eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi PilchowiceDostawy odczynników laboratoryjnych, sprzętu laboratoryjnego i medycznego dla szpitala w Pilchowicach, nr sprawy 06/ZP/2015

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-05-29

Pilchowice: Dostawy odczynników laboratoryjnych, sprzętu laboratoryjnego i medycznego dla szpitala w Pilchowicach, nr sprawy 06/ZP/2015
Numer ogłoszenia: 78401 - 2015; data zamieszczenia: 29.05.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Szpital Chorób Płuc im. Św. Józefa w Pilchowicach , ul. Dworcowa 31, 44-145 Pilchowice, woj. śląskie, tel. 32 331 99 03, faks 32 331 99 08.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital-pilchowice.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawy odczynników laboratoryjnych, sprzętu laboratoryjnego i medycznego dla szpitala w Pilchowicach, nr sprawy 06/ZP/2015.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: zamówienie dotyczy między innymi dostaw odczynników , sprzętu laboratoryjnego oraz medycznego, podzielonych na 10 zadań (pakietów) Zgodnie z załączonym do SIWZ Arkuszem asortymentowo cenowym.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.90.00.00-4, 33.69.62.00-7, 33.14.16.25-7, 33.69.63.00-8, 38.43.71.00-8, 33.12.41.31-2, 30.19.76.41-1, 31.52.10.00-4, 30.19.76.41-1, 31.52.10.00-4, 33.65.13.00-1, 33.69.65.00-0, 33.19.25.00-7.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 10.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.06.2016.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia warunków szczegółowych wymaga jedynie dokumentów i oświadczeń określonych w pkt III.4. Ocena warunku na zasadzie spełnia/nie spełnia

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia warunków szczegółowych wymaga jedynie dokumentów i oświadczeń określonych w pkt III.4. Ocena warunku na zasadzie spełnia/nie spełnia

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia warunków szczegółowych wymaga jedynie dokumentów i oświadczeń określonych w pkt III.4. Ocena warunku na zasadzie spełnia/nie spełnia

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia warunków szczegółowych wymaga jedynie dokumentów i oświadczeń określonych w pkt III.4. Ocena warunku na zasadzie spełnia/nie spełnia

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia warunków szczegółowych wymaga jedynie dokumentów i oświadczeń określonych w pkt III.4. Ocena warunku na zasadzie spełnia/nie spełnia

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • próbki, opisy lub fotografie produktów, które mają zostać dostarczone, których autentyczność musi zostać poświadczona przez wykonawcę na żądanie zamawiającego;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

w zadaniu (część) nr 6 i 7 wymagana jest ulotka informacyjna oraz deklaracja zgodności

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 97
  • 2 - Termin dostawy - 3

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital-pilchowice.pl , www.propublico.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Szpital Chorób Płuc Im. Św. Józefa w Pilchowicach, ul. Dworcowa 31, 44-145 Pilchowice.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.06.2015 godzina 10:00, miejsce: sekretariat Szpitala w Pilchowicach.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawy podłoży i testów do diagnostyki prątka gruźlicy.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: zamówienie dotyczy dostaw podłoży Loewensteina-Jensena i testów (4 pozycje). Szczegółowy asortyment i ilości podano w Arkuszu asortymentowo cenowym stanowiącym załącznik do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.90.00.00-4, 33.69.65.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 97
    • 2. Termin dostawy - 3

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawy podłoży bakteriologicznych z lekami.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: zamówienie dotyczy podłoży Loewensteina-Jensena z lekami (4 pozycje). Szczegółowy asortyment i ilości podano w Arkuszu asortymentowo cenowym stanowiącym załącznik do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.90.00.00-4, 33.69.65.00-0, 33.65.16.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 97
    • 2. Termin dostawy - 3

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Dostawy odczynników chemicznych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: zamówienie dotyczy dostaw: N-acetyl L-cysteina cz.d.a, Tri-sodu cytrynian cz.d.a, wodorotlenek sodu cz.d.a. Szczegółowy asortyment i ilości podano w Arkuszu asortymentowo cenowym stanowiącym załącznik do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.63.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 97
    • 2. Termin dostawy - 3

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Dostawy odczynników do analityki ogólnej.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: zamówienie dotyczy dostawy odczynników do analityki ogólnej 10 pozycji. Szczegółowy asortyment i ilości podano w Arkuszu asortymentowo cenowym stanowiącym załącznik do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.62.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 97
    • 2. Termin dostawy - 3

CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Dostawy odczynników do chemii klinicznej oraz materiałów zużywalnych do BTS-330.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: zamówienie dotyczy dostawy odczynników do chemii klinicznej oraz materiałów zużywalnych do BTS-330 - 18 pozycji. Szczegółowy asortyment i ilości podano w Arkuszu asortymentowo cenowym stanowiącym załącznik do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.65.13.00-1, 31.52.10.00-4, 30.19.76.41-1, 38.90.00.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 97
    • 2. Termin dostawy - 3

CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Dostawy odczynników do koagulacji, materiałów zużywalnych do koagulometru OPTIC K3002.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: zamówienie dostaw odczynników do koagulacji, materiałów zużywalnych do koagulometru OPTIC K3002 - 7 pozycji. Szczegółowy asortyment i ilości podano w Arkuszu asortymentowo cenowym stanowiącym załącznik do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00-0, 38.90.00.00-4, 30.19.76.41-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 97
    • 2. Termin dostawy - 3

CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Dostawy odczynników do hematologii - analizator Mythic 18.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: zamówienie dotyczy dostaw odczynników do hematologi do aparatu Mythic 18 - 7 pozycji. Szczegółowy asortyment i ilości podano w Arkuszu asortymentowo cenowym stanowiącym załącznik do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.62.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 97
    • 2. Termin dostawy - 3

CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Dostawy pasków testowych do aparatu UroMeter 120.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: zamówienie dotyczy dostaw pasków testowych oraz moczu kontrolnego - 2 pozycje. Szczegółowy asortyment i ilości podano w Arkuszu asortymentowo cenowym stanowiącym załącznik do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.12.41.31-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 97
    • 2. Termin dostawy - 3

CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Dostawy sprzętu laboratoryjnego sterylnego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: zamówienie dotyczy dostaw sprzętu laboratoryjnego sterylnego w tym pipet, probówek, końcówek, ezy- 6 pozycji. Szczegółowy asortyment i ilości podano w Arkuszu asortymentowo cenowym stanowiącym załącznik do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.43.71.00-8, 33.19.25.00-7, 38.90.00.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 97
    • 2. Termin dostawy - 3

CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Dostawy zestawu do pobierania wydzieliny z drzewa oskrzelowego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: zamówienie dotyczy dostaw zestawu do pobierania wydzieliny z drzewa oskrzelowego w ilości 400 szt. Szczegółowy asortyment podano w Arkuszu asortymentowo cenowym stanowiącym załącznik do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.16.25-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 97
    • 2. Termin dostawy - 3

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.