eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi RadomPrzebudowa obiektu mostowego przez rzekę Kobylankę w ciągu drogi powiatowej nr 3540 W Parznice - Skaryszew

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-04-18

Radom: Przebudowa obiektu mostowego przez rzekę Kobylankę w ciągu drogi powiatowej nr 3540 W Parznice - Skaryszew
Numer ogłoszenia: 78485 - 2008; data zamieszczenia: 18.04.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Zarząd Dróg Publicznych w Radomiu, ul. Graniczna 24, 26-600 Radom, woj. mazowieckie, tel. 048 3655801 w. 231.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: radompowiat.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa obiektu mostowego przez rzekę Kobylankę w ciągu drogi powiatowej nr 3540 W Parznice - Skaryszew.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przebudowa obiektu mostowego przez rzekę Kobylankę w ciągu drogi powiatowej nr 3540 W Parznice - Skaryszew w km 8+300 Projekt przewiduje wykonanie przebudowy elementów wyposażenia mostu w zakresie: 1. Roboty rozbiórkowe: - poręczy i chodników, nawierzchni i izolacji płyty pomostu oraz betonu beleczek podporęczowych - w dwóch etapach połówkami jezdni, - rozebranie nawierzchni i podbudowy na dojazdach, pod projektowane płyty przejściowe, - frezowanie nawierzchni na dojazdach, - rozebranie skrzydełek mostu, - rozebranie umocnienia stożków przyczółkowych. 2. Roboty remontowe: - odbudowa skrzydełek, - projekt nadbudowy gr. 13-16 cm żelbetowej płyty pomostu wraz ze wspornikami podchodnikowymi, - wymiana izolacji na całej powierzchm obiektu, - odbudowa belek podporęczowych z cienkowarstwową nawierzchnią z żywic epoksydowych, - budowa płyt przejściowych, - montaż barieroporęczy mostowych (typ podatny), - wykonanie dylatacji typu np. Tarco 5Ox3OxlO cm, - wykonanie nawierzchni bitumicznej KR 3 gr. 4 + 5 = 9 cm, - korekta niwelety na moscie i na dojazdach do mostu, w minimalnym niezbędnym zakresie, - umocnienie stożków nasypowych dyblami betonowymi gr. 12 cm ułożonymi na podsypce cementowo-piaskowej gr. 5 cm, - rzędna dna rzeki oraz przekrój poprzeczny koryta rzeki i światło mostu pozostają bez zmian. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Dokumentacja Projektowa, SST oraz Przedmiar robót. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających na podstawie art. 67 ust 1 pkt 6 ustawy Pzp.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.32.20 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.32.20 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg Oryginalny kod CPV: 45.22.11.10 - Mosty Kod CPV wg słownika 2008: 45.22.11.10 - Roboty budowlane w zakresie mostów .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.09.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: 6500 zł..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust.1 ustawy , nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy oraz spełniają niżej wymienione warunki szczegółowe: 7.1 Potencjał kadrowy Wykonawca musi mieć do dyspozycji kierownika robót z uprawnieniami budowlanymi do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w zakresie budowy mostów lub /i konstrukcyjno- budowlanej, przynależność do Izby Inżynierów Budownictwa, praktykę zawodową potwierdzoną wykazem prowadzonych robót z ostatnich 3 lat. Informacja o kandydatach musi być przedstawiona zgodnie z pkt 8.1.7. SIWZ (Instrukcji dla Wykonawców). 7.2 Potencjał techniczny Wykonawca musi posiadać sprzęt do wykonania robót mostowych i betoniarskich a w szczególności: - zapewnić dostawę betonu klasy B-10 i B-30 - wibratory powierzchniowe min 2 szt - wibratory wgłębne min 2 szt - koparka min 1 szt Zgodnie z art.336 ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r Kodeks cywilny Posiadaczem rzeczy jest zarówno ten, kto nią faktycznie włada jak właściciel ( posiadacz samoistny), jak ten , kto nią faktycznie włada jak użytkownik , zastawnik, najemca, dzierżawca lub mający prawo, z którym łączy się określone władztwo nad cudzą rzeczą ( posiadacz zależny ) W przypadku posiadacza zależnego należy dołączyć odpowiedni dokument potwierdzający ten fakt. 7.3 Doświadczenie Wykonawca musi wykazać, że zrealizował (rozpoczął i zakończył) jako strona umowy w okresie ostatnich 3 lat tj. od 01.01.2005 r do 31.12.2007 r (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w okresie prowadzenia działalności ) co najmniej 2 zadania polegające na budowie przebudowie remoncie kapitalnym mostu lub wiaduktu o rozpiętości przęseł co najmniej 10 m. Ocena spełnienia przez wykonawcę wyżej wymienionych warunków, dokonana będzie na podstawie dokumentów wymienionych w pkt 8 SIWZ w skali 0-1, gdzie: 0 - oznacza nie spełnienie warunku, 1 - oznacza spełnienie warunku. Nie spełnienie któregokolwiek z wyżej wskazanych warunków skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy, a ofertę tego wykonawcy uzna się za odrzuconą.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dokumenty wymagane przez Zamawiającego, potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu: 1.) Oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu określone w art.22 ust.1 ustawy Pzp. zgodne z treścią Formularza 3.1. 2.) Odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej potwierdzające, że profil działalności gospodarczej wykonawcy odpowiada przedmiotowi zamówienia, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3.) Upoważnienie do podpisywania dokumentów - o ile nie wynika ono z wyżej wymienionego dokumentu. 4.) Aktualne informacje z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4-8 ustawy wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5.) Aktualne informacje z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 6.) Aktualne zaświadczenie właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 7.) Informację o osobie, przewidzianej i przygotowanej zawodowo do pełnienia funkcji kierownika robót ( Potencjał kadrowy ) na formularzu zgodnym z treścią Formularza 3.2. Informacja musi zawierać dane na temat kwalifikacji wskazanej osoby, potwierdzające spełnienie warunku, o którym mowa w pkt 7.1 SIWZ (Instrukcja dla Wykonawców). Do informacji winna być dołączona: a) kopia uprawnień budowlanych ( przez uprawnienia budowlane rozumie się uprawnienia do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, o których mowa w ustawie Prawo budowlane ), b) dokument potwierdzający przynależność do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa, c) życiorys zawodowy z wyszczególnieniem nadzorowania przez osobę wskazaną w formularzu 3.2. co najmniej jednej roboty charakterze zbliżonym do przedmiotu zamówienia w okresie ostatnich 3 lat. 8.) Informację o posiadanym sprzęcie ( potencjał techniczny) wymaganych dla realizacji przedmiotu zamówienia, na formularzu zgodnym z treścią Formularza 3.3. Informacja musi potwierdzać spełnienie warunku o którym mowa w pkt 7.2 SIWZ ( Instrukcja dla Wykonawców). 9.) Informację o doświadczeniu Wykonawcy (Doświadczenie zawodowe), na formularzu zgodnym z treścią Formularza 3.3.Informacja musi potwierdzać spełnienie warunku, o którym mowa w pkt 7.3 SIWZ (Instrukcja dla Wykonawców). Do informacji winny być dołączone dokumenty potwierdzające, że wyszczególnione w informacji roboty zostały wykonane należycie- referencje. 10.) Pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegającychsię o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowę o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. 11.) Pełnomocnictwo do podpisywania oferty o ile prawo do reprezentowania Wykonawcy wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą. Dopuszcza się złożenie dokumentów wymienionych w pkt 8.1 ppkt od 2 do 6 SIWZ w formie kserokopii poświadczonych przez Wykonawców za zgodność z oryginałem. 8.2 W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu, dokumenty wymienione w pkt 8.1 ppkt od 1 do 6 SIWZ winny być przedłożone przez każdego Wykonawcę. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie winni ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu lub reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia. 8.3. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa: 1) w pkt. 8.1 ppkt 2, 5, 6 SIWZ składa odpowiedni dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma on siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, b) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie. c) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. 2) w pkt 8.1 ppkt 4 SIWZ składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust 1 pkt 4-8 ustawy Pzp (6.1.d)-h) niniejszej Instrukcji dla Wykonawców). 8.4. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 8.3. SIWZ, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 8.5 Dokumenty, o których mowa w pkt 8.3. i 8.4. SIWZ powinny być wystawione nie wcześniej niż odpowiadające im dokumenty określone w pkt 8.1 ppkt 2 - 6 SIWZ.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http:eurzad.spradom.finn.pl/serwis/przetargi.jsp

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowy Zarząd Dróg Publicznych w Radomiu ul. Graniczna 24 26-600 Radom.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.05.2008 godzina 11:00, miejsce: Powiatowy Zarząd Dróg Publicznych w Radomiu ul. Graniczna 24 26-600 Radom pok. 104.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.