eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Biała PodlaskaDostawa materiałów szewnych, opatrunków hemostatycznych, siatek przepuklinowych, środka oftalmologicznego, produktu leczniczego dla organu zmysłu. Sprawa znakZP.3520/14/14

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-04-10

Biała Podlaska: Dostawa materiałów szewnych, opatrunków hemostatycznych, siatek przepuklinowych, środka oftalmologicznego, produktu leczniczego dla organu zmysłu. Sprawa znak: ZP.3520/14/14
Numer ogłoszenia: 78403 - 2014; data zamieszczenia: 10.04.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Szpital Specjalistyczny w Białej Podlaskiej , ul. Terebelska 57-65, 21-500 Biała Podlaska, woj. lubelskie, tel. 083 3428296, faks 083 3428297.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpitalbp.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa materiałów szewnych, opatrunków hemostatycznych, siatek przepuklinowych, środka oftalmologicznego, produktu leczniczego dla organu zmysłu. Sprawa znak: ZP.3520/14/14.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa materiałów szewnych, opatrunków hemostatycznych, siatek przepuklinowych, środka oftalmologicznego, produktu leczniczego dla organu zmysłu w podziale na 24 części.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.21-4, 33.14.11.27-6, 33.18.41.00-4, 33.66.21.00-9, 33.66.20.00-8.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 24.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 14.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Część 1 - 200,00 PLN; Część 2 - 200,00 PLN; Część 3 - 1 000,00 PLN; Część 4 - 100,00 PLN; Część 5 - 200,00 PLN; Część 6 - Zamawiający nie żąda wniesienia wadium; Część 7 - Zamawiający nie żąda wniesienia wadium; Część 8 - 250,00 PLN; Część 9 - Zamawiający nie żąda wniesienia wadium; Część 10 - Zamawiający nie żąda wniesienia wadium; Część 11 - Zamawiający nie żąda wniesienia wadium; Część 12 - 400,00 PLN; Część 13 - 1 000,00 PLN; Część 14 - Zamawiający nie żąda wniesienia wadium; Część 15 - 1 000,00 PLN; Część 16 - Zamawiający nie żąda wniesienia wadium; Część 17 - Zamawiający nie żąda wniesienia wadium; Część 18 - 100,00 PLN; Część 19 - Zamawiający nie żąda wniesienia wadium; Część 20 - Zamawiający nie żąda wniesienia wadium; Część 21 - 200,00 PLN; Część 22 - Zamawiający nie żąda wniesienia wadium; Część 23 - Zamawiający nie żąda wniesienia wadium; Część 24 - Zamawiający nie żąda wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Dotyczy części nr 24: Posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania tj. zezwolenie uprawniające do obrotu na terenie Polski produktami leczniczymi stanowiącymi przedmiot zamówienia /odpowiedni dokument/(o ile dotyczy): 1) ważne zezwolenie Głównego Inspektora Farmaceutycznego (GIF) w zakresie prowadzenia hurtowni farmaceutycznej; 2) ważne zezwolenie Głównego Inspektora Farmaceutycznego (GIF) na wytwarzanie produktów leczniczych jeżeli Wykonawca jest wytwórcą; 3) w przypadku Wykonawcy prowadzącego skład konsygnacyjny, skład celny - zezwolenie na prowadzenie składu konsygnacyjnego, składu celnego zawierające uprawnienie przyznane przez Głównego Inspektora Farmaceutycznego w zakresie obrotu produktami leczniczymi.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • próbki, opisy lub fotografie produktów, które mają zostać dostarczone, których autentyczność musi zostać poświadczona przez wykonawcę na żądanie zamawiającego;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Jeżeli w kraju miejsca zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w punkcie III.4.3.1), zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie, w którym określa się także osoby uprawnione do reprezentacji wykonawcy, złożone przed właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, lub przed notariuszem - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. Wykonawca w sytuacji, gdy będzie polegał na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów (niezależnie od charakteru prawnego łączących ich stosunków) jest zobowiązany udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia i przedstawi w tym celu, w szczególności pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu przedmiotowego zamówienia. 3. Oświadczenia i dokumenty w celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez zamawiającego i inne dokumenty. 1) Wypełniony formularz ofertowy zgodnie z załącznikiem nr 2 do siwz. 2) Wypełnione formularze cenowe. 3) Wypełnione załączniki do formularzy cenowych - dotyczy części nr 5, 6, 7, 11, 12, 13, 14 i 15. 4) Dokument wystawiony przez producenta lub inny potwierdzający, że zaoferowane wyroby spełniają wymagania określone w załącznikach do formularzy cenowych w zakresie części nr 5, 6, 7, 11, 12, 13, 14 i 15. 5) Załącznik nr 5 do siwz - oświadczenie Wykonawcy, że wszystkie zaoferowane wyroby/produkty są dopuszczone do obrotu i używania/stosowania na terenie Polski zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa (w razie wątpliwości, co do wiarygodności oświadczenia, zamawiający zastrzega sobie prawo do żądania przedłożenia w wyznaczonym terminie stosownego dokumentu, dopuszczającego dany wyrób/produkt do obrotu i używania). 6) Dotyczy części nr 1-16: Próbki do oceny jakości zaoferowanych wyrobów opisane w rozdz. III ust. 6 siwz. 7) Folder/ katalog/ ulotki wyrobów objętych przedmiotem zamówienia (zalecane przez zamawiającego). 8) Pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawcy w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i do zawarcia umowy, jeżeli wykonawcę reprezentuje pełnomocnik.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert:

IV.2.2)

przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: tak, adres strony, na której będzie prowadzona: http://www.soldea.pl

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz warunki zmian reguluje wzór umowy (załącznik nr 1 do siwz).

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpitalbp.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Na wniosek wykonawcy zamawiający udostępni siwz w formie papierowej, cena 20 zł,pok. 208, ul. Okopowa 3 lub za zal. poczt.(20zł+koszt przesyłki). Prośbę można przesłać na fax 83/3428297.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.04.2014 godzina 13:00, miejsce: Wojewódzki Szpital Specjalistyczny w Białej Podlaskiej, 21-500 Biała Podlaska, ul. Okopowa 3, pok. 105.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: 1. Termin zapłaty za zrealizowane dostawy nie może być krótszy niż 30 dni od daty otrzymania przez Zamawiającego prawidłowo wystawionej faktury. 2. Ceny jednostkowe brutto/netto nie wzrosną przez okres obowiązywania umowy (z zastrzeżeniem zapisów zawartych w umowie - załącznik nr 1 do siwz).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Nici naturalne, niewchłanialne, lniane.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Nici naturalne, niewchłanialne, lniane - 5 pozycji formularza cenowego.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.21-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 14.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 60
    • 2. Jakość - 40

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Nici syntetyczne, niewchłanialne, monofilament z igłą naczyniową.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Nici syntetyczne, niewchłanialne, monofilament z igłą naczyniową - 9 pozycji formularza cenowego.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.21-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 14.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 60
    • 2. Jakość - 40

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Nici syntetyczne, niewchłanialne, monofilament.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Nici syntetyczne, niewchłanialne, monofilament - 18 pozycji formularza cenowego.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.21-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 14.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 60
    • 2. Jakość - 40

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Nici syntetyczne, niewchłanialne, plecione, powlekane.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Nici syntetyczne, niewchłanialne, plecione, powlekane - 4 pozycje formularza cenowego.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.21-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 14.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 60
    • 2. Jakość - 40

CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Nici wchłanialne, monofilament, o przedłużonym okresie wchłaniania.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Nici wchłanialne, monofilament, o przedłużonym okresie wchłaniania - 6 pozycji formularza cenowego.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.21-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 14.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 60
    • 2. Jakość - 40

CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Szwy syntetyczne, szybkowchłanialne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szwy syntetyczne, szybkowchłanialne - 7 pozycji formularza cenowego.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.21-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 14.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 60
    • 2. Jakość - 40

CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Szew syntetyczny, monofilament, szybkowchłanialny.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szew syntetyczny, monofilament, szybkowchłanialny - 180 szt.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.21-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 14.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 60
    • 2. Jakość - 40

CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Szwy chirurgiczne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szwy chirurgiczne: 1. Szwy zbrojone - przeciwewentracyjne z 2 igłami ostrymi - 120 szt 2. Taśma z igłą do szycia narządów miąższowych - 20 szt.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.21-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 14.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 60
    • 2. Jakość - 40

CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Nici syntetyczne, niewchłanialne, monofilament z igłą naczyniową.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Nici syntetyczne, niewchłanialne, monofilament z igłą naczyniową - 4 pozycje formularza cenowego.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.21-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 14.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 60
    • 2. Jakość - 40

CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Nici syntetyczne, niewchłanialne, plecione, powlekane.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Nici syntetyczne, niewchłanialne, plecione, powlekane - 288 szt.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.21-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 14.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 60
    • 2. Jakość - 40

CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Nici wchłanialne, monofilament, o przedłużonym okresie wchłaniania.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Nici wchłanialne, monofilament, o przedłużonym okresie wchłaniania - 360 szt.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.21-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 14.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 60
    • 2. Jakość - 40

CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: Nici syntetyczne wchłanialne, plecione, powlekane z igłą.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Nici syntetyczne wchłanialne, plecione, powlekane z igłą - 17 pozycji formularza cenowego.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.21-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 14.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 60
    • 2. Jakość - 40

CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: Nici syntetyczne wchłanialne, plecione, powlekane z igłą.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Nici syntetyczne wchłanialne, plecione, powlekane z igłą - 8 pozycji formularza cenowego.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.21-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 14.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 60
    • 2. Jakość - 40

CZĘŚĆ Nr: 14 NAZWA: Nici syntetyczne wchłanialne, plecione, powlekane z igłą.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Nici syntetyczne wchłanialne, plecione, powlekane z igłą - 60 szt.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.21-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 14.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 60
    • 2. Jakość - 40

CZĘŚĆ Nr: 15 NAZWA: Nici syntetyczne wchłanialne, powlekane, plecione.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Nici syntetyczne wchłanialne, powlekane, plecione: A) bez igły - 6 pozycji formularza cenowego; B) z igłą - 13 pozycji formularza cenowego.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.21-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 14.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 60
    • 2. Jakość - 40

CZĘŚĆ Nr: 16 NAZWA: Opatrunek hemostatyczny.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Gaza hemostatyczna celulozowa - 80 szt.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.27-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 14.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 60
    • 2. Jakość - 40

CZĘŚĆ Nr: 17 NAZWA: Opatrunek hemostatyczny.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wosk kostny - 80 szt.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.27-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 14.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 18 NAZWA: Implanty powięziowe do operacji przepuklin.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Siatki przepuklinowe rozciągliwe w 1 lub 2 kierunkach - 4 pozycje formularza cenowego.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.41.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 14.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 19 NAZWA: Nici specjalistyczne okulistyczne niewchłanialne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Nici specjalistyczne okulistyczne niewchłanialne - 3 pozycje formularza cenowego.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.21-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 14.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 20 NAZWA: Nici specjalistyczne okulistyczne niewchłanialne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Nici specjalistyczne okulistyczne niewchłanialne - 60 szt.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.21-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 14.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 21 NAZWA: Nici specjalistyczne okulistyczne wchłanialne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Nici specjalistyczne okulistyczne wchłanialne - 2 pozycje formularza cenowego.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.21-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 14.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 22 NAZWA: Nici specjalistyczne okulistyczne niewchłanialne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Nici specjalistyczne okulistyczne niewchłanialne -72 szt.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.21-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 14.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 23 NAZWA: Środek oftalmologiczny.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Roztwór błękitu trypanowego 0,06% w roztworze 0,9% NaCl a 1 ml - 280 szt.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.66.21.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 14.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 24 NAZWA: Produkt leczniczy dla organu zmysłu.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 0,01% Carbachol inj 1,5ml - 60 szt.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.66.20.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 14.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.