To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2011-04-14
Wrocław: DOSTAWA MEBLI, znak sprawy ZP-2/03/2011.
Numer ogłoszenia: 78400 - 2011; data zamieszczenia: 14.04.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 46926 - 2011r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Akademia Sztuk Pięknych im. Eugeniusza Gepperta we Wrocławiu, pl. Polski 3/4, 50-156 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 071 3438031 w. 233, faks 071 3431558.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWA MEBLI, znak sprawy ZP-2/03/2011..
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: DOSTAWA MEBLI-ZAKRES ZAMÓWIENIA: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w formularzu asortymentowo-cenowym - tj. załączniku nr 2 do SIWZ. Załącznik nr 2 do SIWZ stanowi treść oferty i nie podlega uzupełnianiu na podstawie art. 26 ust.3 ustawy Pzp. Oferty częściowe mogą zostać złożone na każde z zadań wyodrębnionych przez Zamawiającego i oznaczone odpowiednio numerami: zadanie nr 1, zadanie nr 2. Oferta musi być jednoznaczna i kompleksowa, tj. obejmować cały asortyment przedmiotu zamówienia. Wykonawca musi złożyć ofertę na cały asortyment określony dla danego zadania. Zadanie nr 1: Dostawa mebli: - Poz.nr 1-11 formularza asortymenowo-cenowego (załącznik nr 2 do SIWZ) do budynku ASP ul. Ks. Witolda 47-21 we Wrocławiu, - Poz. nr 12 formularza asortymenowo-cenowego (załącznik nr 2 do SIWZ) do budynku ASP pl. Polski 3-4 we Wrocławiu tj.: 1 SZAFKA Z LUSTREM-1szt, 2 SZAFKA STOJĄCA-2szt, 3 SZAFKA ŚCIENNA Z OCIEKACZEM-1szt, 4 SOFA DWUOSOBOWA ROZKŁADANA-1szt, 5 STOLIK-1szt, 6 STÓŁ-1szt, 7 SZAFA-1szt, 8 STÓŁ-12szt, 9 REGAŁ-2szt, 10 SZAFKA STOJĄCA-1szt, 11 KRZESŁA DREWNIANE-2szt, 12 SZAFA BIUROWA-2szt. Zadanie nr 2: Dostawa mebli metalowych do budynku ASP pl. Polski 3/4 we Wrocławiu 1 SZAFA METALOWA-1szt. Meble muszą być z jednej serii, spójne i jednolite co do wykonania i wyglądu zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia. Przed przystąpieniem do realizacji zamówienia, Wykonawca uzgodni z przedstawicielem Zamawiającego kolor laminatu-tapicerki-stelażu, na podstawie dostarczonych Zamawiającemu próbek materiałów-wybarwień konkretnego Wykonawcy. Koloryt drewna i laminatu muszą być uzgodnione z przedstawicielem Zamawiającego na próbach modelowych-próbnik materiałów. Dobór elementów uzupełniających winien być konsultowany z przedstawicielem Zamawiającego Szczególną uwagę należy poświęcić zagadnieniu trwałości wyposażenia, odporności na fizyczne uszkodzenia, oraz zastosowania materiałów łatwo zmywalnych i bardzo odpornych na szorowanie i detergenty. Założyć należy, że pomieszczenia będą również miejscem pracy studentów, pełnym farb, klei i innych substancji chemicznych, a także ostrych narzędzi. Wymagania ogólne dotyczące mebli wykonanych z płyt: Meble należy wykonać z płyty MDF lub wiórowej, wykończonej doklejką PCV w kolorze mebli - blaty i wieńce szaf doklejka o gr. 2 mm, pozostałe elementy 1 mm. Meble wyposażone są w stopki regulacyjne, zamki, uchwyty metalowe, zawiasy samodomykające. Meble należy wykonać z płyty o grubości min. 18 mm. Półki mocowane w sposób zapobiegający ich wypadnięciu lub wyszarpnięciu. W szafach, regałach, przestrzeń pomiędzy półkami ok. 35cm., aby umożliwić korzystanie ze standardowych segregatorów. Dodatkowo w bokach szaf, regałów, wykonane otwory pozwalające na zmianę wysokości półki (skokowo co 3-3,5 cm). Uchwyty w kolorze srebrnym matowym, ewentualna możliwość zmiany po uzgodnieniu z użytkownikiem. Kolory oklein podane w opisach poszczególnych mebli są kolorami pożądanymi - ostateczny odcień będzie ustalony z użytkownikiem. Wymagania ogólne dotyczące mebli metalowych: Korpusy szaf należy wykonać z blachy stalowej o gr. min. 1 mm, pozostałe elementy z blach o gr. min. 0,8 mm Zamawiający dopuszcza drobne odstępstwa w zakresie podanych wymiarów oraz w stosunku do rysunków poglądowych o ile nie wpłyną one na funkcjonalność mebli. Odstępstwa takie należy uzgodnić z przyszłym użytkownikiem przed dostawą mebli. Meble muszą odpowiadać normom PN -F-06000-1:1998 oraz PN-F-06000-2:1998 Opis mebli zamieszczony powyżej obowiązuje dla wszystkich zadań, o ile nie został zmodyfikowany w szczegółowym opisie zawartym przy konkretnym zadaniu. Wszystkie rysunki mają charakter poglądowy. Podane wymiary w opisie przedmiotu zamówienia mogą ulec zmianie w granicach +,- 1 cm. Szczegółowe warunki i zasady realizacji umowy określa projekt umowy (załącznik nr 6 do SIWZ. Zamawiający wymaga, aby meble były nowe i odpowiadały, co do jakości wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu i powszechnego stosowania, były wolne od wad fizycznych i prawnych oraz nie obciążone prawem osób trzecich. Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych. Przez równoważny należy rozumieć meble o parametrach, jakości wykonania, technologii wykonania nie gorszych niż w opisie przedmiotu określonym w SIWZ. Zaoferowane meble powinny spełniać minimalne wymagania Zamawiającego określone w formularzu asortymentowo-cenowym (załącznik nr 2 do SIWZ) lub posiadać lepsze. Wskazanie przez Zamawiającego w SIWZ marki lub nazwy handlowej określa klasę produktu, będącego przedmiotem zamówienia i służy ustaleniu standardu, a nie wskazuje na konkretny wyrób lub konkretnego producenta. Oryginalne nazewnictwo lub symbolika podana została w celu prawidłowego określenia przedmiotu zamówienia..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.10.00.00 - Meble 39.13.00.00 - Meble biurowe 39.12.10.00 - Biurka i stoły 39.14.13.00 - Szafy 39.11.00.00 - Siedziska, krzesła i produkty z nimi związane, i ich części 39.14.31.10 - Łóżka i kanapy oraz specjalne meble tapicerowane .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 2
Nazwa: Zadanie nr 2 Dostawa mebli metalowych do budynku ASP pl. Polski 3-4 we Wrocławiu.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04.04.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- WIST Sp. z o.o., ul. Robotnicza 70, 53-608 Wrocław, kraj/woj. dolnośląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 1687,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 1521,51
Oferta z najniższą ceną: 1521,51 / Oferta z najwyższą ceną: 2300,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- USUWANIE AWARII NA INSTALACJACH I SIECIACH WODOCIĄGOWYCH I KANALIZACYJNYCH (3 ZADANIA)
- Przebudowa i remont schodów i strefy głównego wejścia budynku A Szkoły Podstawowej nr 80 przy ul. Polnej 4 we Wrocławiu
- Dostawa akcesoriów do kruszenia kamieni nerkowych, kleszczyków zaciskowych oraz elektrod
- Remont pomieszczeń administracyjno -socjalnych - Oddział Drogowy Rudna.
- Realizacja robót budowlanych dla inwestycji realizowanej w ramach Wrocławskiego Budżetu Obywatelskiego 07310 pn.: Budowa drogi dla pieszych w ul. Melioranckiej we Wrocławiu
- Usługi porządkowe w lokalach i pomieszczeniach do nich przynależnych oraz opróżnianie wraków pozostawionych na terenie nieruchomości, stanowiących własność Gminy Wrocław.
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa wraz z montażem mebli na wymiar na potrzeby Szpitalnego Oddziału Ratunkowego w ramach zadania pn. "Doposażenie modernizacja SOR ...
- Dostawa sprzętu i wyposażenia do pracowni dla uczniów i uczennic w ramach realizacji projektu "Energia kwalifikacji" - z podziałem na V części
- Modernizacja Szkoły Podstawowej (z montażem fotowoltaiki) i pomieszczeń użyteczności publicznej w budynku wielolokalowym w m. Witów, Gmina Kościelisko.
- "Przebudowa budynku szpitalnego z adaptacją pomieszczeń I piętra na potrzeby zakładu opiekuńczo leczniczego"
- Modernizacja pom. 4.1, 4.2, 4.3, 4.7 w budynku Regionalnego Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa w Krakowie przy ul. Rzeźniczej 11 w Krakowie
- Dostawy wyposażenia w meble w celu utworzenia Branżowego Centrum Umiejętności w dziedzinie poligrafii, introligatorstwa i opakowań w Opolu
więcej: Meble »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.