eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi LubańDostawa leków dla apteki szpitalnej

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-01-10

Lubań: Dostawa leków dla apteki szpitalnej
Numer ogłoszenia: 7837 - 2008; data zamieszczenia: 10.01.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Niepubliczny Zakład Opieki Zdrowotnej Łużyckie Centrum Medyczne w Lubaniu Sp.zo.o., ul. Zawidowska 4, 59-800 Lubań, woj. dolnośląskie, tel. 075 7210106, fax 075 7210107.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.lcm-luban.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: spółka prawa handlowego stanowiąca własność jednostki samorządu terytorialnego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa leków dla apteki szpitalnej.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa leków dla apteki szpitalnej Zamawiającego wg załącznika Nr 1 do SIWZ. Zamówienie dzieli się na następujące części: A. Leki układu nerwowego - 12 844,38 zł B. Preparaty i sprzęt leczenia żywieniowego - 47 375,39 zł C. Leki z grupy N - 10 939,78 zł D. Maści i sterydy - 60 024,54 zł

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 24.40.00.00 - Produkty lecznicze Kod CPV wg słownika 2008: 33.60.00.00 - Produkty farmaceutyczne .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 4.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 03.02.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki : 1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2. Posiadają niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 3. Znajdują sie w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana wg formuły spełnia / nie spełnia na podstawie dokumentów i oświadczeń dołączonych do złożonego wniosku. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki wykonawca spełnił.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu wykonawcy mają dostarczyć: 1. Formularz ofertowy (wzór stanowi zał. nr 1 do SIWZ). Jeżeli Wykonawca składa ofertę tylko na wybraną część zamówienia, powinien przedstawić formularz wypełniony tylko dla tej części zamówienia, której dotyczy oferta. 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 3. Oświadczenie o posiadaniu pozwolenia na dopuszczenie do obrotu produktów leczniczych zgodnie z Ustawą Prawo Farmaceutyczne z dnia 06.09.2001 r.(tekst jednolity OZ.U. z 2004r. nr 53 poz. 533 z póź.zm.). 4. Zezwolenie na obrót lekami psychotropowymi (dotyczy to tylko pakietu leków psychotropowych). 5. Wykonawca zobowiązany jest do złożonej oferty dołączyć zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału ZUS potwierdzające odpowiednio, że nie zalega on z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymania w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 6. Jeżeli zasady reprezentacji nie wynikają jednoznacznie z przedłożonych wypisów (odpisów), wymaga się złożenia dokumentu wskazującego osobę uprawnioną do reprezentowania składającego (składających) ofertę. 7. Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych - załącznik nr 2 do SIWZ. 8. Wykonawcy, którzy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno zawierać co najmniej: a) wyszczególnienie uczestników składających ofertę wspólną, b) dokładne określenie celu gospodarczego podmiotów występujących wspólnie, c) dokładne określenie działań, które będą podjęte dla zrealizowania zakładanego celu gospodarczego, tj. wskazanie, podmiotu który będzie wykonywał konkretne czynności, czy prace (podać jakie), d) oznaczenie czasu trwania pełnomocnictwa, które nie może być krótsze, niż do zakończenia realizacji przedmiotu zamówienia, e) zaznaczenie solidarnej odpowiedzialności podmiotów występujących wspólnie wobec Zamawiającego. 9. Jeżeli zostanie wybrana oferta wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, Zamawiający będzie żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia, umowy regulującej współpracę tych wykonawców. Przepisy dotyczące wykonawcy stosuje się odpowiednio do wykonawców, którzy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia 10. Wykonawca ma obowiązek złożyć wszystkie dokumenty i oświadczenia wymagane niniejszą SIWZ.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.lcm-luban.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: 59-800 Lubań, ul. Zawidowska 4.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.01.2008 godzina 11:00, miejsce: Oferty należy składać w sekretariacie siedziby Zamawiającego w Lubaniu przy ul. Zawidowskiej 4..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: A. Leki układu nerwowego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Leki układu nerwowego, wielkość zamówienia 12 844,38 zł.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.46.10.00-3.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 04.02.2008; Zakończenie: 03.02.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: B. Preparaty i sprzęt leczenia żywieniowego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Preparaty i sprzęt leczenia żywieniowego, wielkość zamówienia 47 375,39 zł.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.49.22.10-4.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 04.02.2008; Zakończenie: 03.02.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: C. Leki z grupy N.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Leki z grupy N, wielkość zamówienia 10 939,78.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.46.12.00-5.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 04.02.2008; Zakończenie: 03.02.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: D. Maści i sterydy.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Maści i sterydy, wielkość zamówienia 60 024,54 zł.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.40.00.00-8.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 04.02.2008; Zakończenie: 03.02.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.