To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2017-05-04
Ogłoszenie nr 78524 - 2017 z dnia 2017-05-04 r.
Lubawka: "Inspektor nadzoru inwestorskiego" dla robót budowlanych p.n.: "Zwiększenie efektywności energetycznej budynku Zespołu Szkół Publicznych w Chełmsku Śląskim"
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
tak
Nazwa projektu lub programuProjekt współfinansowany z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Dolnośląskiego 2014 - 2020.
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 66432-2017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Lubawka, krajowy numer identyfikacyjny
23082133900000, ul.
Pl. Wolności
1,
58-420
Lubawka, państwo
Polska, woj.
dolnośląskie, tel.
516 321 619, faks
75 741 12 62, e-mail
viceburmistrz@lubawka.net.pl
Adres strony internetowej (URL): www.lubawka.eu
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
"Inspektor nadzoru inwestorskiego" dla robót budowlanych p.n.: "Zwiększenie efektywności energetycznej budynku Zespołu Szkół Publicznych w Chełmsku Śląskim"
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):IGKiP.K.271.4.2017
II.2) Rodzaj zamówienia:Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia są usługi związane z nadzorowaniem robót budowlanych, wszystkich branż, polegających na termomodernizacji budynku Zespołu Szkół Publicznych położonego przy ul. Kolonia 14 w Chełmsku Śląskim gmina Lubawka. Zakres robót obejmuje w szczególności docieplenie ścian z ościeżami, docieplenie stropodachu, izolacje ścian fundamentowych, częściową wymianę stolarki, remont komina, wymianę źródła ciepła, wymianę instalacji centralnego ogrzewania, ciepłej wody użytkowej z pracami towarzyszącymi. Kompleks szkolno-przedszkolny został oddany do użytku 1985 roku. Jest to obiekt wolnostojący, składający się z pięciu połączonych ze sobą segmentów. Dane techniczne obiektu: Powierzchnia zabudowy: 2 251,00 m2 Kubatura: 13 825,m3 Powierzchnia użytkowa: 4 242,20 m2. Roboty budowlane podzielone zostały na dwie części ale wykonywane będą przez jednego Wykonawcę z udziałem Podwykonawcy. Zamawiający dokonał już wyboru Wykonawcy. Część I robót obejmuje wykonanie robót budowlanych tj. docieplenie ścian budynku, docieplenie ścian piwnic, docieplenie stropodachu, wymianę pokrycia dachu, wymianę rynien i rur spustowych, wymianę instalacji odgromowej na podtynkową, wymianę parapetów zewnętrznych, wymianę krat okiennych, remont wejścia do budynku, wykonanie częściowej opaski wokół budynku, izolację fundamentów, częściową wymianę stolarki okiennej i drzwiowej, remont komina. Prace w poszczególnych segmentach zostały szczegółowo opisane w Rozdziale 3 pkt 3.2 SIWZ. Część II robót obejmuje wykonanie robót branży sanitarnej i elektrycznej wraz z dostawą fabrycznie nowych urządzeń. Szczegółowy zakres prac został opisany w Rozdziale 3 pkt 3.3 SIWZ.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.5) Główny Kod CPV:
71520000-9
Dodatkowe kody CPV:
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28/04/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT34123.62 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert1 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Sprawdź tą firmę: IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM dane rejestrowe jakie przetargi wygrała firma Cena wybranej oferty/wartość umowy 56580.00 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI LUBAWKA
- "Zimowe utrzymanie dróg gminnych i wewnętrznych na terenie Gminy Lubawka w sezonie 2024/2025".
- Dostawa pojemników do gromadzenia odpadów komunalnych wraz z ich rozstawieniem na terenie Miasta i Gminy Boguszów Gorce
więcej: przetargi LUBAWKA »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.