Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-03-19
Białystok: WYWÓZ NIECZYSTOŚCI STAŁYCH Z OBIEKTÓW POLICJI NA TERENIE WOJ. PODLASKIEGO (postępowanie nr 21/21/C/10)
Numer ogłoszenia: 78302 - 2010; data zamieszczenia: 19.03.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Komenda Wojewódzka Policji w Białymstoku , ul. Sienkiewicza 65, 15-003 Białystok, woj. podlaskie, tel. 085 670 31 37, faks 085 670 28 42.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.podlaska.policja.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: WYWÓZ NIECZYSTOŚCI STAŁYCH Z OBIEKTÓW POLICJI NA TERENIE WOJ. PODLASKIEGO (postępowanie nr 21/21/C/10).
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia: jest usługa wywozu nieczystości stałych komunalnych z obiektów Policji na terenie województwa podlaskiego. Stałe odpady komunalne należy rozumieć zgodnie z art. 2 ust. 1, pkt. 2 ustawy z dnia 13.09.1996r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz. U. nr 132, poz. 622 ze zm.). Wykonawca jest zobowiązany do: -oddania w dzierżawę pojemników służących do gromadzenia nieczystości (ilość stosownie do potrzeb jednostki Zamawiającego); -terminowego wywozu odpadów stałych komunalnych zgromadzonych w obiektach należących do jednostek Zamawiającego; -wywozu nieczystości bez względu na ilość odpadów stałych, jaką jednostki Zamawiającego zgromadzą w pojemnikach; -sprzątnięcia nieczystości rozsypanych podczas załadunku oraz wstawienia opróżnionych pojemników na miejsce ich poprzedniej lokalizacji na swój koszt. Szacunkowa wartość zamówienia 292813,50 zł netto, w tym w rozbiciu na zadania: Zad. Nr 1 - KMP Suwałki - wartość zamówienia netto 20 325,53 zł Zad. Nr 2 - PP Szypliszki - wartość zamówienia netto 495,48 zł Zad. Nr 3 - PP Rutka Tartak - wartość zamówienia netto 1 105,12 zł Zad. Nr 4 - PP Raczki - wartość zamówienia netto 495,48 zł Zad. Nr 5 - PP Bakałarzewo - wartość zamówienia netto 1 143,93 zł Zad. Nr 6 - PP Filipów - wartość zamówienia netto 1 777,12 zł Zad. Nr 7 - KPP Bielsk Podlaski - wartość zamówienia netto 6 624,67 zł Zad. Nr 8 - PP Boćki - wartość zamówienia netto 240,90 zł Zad. Nr 9 - RD Orla - wartość zamówienia netto 120,45 zł Zad. Nr 10 - KPP Zambrów - wartość zamówienia netto 7 108,71 zł Zad. Nr 11 - PP Rutki - wartość zamówienia netto 1 723,51 zł Zad. Nr 12 -PP Szumowo - wartość zamówienia netto 2 013,31 zł Zad. Nr 13 - KPP Siemiatycze - wartość zamówienia netto 7 108,71 zł Zad. Nr 14 - PP Nurzec Stacja - wartość zamówienia netto 2 506,77 zł Zad. Nr 15 - PP Dziadkowice - wartość zamówienia netto 381,98 zł Zad. Nr 16 - PP Drohiczyn - wartość zamówienia netto 1 119,93 zł Zad. Nr 17 - PP Grodzisk - wartość zamówienia netto 646,21 zł Zad. Nr 18 - PP Kuźnica B. - wartość zamówienia netto 646,21 zł Zad. Nr 19 - PP Sidra - wartość zamówienia netto 636,56 zł Zad. Nr 20 - KPP Sokółka - wartość zamówienia netto 7 190,13 zł Zad. Nr 21 - KP Dąbrowa Białostocka - wartość zamówienia netto 6 556,04 zł Zad. Nr 22 - PP Suchowola - wartość zamówienia netto 221,16 zł Zad. Nr 23 - PP Janów - wartość zamówienia netto 300,56 zł Zad. Nr 24 - PP Korycin - wartość zamówienia netto 150,28 zł Zad. Nr 25 - PP Krynki - wartość zamówienia netto 201,20 zł Zad. Nr 26 - KPP Sejny - wartość zamówienia netto 4 512,22 zł Zad. Nr 27 - PP Puńsk - wartość zamówienia netto 957,08 zł Zad. Nr 28 - KPP Kolno - wartość zamówienia netto 7 394,02 zł Zad. Nr 29 - KPP Augustów - wartość zamówienia netto 11 324,86 zł Zad. Nr 30 - PP Lipsk - wartość zamówienia netto 796,04 zł Zad. Nr 31 - PP Sztabin - wartość zamówienia netto 1 235,44 zł Zad. Nr 32 - PP Bargłów Kościelny - wartość zamówienia netto 411,81 zł Zad. Nr 33 - PP Nowinka - wartość zamówienia netto 411,81 zł Zad. Nr 34 - PP Sokoły - wartość zamówienia netto 775,40 zł Zad. Nr 35 - PP Ciechanowiec - wartość zamówienia netto 592,15 zł Zad. Nr 36 - PP Czyżew Osada - wartość zamówienia netto 915,14 zł Zad. Nr 37 - KPP Wysokie Maz. - wartość zamówienia netto 8 380,49 zł Zad. Nr 38 - KWP/KMP Białystok - wartość zamówienia netto 112 924,93 zł Zad. Nr 39 - KP Choroszcz - wartość zamówienia netto 2 415,93 zł Zad. Nr 40 - PP Supraśl - wartość zamówienia netto 1 471,63 zł Zad. Nr 41 - PP Dobrzyniewo - wartość zamówienia netto 832,82 zł Zad. Nr 42 - PP Juchnowiec - wartość zamówienia netto 2 114,02 zł Zad. Nr 43 - PP Suraż - wartość zamówienia netto 2 114,02 zł Zad. Nr 44 - PP Turośń Kościelna - wartość zamówienia netto 1 335,70 zł Zad. Nr 45 - KP Zabłudów - wartość zamówienia netto 1 258,32 zł Zad. Nr 46 - PP Czarna Białostocka - wartość zamówienia netto 1 509,98 zł Zad. Nr 47 - KP Wasilków - wartość zamówienia netto 2 415,93 zł Zad. Nr 48 - KMP Łomża - wartość zamówienia netto 25 945,12 zł Zad. Nr 49 - PP Nowogród - wartość zamówienia netto 2 373,31 zł Zad. Nr 50 - PP Zbójna - wartość zamówienia netto 1 121,05 zł Zad. Nr 51 - PP Śniadowo - wartość zamówienia netto 2 203,29 zł Zad. Nr 52 - PP Goniądz - wartość zamówienia netto 1 110,50 zł Zad. Nr 53 - PP Jaświły - wartość zamówienia netto 775,40 zł Zad. Nr 54 - KPP Mońki - wartość zamówienia netto 5 033,27 zł Zad. Nr 55 - PP Knyszyn - wartość zamówienia netto 1 952,521 zł Zad. Nr 56 - KPP Hajnówka - wartość zamówienia netto 4 039,85 zł Zad. Nr 57 - PP Czeremcha- wartość zamówienia netto 146,92 zł Zad. Nr 58 - PP Białowieża - wartość zamówienia netto 673,35 zł Zad. Nr 59 - PP Narewka - wartość zamówienia netto 673,35 zł Zad. Nr 60 - PP Kleszczele - wartość zamówienia netto 293,83 zł Zad. Nr 61 - KPP Grajewo - wartość zamówienia netto 9 532,05 zł.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.51.10.00 - Usługi wywozu odpadów .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 61.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.05.2012.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wpłaty wadium.
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca lub podmioty występujące wspólnie (konsorcjum, spółka cywilna) muszą posiadać aktualne zezwolenie/a na świadczenie usług polegających na usuwaniu odpadów komunalnych na terenach gmin, na których znajdują się obiekty, z których należy wywozić nieczystości. Gminne jednostki organizacyjne prowadzące na obszarze własnej gminy działalność w zakresie odbierania odpadów komunalnych muszą spełniać warunki przy udzielaniu w/w zezwoleń. Ocena spełniania warunku zostanie dokonana w oparciu o złożone zezwolenie/a i oświadczenie/a Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - załącznik nr 2 lub 3 SIWZ oraz załącznik nr 5, zgodnie z formułą spełnia/nie spełnia.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie określił szczegółowego warunku w zakresie posiadania wiedzy i doświadczenia. Ocena spełniania warunku zostanie dokonana w oparciu o złożone oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - załącznik nr 2 lub 3 SIWZ, zgodnie z formułą spełnia/nie spełnia.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie określił szczegółowego warunku w zakresie dysponowania potencjałem technicznym. Ocena spełniania warunku zostanie dokonana w oparciu o złożone oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - załącznik nr 2 lub 3 SIWZ, zgodnie z formułą spełnia/nie spełnia.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie określił szczegółowego warunku w zakresie dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Ocena spełniania warunku zostanie dokonana w oparciu o złożone oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - załącznik nr 2 lub 3 SIWZ, zgodnie z formułą spełnia/nie spełnia.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie określił szczegółowego warunku dotyczącego sytuacji ekonomicznej i finansowej. Ocena spełniania warunku zostanie dokonana w oparciu o złożone oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - załącznik nr 2 lub 3 SIWZ, zgodnie z formułą spełnia/nie spełnia.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- koncesję, zezwolenie lub licencję
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający przewiduje istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy wg poniższych zasad: a) Ustalona cena wywozu 1m3 nieczystości może ulec zmianie w trakcie obowiązywania umowy w przypadku zmiany cen odbioru odpadów na składowisku odpadów. Nowa cena wywozu 1m3 nieczystości zostanie określona w aneksie do umowy wg zasad zawartych w załączniku nr 2 do umowy. b) W przypadku zmian organizacyjnych Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmniejszenia ilości wywożonych m3 nieczystości stałych i częstotliwości ich wywozu określonych w załączniku nr 1 do umowy. Przedmiotowa zmiana zostanie dokonana w formie aneksu do umowy.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.podlaska.policja.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Komenda Wojewódzka Policji w Białymstoku, ul. Sienkiewicza 65, 15-003 Białystok, pokój nr 220 Zespół ds. Zamówień Publicznych Wydziału Finansów..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.03.2010 godzina 10:30, miejsce: Komenda Wojewódzka Policji w Białymstoku, ul. Sienkiewicza 65, 15-003 Białystok, pokój nr 220 Zespół ds. Zamówień Publicznych Wydziału Finansów..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z BIAŁEGOSTOKU
- usługi polegające na usuwaniu pojazdów z dróg, stref zamieszkania, stref ruchu znajdujących się na terenie Powiatu Białostockiego oraz ich przechowywaniu na parkingu strzeżonym
- Usługa sprzątania pomieszczeń i obiektów Urzędu Marszałkowskiego Województwa Podlaskiego w Białymstoku
- Zakup usług wsparcia technicznego infrastruktury serwerowej
- Dostawa sprzętu multimedialnego na potrzeby Politechniki Białostockiej - ZK-DZP.262.101.2024
- Świadczenie usługi doradczej w zakresie aktualizacji dokumentów strategicznych dla ROPS w Białymstoku
- Świadczenie usług pocztowych na potrzeby UMB
więcej: przetargi w Białymstoku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Transport odpadów komunalnych z Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych do Instalacji
- Odbiór transport i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych z terenu gminy Abramów
- Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z nieruchomości zamieszkałych na terenie gminy Kosów Lacki w okresie od 1 stycznia 2025 do 31 grudnia 2025 r.
- ODBIÓR I ZAGOSPODAROWANIE ODPADÓW KOMUNALNYCH POCHODZĄCYCH Z NIERUCHOMOŚCI ZAMIESZKAŁYCH Z TERENU GMINY WIECZFNIA KOŚCIELNA
- Odbiór odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkanych położonych na terenie Gminy Gozdnica od 01.01.2025r. do 31.12.2025r.
- Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości z terenu gminy Michałów w 2025 r
więcej: Usługi wywozu odpadów »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.