eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WałbrzychUtrzymanie czystości i porządku na przystankach komunikacyjnych położonych na terenie Gminy Wałbrzych

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2014-04-10

Wałbrzych: Utrzymanie czystości i porządku na przystankach komunikacyjnych położonych na terenie Gminy Wałbrzych
Numer ogłoszenia: 78481 - 2014; data zamieszczenia: 10.04.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 53819 - 2014r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Wałbrzych - Zarząd Dróg, Komunikacji i Utrzymania Miasta w Wałbrzychu, ul. Matejki 1, 58-300 Wałbrzych, woj. dolnośląskie, tel. 74 6414400, 6414408, faks 74 6414404.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostka budżetowa Gminy Wałbrzych.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Utrzymanie czystości i porządku na przystankach komunikacyjnych położonych na terenie Gminy Wałbrzych.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiot zamówienia Przedmiotem zamówienia jest utrzymanie czystości i porządku na przystankach komunikacyjnych położonych na terenie Gminy Wałbrzych. Przedmiot zamówienia obejmuje Prace z zakresu utrzymania czystości i porządku wykonywane będą na 281 przystankach komunikacyjnych położonych na terenie Gminy Wałbrzych. Zamawiający zastrzega, iż w trakcie realizacji umowy liczba przystanków może ulec zmianie o pięć (zwiększenie do 5 przystanków lub zmniejszenie do 5 przystanków liczby utrzymywanych przystanków). Zamawiający zastrzega, iż w trakcie realizacji umowy może ulec zmianie lokalizacja przystanków objętych zamówieniem. Powyższe zmiany nie będą uprawniać zarówno Zamawiającego, jak i Wykonawcy do zmiany wynagrodzenia umownego za świadczoną usługę. Prace z zakresu utrzymania czystości i porządku na przystankach komunikacyjnych należy wykonywać na całej ich długości, wewnątrz wiaty oraz na obszarze do 3 m za przystankiem, jeśli warunki terenowe umożliwiają dostęp do tego obszaru: - na przystankach komunikacyjnych z zatoką: na całej długości zatoki i szerokości chodnika wraz z zatoką, - na przystankach komunikacyjnych bez zatoki: na długości 15 m od słupka przystankowego w obu kierunkach i na całej szerokości chodnika. W przypadku braku możliwości w terenie dopuszcza się sprzątanie na krótszym odcinku, lecz nie krótszym niż 7,5 m. Usługa będzie realizowana codziennie przez cały okres obowiązywania umowy, zgodnie z podziałem podanym poniżej. Zakres prac wykonywanych w ramach utrzymania czystości i porządku na przystankach komunikacyjnych w dniach, w których nie występują opady śniegu lub gołoledź: - sprzątanie nawierzchni przystanku poprzez zbieranie śmieci i zamiatanie, - opróżnianie koszy na śmieci, - wykaszanie traw i chwastów, - odchwaszczanie. Zakres prac wykonywanych w ramach utrzymania czystości i porządku na przystankach komunikacyjnych w dniach, w których występują opady śniegu lub gołoledź: - odśnieżanie nawierzchni przystanków komunikacyjnych oraz usuwanie oblodzeń, - posypywanie nawierzchni przystanków komunikacyjnych materiałem szorstkim, - usuwanie nawisów śnieżnych i lodowych z infrastruktury przystankowej, - odgarnianie śniegu poza obręb przystanku i składowanie go w pryzmach w sposób nieutrudniający dostępu do przystanku oraz wsiadania do i wysiadania z autobusów, - opróżnianie koszy na śmieci, - zbieranie śmieci. Wykonawca 2 razy w ciągu realizacji umowy, w terminie wskazanym przez Zamawiającego, w ramach wynagrodzenia ryczałtowego, zobowiązany będzie do wywozu nadmiaru składowanego śniegu z przystanków komunikacyjnych w miejsce wskazane przez Zamawiającego. Wykonawca zobowiązany będzie do ciśnieniowego mycia koszy na śmieci jeden raz w miesiącu przez cały okres obowiązywania umowy. Prace wykonywane w ramach utrzymania czystości i porządku na przystankach komunikacyjnych w dniach, w których nie występują opady śniegu lub gołoledź, należy wykonywać codziennie od poniedziałku do niedzieli, przy czym prace porządkowe należy zakończyć do godz. 7:00. Prace wykonywane w ramach utrzymania czystości i porządku na przystankach komunikacyjnych w dniach, w których występują opady śniegu lub gołoledź, należy wykonywać wg schematu: - likwidację śliskości nawierzchni i gołoledzi należy rozpocząć niezwłocznie po ich wystąpieniu, przy czym usunięcie skutków śliskości nawierzchni i gołoledzi należy zakończyć nie później niż 4 godziny od ich wystąpienia, - odśnieżanie nawierzchni należy rozpocząć już w trakcie opadów w celu zapewnienia bezpiecznego wsiadania do i wysiadania z autobusów, przy czym odśnieżanie należy zakończyć nie później niż 4 godziny od zaprzestania opadów. Prace wykonywane w ramach utrzymania czystości i porządku na przystankach komunikacyjnych należy również wykonywać każdorazowo po otrzymaniu telefonicznego bądź pisemnego zgłoszenia od przedstawiciela Zamawiającego, Straży Miejskiej lub Policji (w przypadku zagrożenia dla życia i zdrowia, bezpieczeństwa publicznego, dużego zabrudzenia i zanieczyszczenia przystanku).

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.60.00.00 - Usługi sprzątania oraz usługi sanitarne na obszarach miejskich lub wiejskich oraz usługi powiązane 90.61.00.00 - Usługi sprzątania i zamiatania ulic 90.62.00.00 - Usługi odśnieżania 90.63.00.00 - Usługi usuwania oblodzeń .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10.04.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Magdalena Zaremba, prowadząca działalność gospodarczą pn. GRUPA II Magdalena Zaremba,, ul. Grodzka 19/7, 58-314 Wałbrzych, kraj/woj. dolnośląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 244635,60 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 177552,00

  • Oferta z najniższą ceną: 177552,00 / Oferta z najwyższą ceną: 298799,28

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.