Treść lub zakres tego przetargu uległy zmianie. Zobacz opublikowaną do tego przetargu poprawkę.
To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2014-03-10
Krynica-Zdrój: Sukcesywna dostawa mięsa i wędlin dla Gminnego Przedszkola Nr 2 w Krynicy-Zdroju
Numer ogłoszenia: 78266 - 2014; data zamieszczenia: 10.03.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 30250 - 2014r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gminne Przedszkole Nr 2, ul. Reymonta 10, 33-380 Krynica-Zdrój, woj. małopolskie, tel. 18 471 56 34, faks 18 471 56 34.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka budżetowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sukcesywna dostawa mięsa i wędlin dla Gminnego Przedszkola Nr 2 w Krynicy-Zdroju.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa mięsa i wędlin dla Gminnego Przedszkola Nr 2 w Krynicy-Zdroju. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych na poszczególne części zamówienia od 1 do 2. Część nr 1 - Mięso drobiowe oraz wędliny drobiowe, Część nr 2 - Mięso wieprzowe i wołowe oraz wędliny. Wykonawca może złożyć ofertę na jedną lub wszystkie części przedmiotu zamówienia. Poszczególne części (ilość, asortyment) zostały szczegółowo opisane w Załączniku Nr 2 do SIWZ - Formularzu asortymentowo-cenowym. Dostarczane mięso i wędliny muszą być wysokiej jakości, muszą spełniać wymagania jakościowe, dotyczące przechowywania, pakowania i transportu zawarte w Polskich Normach oraz posiadać ważne terminy przydatności do spożycia. Dostarczone produkty winny spełniać wymagania określone w obowiązujących przepisach prawa dotyczących produkcji i obrotu żywności, a w szczególności: Ustawy z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia /tekst jednolity Dz. U. z 2010 r., Nr 136, poz. 914 z późn. zm./, wraz z przepisami wykonawczymi oraz Ustawy z dnia 21 grudnia 2000 r., o jakości handlowej artykułów rolno-spożywczych /tekst jednolity Dz. U. z 2005 r. Nr 187, poz. 1577, z późn. zm./. Zamawiający zastrzega sobie prawo do żądania przedstawienia odpowiednich dokumentów potwierdzających, jakość produktów przy danej dostawie. Wykonawca zobowiązany jest do dostarczania Zamawiającemu mięsa i wędlin świeżych, nierozmrażanych w początkowym terminie przydatności do spożycia o właściwej gramaturze bez śladów uszkodzenia. Produkty powinny posiadać barwę, smak i zapach odpowiedni dla danego produktu. Realizacja zamówienia następować będzie według faktycznych potrzeb Zamawiającego na podstawie tzw. zamówień częściowych. Wykonawca zobowiązany jest do dostarczania mięsa i wędlin po uprzednim telefonicznym lub pisemnym zamówieniu złożonym z jednodniowym wyprzedzeniem przez pracownika Zamawiającego. Dostawa i rozładunek przedmiotu zamówienia odbywać się będzie na koszt i ryzyko Wykonawcy do magazynu Gminnego Przedszkola Nr 2 w Krynicy-Zdroju przy ul. Reymonta 10 w miejsce wskazane przez Zamawiającego. Wykonawca zobowiązany jest dostarczać produkty w opakowaniach dopuszczonych do przechowywania i transportu żywności. Opakowania muszą być nieuszkodzone i czyste. Wykonawca zobowiązany jest dostarczać produkty odpowiednim transportem przystosowanym do przewozu mięsa i wędlin zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami. Zamawiający zastrzega, sobie prawo realizacji dostaw w ilości mniejszej niż podana w załączniku Nr 2 do SIWZ, z tym zastrzeżeniem, iż minimalna wartość zamówionego asortymentu wyniesie nie mniej niż 60 % ceny podanej w ofercie.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.10.00.00 - Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne 15.11.20.00 - Drób 15.11.10.00 - Mięso wołowe 15.11.30.00 - Wieprzowina .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Mięso drobiowe oraz wędliny drobiowe
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24.02.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
HURTOWNIA "HURT-DROB" S.C. ZBIGNIEW KOŁACZ, KRZYSZTOF KOŁACZ
jakie przetargi wygrała firma
HURTOWNIA "HURT-DROB" S.C. ZBIGNIEW KOŁACZ, KRZYSZTOF KOŁACZ
- Hurtownia HURT-DROB s.c. Zbigniew Kołacz, Krzysztof Kołacz, ul. Kraszewskiego 181, 33-380 Krynica-Zdrój, kraj/woj. małopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 15254,13 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 17015,00
Oferta z najniższą ceną: 17015,00 / Oferta z najwyższą ceną: 17015,00
Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: Mięso wieprzowe i wołowe oraz wędliny
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28.02.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
HURTOWNIA "HURT-DROB" S.C. ZBIGNIEW KOŁACZ, KRZYSZTOF KOŁACZ
jakie przetargi wygrała firma
HURTOWNIA "HURT-DROB" S.C. ZBIGNIEW KOŁACZ, KRZYSZTOF KOŁACZ
- Hurtownia HURT-DROB s.c. Zbigniew Kołacz, Krzysztof Kołacz, ul. Kraszewskiego 181, 33-380 Krynica-Zdrój, kraj/woj. małopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 15162,44 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 16516,40
Oferta z najniższą ceną: 16516,40 / Oferta z najwyższą ceną: 16516,40
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z KRYNICY-ZDRÓJ
- Świadczenie usług odbioru i zagospodarowania odpadów komunalnych z obiektu SPZOZ Sanatorium Uzdrowiskowego MSWiA w Krynicy - Zdroju im. bł. Karoliny Kózkówny.
- Przygotowanie i wydawanie gorącego posiłku dla klientów Ośrodka Pomocy Społecznej w Krynicy-Zdroju w okresie od 02.01.2025r. do 31.12.2025r.
- Remont pomieszczeń kawiarni
- Usługa wykonania przeglądów technicznych sprzętu medycznego dla SPZOZ Szpitala im. dr. J. Dietla w Krynicy - Zdroju przez okres 24 miesięcy od dnia podpisania umowy.
- USŁUGA UBEZPIECZENIA UZDROWISKA KRYNICA ŻEGIESTÓW S.A. Z SIEDZIBĄ W KRYNICY-ZDROJU
- Świadczenie usług ubezpieczenia na rzecz Gminy Krynicy-Zdroju oraz jej jednostek organizacyjnych
więcej: przetargi w Krynicy-Zdrój »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywne dostawy artykułów spożywczych do Zespołu Szkół Zawodowych Nr 1 im. Władysława Korżyka w Rykach
- "Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych dla Publicznego Przedszkola w Czudcu w 2025 roku".
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do stołówki Przedszkola nr 2 " Plastusiowe Osiedle" w Nowym Tomyślu
- WYBÓR DOSTAWCÓW ARTYKUŁÓW SPOŻYWCZYCH, NA RZECZ ZESPOŁU SZKOLNO - PRZEDSZKOLNEGO NR 6 WE WROCŁAWIU
- Dostawa żywności do Szkoły Podstawowej w Jedliczu, Samorządowego Przedszkola w Jedliczu i Zespołu Szkolno Przedszkolnego w Jaszczwi
- Dostawa produktów do Internatu Zespołu Szkół Rolniczych im. W. Witosa w Ostrożanach na 2025 rok
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.