 14 maja 2012r., w sprawie zmian w dokumentacji techniczno-technologicznej dla niektórych przedmiotów mundurów leśnika - Zarządzeniem Nr 54 Dyrektora Generalnego Lasów Państwowych z dnia 06 lipca 2012r., w sprawie zmiany Zarządzenia nr 44 Dyrektora Generalnego Lasów państwowych z dnia 14 maja 2012r., w sprawie zmian w dokumentacji techniczno-technologicznej dla niektórych przedmiotów mundurów leśnika. 1.2. środków ochrony indywidualnej oraz odzieży i obuwia roboczego (bhp), które powinny odpowiadać wzorcom określonym w Polskich Normach: - odzież robocza i obuwie (oznaczenie R) spełnia wymogi Polskich Norm, - odzież i obuwie ochronne (oznaczenie O) spełnia wymagania uregulowane w Rozporządzeniu Ministra Gospodarki z 25.12.2005r. (Dz. U. z 2005r., nr 259, poz. 2173 ) i posiada oznakowanie CE 2. Wielkość przedmiotu zamówienia w zakresie sortów mundurowych leśnika określona jest na: 6 261 pkt, ustalonych w oparciu o zarządzenie nr 62 Dyrektora Generalnego Lasów Państwowych z dnia 15.07.2013r. 3. Zamawiający ustala, że maksymalna wartość nominalna zamówienia wynosi 120% ceny ofertowej brutto. 4. Zamawiający zastrzega sobie prawo redukcji wielkości zamówienia maksymalnie o 30% (trzydziestu procent). 5. Szczegółową ilość elementów w poszczególnych asortymentach określa specyfikacji istotnych warunków zamówienia..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.00.00.00 - Odzież, obuwie, artykuły bagażowe i dodatki 18.11.00.00 - Odzież branżowa 18.20.00.00 - Odzież wierzchnia 18.33.00.00 - Koszulki i koszule 18.42.30.00 - Krawaty 18.42.24.00 - 18.42.24.00 18.44.00.00 - Kapelusze i nakrycia głowy 18.51.00.00 - Biżuteria i podobne wyroby 18.80.00.00 - Obuwie .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2014.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie przewiduje wnoszenia wadium, ani zabezpieczenia należytego wykonania umowy.
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca byłby zobowiązany wykazać w sposób szczególny
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wymagane jest wykazanie się wykonanych co najmniej dwóch dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadające swoim rodzajem (dostawa umundurowania dla jednostek Lasów Państwowych, wojska, policji, Straży Pożarnych lub innych służb mundurowych) o wartości nie mniejszej niż 60.000,00 zł brutto każda i odpowiednio potwierdzonych, że zostały wykonane należycie
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca byłby zobowiązany wykazać w sposób szczególny
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca byłby zobowiązany wykazać w sposób szczególny
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca byłby zobowiązany wykazać w sposób szczególny
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.lasy.gov.pl/pl/bip/dg/rdlp_lublin/nadl_jozefow/zamówienia _publiczne
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Nadleśnictwo Józefów, ul. Leśna 46, 23-460 Józefów, w pokoju nr 9 (I piętro).
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.03.2014 godzina 09:00, miejsce: Nadleśnictwo Józefów ul. Leśna 46, 23-460 Józefów, w sekretariacie.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z JÓZEFOWA
- Modernizacja kompleksu sportowego ,,Moje Boisko - Orlik 20212" wraz z budową elementów LA przy ul. Broniewskiego w Józefowie
- Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych bezpośrednio sprzed budynków Urzędu Miasta Józefowa oraz pochodzących z terenów publicznych Józefowa (dróg, skwerów i terenów zielonych)
- Modernizacja i doposażenie świetlic wiejskich na terenie Gminy Józefów
więcej: przetargi w Józefowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa sortów mundurowych leśnika oraz odzieży roboczej, obuwia i środków ochrony indywidualnej dla pracowników Nadleśnictwa Skarżysko w roku 2025
- Dostawa sortów BHP dla pracowników Nadleśnictwa Marcule w roku 2025
- 4WOG-1200.2712.25.2025 Zakup i dostawa materiałów do utrzymania czystości w podziale na 8 części
- Dostawa sortów mundurowych leśnika na potrzeby Nadleśnictwa Grodziec w 2025 roku
- Dostawa tzw. techniczna dla Centrum Reumatologii Sp. z o.o. tj. dostarczenie odzieży roboczej, medycznej i technicznej dla pracowników Zamawiającego - zamówienie nr 2
- Sukcesywna dostawa odzieży roboczej i ochronnej dla pracowników Politechniki Warszawskiej przez okres 24 miesięcy
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.