eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi OświęcimPrzebudowa ul. Chrobrego w Oświęcimiu

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-03-10

Oświęcim: Przebudowa ul. Chrobrego w Oświęcimiu
Numer ogłoszenia: 78324 - 2014; data zamieszczenia: 10.03.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Oświęcim , ul.Zaborska 2, 32-600 Oświęcim, woj. małopolskie, tel. 033 8429311,8429311, faks 033 8429199.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.oswiecim.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa ul. Chrobrego w Oświęcimiu.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres przedmiotu zamówienia, o którym mowa w ust. 1 obejmuje przebudowę jezdni i chodników ul. Chrobrego i łączącej się z nią ul. Lehnerta, budowę miejsc parkingowych wzdłuż obu ulic oraz nowego parkingu w rejonie skrzyżowania ul. Chrobrego z ul. Słowackiego, budowę chodników spełniających funkcję dróg pożarowych łączących ul. Chrobrego z ul. Lehnerta, przebudowę sieci kanalizacji deszczowej, przebudowę elektroenergetycznej linii średniego napięcia oraz oświetlenia ulicznego, remont przyłączy kanalizacji sanitarnej i deszczowej kolidujących z robotami drogowymi oraz remont wszystkich ścieżek i chodników w rejonie inwestycji. Zamówienie obejmuje w szczególności następujące roboty: 1) wycinkę i karczowanie drzew i krzewów z wywozem dłużyc i karpiny, 2) frezowanie istniejącej nawierzchni jezdni, rozebranie chodników i zjazdu, 3) rozebranie istniejących warstw podbudowy jezdni, chodników i zjazdu, obrzeży, krawężników, ław krawężnikowych, oznakowania pionowego z wywozem materiałów z rozbiórki, 4) korytowanie pod warstwy konstrukcyjne jezdni, chodników, zjazdu, drogi manewrowej oraz miejsc postojowych wraz z odwiezieniem nadmiaru gruntu, 5) profilowanie i zagęszczenie podłoża oraz wykonanie warstw wzmacniających grunt, 6) wykonanie warstw konstrukcyjnych pod jezdnię, chodniki, zjazd, drogę manewrową oraz miejsca postojowe, 7) wykonanie ław krawężnikowych, zabudowa krawężników i obrzeży betonowych, 8) wykonanie nawierzchni chodników, drogi manewrowej oraz miejsc postojowych z betonowej kostki brukowej gr. 8cm, 9) wykonanie nawierzchni zjazdu z klinkieru gr. 10cm, 10) wykonanie nawierzchni jezdni z betonu asfaltowego gr. 6cm + 4cm, 11) wykonanie oznakowania poziomego i pionowego, 12) wykonanie wpustów deszczowych wraz z przykanalikami, 13) wykonanie nowej kanalizacji deszczowej o średnicach Dz160, Dz200, Dz250, Dz300, Dz400, Dz500 z rur kanalizacyjnych z PVC klasy min. SN8 kN/m2 SDR34 kl.S po trasie kanalizacji istniejącej oraz wykonanie nowego odcinka kanalizacji deszczowej z zabudową studni kanalizacyjnych betonowych systemowych o średnicy 1000mm i 1200mm z kinetą prefabrykowaną, łączonych na uszczelkę gumową, 14) wykonanie remontu przyłączy kanalizacji sanitarnej kolidujących z robotami drogowymi w zakresie wynikającym z wykonanej wcześniej przez Wykonawcę oceny ich stanu technicznego za pomocą inspekcji TV, 15) wykonanie remontu wszystkich ścieżek i chodników w rejonie inwestycji, 16) wykonanie przebudowy sieci elektroenergetycznej średniego napięcia 15kV typu 3xXUHAKXs 1x70mm2, 17) wykonanie przebudowy i rozbudowy kabli sieci oświetlenia ulicznego, 18) wykonanie przebudowy istniejących 6 stanowisk oświetleniowych oraz budowa 7 nowych stanowisk oświetleniowych, 19) zabezpieczenie sieci uzbrojenia podziemnego, 20) wymianę części włazów żeliwnych w istniejących studniach kanalizacji sanitarnej, 21) regulacja wysokościowa istniejących studzienek kanalizacji teletechnicznej i sanitarnej oraz skrzynek zasuwowych na sieci wodociągowej, 22) wykonanie robót w postaci plantowania terenu, humusowania z obsianiem trawą oraz nasadzeń, 23) wykonaniu innych prac, robót i czynności niezbędnych dla należytego wykonania przedmiotu zamówienia, w tym m.in.: opracowanie planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia BIOZ, oznakowanie budowy na czas robót, opracowanie i zatwierdzenie projektu organizacji ruchu na czas prowadzenia robót, organizacja zaplecza budowy (miejsce, pobór energii, wody, dozorowanie itd.), wytyczenie geodezyjne, zajęcie pasa drogowego i opłaty z tym związane, organizacja dojść i dojazdów do posesji w trakcie prowadzenia robót, wyłączenia i załączenia energii elektrycznej, nadzory specjalistyczne zarządców sieci wynikające z uzgodnień, inwentaryzacja geodezyjna bieżąca (roboty zanikowe) i końcowa powykonawcza, sporządzenie dokumentacji powykonawczej z naniesionymi zmianami dokonanymi w trakcie robót, wykonanie przed rozpoczęciem robót czyszczenia oraz inspekcji TV przyłączy kanalizacji sanitarnej kolidujących z robotami drogowymi - długości około 150m, raport TV kanalizacji deszczowej po jej wykonaniu, badania zagęszczenia i nośności warstw konstrukcyjnych podbudowy, wywóz materiałów nieużytecznych z terenu budowy na składowisko odpadów i koszty składowania, ubezpieczenie budowy na czas jej realizacji..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.00 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni 45.23.24.00 - Roboty budowlane w zakresie kanałów ściekowych 45.31.51.00 - Instalacyjne roboty elektrotechniczne 45.31.53.00 - Instalacje zasilania elektrycznego 45.11.27.10 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 300.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Oferta powinna być zabezpieczona wadium w wysokości: 50.000,00 zł (słownie: pięćdziesiąt tysięcy złotych 00/100). Wadium winno zostać wniesione przed upływem terminu składania ofert określonym w rozdz. XII specyfikacji istotnych warunków zamówienia, w formach i na zasadach określonych w rozdz. IX siwz

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony na podstawie oświadczenia wykonawcy. Ocena zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia na podstawie oświadczenia, o którym mowa w rozdziale VI SIWZ

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert wykonał co najmniej 1 robotę budowlaną o wartości min. 500 000,00 zł brutto polegającą na budowie lub przebudowie dróg, chodników lub parkingów. Ocena zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia na podstawie oświadczeń i dokumentów, o których mowa w rozdziale VI SIWZ.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony na podstawie oświadczenia wykonawcy. Ocena zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia na podstawie oświadczenia, o którym mowa w rozdziale VI SIWZ

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony na podstawie oświadczenia wykonawcy. Ocena zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia na podstawie oświadczenia, o którym mowa w rozdziale VI SIWZ

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca wykaże, że posiada środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości min. 250 000,00 zł Ocena zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia na podstawie oświadczeń i dokumentów, o których mowa w rozdziale VI SIWZ.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • określenie robót budowlanych, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o robotach budowlanych niewykonanych lub wykonanych nienależycie
    Wykonawca wykaże wykonanie co najmniej 1 roboty budowlanej o wartości min. 500 000,00 zł brutto, polegającej na budowie lub przebudowie drogi, chodników lub parkingów, z załączeniem dowodów określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone.;
  • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;

Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:

  • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową innego podmiotu, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.um.oswiecim.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Oświęcim, Wydział Zamówień Publicznych, ul. Solskiego 2 pok 11 32-600 Oświęcim.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.03.2014 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miasta Oświęcim, ul. Zaborska 2 pok. 01 (dziennik podawczy) 32-600 Oświęcim..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.