To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2017-05-04
Ogłoszenie nr 78184 - 2017 z dnia 2017-05-04 r.
Cieszyn: usługa utrzymania porządku i czystości w budynkach mieszkalnych wielorodzinnych i ich otoczeniu. Usługa obejmuje budynki komunalne i budynki Wspólnot Mieszkaniowych ADM nr 1 ul. Głęboka 13 Zakładu Budynków Miejskich w Cieszynie Sp. z o. o.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 66225-2017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Budynków Miejskich w Cieszynie Sp. z o.o., krajowy numer identyfikacyjny
24040417700000, ul.
ul. Liburnia
2a,
43-400
Cieszyn, państwo
Polska, woj.
śląskie, tel.
33 8523743, faks
33 8522560, e-mail
sekretariat@zbm.cieszyn.pl
Adres strony internetowej (URL): www.zbm.cieszyn.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: Spółka z o.o.
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
usługa utrzymania porządku i czystości w budynkach mieszkalnych wielorodzinnych i ich otoczeniu. Usługa obejmuje budynki komunalne i budynki Wspólnot Mieszkaniowych ADM nr 1 ul. Głęboka 13 Zakładu Budynków Miejskich w Cieszynie Sp. z o. o.
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):ZBM/TP/11/1848/2017
II.2) Rodzaj zamówienia:Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:utrzymanie porządku i czystości w budynkach i ich otoczeniu. Usługa obejmuje sprzątanie budynków komunalnych oraz Wspólnot Mieszkaniowych administrowanych przez ADM nr 1 ul. Głęboka 13 Zakładu Budynków Miejskich w Cieszynie Sp. z o. o., a obejmujących bloki mieszkalne oraz kamienice w centrum Cieszyna. Charakterystyka przedmiotu zamówienia: budynki typu kamienice i bloki mieszkalne wielorodzinne, stanowiska kubłów na śmieci znajdują się na specjalnie wydzielonych placykach, wiatach śmietnikowych, a także wewnątrz budynków, w administrowaniu znajduje się duży obszar zieleni, chodniki nie zawsze usytuowane wzdłuż budynków. Zakres prac objętych zamówieniem: Korytarze: zamiatanie i mycie 1 x w tygodniu z dodatkiem detergentów (sprzątanie od strychu do piwnic) Schody: zamiatanie i mycie 1 x w tygodniu z dodatkiem detergentów (sprzątanie od strychu do piwnic) Obmiatanie pajęczyn ze ścian i sufitów w miarę potrzeb. Mycie poręczy, lamp, kaset domofonowych, skrzynek pocztowych w miarę potrzeb. Drzwi wejściowe oraz drzwi wspólnego użytku: mycie 1 x w miesiącu z dodatkiem detergentów Piwnice: zamiatanie 1 x w miesiącu Balustrady: mycie 1 x na 3 miesiące z dodatkiem detergentów Lamperie: mycie 1 x na 3 miesiące z dodatkiem detergentów Okna: mycie 1 x na 3 miesiące z dodatkiem detergentów Strychy: zamiatanie wg potrzeb Chodniki wokół budynków: codzienne zamiatanie, usuwanie trawy zarastającej chodniki oraz opaski przy budynkach Podwórka gospodarcze: codzienne utrzymanie czystości, zamiatanie i wywóz liści - w szczególności w okresie jesiennym Miejsca składowania śmieci: utrzymanie porządku wokół kubłów (kontenerów) na nieczystości stałe, Piaskownice: codzienne utrzymanie czystości oraz opróżnianie małych pojemników na śmieci wg potrzeb Zieleńce: sprzątanie śmieci wg potrzeb
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.5) Główny Kod CPV:
90911200-8
Dodatkowe kody CPV:
90911300-9
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 02/05/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT49300.00 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert3 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Sprawdź tą firmę: IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM Cena wybranej oferty/wartość umowy 56926,52 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z CIESZYNA
- Przebudowa i zmiana sposobu użytkowania części budynku Zespołu Szkół Technicznych i Ogólnokształcących w Skoczowie przy ul. Góreckiej 65A na potrzeby Poradni Psychologiczno-Pedagogicznej
- "Wykonanie prac remontowych w zakresie pomieszczeń biurowych w budynku Sądu Rejonowego w Cieszynie"
- Poprawa efektywności energetycznej budynków ZSGH w Wiśle ul. Władysława Reymonta 2 i 3
- Przebudowa Szpitalnego Oddziału Ratunkowego oraz pracowni diagnostycznych współpracujących z SOR
- "Renowacja zabytkowych figur świętych Antoniego oraz Floriana dzieł Antoniego Stanettiego w Parku Pokoju w Cieszynie"
więcej: przetargi w Cieszynie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.