Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-03-26
Poznań: Dostawa materiałów szewnych dla oddziałów Szpitala Wojewódzkiego w Poznaniu.
Numer ogłoszenia: 78174 - 2009; data zamieszczenia: 26.03.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Szpital Wojewódzki w Poznaniu , ul. Juraszów 7/19, 60-479 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 061 8411482, 8233451, faks 061 8212274,8212359.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.lutycka.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa materiałów szewnych dla oddziałów Szpitala Wojewódzkiego w Poznaniu..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia częściowego nr 1 jest dostawa nici niewchłanialnych syntetycznych plecionych z igłą. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia tj. nazwa asortymentu, rozmiary oraz ilości wskazane zostały w załączniku do wzoru oferty na dostawy - formularz cenowy. Przedmiotem zamówienia częściowego nr 2 jest dostawa nici wchłanialnych syntetycznych plecionych z igłą czas wchłaniania 56-90 dni.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia tj. nazwa asortymentu, rozmiary oraz ilości wskazane zostały w załączniku do wzoru oferty na dostawy - formularz cenowy. Przedmiotem zamówienia częściowego nr 3 jest dostawa nici wchłanialnych syntetycznych plecionych z igłą czas wchłaniania do 21 dni . Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia tj. nazwa asortymentu, rozmiary oraz ilości wskazane zostały w załączniku do wzoru oferty na dostawy - formularz cenowy. Przedmiotem zamówienia częściowego nr 4 jest dostawa nici wchłanialnych syntetycznych plecionych bez igły czas wchłaniania 56-90 dni . Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia tj. nazwa asortymentu, rozmiary oraz ilości wskazane zostały w załączniku do wzoru oferty na dostawy - formularz cenowy. Przedmiotem zamówienia częściowego nr 5 jest dostawa nici wchłanialnych syntetycznych plecionych o dwuskładnikowym rdzeniu, czas wchłaniania 56-70 dni . Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia tj. nazwa asortymentu, rozmiary oraz ilości wskazane zostały w załączniku do wzoru oferty na dostawy - formularz cenowy. Przedmiotem zamówienia częściowego nr 6 jest dostawa nici wchłanialnych syntetycznych monofilament z igłą, czas wchłaniania 150-210 dni. . Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia tj. nazwa asortymentu, rozmiary oraz ilości wskazane zostały w załączniku do wzoru oferty na dostawy - formularz cenowy. Przedmiotem zamówienia częściowego nr 7 jest dostawa nici wchłanialnych syntetycznych monofilament z igłą, czas wchłaniania 150-210 dni . Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia tj. nazwa asortymentu, rozmiary oraz ilości wskazane zostały w załączniku do wzoru oferty na dostawy - formularz cenowy. Przedmiotem zamówienia częściowego nr 8 jest dostawa nici skórnych niewchłanialnych monofilament z igłą . Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia tj. nazwa asortymentu, rozmiary oraz ilości wskazane zostały w załączniku do wzoru oferty na dostawy - formularz cenowy. Przedmiotem zamówienia częściowego nr 9 jest dostawa nici skórnych niewchłanialnych monofilament z igłą, pętla. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia tj. nazwa asortymentu, rozmiary oraz ilości wskazane zostały w załączniku do wzoru oferty na dostawy - formularz cenowy. Przedmiotem zamówienia częściowego nr 10 jest dostawa nici naczyniowych monofilament z igłą podwójną . Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia tj. nazwa asortymentu, rozmiary oraz ilości wskazane zostały w załączniku do wzoru oferty na dostawy - formularz cenowy. Przedmiotem zamówienia częściowego nr 11 jest dostawa szwów do mikrochirurgii oka. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia tj. nazwa asortymentu, rozmiary oraz ilości wskazane zostały w załączniku do wzoru oferty na dostawy - formularz cenowy. Przedmiotem zamówienia częściowego nr 12 jest dostawa nici niewchłanialnych monofilament do wszczepiania siatki propylenowej. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia tj. nazwa asortymentu, rozmiary oraz ilości wskazane zostały w załączniku do wzoru oferty na dostawy - formularz cenowy. Przedmiotem zamówienia częściowego nr 13 jest dostawa siatek przepuklinowych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia tj. nazwa asortymentu, rozmiary oraz ilości wskazane zostały w załączniku do wzoru oferty na dostawy - formularz cenowy. Przedmiotem zamówienia częściowego nr 14 jest dostawa siatek wchłanialnych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia tj. nazwa asortymentu, rozmiary oraz ilości wskazane zostały w załączniku do wzoru oferty na dostawy - formularz cenowy. Przedmiotem zamówienia częściowego nr 15 jest dostawa taśma do zakładania przy rozejściu się powłok brzusznych z podwójną igłą odwrotnie tnącą 2x100mm, taśma do szycia wątroby, wosk kostny . Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia tj. nazwa asortymentu, rozmiary oraz ilości wskazane zostały w załączniku do wzoru oferty na dostawy - formularz cenowy. Przedmiotem zamówienia częściowego nr 16 jest dostawa płynu wiskoelastycznego steril . Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia tj. nazwa asortymentu, rozmiary oraz ilości wskazane zostały w załączniku do wzoru oferty na dostawy - formularz cenowy..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.24 - Podkładki pod skalpele 33.14.11.21 - Szwy chirurgiczne 33.18.30.00 - Dodatkowe wyroby ortopedyczne 33.14.00.00 - Materiały medyczne .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 16.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Rozpoczęcie: 01.06.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: W postępowaniu nie jest przewidziane składanie wadium.III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Sytuacja podmiotowa wykonawcy, Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert; 2. Oświadczenie z art. 22 i 24; 3. Zaświadczenie, iż przedmiot zamówienia odpowiada normom, Zaświadczenie podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzające, że dostarczane produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym/odpowiedni wpis zgodnie z ustawą o wyrobach medycznych - w zależności od klasyfikacji wyrobu medycznego/ Na wszystkich załączonych do oferty dokumentach należy wyraźnie - odręcznie zaznaczyć, którego zamówienia częściowego oraz pozycji w danym zamówieniu częściowym dokument ten dotyczy. Jeśli oferowany asortyment jest wymieniony w załączniku do certyfikatu, należy na tym załączniku zaznaczyć miejsce, w którym jest wymieniony; 4. Pełnomocnictwa osób podpisujących ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu firmy składającej ofertę, o ile wynikają z przepisów prawa lub dokumentów..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.lutycka.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: siedziba Zamawiającego pokój nr 268 Sekcja Zamówie Publicznych.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.04.2009 godzina 09:00, miejsce: siedziba Zamawiającego pokój nr nr 87a - kancelaria.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: 1. Istotne postanowienia umowy określa wzór umowy stanowiący załącznik do niniejszej Specyfikacji. 2. W treści umowy znajdują się m.in. następujące zapisy: 1) Wykonanie umowy odbywać się będzie sukcesywnie od daty 01.06.2009 do 30.06.2010r., bądź do wyczerpania kwoty przeznaczonej do realizacji przedmiotu umowy określonego w § 3 ust. 1 przed tym terminem. 2) Realizacja przedmiotu zamówienia dotycząca materiałów szewnych i płynów wiskoelastycznych odbywać się będzie częściami w ilościach określonych w zamówieniu składanym w formie pisemnej, /faksem/, w terminie do 48 godzin od złożenia zamówienia. 3) Zamawiający zastrzega sobie prawo z przyczyn od niego nie zależnych do wykorzystania przedmiotu Umowy w zakresie 80%. 4) Wykonawcy w przypadku nie wykorzystania wartości Umowy, określonej w § 3 ust. 1 nie przysługują żadne roszczenia. 5) Zmiana ceny w stosunku do oferowanej może nastąpić wyłącznie na skutek okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili przystępowania do przetargu / w szczególności zmian cen urzędowych, zmian kursów walut, zmiana stawki podatku VAT /, lub zmiany te są korzystne dla Zamawiającego. 6) Podstawą do ewentualnej zmiany ceny będzie wniosek Strony zawierający szczegółowe określenie okoliczności uzasadniających zmianę. 7) Wykonawca z wnioskiem, o którym mowa w § 5 ust. 3 może wystąpić nie wcześniej niż po upływie 3 miesięcy od zawarcia niniejszej umowy. 8) Ewentualna zmiana ceny na skutek okoliczności, o których mowa w§ 5 ust. 2 nie może nastąpić częściej niż raz na 3 miesiące i obowiązywać będzie od dnia zawarcia aneksu do umowy podpisanego przez obie strony. 9) W trakcie realizacji umowy Zamawiający zastrzega sobie prawo zmian tak ilościowych, jak i asortymentowych do wartości ogólnej przedmiotu umowy wyłącznie w przedmiocie objętym niniejszą umową..
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Nici niewchłanialne syntetyczne plecione z igłą.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia częściowego nr 1 jest dostawa nici niewchłanialnych syntetycznych plecionych z igłą. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia tj. nazwa asortymentu, rozmiary oraz ilości wskazane zostały w załączniku do wzoru oferty na dostawy - formularz cenowy..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.21-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.06.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Nici wchłaniane syntetyczne plecione z igłą czas wchłaniania 56-90 dni.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia częściowego nr 2 jest dostawa nici wchłanialnych syntetycznych plecionych z igłą czas wchłaniania 56-90 dni.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia tj. nazwa asortymentu, rozmiary oraz ilości wskazane zostały w załączniku do wzoru oferty na dostawy - formularz cenowy..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.24-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.06.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Nici wchłanialne syntetyczne plecione z igłą czas wchłaniania do 21 dni.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia częściowego nr 3 jest dostawa nici wchłanialnych syntetycznych plecionych z igłą czas wchłaniania do 21 dni . Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia tj. nazwa asortymentu, rozmiary oraz ilości wskazane zostały w załączniku do wzoru oferty na dostawy - formularz cenowy..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.24-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.06.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Nici wchłanialne syntetyczne plecione bez igły czas wchłaniania 56-90 dni.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia częściowego nr 4 jest dostawa nici wchłanialnych syntetycznych plecionych bez igły czas wchłaniania 56-90 dni . Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia tj. nazwa asortymentu, rozmiary oraz ilości wskazane zostały w załączniku do wzoru oferty na dostawy - formularz cenowy..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.24-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.06.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Nici wchłanialne syntetyczne plecione o dwuskładnikowym rdzeniu, czas wchłaniania 56-70 dni.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia częściowego nr 5 jest dostawa nici wchłanialnych syntetycznych plecionych o dwuskładnikowym rdzeniu, czas wchłaniania 56-70 dni . Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia tj. nazwa asortymentu, rozmiary oraz ilości wskazane zostały w załączniku do wzoru oferty na dostawy - formularz cenowy..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.24-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.06.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Nici wchłanialne syntetyczne monofilament z igłą, czas wchłaniania 150-210 dni..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia częściowego nr 6 jest dostawa nici wchłanialnych syntetycznych monofilament z igłą, czas wchłaniania 150-210 dni. . Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia tj. nazwa asortymentu, rozmiary oraz ilości wskazane zostały w załączniku do wzoru oferty na dostawy - formularz cenowy..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.24-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.06.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Nici wchłanialne syntetyczne monofilament z igłą, czas wchłaniania 150-210 dni.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia częściowego nr 7 jest dostawa nici wchłanialnych syntetycznych monofilament z igłą, czas wchłaniania 150-210 dni . Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia tj. nazwa asortymentu, rozmiary oraz ilości wskazane zostały w załączniku do wzoru oferty na dostawy - formularz cenowy..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.24-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.06.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Nici skórne niewchłanialne monofilament z igłą.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia częściowego nr 8 jest dostawa nici skórnych niewchłanialnych monofilament z igłą . Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia tj. nazwa asortymentu, rozmiary oraz ilości wskazane zostały w załączniku do wzoru oferty na dostawy - formularz cenowy..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.21-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.06.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Nici skórne niewchłanialne monofilament z igłą, pętla.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia częściowego nr 9 jest dostawa nici skórnych niewchłanialnych monofilament z igłą, pętla. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia tj. nazwa asortymentu, rozmiary oraz ilości wskazane zostały w załączniku do wzoru oferty na dostawy - formularz cenowy..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.21-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.06.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Nici naczyniowe monofilament z igłą podwójną.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia częściowego nr 10 jest dostawa nici naczyniowych monofilament z igłą podwójną . Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia tj. nazwa asortymentu, rozmiary oraz ilości wskazane zostały w załączniku do wzoru oferty na dostawy - formularz cenowy..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.21-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.06.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Szwy do mikrochirurgii oka.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia częściowego nr 11 jest dostawa szwów do mikrochirurgii oka. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia tj. nazwa asortymentu, rozmiary oraz ilości wskazane zostały w załączniku do wzoru oferty na dostawy - formularz cenowy..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.21-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.06.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: Nici niewchłanialne monofilament do wszczepiania siatki propylenowej.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia częściowego nr 12 jest dostawa nici niewchłanialnych monofilament do wszczepiania siatki propylenowej. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia tj. nazwa asortymentu, rozmiary oraz ilości wskazane zostały w załączniku do wzoru oferty na dostawy - formularz cenowy..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.24-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.06.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: Siatki przepuklinowe.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia częściowego nr 13 jest dostawa siatek przepuklinowych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia tj. nazwa asortymentu, rozmiary oraz ilości wskazane zostały w załączniku do wzoru oferty na dostawy - formularz cenowy..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.30.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.06.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 14 NAZWA: Siatki wchłanialne.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia częściowego nr 14 jest dostawa siatek wchłanialnych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia tj. nazwa asortymentu, rozmiary oraz ilości wskazane zostały w załączniku do wzoru oferty na dostawy - formularz cenowy..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.30.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.06.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 15 NAZWA: Taśma do zakładania przy rozejściu się powłok brzusznych z podwójną igłą odwrotnie tnącą 2x100mm, Taśma do szycia wątroby, Wosk kostny.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia częściowego nr 15 jest dostawa taśma do zakładania przy rozejściu się powłok brzusznych z podwójną igłą odwrotnie tnącą 2x100mm, taśma do szycia wątroby, wosk kostny . Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia tj. nazwa asortymentu, rozmiary oraz ilości wskazane zostały w załączniku do wzoru oferty na dostawy - formularz cenowy..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.30.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.06.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 16 NAZWA: Płyn wiskoelastyczny steril.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia częściowego nr 16 jest dostawa płynu wiskoelastycznego steril . Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia tj. nazwa asortymentu, rozmiary oraz ilości wskazane zostały w załączniku do wzoru oferty na dostawy - formularz cenowy..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.06.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z POZNANIA
- Wykonanie robót budowlanych w pięciu pomieszczeniach Wielkopolskiego Centrum Onkologii
- Rozbudowa drogi krajowej nr 83 na odcinku Turek - Turkowice - Kowale Pańskie w zakresie budowy ścieżki pieszo-rowerowej oraz kanału technologicznego w km 0+050 do 2+300
- Świadczenie usług pocztowych w zakresie niepowszechnej przesyłki hybrydowej w obrocie krajowym
- AN/ZP/129/24 Aranżacja kawiarni wraz z zapleczem na terenie Politechniki Poznańskiej Budynek A3 Parter, ul. Piotrowo 3a, 61-138 Poznań
- DOSTAWA SPRZĘTU KOMPUTEROWEGO III
- TPm-112/24 Dostawa z wniesieniem i montażem foteli biurowych, hokerów i krzeseł oraz sof modułowych dla Uniwersytetu Medycznego im. Karola Marcinkowskiego w Poznaniu.
więcej: przetargi w Poznaniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa środków dezynfekcyjnych
- "Dostawa materiałów medycznych sterylnych i niesterylnych dla Zduńskowolskiego Szpitala Powiatowego Sp. z o.o. - III postępowanie"
- DOSTAWY SPRZĘTU JEDNORAZOWEGO UŻYTKU
- Dostawę wyrobów medycznych dla pacjenta z pęcherzowym oddzielaniem się naskórka, Epidermolysis Bullosa (EB) dla Mazowieckiego Szpitala Specjalistycznego Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
- Dostawa testów diagnostycznych, torebek recepturowych oraz pomocniczych artykułów medycznych na potrzeby Mazowieckiego Szpitala Wojewódzkiego Drewnica Sp. z o.o.
- Dostawa pozostałych materiałów medycznych - pieluchomajtek (na 12 miesięcy)
więcej: Materiały medyczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.