To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2011-03-09
Radłów: Dostawa materiałów biurowych w ramach projektu -Rozszerzamy wiedzę i umiejętności-
Numer ogłoszenia: 78249 - 2011; data zamieszczenia: 09.03.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 60267 - 2011r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Obsługi Szkół i Przedszkoli Gminy Radłów, ul. Szkolna 1, 33-130 Radłów, woj. małopolskie, tel. 14 6782025, faks 14 6782799.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostka budżetowa Gminy Radłów.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa materiałów biurowych w ramach projektu -Rozszerzamy wiedzę i umiejętności-.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowych i nieużywanych materiałów biurowych do siedziby zamawiającego. I. Obowiązki Wykonawcy: 1 Wykonawca zobowiązany jest do dostarczania materiałów biurowych zgodnie ze specyfikacją asortymentową zał. Nr 3 SIWZ Zgodnie z umową 2 Koszty dostarczenia materiałów do Zamawiającego ponosi Wykonawca. Zgodnie z umową II. Prawa i obowiązki Zamawiającego: 1 Zamawiający zastrzega sobie prawo do kontroli zgodności dostarczonych materiałów z artykułami wymaganymi Zgodnie z umową a) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi specyfikacja asortymentowa materiałów biurowych - załącznik Nr 3 do SIWZ. b) Wykonawca zobowiązany jest złożyć umowę zgodnie ze specyfikacją asortymentową i przedstawić całość w Formularzu ofertowym stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ c) Składając ofertę akceptuje warunki Zamawiającego zawarte we wzorze umowy stanowiącym załącznik Nr 6 do SIWZ.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.00.00 - Różny sprzęt i artykuły biurowe .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Projekt współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007-2013, Priorytet IX: Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.1: Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty.
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 09.03.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Firma Handlowa "XYZ" Antoni Nytko
jakie przetargi wygrała firma
Firma Handlowa "XYZ" Antoni Nytko
- Firma Handlowa -XYZ- Antoni Nytko, ul. Batorego 5, 33-100 Tarnów, kraj/woj. małopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 2310,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 2049,74
Oferta z najniższą ceną: 2049,74 / Oferta z najwyższą ceną: 3016,95
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI RADŁÓW
- OPRACOWANIE PLANU OGÓLNEGO DLA MIASTA I GMINY RADŁÓW
- "Sukcesywna dostawa produktów żywnościowych do stołówki Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Woli Radłowskiej, w 2025 roku"
- "Sukcesywna dostawa produktów żywnościowych do stołówki Zespołu Szkół w Radłowie w 2025 roku"
- "Sukcesywna dostawa produktów żywnościowych do stołówki Zespołu Szkół w Radłowie w 2025 roku"
więcej: przetargi RADŁÓW »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Dostawa artykułów biurowych i niszczarek do NoOSG"
- Utworzenie 20 nowych miejsc opieki w ramach programu Aktywny Maluch 2022-2029 - edycja 1 w Żłobku "BEREK", Wywłoczka 153, 22-470 Zwierzyniec .
- Dostawa materiałów dla uczestników projektu "Dziś Uczeń - Jutro Student"
- Zakup i dostawy artykułów gospodarczych, biurowych i czystościowych
- "Dostawa artykułów piśmienno-biurowych dla Urzędu Miejskiego Wrocławia"
- DZP/46/24 DOSTAWA MATERIAŁÓW BIUROWYCH
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.