To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2017-05-04
Ogłoszenie nr 78340 - 2017 z dnia 2017-05-04 r.
Leszno: "Termomodernizacja budynków oświatowych w Lesznie - Przedszkole Miejskie nr 7- Etap I"
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
tak
Nazwa projektu lub programuProjekt pn.: "Termomodernizacja budynków oświatowych w Lesznie - Zespół Szkół Rolniczo-Budowlanych i Przedszkole Miejskie nr 7" współfinansowany przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Wielkopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2014-2020
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 41004-2017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 48859-2017
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Leszno, Urząd Miasta Leszna, krajowy numer identyfikacyjny
000660995, ul.
ul. Kazimierza Karasia
15,
64-100
Leszno, państwo
Polska, woj.
wielkopolskie, tel.
65 5298100, faks
65 5298131, e-mail
dpolaszek@leszno.pl,
odurczok-gosiewska@leszno.pl
Adres strony internetowej (URL): www.bip.leszno.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
"Termomodernizacja budynków oświatowych w Lesznie - Przedszkole Miejskie nr 7- Etap I"
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):BPW.271.03.2017
II.2) Rodzaj zamówienia:Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiot zamówienia obejmuje: przebudowę istniejącego budynku głównego przedszkola (oznaczonego na projekcie zagospodarowania symbolami: 1a i 1b) polegającą na: - przebudowie układu pomieszczeń w oddziałach przedszkola, - przebudowie komunikacji zewnętrznej w celu dostosowania jej do wymagań ochrony p. pożarowej, - wymianie instalacji wod.-kan., - budowie nowej instalacji c.o. z kotłownią gazową, - budowie wentylacji mechanicznej w węźle kuchennym, przebudowie wentylacji w pomieszczeniach oddziałów przedszkola i pom. pomocniczych, - wymianie instalacji elektrycznych, - wykonanie wewnętrznych prac wykończeniowych, zgodnie z załączonym do SIWZ projektem budowlano-wykonawczym (Załącznik nr 8c do SIWZ). UWAGA: Zakres zamówienia nie obejmuje robót związanych z: - przebudową budynku 1 c, -przebudową zewnętrznego tarasu wejściowego ze schodami i pochylnią oraz schodów zewnętrznych do wejścia bocznego, -dociepleniem budynku(w tym stropodachu), - zagospodarowaniem terenu: przebudowa istniejących utwardzeń, wykonanie i uzupełnienie trawników, wymiana części ogrodzenia wraz z furtką i brama wjazdową, - określonych w projekcie budowlano-wykonawczym stanowiącym Załącznik nr 8c do SIWZ oraz -przebudową części pomieszczeń przedszkola, zrealizowaną w 2015 r. określoną w projekcie budowlanowykonawczym stanowiącym Załącznik nr 8d do SIWZ, tj.: - wewnętrznej przebudowy zaplecza higienicznosanitarnego (szatnie, łazienki, dwie sale zajęć, pokój nauczycielski) dla dwóch oddziałów dziecięcych zlokalizowanych na parterze, we wschodniej części budynku, - remontu posadzki i wykończenie ścian po robotach instalacyjnych w holu (pom. nr 22), - w obrębie ww. przebudowy wykonanie nowych instalacji: wod.-kan., kanalizacji technologicznej, wentylacji mechanicznej, instalacji elektrycznej. Z wyjątkiem robót niewykonanych na tym etapie - wewnętrznej przebudowy pomieszczeń technicznych zlokalizowanych na parterze, we wschodnim szczycie budynku w pomieszczeniach o numerach: 36, 37, 38 i wskazanych w dokumentacji powykonawczej (Załącznik nr 8d do SIWZ) W/w zamówienie jest współfinansowane z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Wielkopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2014-2020 - umowa o dofinansowanie projektu pn.: "Termomodernizacja budynków oświatowych w Lesznie - Zespół Szkół Rolniczo-Budowlanych i Przedszkole Miejskie nr 7". 2. Szczegółowy zakres robót i sposób ich wykonania jest opisany w projekcie budowlano-wykonawczym, przedmiarze robót oraz w specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych (STWiORB). Wymienione dokumenty są załącznikami SIWZ (Załącznik nr 8 do SIWZ) i wraz z nią są zamieszczone na stronie internetowej www.bip.leszno.pl oraz są dostępne w biurze prowadzącego postępowanie (Biuro Projektów Współfinansowanych, ul. Księcia Józefa Poniatowskiego 11, 64 - 100 Leszno). Załącznik nr 8 podzielony został na następujące części: Załącznik nr 8a - kosztorysy ofertowe, przedmiary robót, Załącznik nr 8b - Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych (STWIORB), Załącznik nr 8c - Projekt budowlanowykonawczy przebudowy budynków przedszkola nr 7 w Lesznie Załącznik nr 8d - Projekt budowlanowykonawczy przebudowy budynków przedszkola nr 7 w Lesznie - etap I 3. Załączone do SIWZ przedmiary robót mają jedynie charakter orientacyjny. Wykonawca sam dokona oceny ostatecznego zakresu robót w oparciu o opracowaną dokumentację i wizję lokalną. 4. Przy wykonawstwie oraz odbiorze robót objętych zamówieniem obowiązywać będą zasady i wymagania określone w projekcie budowlano-wykonawczym, specyfikacjach technicznych i polskich normach z uwzględnieniem poniższych warunków do w/w dokumentów. 5. Wykonawca do wykonania zamówienia będzie stosował wyroby budowlane wprowadzone do obrotu na zasadach określonych w ustawie z dnia 16 kwietnia 2004 r. o wyrobach budowlanych (Dz. U. z 2016 r., poz.1570). 6. Zamawiający dopuszcza zastosowanie materiałów i urządzeń technicznych oraz elementów wyposażenia równoważnych opisywanym w dokumentacji projektowej, przedmiarach robót oraz STWIORB. 7. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisane przez Zamawiającego w w/w dokumentach jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego materiały, urządzenia techniczne i elementy wyposażenia spełniają wymagania określone przez Zamawiającego oraz obowiązany jest uzyskać na ich zastosowanie akceptację Zamawiającego i Inspektora Nadzoru danej branży. 8. W przypadku, gdy w projekcie budowlano-wykonawczym, STWIORB lub przedmiarach robót wskazana została nazwa handlowa lub znak towarowy materiału, urządzenia technicznego lub elementu wyposażenia, to charakteryzujące tak opisany materiał, urządzenie techniczne lub element wyposażenia parametry i cechy techniczne oraz posiadane atesty i certyfikaty stanowią warunek równoważności dla rozwiązań zamiennych. Należy przyjąć, że wszystkim wskazanym znakom towarowym lub nazwom pochodzenia materiałów zaproponowanych i występujących w dokumentacji przetargowej towarzyszą wyrazy "lub równoważny", co oznacza, że dopuszcza się zastosowanie urządzeń i materiałów o cechach nie gorszych niż opisywane w niniejszym dokumencie, tj. spełniających wymagania techniczne, funkcjonalne i jakościowe co najmniej takie jak wskazane w specyfikacji materiałowej lub lepsze. Wykonawca, który zdecyduje się stosować urządzenia i materiały równoważne opisywanym w dokumentacji, obowiązany jest wykazać, że oferowane przez niego urządzenia i materiały spełniają wymagania określone w załączonych do SIWZ dokumentach. 9. Powstałe podczas prowadzenia robót odpady zagospodaruje Wykonawca. Utylizację należy przeprowadzić zgodnie z przepisami ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz. U. z 2013 r. poz. 21 ze zm.) i jej koszt uwzględnić w cenie ofertowej. 10. Zakres robót oraz odpowiedzialność Wykonawcy w zakresie objętym proponowaną ceną ofertową obejmuje także: 1) organizację i zagospodarowanie terenu robót oraz zaplecza robót oraz wykonanie planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia, zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 23 czerwca 2003 r. w sprawie informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia oraz planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (Dz. U. z2003 r. Nr 120, poz. 1126); 2) ustanowienie Kierownika Budowy i Kierowników Robót dla poszczególnych branż, posiadających niezbędne uprawnienia budowlane, zgodnie z przepisami Prawa budowlanego. Do obowiązków Kierownika Budowy należeć będzie koordynowanie prac wszystkich branż oraz sporządzanie we współpracy z Inspektorami Nadzoru poszczególnych branż i Zamawiającym protokołów z rad budowy; 3) zabezpieczenie i prowadzenie robót budowlanych w sposób umożliwiający użytkowanie części remontowanego budynku przez dzieci, kadrę pedagogiczną i personel Przedszkola zgodnie z zapisem w Rozdziale 4 ust. 2 SIWZ; 4) wykonanie przyłączy wody i energii elektrycznej do potrzeb budowy - Zamawiający umożliwi Wykonawcy nieodpłatny pobór wody i energii elektrycznej z istniejącej instalacji; 5) utrudnienia i prace dodatkowe wynikające z wykonywania robót na terenie częściowo użytkowanego obiektu; 6) nie dopuszcza się gromadzenia i przechowywania na placu budowy jakichkolwiek materiałów porozbiórkowych przez okres dłuższy niż 5 dni; 7) jeżeli wystąpi taka konieczność: stały nadzór i obsługę geodezyjną, zorganizowanie i przeprowadzenie niezbędnych prób, pomiarów, badań i odbiorów oraz wykonanie dokumentacji powykonawczej, łącznie z dokumentacją geodezyjną; 8) właściwe zabezpieczenie i oznakowanie miejsca robót oraz ubezpieczenie budowy i robót z tytułu szkód, które mogą zaistnieć w związku z określonymi zdarzeniami losowymi oraz od odpowiedzialności cywilnej z sumą ubezpieczenia nie niższą niż cena ofertowa brutto. Wykonawca jest zobowiązany dostarczyć kopię w/w ubezpieczenia Zamawiającemu najpóźniej w dniu przekazania placu budowy wraz z dowodem uiszczenia wymagalnych składek; 9) organizację min. 1 raz na dwa tygodnie posiedzeń koordynacyjnych - tzw. rad budowy wraz z udziałem w nich upoważnionego przedstawiciela Wykonawcy, przedstawiciela Zamawiającego, Kierownika Budowy i Kierowników Robót, Inspektorów Nadzoru.Terminy rad budowy należy uzgodnić z Zamawiającym. Ponadto Przedstawiciele Wykonawcy są zobowiązani do uczestniczenia w tzw. naradach technicznych na każde żądanie Zamawiającego; 10) szkolenie osób zatrudnionych przy wykonywaniu zamówienia w zakresie przepisów BHP; 11) po zakończeniu robót doprowadzenie terenu robót do stanu pierwotnego, demontaż obiektów tymczasowych oraz uporządkowanie terenu; 12) bieżące utrzymanie czystości na terenie prowadzonych robót; 13) ewentualne inne koszty, które zdaniem Wykonawcy trzeba ponieść w związku z realizacją zamówienia; 14) Zamawiający wymaga udzielenia przez Wykonawcę gwarancji jakości i rękojmi na wykonane roboty i wbudowane materiały, wyroby i urządzenia na zasadach opisanych w Rozdziale 13 ust. 1 ppkt 2) SIWZ. Udzielona przez Wykonawcę rękojmia i gwarancja jakości nie może uniemożliwiać Zamawiającemu oraz innym podmiotom (za zgodą Zamawiającego) realizacji nowych zadań inwestycyjnych. Zamawiający zobowiązuje się każdorazowo, przed dokonaniem jakichkolwiek robót na obiekcie objętym niniejszym zamówieniem publicznym, do poinformowania Wykonawcy o rodzaju robót i terminie ich realizacji. Wykonawca ma prawo uczestniczyć w trakcie realizacji robót i prowadzić nadzór. Za te czynności Wykonawca nie może żądać od Zamawiającego wynagrodzenia. W przypadku wystąpienia, w okresie obowiązywania gwarancji, konieczności wykonania napraw niezaliczanych do napraw gwarancyjnych (w szczególności wynikających z powodu działań osób trzecich), Wykonawca zobowiązany jest na zlecenie Zamawiającego do zrealizowania zamówienia po cenach jednostkowych wskazanych w ofercie przetargowej, w terminie ustalonym z Zamawiającym. W przypadku nie dotrzymania terminu Zamawiający upoważniony jest do zlecenia przedmiotowego zakresu innemu wykonawcy przy zachowaniu warunków gwarancji. 11. Do obowiązków Wykonawcy należy ponadto: 1) Protokolarne przejęcie placu budowy od Zamawiającego. 2) Usuwanie w określonym przez Zamawiającego i Inspektorów Nadzoru terminie wszelkich stwierdzonych nieprawidłowości. 3) Wykonywanie poleceń i wskazówek Inspektorów Nadzoru. 4) Organizowanie robót w uzgodnieniu z Inspektorami Nadzoru tak, aby z tego tytułu nie było zbędnych przerw w realizacji robót. 5)Rozpoczęcie prac niezwłocznie od dnia przekazania placu budowy. 6) Przestrzegania zasad BHP oraz planu BIOZ. 7) Najpóźniej w dniu podpisania umowy przedłożenie Zamawiającemu dokumentów potwierdzających uprawnienia osób uczestniczących w realizacji zamówienia, o których mowa w Rozdz. 5 ust. 6 pkt 3) lit. b) SIWZ. 8) Przygotowanie zgłoszenia zamiaru rozpoczęcia robót budowlanych do właściwego inspektora pracy, zgodnie z §3 rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 6 lutego 2003 r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy podczas wykonywania robót budowlanych (Dz. U. z 2003r. Nr 47, poz. 401). 9) Opracowania harmonogramu realizacji robót i jego aktualizacji na każde polecenie Inspektorów Nadzoru lub Zamawiającego. Harmonogram oraz jego aktualizacje należy przedstawiać Inspektorom Nadzoru poszczególnych branż w celu zaopiniowania i akceptacji. Pierwszy harmonogram do akceptacji Inspektorów Nadzoru wszystkich branż należy przekazać w terminie 10 dni od daty podpisania umowy. Aktualizacje należy składać w terminie 7 dni od wezwania przez przedstawiciela Zamawiającego. 10) Uzyskanie pozwolenia na użytkowanie obiektu. 11)Usuwanie z placu budowy osób i sprzętu niezwiązanych z realizacją zadania. 12) Uczestniczenie w radach budowy Kierownika Budowy oraz odpowiednich Kierowników Robót, którzy przedstawią zaawansowanie robót oraz sprawy, które wymagają rozstrzygnięcia przez Inspektorów Nadzoru i przez Zamawiającego, w szczególności nieprawidłowości w wykonywaniu robót lub zagrożenia terminowego wykonania zamówienia. 13) Dokonania poprawek bądź ponownego wykonania wadliwie wykonanych robót w terminach określonych przez Inspektora Nadzoru danej branży. 14) Wykonanie na polecenie Inspektorów Nadzoru prac niezbędnych ze względu na zagrożenie życia i bezpieczeństwa osób lub zabezpieczenie przed awarią, zawiadamiając o tym niezwłocznie Zamawiającego. 15) Uczestniczenie w przeglądach gwarancyjnych (planuje się jeden przegląd rocznie). Nieobecność Wykonawcy nie wstrzymuje przeprowadzenia przeglądu, a Zamawiający jest wówczas zobowiązany przesłać Wykonawcy protokół przeglądu gwarancyjnego wraz z wezwaniem do usunięcia stwierdzonych Wad gwarancyjnych w określonym przez Zamawiającego terminie. 16) Usuwanie wad stwierdzonych w czasie przeglądów gwarancyjnych w terminie określonym przez Zamawiającego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Rozdział 3 SIWZ (Opis przedmiotu zamówienia) Szczegółowe warunki realizacji niniejszego zamówienia zawiera wzór umowy (Załącznik nr 7 do SIWZ).
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.5) Główny Kod CPV:
45000000-7
Dodatkowe kody CPV:
45214100-1,
45300000-0,
45400000-1,
45453000-7
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24/04/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT1300800.82 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert1 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Sprawdź tą firmę: IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM Cena wybranej oferty/wartość umowy 1430826.18 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z LESZNA
- Budowa sygnalizacji z detektorem prędkości na drogach powiatowych w m. Święciechowa, Jezierzyce Kościelne, Nowy Świat
- zakup sprzętu medycznego dla Wojewódzkiego Szpitala Wielospecjalistycznego w Lesznie
- Remont chodnika w ciągu drogi powiatowej nr 4772P w miejscowości Lasocice
- ZMIANA SPOSOBU OGRZEWANIA Z WĘGLOWEGO NA OGRZEWANIE GAZOWE W LOKALACH MIESZKALNYCH ZLOKALIZOWANYCH W BUDYNKACH WIELORODZINNYCH BĘDĄCYCH W ZASOBACH MZBK W LESZNIE ETAP I
- "Wymiana instalacji centralnego ogrzewania w części A budynku Szkoły Podstawowej im. Króla Stefana Batorego w Lesznie."
- Budowa nawierzchni utwardzonych i oświetlenia na terenie Zbiornika Zaborowo w Lesznie - część północna
więcej: przetargi w Lesznie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.