To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2017-01-13
Ogłoszenie nr 7818 - 2017 z dnia 2017-01-13 r.
Czarna: Kredyt bankowy długoterminowy w wysokości 1 261 335,00 zł
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 341498-2016
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Czarna, krajowy numer identyfikacyjny
69058177800000, ul.
Czarna 260
,
37125
Czarna, państwo
Polska, woj.
podkarpackie, tel.
017 2262324, 017 2262606, faks
017 2262324 w. 232, e-mail
inwestycje@gminaczarna.pl
Adres strony internetowej (URL): www.gminaczarna.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Kredyt bankowy długoterminowy w wysokości 1 261 335,00 zł
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):WI.271.1.9.2016
II.2) Rodzaj zamówienia:Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest usługa udzielenia kredytu bankowego długoterminowego w wyso-kości 1 261 335,00 PLN (słownie: jeden milion dwieście sześćdziesiąt jeden tysięcy trzysta trzydzie-ści pięć PLN) z przeznaczeniem na spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań z tytułu zaciągnię-tych pożyczek i kredytów. 2. Uruchomienie kredytu nastąpi jednorazowo na rachunek podstawowy gminy. 3. Udzielenie kredytu nastąpi do 15.12.2016 r. 4. Przewidywany harmonogram spłat kredytu: Lp. Data spłaty Rata kapitałowa PLN: 1. 2018-03-31 - 31 533,00 2. 2018-06-30 - 31 533,00 3. 2018-09-30 - 31 533,00 4. 2018-12-31 - 31 533,00 5. 2019-03-31 - 31 533,00 6. 2019-06-30 - 31 533,00 7. 2019-09-30 - 31 533,00 8. 2019-12-31 - 31 533,00 9. 2020-03-31 - 31 533,00 10. 2020-06-30 - 31 533,00 11. 2020-09-30 - 31 533,00 12. 2020-12-31 - 31 533,00 13. 2021-03-31 - 31 533,00 14. 2021-06-30 - 31 533,00 15. 2021-09-30 - 31 533,00 16. 2021-12-31 - 31 533,00 17. 2022-03-31 - 31 533,00 18. 2022-06-30 - 31 533,00 19. 2022-09-30 - 31 533,00 20. 2022-12-31 - 31 533,00 21. 2023-03-31 - 31 533,00 22. 2023-06-30 - 31 533,00 23. 2023-09-30 - 31 533,00 24. 2023-12-31 - 31 533,00 25. 2024-03-31 - 31 533,00 26. 2024-06-30 - 31 533,00 27. 2024-09-30 - 31 533,00 28. 2024-12-31 - 31 533,00 29. 2025-03-31 - 31 533,00 30. 2025-06-30 - 31 533,00 31. 2025-09-30 - 31 533,00 32. 2025-12-31 - 31 533,00 33. 2026-03-31 - 31 533,00 34. 2026-06-30 - 31 533,00 35. 2026-09-30 - 31 533,00 36. 2026-12-31 - 31 533,00 37. 2027-03-31 - 31 533,00 38. 2027-06-30 - 31 533,00 39. 2027-09-30 - 31 533,00 40. 2027-12-31 - 31 548,00 5. Dopuszcza się możliwość zmiany okresu kredytowania poprzez jego skrócenie . Zamawiający pisemnie poinformuje Wykonawcę o zmianach w celu podpisania stosownego aneksu bez ponoszenia dodatkowych opłat. Zmiana okresu kredytowania wymaga zgody banku. 6. Prowizja płatna w dniu uruchomienia kredytu, w wysokości określonej w ofercie, 7. Oprocentowanie kredytu: zmienne oparte o stawkę WIBOR 3M i dodatnią lub ujemną marżę ban-ku. Stawka ustalana na okres jednego kwartału jako średnia arytmetyczna ze wszystkich dni miesiąca (tj. razem z dniami wolnymi, gdzie obowiązuje stawka z dnia poprzedniego) poprzedzającego okres naliczania odsetek, mająca zastosowanie do określenia wysokości oprocentowania począwszy od 1-go dnia kwartału następującego po miesiącu z którego ustalana jest stawka. 9. Rok odsetkowy: równy 365 dni. 10.Odsetki naliczane na koniec każdego kwartału, płatne po otrzymaniu noty odsetkowej z banku do 15-ego następnego miesiąca po zakończeniu kwartału. 11.Należy przyjąć, że każdy miesiąc odsetkowy liczy rzeczywistą ilość dni. 12.Możliwość wcześniejszych (przed ustalonym terminem) spłat rat kredytu bez ponoszenia dodat-kowych opłat i konieczności informowania Wykonawcy (banku) o tym fakcie. 13.Zabezpieczenie kredytu: weksel in blanco wraz z deklaracją wekslową. 14.Wyklucza się - jako warunek Wykonawcy- założenie rachunku bieżącego przez Zamawiającego w banku Wykonawcy.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.5) Główny Kod CPV:
66113000-5
Dodatkowe kody CPV:
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12/12/2016 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT323249.79 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert3 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 164234,65 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI CZARNA
więcej: przetargi CZARNA »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.