eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi SieradzDostawa do siedziby zamawiającego pionowych znaków drogowych

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-03-26

Sieradz: Dostawa do siedziby zamawiającego pionowych znaków drogowych
Numer ogłoszenia: 78380 - 2009; data zamieszczenia: 26.03.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Zarząd Dróg w Sieradzu , Plac Wojewódzki 3, 98-200 Sieradz, woj. łódzkie, tel. 043 8223947, faks 043 8279080.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: pzdsieradz@op.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa do siedziby zamawiającego pionowych znaków drogowych.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa do siedziby zamawiającego pionowych znaków drogowych Wykaz znaków 1. Znak A-7 - 900 50 szt. 2. Znak B-20 - 800 10 szt. 3. Znak A-7 - 900 100 szt. 4. Znak B-2 - 800 20 szt. 5. Znak B-36 - 800 15 szt. 6. Znak B-35 - 800 10 szt. 7. Znak B-1 - 800 20 szt. 8. Znak B-21 - 800 15 szt. 9. Znak B-22 - 800 20 szt. 10. Znak B-42 - 800 10 szt. 11. Znak C-2 - 800 10 szt. 12. Znak C-4 - 800 5 szt. 13. Znak D-1 600x600 50 szt. 14. Znak D-6 600x600 20 szt. 15. Znak D-18 600x600 10 szt. 16. Znak D-42 1200x530 30 szt. 17. Znak D-43 1200x530 30 szt. 18. Znak T-6 600x600 20 szt. 19. Znak U-3a 30 szt. 20. Znak U-3b 30 szt. 21. Znak T-16 600x750 10 szt. 22. Znak U-6a 500x750 5 szt. 23. Znak U-6b 500x750 5 szt. 24. Lustro drogowe 800 4 szt. 25. Folia zółta 24 m2 26. Folia zielona 60 m2 27. Folia niebieska 24 m2 28.Znak E-17a 44 szt. Kamionacz 2 szt Kamionaczyk 2 szt. Podłężyce 2 szt. Glinno kol. 2 szt. Glinno 2 szt. Witów 2 szt. Ligota 2 szt. Tyczyn 2 szt. Bobrowniki 2 szt. Kościerzyn 2 szt. Rakowice 2 szt. Kuśnie 2 szt. Kalinki 2 szt. Rzechta 2 szt. Czartki 2 szt. Zborowskie 2 szt. Włyń 2 szt. Dzierlin 2 szt. Smardzew 2 szt. Okręglica 2 szt. Sokołów 2 szt. Sieradz 2 szt. 29. Znak E-18a 44 szt. Kamionacz 2 szt Kamionaczyk 2 szt. Podłężyce 2 szt. Glinno kol. 2 szt. Glinno 2 szt. Witów 2 szt. Ligota 2 szt. Tyczyn 2 szt. Bobrowniki 2 szt. Kościerzyn 2 szt. Rakowice 2 szt. Kuśnie 2 szt. Kalinki 2 szt. Rzechta 2 szt. Czartki 2 szt. Zborowskie 2 szt. Włyń 2 szt. Dzierlin 2 szt. Smardzew 2 szt. Okręglica 2 szt. Sokołów 2 szt. Sieradz 2 szt. Wymagania dotyczące znaków: - blacha ocynkowana zabezpieczona proszkowo, - podwójnie zaginane krawędzie, - lico znaku z atestowanej folii odblaskowej I generacji, poz. 1 i 2 folia odblaskowa II generacji, - posiadają znak bezpieczeństwa. - wzory i wszelkie parametry techniczne powinny być zgodne z rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 3 lipca 2003 r. w sprawie szczegółowych warunków technicznych dla znaków i sygnałów drogowych oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego i warunków ich umieszczania na drogach ..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.99.22.00 - Znaki drogowe .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.04.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy spełniający warunki udziału w postępowaniu, którzy: a. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, c. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych, e. posiadają doświadczenie w realizacji zamówień odpowiadających przedmiotowemu zamówieniu..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualnie zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej potwierdzające, że przedmiot działania Wykonawcy odpowiada przedmiotowi zamówienia wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy od daty składania oferty; 2. Oświadczenie, o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu. 3.Wykaz ważniejszych dostaw zrealizowanych w okresie ostatnich trzech lat o charakterze i złożoności porównywalnej z zakresem zamówienia z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i zamawiających oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że dostawy te zostały wykonane należycie a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik do niniejszej siwz (minimum 3 dostawy potwierdzone referencjami)..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip-pzd.spsieradz.finn.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowy Zarząd dróg, 98-200 Sieradz, Plac Wojewódzki 3, pokój 530, cena 10 zł.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.04.2009 godzina 09:50, miejsce: Powiatowy Zarząd Dróg, 98-200 Sieradz, Plac Wojewódzki 3, pokój 515.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.