To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2017-05-04
Ogłoszenie nr 78346 - 2017 z dnia 2017-05-04 r.
Mielec: REMONT CZĄSTKOWY PLACÓW I DRÓG GMINNYCH KRUSZYWEM W 2017 ROKU NA TERENIE GMINY MIELEC
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 36179-2017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Mielec, krajowy numer identyfikacyjny
69058191000000, ul.
Głowackiego
5,
39-300
Mielec, państwo
Polska, woj.
podkarpackie, tel.
17 774 56 46, faks
177 730 590, e-mail
a.bieniek@ug.mielec.pl
Adres strony internetowej (URL): www.gmina.mielec.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
REMONT CZĄSTKOWY PLACÓW I DRÓG GMINNYCH KRUSZYWEM W 2017 ROKU NA TERENIE GMINY MIELEC
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):ZPM.271.1.2017
II.2) Rodzaj zamówienia:Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest: "Remont cząstkowy placów i dróg gminnych kruszywem w 2017 roku na terenie Gminy Mielec" Remont cząstkowy dróg obejmuje profilowanie istniejącej nawierzchni pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni równiarką samojezdną, dostawę, mechaniczne lub ręczne wbudowanie oraz zawałowanie kruszywa. Zamawiający będzie zlecał pisemnie lub telefonicznie Wykonawcy każdorazowo rzeczowy zakres robót wg ustaleń. W ofercie należy podać kwotę zgodnie z formularzem ofertowym. Przewidywana ilość zamówienia; 1. Kruszywo łamane sort.0- 31,5mm - dostawa, mechaniczne wbudowanie i zawałowanie 1000t 2. Kruszywo łamane sort.0- 31,5mm - dostawa, ręczne wbudowanie i zawałowanie pojedynczych ubytków 500t 3. Profilowanie istniejącej nawierzchni z kruszywa równiarką samojezdną (szer. nawierzchni do 3,5m) 6km Przedmiotem zamówienia jest remont dróg o nawierzchni z kruszywa w zakresie dostawy i wbudowania , odpowiedniej frakcji kruszywa w ilości i miejsce wskazane każdorazowo przez Zamawiającego na obszarze Gminy Mielec. Ilości robót podane w kosztorysie ofertowym dla każdego z zadań mają charakter orientacyjny i posłużą one do ustalenia ceny ofertowej, a w przypadku oferty najkorzystniejszej do określenia orientacyjnej wartości umowy. Rzeczywista ilość robót zleconych do wykonywania w ciągu roku uzależniona będzie od potrzeb remontowych stąd też może różnić się od ilości określonych w kosztorysie ofertowym (do 50% wartości). Jakakolwiek różnica pomiędzy rzeczywistą ilością wykonanych robót, a podaną w kosztorysach ofertowych nie będzie podstawą do zmiany cen jednostkowych. Dostawca będzie zobowiązany dostarczyć i wbudować odpowiedni rodzaj kruszywa, sukcesywnie, według potrzeb Zamawiającego w ciągu 3 dni od czasu złożenia zamówienia, na miejsce składowe lub wskazaną drogę Zamawiający żąda dostawy kruszyw naturalnych, pochodzenia mineralnego, które poza obróbką mechaniczną nie zostały poddane żadnej innej obróbce. Gatunki skał z których pozyskiwane jest kruszywo powinny być trwale, odporne na działanie czynników atmosferycznych. Dostarczane kruszywo powinno odpowiadać zamówieniu oraz musi być zgodne z obowiązującymi normami. Zamawiający zastrzega sobie prawo sprawdzenia zgodności każdej partii dostawy z załączoną do niej dokumentacją, w szczególności może przed odbiorem dokonać sprawdzenia wagi dostarczonej partii kruszywa w miejscu przez siebie wskazanym. W przypadku dostawy kruszyw w ilości lub jakości nieodpowiadającej załączonej dokumentacji lub zamówieniu, Zmawiający może odmówić przyjęcia dostawy, a Wykonawca będzie zobowiązany do dostarczenia nowej partii kruszywa w terminie 48 godzin.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.5) Główny Kod CPV:
45233142-6
Dodatkowe kody CPV:
45233220-7
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04/04/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT67229.98 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert4 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Sprawdź tą firmę: IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM Cena wybranej oferty/wartość umowy 82692,88 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z MIELCA
- Transport i zagospodarowanie odpadów pochodzących z czyszczenia ulic i placów na obszarze Powiatu Mieleckiego o kodzie 20 03 03
- Budowa zadaszenia o stałej konstrukcji boiska sportowego przy Zespole Szkół Technicznych w Mielcu wraz z budową łącznika do istniejącej hali sportowej w formule zaprojektuj i wybuduj
- Remont, modernizacja i adaptacja pomieszczeń wraz z termomodernizacją istniejącego budynku, położonego w Dębicy, na potrzeby zaplecza socjalnego Podkarpackiej Stacji Pogotowia Ratunkowego w Mielcu
- Zaprojektowanie i wybudowanie budynku garażowego dla ambulansów wraz z częściową rozbiórką istniejącej wiaty położonej w Dębicy dla Podkarpackiej Stacji Pogotowia Ratunkowego w Mielcu
- 48.24 Modernizacja Szpitala Specjalistycznego im. Edmunda Biernackiego w Mielcu
więcej: przetargi w Mielcu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.