eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi SkierniewiceBudowa drogi łączącej ul. Jasną z ul. Nowobielańską wzdłuż wiaduktu, Remont dojazdu ul. Wańkowicza do budynku Centrum Edukacji Milenium, Remont drogi łączącej ul. Iwaszkiewicza i ul. Prusa, Przebudowa ulicy Modrzewskiego na odc. od ul. Lipowej do ul. Młynarskiej

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2016-06-09

Skierniewice: Budowa drogi łączącej ul. Jasną z ul. Nowobielańską wzdłuż wiaduktu, Remont dojazdu ul. Wańkowicza do budynku Centrum Edukacji Milenium, Remont drogi łączącej ul. Iwaszkiewicza i ul. Prusa, Przebudowa ulicy Modrzewskiego na odc. od ul. Lipowej do ul. Młynarskiej
Numer ogłoszenia: 78463 - 2016; data zamieszczenia: 09.06.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miasta Skierniewice , ul. Rynek 1, 96-100 Skierniewice, woj. łódzkie, tel. 046 8345100, faks 046 8345151.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.um.skierniewice.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa drogi łączącej ul. Jasną z ul. Nowobielańską wzdłuż wiaduktu, Remont dojazdu ul. Wańkowicza do budynku Centrum Edukacji Milenium, Remont drogi łączącej ul. Iwaszkiewicza i ul. Prusa, Przebudowa ulicy Modrzewskiego na odc. od ul. Lipowej do ul. Młynarskiej.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Nazwa i adres Zamawiającego: 1) Miasto Skierniewice, ul. Rynek 1, 96-100 Skierniewice, strona internetowa: www.bip.um.skierniewice.pl, nr telefonu (46) 834-51-00 834-51-35 nr faksu (46) 834-51-45, zwane dalej Zamawiającym, zaprasza do złożenia ofert w przetargu nieograniczonym dla zadania inwestycyjnego pn.: Budowa drogi łączącej ul. Jasną z ul. Nowobielańską wzdłuż wiaduktu, Remont dojazdu ul. Wańkowicza do budynku Centrum Edukacji Milenium, Remont drogi łączącej ul. Iwaszkiewicza i ul. Prusa, Przebudowa ulicy Modrzewskiego na odc. od ul. Lipowej do ul. Młynarskiej. 2. Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony przeprowadzany jest na podstawie ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U 2015 r., poz. 2164) zwaną dalej ustawą. 3. Opis przedmiotu zamówienia: 3.1 Kod CPV: 45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę, 45233100-0 - Roboty w zakresie budowy autostrad, dróg, 45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków, 45232200-4 - Roboty pomocnicze w zakresie linii energetycznych, 45233290-8 - Instalowanie znaków drogowych. 3.2 Przedmiotem zamówienia jest zadanie inwestycyjne: Budowa drogi łączącej ul. Jasną z ul. Nowobielańską wzdłuż wiaduktu, Remont dojazdu ul. Wańkowicza do budynku Centrum Edukacji Milenium, Remont drogi łączącej ul. Iwaszkiewicza i ul. Prusa, Przebudowa ulicy Modrzewskiego na odc. od ul. Lipowej do ul. Młynarskiej zgodnie z przedmiarem robót stanowiącym załącznik do niniejszej SIWZ. 3.3 Orientacyjny zakres inwestycji pn. 1. Budowa drogi łączącej ul. Jasną z ul. Nowobielańską wzdłuż wiaduktu. Roboty polegać będą między innymi na budowie drogi wewnętrznej od ul. Jasnej do ul.Nowobielańskiej. Branża drogowa: Droga o parametrach: szerokość jezdni - 3,50 m, szerokość chodnika - 2,00 wyokrąglenie łuku na zjeździe - 5,00; 6,00; 8,00. Konstrukcja jezdni i chodnika: kostka betonowa szara gr. 8 cm, podsypka cementowo-piaskowa 1:4 gr. 3 cm, podbudowa z kruszywa łamanego stab.mech. 0/31,5 gr. 20cm. warstwa kruszywa stabilizowanego cementem, gr 25 cm. po zagęszczeniu (mieszanka z dowozu). Regulacja wysokościowa urządzeń infrastruktury technicznej. Wykonanie ogrodzenia wzdłuż drogi: rozebranie istniejącego ogrodzenia budowa nowego ogrodzenia wraz z furtką i bramą. Branża elektroenergetyczna. Wybudowanie kablowej linii oświetlenia ulicznego, składającej się z 8 słupów oświetleniowych wzdłuż budowanej drogi, ustawionych na fundamentach B 150, z oprawami LED zamocowanych bezpośrednio na słupach. Przebudowa istniejących linii kablowych 2xYAKY 4x120mm2. Szczegółowy zakres robót dla tego zadania jest określony przez przedmiar robót i wykaz cen oraz dokumentację techniczną. Przy wykonywaniu robót należy uwzględnić także decyzje, warunki, uzgodnienia, opinie do opracowanej dokumentacji technicznej. 2. Remont dojazdu ul. Wańkowicza do budynku Centrum Edukacji Milenium. Roboty polegać będą między innymi na remoncie nawierzchni drogi w formie placu o powierzchni 962 m2 oraz dostosowanie wysokościowe istniejących miejsc postojowych o nawierzchni z kostki brukowej betonowej o powierzchni 91 m2. Zakres prac obejmuje między innymi: a) roboty przygotowawcze -rozbiórkowe, b) regulacja pionowa włazów studziennych (studzienki kanalizacyjne, wpusty uliczne), c) wykonanie ścieku z kratką na ławie betonowej, d) wykonanie krawężników betonowych na ławie betonowej z oporem, e) wykonanie podbudowy z chudego betonu, f) ułożenie kostki betonowej gr. 6,0 cm na podsypce cementowo-piaskowej 1:4 gr. 3,0 cm. Szczegółowy zakres robót dla tego zadania jest określony przez przedmiar robót i wykaz cen oraz dokumentację techniczną. Przy wykonywaniu robót należy uwzględnić także decyzje, warunki, uzgodnienia, opinie do opracowanej dokumentacji technicznej. 3. Remont drogi łączącej ul. Iwaszkiewicza i ul. Prusa. Roboty polegać będą między innymi na remoncie nawierzchni drogi o długości 191,00m. Zakres prac obejmuje między innymi: a) roboty przygotowawcze: rozbiórkowe, b) regulacja pionowa włazów studziennych (studzienki rewizyjne, wpusty uliczne), c) wykonanie krawężników betonowych na ławie betonowej z oporem, d) wykonanie podbudowy z gruntu stabilizowanego cementem: gr. 15 cm, e) wykonanie podbudowy z kruszywa 0/31,5 stabilizowanego mechanicznie gr. 20cm, f) ułożenie warstwy wyrównawczej z mieszanki mineralno-asfaltowej, g) ułożenie warstwy wiążącej i ścieralnej z mieszanki mineralno-asfaltowej. Szczegółowy zakres robót dla tego zadania jest określony przez przedmiar robót i wykaz cen oraz dokumentację techniczną. Przy wykonywaniu robót należy uwzględnić także decyzje, warunki, uzgodnienia, opinie do opracowanej dokumentacji technicznej. 4. Przebudowa ulicy Modrzewskiego na odc. od ul. Lipowej do ul. Młynarskiej. Roboty polegać będą między innymi na przebudowie ulicy wraz z przebudową sieci telekomunikacyjnej polegającej na przebudowie jezdni, budowie chodników oraz zjazdów, budowie kanalizacji deszczowej oraz przebudowie sieci telekomunikacyjnej. Branża drogowa. Zakres prac obejmuje między innymi: przebudowę jezdni budowę chodników oraz zjazdów Parametry techniczne przebudowywanej ulicy: szerokość jezdni od 5,00m, poszerzenie pasów ruchu na łuku i wlocie po 0,65m, szerokość chodników od 1,75 do 3,0m, zjazdy ze skosami 1,0x1,0m. Branża sanitarna. Wykonanie kanalizacji deszczowej odprowadzającej wody opadowe z nawierzchni pasa drogowego do rowu przez osadnik. Przed osadnikiem należy wykonać studnie chłonną służącą głównie do odprowadzenia wody z kanału deszczowego, który jest posadowiony poniżej dna rowu. Branża telekomunikacyjna. Przebudowa istniejącej sieci telekomunikacyjnej kolidującej z przebudową ul. Modrzewskiego. W celu usunięcia kolizji telekomunikacyjnej z przebudową ul. Modrzewskiego wybudowany zostanie nowy słup telekomunikacyjny oraz przebudowane zostaną kable ziemne warz ze słupkiem kablowym. Na nowo wybudowany słup przebudowane zostaną kable napowietrzne. Nieczynne odcinki telekomunikacyjnej sieci pop przebudowie zostaną zdemontowane. Szczegółowy zakres robót dla tego zadania jest określony przez przedmiar robót i wykaz cen oraz dokumentację techniczną. Przy wykonywaniu robót należy uwzględnić także decyzje, warunki, uzgodnienia, opinie do opracowanej dokumentacji technicznej. 3.5. Szczegółowy opis zamówienia został zawarty w dokumentacjach projektowych na wykonanie zadania oraz w Specyfikacjach Technicznych, które są dostępne w Wydziale Dróg i Komunikacji Urzędu Miasta Skierniewice przy ul. Floriana 9 w pokoju nr 12 oraz na stronie internetowej BIP UM Skierniewice (załączniki do ogłoszenia o zamówieniu). Uwaga! Tam, gdzie w opracowaniu zostały wskazane normy, aprobaty, specyfikacje i systemy, o których mowa w art. 30 ust. 1 - 3 ustawy, Zamawiający dopuszcza oferowanie rozwiązań RÓWNOWAŻNYCH. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisane przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane materiały, spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Dopuszcza się innych producentów materiałów budowlanych, niż podanych w opracowaniu, pod warunkiem zagwarantowania RÓWNORZĘDNYCH parametrów technicznych i technologicznych oraz zgodności z obowiązującymi wymaganiami prawnymi oraz w porozumieniu z projektantem. 4. Podział zamówienia na części Zamówienie dzieli się na następujące części stanowiące odrębne zadania inwestycyjne: 1) Część I - Budowa drogi łączącej ul. Jasną z ul. Nowobielańską wzdłuż wiaduktu. 2) Część II - Remont dojazdu ul. Wańkowicza do budynku Centrum Edukacji Milenium. 3) Część III - Remont drogi łączącej ul. Iwaszkiewicza i ul. Prusa . 4) Część IV - Przebudowa ulicy Modrzewskiego na odc. od ul. Lipowej do ul. Młynarskiej. 5. Termin wykonania zamówienia Zamówienia należy zrealizować w terminach: 1. Część I - do 25 sierpnia 2016 r. 2. Część II - do 31 sierpnia 2016 r. 3. Część III - do 31 sierpnia 2016 r. 4. Część IV - do 30 września 2016 r..

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.10.00.00-8, 45.23.31.00-0, 45.23.13.00-8, 45.23.22.00-4, 45.23.32.90-8.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.09.2016.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Wadium. 1. Wykonawca przystępujący do przetargu zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: w przypadku składania oferty na zadanie stanowiące część I zamówienia wg pkt. 4 SIWZ - w wysokości 9 000,00 zł (słownie: dziewięć tysięcy złotych), w przypadku składania oferty na zadanie stanowiące część II zamówienia wg pkt. 4 SIWZ - w wysokości 2 500,00 zł (słownie: dwa tysiące pięćset złotych), w przypadku składania oferty na zadanie stanowiące część III zamówienia wg pkt. 4 SIWZ - w wysokości 3 000,00 zł (słownie: trzy tysiące złotych), w przypadku składania oferty na zadanie stanowiące część IV zamówienia wg pkt. 4 SIWZ - w wysokości 12 000,00 zł (słownie: dwanaście tysięcy złotych). 2. Wadium powinno być wniesione przed upływem terminu składania ofert. Za skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu zamawiający uważa wadium, które do terminu składania ofert włącznie, znajdzie się na koncie zamawiającego. Chwilą wpłaty wadium jest chwila wpływu na konto zamawiającego, a nie data złożenia przelewu. 3. Wadium może być wniesione w formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 ustawy Pzp. 4. Wadium w pieniądzu należy wpłacić na rachunek bankowy o nr konta: Powszechna Kasa Oszczędności Bank Polski SA nr 81 1020 3352 0000 1402 0193 3969 z dopiskiem:DK - wadium do przetargu pn.:Budowa drogi łączącej ul. Jasną z ul. Nowobielańską wzdłuż wiaduktu, Remont dojazdu ul. Wańkowicza do budynku Centrum Edukacji Milenium, Remont drogi łączącej ul. Iwaszkiewicza i ul. Prusa, Przebudowa ulicy Modrzewskiego na odc. od ul. Lipowej do ul. Młynarskiej. 5. Zamawiający będzie przechowywał wadium wniesione w pieniądzu na rachunku bankowym, i jego zwrot nastąpi zgodnie z art. 46 ust. 4 ustawy Pzp. 6. Wadium wnoszone w formie: poręczenia bankowego, gwarancji bankowych lub gwarancji ubezpieczeniowych należy złożyć w oryginale w siedzibie Zamawiającego w kasie. 7. Zwrot wadium nastąpi w przypadkach i na warunkach przewidzianych w art. 46 Ustawy Pzp. 8. Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami w przypadkach przewidzianych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp. 9. Wadium należy wnieść na okres związania ofertą.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: Spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt. 1-4 ustawy, oraz wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2a ustawy. Na dowód tego Wykonawcy winni złożyć: Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zawartych w art. 22 ust. 1 Ustawy - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ oraz Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do SIWZ.O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki zawarte w SIWZ oraz dostarczą dokumenty wymagane w SIWZ. Informacje dotyczące wymaganych przez Zamawiającego dokumentów i oświadczeń zostały określone w pkt. 14 SIWZ. Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawcy zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna za spełniony warunek, o którym mowa w art. 22 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp, dotyczący posiadania wiedzy i doświadczenia za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże co najmniej dwie roboty budowlane wykonane w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone, o wartości minimum: (a) w przypadku składania ofert na zadanie stanowiące część I zamówienia - 400 000,00 zł (słownie: czterysta tysięcy złotych) brutto każda, podobne z rodzaju do przedmiotu zamówienia. Za roboty podobne z rodzaju do przedmiotu zamówienia uznaje się wykonanie budowy, przebudowy, remontu chodników, parkingów z kostki betonowej o wartości minimum 400 000,00 zł brutto, (b) w przypadku składania ofert na zadanie stanowiące część II zamówienia - 100 000,00 zł (słownie: sto tysięcy złotych) brutto każda, podobne z rodzaju do przedmiotu zamówienia. Za roboty podobne z rodzaju do przedmiotu zamówienia uznaje się wykonanie budowy, przebudowy, remontu chodników, parkingów z kostki betonowej o wartości minimum 100 000,00 zł brutto, (c) w przypadku składania ofert na zadanie stanowiące część III zamówienia - 140 000,00 zł (słownie: sto czterdzieści tysięcy złotych) brutto każda, podobne z rodzaju do przedmiotu zamówienia. Za roboty podobne z rodzaju do przedmiotu zamówienia uznaje się wykonanie budowy, przebudowy oraz remontu jezdni o nawierzchni bitumicznej o wartości minimum 140 000,00 zł brutto, (d) w przypadku składania ofert na zadanie stanowiące część IV zamówienia - 500 000,00 zł (słownie: pięćset tysięcy złotych) brutto każda, podobne z rodzaju do przedmiotu zamówienia. Za roboty podobne z rodzaju do przedmiotu zamówienia uznaje się wykonanie budowy, przebudowy oraz remontu jezdni o nawierzchni bitumicznej o wartości minimum o wartości minimum 500 000,00 zł brutto. Na dowód tego Wykonawcy winni załączyć do oferty: Wykaz co najmniej dwóch robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone, o wartości minimum: (a) w przypadku składania ofert na zadanie stanowiące część I zamówienia - 400 000,00 zł (słownie: czterysta tysięcy złotych) brutto każda, podobne z rodzaju do przedmiotu zamówienia. Za roboty podobne z rodzaju do przedmiotu zamówienia uznaje się wykonanie budowy, przebudowy, remontu chodników, parkingów z kostki betonowej o wartości minimum 400 000,00 zł brutto, (b) w przypadku składania ofert na zadanie stanowiące część II zamówienia - 100 000,00 zł (słownie: sto tysięcy złotych) brutto każda, podobne z rodzaju do przedmiotu zamówienia. Za roboty podobne z rodzaju do przedmiotu zamówienia uznaje się wykonanie budowy, przebudowy, remontu chodników, parkingów z kostki betonowej o wartości minimum 100 000,00 zł brutto, (c) w przypadku składania ofert na zadanie stanowiące część III zamówienia - 140 000,00 zł (słownie: sto czterdzieści tysięcy złotych) brutto każda, podobne z rodzaju do przedmiotu zamówienia. Za roboty podobne z rodzaju do przedmiotu zamówienia uznaje się wykonanie budowy, przebudowy oraz remontu jezdni o nawierzchni bitumicznej wartości minimum 140 000,00 zł brutto, (d) w przypadku składania ofert na zadanie stanowiące część IV zamówienia - 500 000,00 zł (słownie: pięćset tysięcy złotych) brutto każda, podobne z rodzaju do przedmiotu zamówienia. Za roboty podobne z rodzaju do przedmiotu zamówienia uznaje się wykonanie budowy, przebudowy oraz remontu jezdni o nawierzchni bitumicznej o wartości minimum 500 000,00 zł brutto. Wykaz należy sporządzić wg załącznika nr 4. Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawcy zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna za spełniony warunek, o którym mowa w art. 22 ust. 1 pkt. 3 ustawy Pzp, dotyczący dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym do wykonania zamówienia, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie wg wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ. Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawcy zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna za spełniony warunek, o którym mowa w art. 22 ust. 1 pkt. 3 ustawy Pzp, dotyczący dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie wg wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ. Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawcy zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna za spełniony warunek, o którym mowa w art. 22 ust. 1 pkt. 4 ustawy Pzp, dotyczący sytuacji ekonomicznej i finansowej za spełniony, jeżeli wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę minimum: w przypadku składania ofert na zadanie stanowiące część I zamówienia - 400 000,00 zł ( słownie: czterysta tysięcy złotych), w przypadku składania ofert na zadanie stanowiące część II zamówienia - 100 000,00 zł (słownie: sto tysięcy złotych), w przypadku składania ofert na zadanie stanowiące część III zamówienia - 140 000,00 zł ( słownie: sto czterdzieści tysięcy złotych), w przypadku składania ofert na zadanie stanowiące część IV zamówienia - 500 000,00 zł ( słownie: pięćset tysięcy złotych). Zamawiający wymagał będzie przed podpisaniem umowy przedłożenia polisy OC o wartości minimum wartości umowy. Na dowód tego Wykonawcy winni załączyć do oferty: opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę minimum: (a) w przypadku składania ofert na zadanie stanowiące część I zamówienia - 400 000,00 zł ( słownie: czterysta tysięcy złotych), (b) w przypadku składania ofert na zadanie stanowiące część II zamówienia - 100 000,00 zł (słownie: sto tysięcy złotych), (c) w przypadku składania ofert na zadanie stanowiące część III zamówienia - 140 000,00 zł ( słownie: sto czterdzieści tysięcy złotych), (d) w przypadku składania ofert na zadanie stanowiące część IV zamówienia - 500 000,00 zł ( słownie: pięćset tysięcy złotych). Zamawiający wymagał będzie przed podpisaniem umowy przedłożenia polisy OC o wartości minimum wartości umowy. Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawcy zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Ofertę wykonawcy - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ. 2. Wykaz Cen - sporządzony wg załącznika 2.1, 2.2, 2.3, 2.4 do SIWZ: a) Wykonawcy winni oddzielnie wycenić każdą pozycję w Wykazie Cen (CW) (załącznik nr 2.1, 2.2, 2.3, 2.4 do SIWZ), przestrzegając zasad dotyczących wyliczenia wartości w każdej pozycji oraz podsumowania kwot ogólnych podanych w CW. Wykonawcy nie wolno zmieniać ilości podanych w CW, b) CW należy odczytywać łącznie z innymi dokumentami kontraktowymi. Przyjmuje się, iż Wykonawca dokładnie zapoznał się ze szczegółowym opisem robót, jakie mają zostać wykonane i sposobem ich wykonania. Całość Robót winna być wykonana zgodnie z zamierzeniem i przeznaczeniem przedmiotu zamówienia, c) ilości podane w każdej pozycji wykazu są wielkościami informacyjnymi, wskazującymi jedynie orientacyjny zakres prac, które powinny być wykonane dla skompletowania danego elementu (roboty), za którą przysługuje wyliczone dalej wynagrodzenie ryczałtowe i nie mają znaczenia przy rozliczaniu wartości danego elementu (roboty) po jego wykonaniu, d) niezależnie od wymienionego poprzednio przeznaczenia, ilości w CW zostały podane dla stworzenia wspólnych i porównywalnych wycen na potrzeby przetargu, e) krótkie opisy pozycji przedstawione w CW są podane tylko dla celów identyfikacyjnych i w żaden sposób nie modyfikują czy anulują szczegółowych opisów zawartych w specyfikacjach technicznych i projektach. 3. Potwierdzenie wniesienia wadium - wymagania dotyczące wadium zawarte zostały w pkt. 10 Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. 4. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zawartych w art. 22 ust. 1 Ustawy - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ. 5. Wykaz co najmniej dwóch robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone, o wartości minimum: (a) w przypadku składania ofert na zadanie stanowiące część I zamówienia - 400 000,00 zł (słownie: czterysta tysięcy złotych) brutto każda, podobne z rodzaju do przedmiotu zamówienia. Za roboty podobne z rodzaju do przedmiotu zamówienia uznaje się wykonanie budowy, przebudowy, remontu chodników, parkingów z kostki betonowej o wartości minimum 400 000,00 zł brutto, (b) w przypadku składania ofert na zadanie stanowiące część II zamówienia - 100 000,00 zł (słownie: sto tysięcy złotych) brutto każda, podobne z rodzaju do przedmiotu zamówienia. Za roboty podobne z rodzaju do przedmiotu zamówienia uznaje się wykonanie budowy, przebudowy, remontu chodników, parkingów z kostki betonowej o wartości minimum 100 000,00 zł brutto, (c) w przypadku składania ofert na zadanie stanowiące część III zamówienia - 140 000,00 zł (słownie: sto czterdzieści tysięcy złotych) brutto każda, podobne z rodzaju do przedmiotu zamówienia. Za roboty podobne z rodzaju do przedmiotu zamówienia uznaje się wykonanie budowy, przebudowy oraz remontu jezdni o nawierzchni bitumicznej wartości minimum 140 000,00 zł brutto, (d) w przypadku składania ofert na zadanie stanowiące część IV zamówienia - 500 000,00 zł (słownie: pięćset tysięcy złotych) brutto każda, podobne z rodzaju do przedmiotu zamówienia. Za roboty podobne z rodzaju do przedmiotu zamówienia uznaje się wykonanie budowy, przebudowy oraz remontu jezdni o nawierzchni bitumicznej o wartości minimum 500 000,00 zł brutto. Wykaz należy sporządzić wg załącznika nr 4. 6. Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do SIWZ. 7. Informację dotyczącą podwykonawców i zakresu robót, który wykonawca zamierza im powierzyć - wg załącznika nr 6 Jeśli wykonawca nie będzie korzystał z podwykonawców wówczas w załączniku nr 6 wpisuje Nie Dotyczy. Uwaga: W przypadku korzystania z podwykonawców, przed podpisaniem umowy z podwykonawcą Wykonawca przedłoży Zamawiającemu wzór umowy z podwykonawcą. 8. Informację o przynależności do grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt. 5 ustawy Pzp wraz z listą podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, lub informację o tym, że nie należy do grupy kapitałowej - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 7 do SIWZ. 9. Pełnomocnictwo (gdy jest wymagane). 10. W przypadku wykonawców występujących wspólnie na podstawie art. 23 ustawy do oferty należy dołączyć dokumenty: a) pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, o którym mowa w art. 23 ustawy, b) dokumenty wymienione w punktach od 14.6 SIWZ do 14.9 SIWZ i 14.11 SIWZ muszą być złożone przez każdy podmiot, c) pozostałe dokumenty wymienione w pkt. 14 podmioty składają wspólnie jako konsorcjum, d) w przypadku ofert składanych wspólnie warunki zawarte w pkt. 14 muszą być spełnione wspólnie lub przynajmniej przez jeden podmiot.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 90
  • 2 - Gwarancja - 10

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający dopuszcza zmiany postanowień zawartych umów określonych w załącznikach nr 8 w zakresie: przedłużenia terminu realizacji, terminów płatności. Zamawiający może wyrazić zgodę na zmianę postanowień umów pod warunkiem, że zmiany te wynikać będą z okoliczności nieprzewidzianych i niezawinionych przez Wykonawcę (warunki pogodowe, odmienne od przyjętych w dokumentacji warunki terenowe, zwłoka lub odmowa w wydawaniu pozwoleń i uzgodnień przez odpowiednie urzędy, konieczność usunięcia błędów w dokumentacji projektowej). Zmiana postanowień umowy może, pod rygorem nieważności, być dokonana tylko poprzez zawarcie pisemnego aneksu pomiędzy stronami.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.um.skierniewice.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Skierniewice, ul. Rynek 1, 96-100 Skierniewice, Wydział Dróg i Komunikacji (wejście od Placu św. Floriana, pokój 12).

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.06.2016 godzina 11:30, miejsce: Urząd Miasta Skierniewice, ul. Rynek 1, 96-100 Skierniewice, sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Budowa drogi łączącej ul. Jasną z ul. Nowobielańską wzdłuż wiaduktu..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Roboty polegać będą między innymi na budowie drogi wewnętrznej od ul. Jasnej do ul.Nowobielańskiej. Branża drogowa: Droga o parametrach: szerokość jezdni - 3,50 m, szerokość chodnika - 2,00 wyokrąglenie łuku na zjeździe - 5,00; 6,00; 8,00. Konstrukcja jezdni i chodnika: kostka betonowa szara gr. 8 cm, podsypka cementowo-piaskowa 1:4 gr. 3 cm, podbudowa z kruszywa łamanego stab.mech. 0/31,5 gr. 20cm. warstwa kruszywa stabilizowanego cementem, gr 25 cm. po zagęszczeniu (mieszanka z dowozu). Regulacja wysokościowa urządzeń infrastruktury technicznej. Wykonanie ogrodzenia wzdłuż drogi: rozebranie istniejącego ogrodzenia budowa nowego ogrodzenia wraz z furtką i bramą. Branża elektroenergetyczna. Wybudowanie kablowej linii oświetlenia ulicznego, składającej się z 8 słupów oświetleniowych wzdłuż budowanej drogi, ustawionych na fundamentach B 150, z oprawami LED zamocowanych bezpośrednio na słupach. Przebudowa istniejących linii kablowych 2xYAKY 4x120mm2. Szczegółowy zakres robót dla tego zadania jest określony przez przedmiar robót i wykaz cen oraz dokumentację techniczną. Przy wykonywaniu robót należy uwzględnić także decyzje, warunki, uzgodnienia, opinie do opracowanej dokumentacji technicznej..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.10.00.00-8, 45.23.31.00-0, 45.23.13.00-8, 45.23.22.00-4, 45.23.32.90-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 25.08.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Gwarancja - 10

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Remont dojazdu ul. Wańkowicza do budynku Centrum Edukacji Milenium..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Roboty polegać będą między innymi na remoncie nawierzchni drogi w formie placu o powierzchni 962 m2 oraz dostosowanie wysokościowe istniejących miejsc postojowych o nawierzchni z kostki brukowej betonowej o powierzchni 91 m2. Zakres prac obejmuje między innymi: a) roboty przygotowawcze -rozbiórkowe, b) regulacja pionowa włazów studziennych (studzienki kanalizacyjne, wpusty uliczne), c) wykonanie ścieku z kratką na ławie betonowej, d) wykonanie krawężników betonowych na ławie betonowej z oporem, e) wykonanie podbudowy z chudego betonu, f) ułożenie kostki betonowej gr. 6,0 cm na podsypce cementowo-piaskowej 1:4 gr. 3,0 cm. Szczegółowy zakres robót dla tego zadania jest określony przez przedmiar robót i wykaz cen oraz dokumentację techniczną. Przy wykonywaniu robót należy uwzględnić także decyzje, warunki, uzgodnienia, opinie do opracowanej dokumentacji technicznej..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.10.00.00-8, 45.23.31.00-0, 45.23.13.00-8, 45.23.22.00-4, 45.23.32.90-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.08.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Gwarancja - 10

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Remont drogi łączącej ul. Iwaszkiewicza i ul. Prusa..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Roboty polegać będą między innymi na remoncie nawierzchni drogi o długości 191,00m. Zakres prac obejmuje między innymi: a) roboty przygotowawcze: rozbiórkowe, b) regulacja pionowa włazów studziennych (studzienki rewizyjne, wpusty uliczne), c) wykonanie krawężników betonowych na ławie betonowej z oporem, d) wykonanie podbudowy z gruntu stabilizowanego cementem: gr. 15 cm, e) wykonanie podbudowy z kruszywa 0/31,5 stabilizowanego mechanicznie gr. 20cm, f) ułożenie warstwy wyrównawczej z mieszanki mineralno-asfaltowej, g) ułożenie warstwy wiążącej i ścieralnej z mieszanki mineralno-asfaltowej. Szczegółowy zakres robót dla tego zadania jest określony przez przedmiar robót i wykaz cen oraz dokumentację techniczną. Przy wykonywaniu robót należy uwzględnić także decyzje, warunki, uzgodnienia, opinie do opracowanej dokumentacji technicznej..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.12.00.00-8, 45.23.31.00-0, 45.23.13.00-8, 45.23.22.00-4, 45.23.32.90-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.08.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Gwarancja - 10

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Przebudowa ulicy Modrzewskiego na odc. od ul. Lipowej do ul. Młynarskiej..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Roboty polegać będą między innymi na przebudowie ulicy wraz z przebudową sieci telekomunikacyjnej polegającej na przebudowie jezdni, budowie chodników oraz zjazdów, budowie kanalizacji deszczowej oraz przebudowie sieci telekomunikacyjnej. Branża drogowa. Zakres prac obejmuje między innymi: przebudowę jezdni budowę chodników oraz zjazdów Parametry techniczne przebudowywanej ulicy: szerokość jezdni od 5,00m, poszerzenie pasów ruchu na łuku i wlocie po 0,65m, szerokość chodników od 1,75 do 3,0m, zjazdy ze skosami 1,0x1,0m. Branża sanitarna. Wykonanie kanalizacji deszczowej odprowadzającej wody opadowe z nawierzchni pasa drogowego do rowu przez osadnik. Przed osadnikiem należy wykonać studnie chłonną służącą głównie do odprowadzenia wody z kanału deszczowego, który jest posadowiony poniżej dna rowu. Branża telekomunikacyjna. Przebudowa istniejącej sieci telekomunikacyjnej kolidującej z przebudową ul. Modrzewskiego. W celu usunięcia kolizji telekomunikacyjnej z przebudową ul. Modrzewskiego wybudowany zostanie nowy słup telekomunikacyjny oraz przebudowane zostaną kable ziemne warz ze słupkiem kablowym. Na nowo wybudowany słup przebudowane zostaną kable napowietrzne. Nieczynne odcinki telekomunikacyjnej sieci pop przebudowie zostaną zdemontowane. Szczegółowy zakres robót dla tego zadania jest określony przez przedmiar robót i wykaz cen oraz dokumentację techniczną. Przy wykonywaniu robót należy uwzględnić także decyzje, warunki, uzgodnienia, opinie do opracowanej dokumentacji technicznej..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.10.00.00-8, 45.23.31.00-0, 45.23.13.00-8, 45.23.22.00-4, 45.23.32.90-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Gwarancja - 10

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.