eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KatowiceOPRACOWANIE GRAFICZNE, SKŁAD, WYDRUK ORAZ DOSTAWA INFORMATORÓW PROMUJĄCYCH PO KL W ZAKRESIE DZIAŁAŃ WDRAŻANYCH PRZEZ WUP

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-05-16

Katowice: OPRACOWANIE GRAFICZNE, SKŁAD, WYDRUK ORAZ DOSTAWA INFORMATORÓW PROMUJĄCYCH PO KL W ZAKRESIE DZIAŁAŃ WDRAŻANYCH PRZEZ WUP
Numer ogłoszenia: 78515 - 2013; data zamieszczenia: 16.05.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 152256 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Urząd Pracy, ul. Kościuszki 30, 40-048 Katowice, woj. śląskie, tel. 0 32 757 33 61, faks.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostka organizacyjna samorządu województwa nie posiadająca osobowości prawnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: OPRACOWANIE GRAFICZNE, SKŁAD, WYDRUK ORAZ DOSTAWA INFORMATORÓW PROMUJĄCYCH PO KL W ZAKRESIE DZIAŁAŃ WDRAŻANYCH PRZEZ WUP.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest opracowanie graficzne, skład, wydruk oraz dostawa informatorów promujących Program Operacyjny Kapitał Ludzki w zakresie działań wdrażanych przez Wojewódzki Urząd Pracy w Katowicach. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: Cztery różne informatory, każdy w innym zakresie tematycznym: - informator nr 1 - ogólny o działaniach PO KL wdrażanych przez WUP - 5 000 sztuk, - informator nr 2 - o wsparciu PO KL dla przedsiębiorców i pracowników przedsiębiorstw - 3 000 sztuk, - informator nr 3 - o wsparciu PO KL dla osób nieaktywnych zawodowo - 7 000 sztuk, - informator nr 4 - o wsparciu PO KL dla osób zamierzających podjąć działalność gospodarczą - 5 000 sztuk. Okładka: format wymiar A5 pionowo 148 mm x 210 mm, co najmniej 250gm2, kolorystyka okładki 4+4, folia mat, lakier wybiórczy UV (tekst, logotypy oraz inne elementy wskazane przez Zamawiającego - maksimum 25% powierzchni okładki); środek: kolorystyka środka 4+4, co najmniej 170 gm2, papier kreda błyszczący, lakier wybiórczy UV na wszystkich tytułach i podtytułach oraz wybranych obiektach graficznych maksimum 25 % powierzchni każdej strony - do akceptacji przez Zamawiającego; sposób łączenia: bindowanie spiralne wzdłuż dłuższego lewego brzegu (parametry oraz kolor spirali do akceptacji Zamawiającego). Objętość: 4 strony okładki + maksymalnie 24 strony środka (do akceptacji przez Zamawiającego), wysokość i rodzaj czcionki do ustalenia z Zamawiającym podczas realizacji zamówienia. Zamówienie obejmuje również skład i projekt graficzny informatorów - przedstawienie do akceptacji Zamawiającemu 3 różnych projektów do każdego z informatorów (łącznie 12 różnych projektów). Projekt ma zawierać kolorowe zdjęcia i grafiki o tematyce korespondującej z treścią stosownego informatora - zapewnione przez Wykonawcę (nabycie praw do wykorzystania zdjęć i grafik leży po stronie Wykonawcy), wszystkie elementy graficzne projektu przedstawione do akceptacji Zamawiającego. Zamawiający przekaże Wykonawcy treść każdego z informatorów oraz niezbędne logotypy. Projekty wszystkich informatorów w pokrewnej stylistyce, natomiast w każdym z informatorów należy zaproponować odrębne (niepowtarzalne) zestawienia grafik i zdjęć. Uwagi ogólne: -Logotypy oraz treść informacji umieszczonych na projektach graficznych przekaże Zamawiający w formie elektronicznej w terminie 3 dni od podpisania umowy. -Skład materiałów wraz z projektami graficznymi jest uwzględniony w cenie usługi, a przed drukiem gotowy projekt musi być przedstawiony do ostatecznej akceptacji przez Zamawiającego. -Dostawa na koszt Wykonawcy. -Wykonawca przekaże gotowe (wydrukowane, zszyte i zapakowane) informatory w okresie 45 dni kalendarzowych od daty przekazania treści każdego z nich przez Zamawiającego, jednak nie później niż do 15 lipca 2013 r. -W ramach opakowania zbiorczego informatory pakowane po 100 szt. -Zamawiający zastrzega sobie prawo do przekazywania treści kolejnych informatorów w różnych, oddalonych w czasie terminach. -Nadruki na okładce zgodne z Wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach PO KL - logo Unii Europejskiej z podpisem Unia Europejska Europejski Fundusz Społeczny, Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, adres strony internetowej Wojewódzkiego Urzędu Pracy, logotyp Śląskie. Pozytywna energia i logo Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Katowicach. Na ostatniej stronie okładki należy zamieścić informację o współfinansowaniu publikacji ze środków UE w ramach EFS oraz o bezpłatnym charakterze publikacji - treść informacji zostanie podana przez Zamawiającego. -W przypadku technicznej niemożliwości zastosowania w poszczególnych pozycjach wszystkich wymaganych w nich elementów (logotypów, grafik, zdjęć lub treści), Zamawiający zastrzega sobie prawo do modyfikacji ich zakresu. -Wykonawca przekazuje Zamawiającemu prawa do dysponowania użytymi w materiałach formami graficznymi, udzielając rocznej licencji na ich wykorzystanie na wszystkich polach eksploatacji. W ciągu 3 dni roboczych od przekazania ostatniego wydrukowanego informatora Wykonawca przekaże również wszystkie wykorzystane w informatorach grafiki w formacie .cdr, .pdf (graficzny) oraz .eps, jak również przekaże wersje elektroniczne wydrukowanych informatorów w formacie .pdf..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.82.25.00 - Usługi projektów graficznych 79.82.30.00 - Usługi drukowania i dostawy .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Usługa współfinansowana przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Pomocy Technicznej Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16.05.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 17.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • GUTEKPRESS Sp. z o.o., ul. Ciołka 11a/412, 01-445 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 37400,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 27158,40

  • Oferta z najniższą ceną: 27158,40 / Oferta z najwyższą ceną: 86259,90

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.