Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-05-21
Szczecin: Wykonanie robót budowlanych na zadanie pn. Przebudowa mostu i jazu na rzece Myśli w km rzeki 64+750 w ciągu drogi powiatowej nr 2121Z w miejscowości Zarzecze
Numer ogłoszenia: 78433 - 2009; data zamieszczenia: 21.05.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zachodniopomorski Zarząd Melioracji i Urządzeń Wodnych w Szczecinie , Al. Jana Pawła II 42, 70-415 Szczecin, woj. zachodniopomorskie, tel. 091 4318102, faks 091 4318097.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.zzmiuw.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie robót budowlanych na zadanie pn. Przebudowa mostu i jazu na rzece Myśli w km rzeki 64+750 w ciągu drogi powiatowej nr 2121Z w miejscowości Zarzecze.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie robót budowlanych na zadaniu pn. Przebudowa mostu i jazu na rzece Myśli w km rzeki 64+750 w ciągu drogi powiatowej nr 2121Z w miejscowości Zarzecze. m. Zarzecze, woj. zachodniopomorskie..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.24.60.00 - Roboty w zakresie regulacji rzek i kontroli przeciwpowodziowej .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 120.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Wykonawca obowiązany jest wnieść wadium w jednej lub kilku następujących formach : 1.pieniądzu 2.poręczeniach bankowych 3.gwarancjach bankowych 4.gwarancjach ubezpieczeniowych Wadium należy wnieść przed terminem składania ofert. Wadium wnoszone w pieniądzu wykonawca wpłaca przelewem na rachunek bankowy zamawiającego nr 34 1020 4795 0000 9002 0122 0631 Wadium wniesione w pieniądzu zamawiający przechowa na rachunku bankowym Wysokość wadium ustala się na kwotę :10.000,00 (dziesięć tysięcy zł) Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie , jeżeli : upłynął termin związania ofertą zawarto umowę w sprawie zamówienia publicznego zamawiający unieważnił postępowanie o udzieleniu zamówienia , a protesty zostały ostatecznie rozstrzygnięte lub upłynął okres ich wnoszenia. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy : który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert, który został wykluczony z postępowania, którego oferta została odrzucona. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę. Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana : a.odmówił podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, b.zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy c.nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy.III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności zgodnej z przedmiotem zamówienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. W przypadku oferty wspólnej w/w warunek musi być spełniony przez każdego Wykonawcę. 2)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące w konsorcjum w/w warunki Wykonawcy mogą spełniać wspólnie. 3)dysponują potencjałem technicznym niezbędnym do wykonania zamówienia. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie w/w warunki Wykonawcy mogą spełniać wspólnie. 4)dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Warunkiem jest, aby Wykonawca dysponował min. 1 pracownikiem (Kierownik budowy) posiadającym uprawnienia w zakresie budownictwa wodnego lub wodno - melioracyjnego bądź inne ważne uprawnienia budowlane, wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, które uprawniają do pełnienia funkcji Kierownika Budowy na przedmiocie zamówienia jak również aktualną przynależność do Izby Inżynierów Budownictwa. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie w/w warunki Wykonawcy mogą spełniać wspólnie. 5)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Warunkiem jest posiadanie polisy lub innego dokumentu ubezpieczenia potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę nie mniejszą niż 100.000,00 zł. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie w/w warunki Wykonawcy mogą spełniać wspólnie..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Do oferty należy załączyć następujące dokumenty: 1)Oświadczenie określone w art. 22 ust. 1 pkt. 1 - 4 w powiązaniu z art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo o zamówieniach publicznych (Dz. U. Nr 223 poz. 1655 z 2007 r.) zgodnie ze wzorami stanowiącym załączniki do niniejszej Specyfikacji. Dla Wykonawców występujących samodzielnie według zał. nr 1. W przypadku składania oferty przez Wykonawców występujących wspólnie składają oni oświadczenia według zał. nr 1a i 1b. Oświadczenie według zał. nr 1a Wykonawcy składają wspólnie, natomiast oświadczenie według zał. nr 1b - każdy z Wykonawców musi złożyć oddzielnie. Oświadczenia złożone wspólnie winny być podpisane również przez pełnomocnika ustanowionego przez Wykonawców. 2)Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej (wystawionego nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert), przedstawiające aktualny stan faktyczny i prawny potwierdzające, że zakres działalności Wykonawcy odpowiada profilowi zamówienia tj. w przypadku: a)spółek prawa handlowego, przedsiębiorstw, spółdzielni i innych podmiotów zarejestrowanych w sądzie - odpis z rejestru sądowego (KRS), b)spółek cywilnych - zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej (dotyczy każdego ze wspólników będących przedsiębiorcami) oraz umowę spółki cywilnej, c)osób fizycznych - zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej. W przypadku składania oferty przez Wykonawców występujących wspólne, właściwe dokumenty muszą być złożone przez każdego Wykonawcę. 3)Aktualne zaświadczenie właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego o nie zaleganiu z uiszczaniem podatków, opłat lub zaświadczenie, że Wykonawca uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu (za aktualne uważa się zaświadczenie wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert). W przypadku składania oferty przez Wykonawców występujących wspólne, właściwe dokumenty muszą być złożone przez każdego Wykonawcę. 4)Aktualne Zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego o niezaleganiu z opłatami składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczenie, że Wykonawca uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu (za aktualne uważa się zaświadczenie wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert). W przypadku składania oferty przez Wykonawców występujących wspólne, właściwe dokumenty muszą być złożone przez każdego Wykonawcę. 5)Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 p. 4-8 ustawy Prawo zamówień publicznych (brak prawomocnego skazania za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego lub przekupstwa bądź za jakiekolwiek inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych). Za aktualną uważa się informację wystawioną nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania oferty przez Wykonawców występujących wspólne, właściwe dokumenty muszą być złożone przez każdego Wykonawcę. 6)Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 ustawy Prawo zamówień publicznych o braku zakazu ubiegania się o zamówienie przez podmioty zbiorowe. Za aktualną uważa się informację wystawioną nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania oferty przez Wykonawców występujących wspólne, właściwe dokumenty muszą być złożone przez każdego Wykonawcę. 7)Wykaz wykonanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia robót budowlanych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich zakresu, daty rozpoczęcia i odbioru prac, nazwy inwestora wraz z jego adresem i numerem telefonu oraz z załączeniem dokumentów (np. referencji) potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie (zał. nr 3). W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie w/w warunek Wykonawcy mogą spełniać łącznie. 8)Wykaz osób i podmiotów, które będą wykonywać lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z danymi na temat ich kwalifikacji zawodowych, wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia wraz z kserokopią potwierdzoną za zgodność z oryginałem uprawnień zawodowych (zał. nr 4 - Kwalifikacje i skład zespołu wykonawczego) oraz zaświadczenie z właściwej izby samorządu zawodowego dla osoby wskazanej na stanowisko Kierownika budowy, potwierdzające jego przynależność do Izby Inżynierów Budownictwa oraz posiadanie wymaganego ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej na dzień składania ofert lub innego dokumentu, z którego wynika przynależność do izby i posiadanie ww. ubezpieczenia, a także wykaz wykonywanych robót z branży budownictwo wodne, melioracje z podaniem sprawowanych funkcji osoby wskazanej na Kierownika budowy W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie w/w warunek Wykonawcy mogą spełniać łącznie. 9)Wykaz sprzętu niezbędnego do wykonania zamówienia, będącego w dyspozycji Wykonawcy (zał. nr 5 - wymagania sprzętowe). W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie w/w warunek Wykonawcy mogą spełniać łącznie. 10)Polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie w/w warunki Wykonawcy mogą spełniać wspólnie..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zzmiuw.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: WOJEWÓDZTWO ZACHODNIOPOMORSKIE - ZACHODNIOPOMORSKI ZARZĄD MELIORACJI I URZĄDZEŃ WODNYCH W SZCZECINIE
z siedzibą w: 70-415 Szczecin, Aleja Papieża Jana Pawła II nr 42,
tel. (091) 44-05-10.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.06.2009 godzina 10:00, miejsce: WOJEWÓDZTWO ZACHODNIOPOMORSKIE - ZACHODNIOPOMORSKI ZARZĄD MELIORACJI I URZĄDZEŃ WODNYCH W SZCZECINIE z siedzibą w: 70-415 Szczecin, Aleja Papieża Jana Pawła II nr 42, tel. (091) 44-05-10.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z SZCZECINA
- Obsługa i konserwacja sprzętu i systemów ppoż. w zakresie gaśnic i hydrantów, systemów SAP, klap dymnych, oświetlenia bezpieczeństwa, systemów DSO w obiektach Uniwersytetu Szczecińskiego.
- Świadczenia zdrowotne na 2025 i 2026 rok dla pracowników Urzędu Morskiego w Szczecinie
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych (pieczywo) dla statku Nawigator XXI
- Bieżąca obsługa prawna Muzeum Narodowego w Szczecinie z wyłączeniem zamówień publicznych.
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych (mięso, wędliny) dla statku Nawigator XXI
- Świadczenie usług hotelarskich dla Opery na Zamku w Szczecinie w 2025 roku
więcej: przetargi w Szczecinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa 2 zbiorników naturalnych na zbiorniki retencyjne w Gminie Bełżyce w formule zaprojektuj i wybuduj
- Kanalizacja sanitarna i deszczowa w dzielnicach Wygorzele, Jaroszowice i Cielmice.
- Kanalizacja sanitarna i deszczowa w dzielnicach Zwierzyniec, Wartogłowiec i Zawiść.
- Kanalizacja sanitarna i deszczowa w dzielnicach Wilkowyje i Mąkołowiec.
- Kanalizacja sanitarna i deszczowa w dzielnicy Czułów.
więcej: Roboty w zakresie regulacji rzek i kontroli przeciwpowodziowej »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.