To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2012-04-05
Dęblin: Świadczenie usług medycznych w ramach medycyny pracy dla pracowników pododdziałów będących na zaopatrzeniu 5 WOG-u, Nr 1/12/N.
Numer ogłoszenia: 78341 - 2012; data zamieszczenia: 05.04.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 44747 - 2012r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Jednostka Wojskowa 4219, , 08-521 Dęblin, woj. lubelskie, tel. 0-81 5519510, 5517818, faks 0-81 5519536.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka Wojskowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług medycznych w ramach medycyny pracy dla pracowników pododdziałów będących na zaopatrzeniu 5 WOG-u, Nr 1/12/N..
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług medycznych w ramach medycyny pracy dla pracowników pododdziałów będących na zaopatrzeniu 5 WOG-u, tj: Zadanie I: a)Skład Materiałowy 3 RBLog Stawy; b)Skład Materiałowy 3 RBLog Stężyca; c)Skład Materiałowy 3 RBLog Dęblin; d)Skład Materiałowy 3 RBLog Życzyn; e)Zakład Elaboracji Amunicji Stawy. Zadanie II: a)Skład Materiałowy 3 RBLog Jawidz; b)Warsztaty Techniczne 3 RBLog Lublin; c)TWKL Lublin; d)Delegatura Wojskowej Ochrony Przeciwpożarowej Lublin; e)Wydział Żandarmerii Wojskowej Lublin. 2.Zamawiający przewiduje szacunkową ilość pracowników do wykonania badań z zakresu medycyny pracy na rok 2012: zadanie I - 330 osób, zadanie II - 200 osób. 3.Badania i konsultacje, które są przedmiotem zamówienia, przeprowadzane będą na podstawie przedstawionego skierowania lekarza medycyny. 4.Wykonawca zobowiązuje się świadczyć usługi zdrowotne zgodnie z przepisami ustawy z dnia 15 kwietnia 2011 r. o działalności leczniczej (Dz.U. Nr 112, poz. 654), ustawy z dnia 5 grudnia 1996 r. o zawodach lekarza i lekarza dentysty (Dz.U. z 2011 r., Nr 277, poz. 1634) oraz ustawy z dnia 15 lipca 2011 r. o zawodach pielęgniarki i położnej (Dz. U. Nr 174, poz. 1039). 5.Wykonawca zobowiązuje się wykonywać przedmiot zamówienia przez personel lekarski, pielęgniarski i inny personel medyczny posiadający odpowiednie kwalifikacje i uprawnienia określone w ustawie z dnia 27 czerwca 1997 roku o służbie medycyny pracy (Dz.U. z 2004 r., Nr 125, poz. 1317) oraz na podstawie rozporządzenia Ministra Zdrowia i Opieki Społecznej z dnia 30 maja 1996 r. w sprawie przeprowadzania badań lekarskich pracowników, zakresu profilaktycznej opieki zdrowotnej nad pracownikami oraz orzeczeń lekarskich wydawanych do celów przewidzianych w Kodeksie pracy (Dz.U. Nr 69, poz. 332, z późn. zm.) oraz przepisach powszechnie obowiązujących. 6.Wykonawca zobowiązuje się do prowadzenia rejestru przyjmowanych pacjentów zawierającego: a)imię i nazwisko pacjenta; b)nazwisko lekarza przyjmującego; c)datę zgłoszenia się pacjenta i rodzaje udzielonej porady; d)wyznaczony termin przyjęcia do konsultacji i datę przyjęcia; e)datę wpisania i inne dane niezbędne dla identyfikacji świadczonych według wymogów umowy. 7.Wykonawca wykonywać będzie badania i konsultacje sukcesywnie, w miarę potrzeb, w zadaniu I od dnia podpisania umowy do dnia 14.12.2012r, w zadaniu II od dnia 1.04.2012r do dnia 14.12.2012r lub do wyczerpania kwot przeznaczonych na realizację przedmiotów umowy. 8.Jeżeli siedziba Wykonawcy, w której będą przeprowadzane badania, mieści się w przypadku zadania I poza miastem Dęblin lub w przypadku zadania II poza miastem Lublin, Wykonawca zobowiązany jest do zorganizowania transportu pacjentów na swój koszt. 9.Szczegółowe zestawienie usług medycznych objętych przedmiotem zamówienia oraz ilości badań i konsultacji specjalistycznych znajdują się w załączniku nr 1 do siwz, tj. formularzu ofertowym. 10.Ilości badań oraz konsultacji specjalistycznych podane w formularzu ofertowym są szacunkowe i służą jedynie do porównania złożonych ofert. 11.Ilości te mogą ulec zmianie w związku ze zmianą poziomu zatrudnienia i badaniami kontrolnymi pracowników cywilnych i żołnierzy, przy zachowaniu stałej ceny jednostkowej poszczególnych badań przedstawionych w formularzu cenowym. 12.Wykonawca otrzyma wynagrodzenie za faktycznie wykonane świadczenia medyczne ustalone w oparciu o ilość wykonanych świadczeń i ich cen jednostkowych określonych w ofercie. 13. Zgodnie z ustawą o służbie medycyny pracy z dnia 27 czerwca 1997r. Zamawiający dokona wyboru najkorzystniejszej oferty w porozumieniu z przedstawicielami pracowników pododdziałów będących na zaopatrzeniu 5 WOG-u..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.12.10.00 - Usługi medyczne 85.12.00.00 - Usługi medyczne i podobne 85.12.12.00 - Specjalistyczne usługi medyczne .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27.03.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- 6 Szpital Wojskowy z Przychodnią Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej, ul. Szpitalna 2, 08-530 Dęblin, kraj/woj. lubelskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 33000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 59895,00
Oferta z najniższą ceną: 59895,00 / Oferta z najwyższą ceną: 69105,00
Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27.03.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Ośrodek Medyczny DMP Sp. z o.o., ul. Mełgiewska 7/9, 20-952 Lublin, kraj/woj. lubelskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 21400,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 26033,00
Oferta z najniższą ceną: 26033,00 / Oferta z najwyższą ceną: 44496,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z DĘBLINA
- Świadczenie usługi odbierania i zagospodarowania stałych niesegregowanych, zmieszanych odpadów komunalnych i odpadów segregowanych administrowanych 41BLSz w Dęblinie
- Dostawa stanowiska do wytwarzania kompozytów metoda pre-preg
- Sukcesywne dostawy napoi bezalkoholowych w 2025 roku na rzecz 41. Bazy Lotnictwa Szkolnego w Dęblinie
- Świadczenie usługi w zakresie sukces. odbioru, transportu i utylizacji odpadów pokonsump. kat. 3 ze stołówek żołnierskich, odpadów niebezpiecznych oraz innych niż niebezpieczne z kompleksów 41 BLSz
- Dostawa sprzętu spadochronowego z podziałem na zadania
- Dostawa krzeseł biurowych
więcej: przetargi w Dęblinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usług medycznych w zakresie pobrania krwi i badania osób zatrzymanych dla KPP Ostrowiec Świętokrzyski
- USŁUGA ODBIORU, PRZEWOZU I PRZECHOWYWANIA ZWŁOK.
- Zatrudnienie do Banku Krwi diagnosty laboratoryjnego - 2 osoby oraz zatrudnienie technika RTG do Pracowni Mammografii .
- "ŚWIADCZENIE USŁUG MEDYCZNYCH W IZBIE WYTRZEŹWIEŃ W ZABRZU w terminie od 01.01.2025 r. do 31.12.2025 r. "
- Świadczenie specjalistycznych usług opiekuńczych dla osób z zaburzeniami psychicznymi, w tym dzieci
- Wykonanie okresowych badań lekarskich strażaka ratownika ochotniczej straży pożarnej oraz badań lekarskich kandydata na strażaka ratownika ochotniczej straży pożarnej
więcej: Usługi medyczne i podobne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.