eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi PiłaSukcesywna dostawa cysternami samochodowymi oleju napędowego (PN-EN590:2013) oraz usługa bezgotówkowego tankowania benzyną bezołowiową 95 pojazdów Spółki Wodno - Ściekowe GWDA z podziałem na zadania

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2016-04-06

Piła: Sukcesywna dostawa cysternami samochodowymi oleju napędowego (PN-EN590:2013) oraz usługa bezgotówkowego tankowania benzyną bezołowiową 95 pojazdów Spółki Wodno - Ściekowe GWDA z podziałem na zadania
Numer ogłoszenia: 78528 - 2016; data zamieszczenia: 06.04.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Spółka Wodno-Ściekowa "GWDA" Spółka z o.o. , ul. Na Leszkowie 4, 64-920 Piła, woj. wielkopolskie, tel. 67 213 61 54, faks 67 212 45 59.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gwda.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Spółka z o.o..

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sukcesywna dostawa cysternami samochodowymi oleju napędowego (PN-EN590:2013) oraz usługa bezgotówkowego tankowania benzyną bezołowiową 95 pojazdów Spółki Wodno - Ściekowe GWDA z podziałem na zadania.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: ZADANIE Nr 1 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa cysterną samochodową oleju napędowego w ilości 45 000 litrów sukcesywnie w okresie od daty podpisania umowy przez okres jednego roku lub do dnia zakupienia całkowitej ilości paliwa, określonej w umowie w zależności od tego, które ze zdarzeń wystąpi wcześniej. Jednorazowa wielkość dostawy będzie się kształtowała między 2 500 a 3 000 litrów na teren Zamawiającego znajdujący się przy ul. Na Leszkowie 4 w Pile. 2. Dostarczane paliwa powinny spełniać wymagania jakościowe i posiadać odpowiednie atesty dopuszczające je do sprzedaży na rynku polskim. 3. Zamawiający wymaga , aby najbliższa stacja paliw Wykonawcy była nie dalej niż w odległości 10 km od siedziby Zamawiającego. 4. Oferowana cena JEDNOSTKOWA brutto powinna zawierać między innymi następujące elementy jak: koszty transportu, koszty załadunku i rozładunku, ubezpieczenie przedmiotu umowy do czasu przekazania go Zamawiającemu, koszty instalacji w miejscu dostawy, cło, koszty odprawy celnej, podatek VAT. udzielony upust 5. Zamawiający dopuszcza wahania zakupu faktycznie podanych ilości do 20 % od ilości podanej w pkt.1 na zasadach ustalonych w umowie. 6. Na wartość zamówienia składać będzie się ilość zrealizowanych dostaw w okresie obowiązywania umowy x suma cen jednostkowych z danego dnia zakupu ( z dystrybutora) pomniejszona o stały udzielony upust przez Wykonawcę. 7. W okresie od 1 października do 31 marca olej napędowy musi być o polepszonych właściwościach niskotemperaturowych - zimowy , natomiast w okresie od 1 kwietnia do 30 września - olej napędowy standardowy - letni. Warunki dostawy, które musi spełniać Wykonawca 1) Olej napędowy dostarczany będzie do siedziby Spółki Wodno - Ściekowej GWDA Sp. z o.o. mieszczącej się przy ul. Na Leszkowie 4 w Pile, na koszt i ryzyko Wykonawcy, autocysternami, w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 14:00, na podstawie złożonego przez Zamawiającego zamówienia faksem lub drogą elektroniczną. 2) Dostarczenia paliwa transportem Wykonawcy na jego koszt i ryzyko oraz zatankowania paliwa do zbiornika FORTIS TANK 3000 poprzez Eurozłącze 2. Maksymalny czas realizacji dostawy liczony od momentu złożenia zamówienia (faksem lub telefonicznie) - min. 1 dzień roboczy, max. 3 dni robocze. Termin dostawy stanowi jedno z kryterium oceny ofert. 3) Dostarczenia paliwa zgodnego z Polską Normą: PN - EN 590+A1; 2011 Paliwa do pojazdów samochodowych - Oleje napędowe - wymagania i metody badań oraz z wymaganiami zawartymi w obwieszczeniu Ministra Gospodarki z dnia 10 maja 2013 r. w sprawie ogłoszenia jednolitego tekstu rozporządzenia Ministra Gospodarki w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych, przy czym przepisy rozporządzenia są bezwzględnie obowiązujące. 4) Do każdej dostawy Wykonawca dołączy dowód nalewu paliwa, łącznie z aktualnym świadectwem jakości. Dokumenty te winny być zgodne z aktualnie obowiązującymi przepisami w tym zakresie. 5) W ramach umowy (ceny złożonej oferty) Zamawiający ma prawo wykonać dwa razy w dowolnie wybranych przez siebie dostawach na koszt Wykonawcy badania dostarczonego oleju napędowego w zakresie zgodności jakości tego paliwa z Polskimi Normami i świadectwem jakości. W takim przypadku, w chwili pobierania próbek uprawniony przedstawiciel Zamawiającego jest zobowiązany poinformować o fakcie uprawnionego przedstawiciela Wykonawcy. 6) W przypadku stwierdzenia, że dostarczony olej nie spełnia, któregokolwiek z parametrów Polskiej Normy Zamawiający może żądać wymiany wadliwego paliwa wraz z całym zapasem na wolne od wad w terminie 24 godzin licząc od chwili powiadomienia Wykonawcy. Brak wymiany paliwa na wolne od wad w wyznaczonym terminie skutkuje nałożeniem kary umownej, określonej w § 5 ust. 1 lit. c) umowy i prawem Zamawiającego do rozwiązania umowy ze skutkiem natychmiastowym. 7) Wykonawca poniesie koszt badania w przypadku wyniku negatywnego. Analizy nie może wykonać jednostka, która wystawiała dostarczone przy dostawie świadectwo jakości. 8) Rozbieżność polegająca na niezgodności parametrów próbki paliwa z danej dostawy z parametrami wynikającymi z dostarczonego świadectwa jakości producenta potwierdzona badaniem laboratoryjnym, uważana będzie jako dostawa niezgodna z zamówieniem. Konsekwencja uznania dostawy jako niezgodnej z zamówieniem będzie natychmiastowy odbiór dostarczonego wadliwego paliwa przez Wykonawcę na jego koszt i niezwłoczne dostarczenie oleju napędowego wolnego od wad oraz pokrycie wszystkich kosztów i strat poniesionych przez Zamawiającego spowodowanych wadliwą dostawą. 9) Wielkość dostawy na podstawie, której zostanie wystawiona faktura VAT ustalona jest na podstawie pomiarów ilości oleju napędowego wykonanych w trakcie przyjmowania dostawy przez Zamawiającego w jego siedzibie. Ilość paliwa wyrażona jest w litrach. Pomiar odbywa się na podstawie urządzeń posiadanych przez Zamawiającego w odniesieniu do temperatury 15 0 C. 10) Cena dostawy obejmuje wszelkie płatności i opłaty związane z wykonaniem przedmiotu dostawy, które pokrywa Wykonawca, w tym koszty transportu oraz ewentualnego badania laboratoryjnego jakości oleju napędowego. 11) Wykonawca zobowiązany jest posiadać ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności przez cały okres trwania umowy. 12) Zapłata za dostawę nastąpi w terminie nie krótszym niż 14 dni na konto wskazane w poprawnie wystawionej fakturze VAT. 13) W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego, Wykonawca składa następujące dokumenty: a) normę zakładową ( lub warunki techniczne) producenta oferowanego oleju napędowego, potwierdzającą spełnienie wymagań stawianych olejowi (wg tabeli określonej w Dz.U. z 2015 poz. 1680), b) kartę charakterystyki produktu niebezpiecznego. c) gwarancję ciągłości dostaw - aktualne oświadczenie lub potwierdzenie producenta oferowanego oleju napędowego, o zapewnieniu ciągłości dostaw oleju napędowego dla Spółki Wodno - Ściekowej GWDA Sp. z o.o. w czasie trwania umowy (dotyczy standardowego oleju napędowego jak i oleju napędowego o polepszonych właściwościach niskotemperaturowych). 14) Upust procentowy jest stały. Upust na olej napędowy o polepszonych właściwościach niskotemperaturowych powinien być analogiczny jak w przypadku oleju standardowego. ZADANIE Nr 2 1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa benzyny bezołowiowej Pb 95 na potrzeby Spółki Wodno - Ściekowej GWDA w stacjach/punktach paliw wskazanych przez Wykonawcę w ilości 2.000 litrów. 2. Wielkość dostawy jest szacunkowa, a ich realizacja uzależniona będzie od potrzeb Zamawiającego. Zamawiający dopuszcza wahania zakupu faktycznie podanej ilości w pkt.1. 3. Wykonawca zrzeka się wszelkich roszczeń z tytułu nie wykorzystania w trakcie trwania umowy pełnej ilości przedmiotu umowy określonej w punkcie 1 . 4. Wykonawca zobowiązuje się do tankowania pojazdów Zamawiającego w swoich punktach, stacjach paliw sukcesywnie w terminie od dnia podpisania umowy przez okres jednego roku lub do dnia zakupienia całkowitej ilości paliwa, określonej w umowie w zależności od tego, które ze zdarzeń wystąpi wcześniej. 5. Forma poboru paliwa przez odbiorców np. karty, zestawienia, upoważnienia itp. zostanie doprecyzowana w umowie po uzgodnieniu z wybranym Wykonawcą 6. Przedmiot zamówienia powinien spełniać wymogi określone w Polskiej Normie i posiadać świadectwa jakości oraz w obwieszczeniu Ministra Gospodarki z dnia 10 maja 2013 r. w sprawie ogłoszenia jednolitego tekstu rozporządzenia Ministra Gospodarki w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych, przy czym przepisy rozporządzenia są bezwzględnie obowiązujące. - benzyna bezołowiowa Pb95 - PN-EN 228 7. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca posiadał stację paliw czynną we wszystkie dni tygodnia. 8. Miejscem realizacji tankowania (zakupu) są stacje paliw na terenie Polski. 9. Zamawiający nie przewiduje magazynowania paliw we własnych zbiornikach. Możliwość tankowania benzyny bezołowiowej także do kanistrów. 10. Zakup paliw odbywał się będzie zgodnie z istniejącymi cenami na dystrybutorze w momencie tankowania pomniejszonymi o stały upust w % (podany w ofercie). Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych, tj. złożenia oferty na całość zamówienia, czyli na ZADANIE NR 1 i ZADANIE NR 2 lub na jedno z dwóch zadań..

II.1.5)

V przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówienia uzupełniającego do wysokości 20% podstawowego zamówienia na dostawy zgodnie z art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 ustawy Pzp.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.13.21.00-4, 09.13.41.00-8.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca musi wykazać, że posiada aktualną koncesję wydaną przez Urząd Regulacji Energetyki na obrót paliwami ciekłymi wydana na podstawie ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 r. Prawo energetyczne (tj. Dz.U.z 2012 r., poz. 1059 ze zmianami). (DOTYCZY Wykonawców składających ofertę na zadanie nr 1 i 2). Zamawiający dokona oceny na podstawie złożonych dokumentów oraz oświadczenia Wykonawcy w trybie art. 22 ust. 1 ustawy Pzp. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 2 do SIWZ.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat, przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres działalności jest krótszy w tym okresie zrealizował co najmniej 3 zamówienia polegające na dostawie minimum 35 000 litrów oleju napędowego, wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że te dostawy te zostały wykonane należycie. Wykonawca potwierdza spełnienie warunku poprzez złożenie wykazu dostaw oraz oświadczenia sporządzonego wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ. (DOTYCZY Wykonawców składających ofertę na zadanie nr 1 ) Ocena spełniania tego warunku nastąpi na podstawie weryfikacji wykazu dostaw, sporządzonego zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 5 do SIWZ. oraz na podstawie oświadczenia wykonawcy w trybie art. 22 ust. 1 ustawy Pzp. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 2 do SIWZ.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocena spełniania tego warunku nastąpi na podstawie oświadczenia wykonawcy w trybie art. 22 ust. 1 ustawy Pzp. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 2 do SIWZ.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocena spełniania tego warunku nastąpi na podstawie oświadczenia wykonawcy w trybie art. 22 ust. 1 ustawy Pzp. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 2 do SIWZ.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z przedmiotem zamówienia z sumą gwarancyjną nie mniejszą niż 100 000 PLN (słownie: sto tysięcy złotych) w postaci opłaconej polisy. (DOTYCZY Wykonawców składających ofertę na zadanie nr 1 ) Ocena spełniania tego warunku nastąpi na podstawie weryfikacji załączonych dokumentów, oraz na podstawie oświadczenia wykonawcy w trybie art. 22 ust. 1 ustawy Pzp. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 2 do SIWZ.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1) formularz ofertowy - załącznik nr 1 do SIWZ 2) formularz asortymentowo - cenowy - zał. nr 1a do SIWZ 3) Pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu, w szczególności w przypadku podmiotów występujących wspólnie - (jeżeli dotyczy) przygotowane zgodnie z zapisami SIWZ

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 90
  • 2 - Termin dostawy - 10

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Przewiduje się możliwość zmiany, postanowień zawartej Umowy w przypadku, gdy zmiany te będą korzystne dla Zamawiającego oraz gdy są one konieczne do prawidłowej realizacji przedmiotu zamówienia.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gwda.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: www.gwda.pl.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.04.2016 godzina 11:00, miejsce: siedziba Zamawiającego ul. Na Leszkowie 4, 64-920 Piła, sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Sukcesywna dostawa cysternami samochodowymi oleju napędowego (pn-en590:2013) oraz usługa bezgotówkowego tankowania benzyną bezołowiową 95 pojazdów Spółki Wodno - Ściekowej Gwda z podziałem na zadania..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa cysterną samochodową oleju napędowego w ilości 45 000 litrów sukcesywnie w okresie od daty podpisania umowy przez okres jednego roku lub do dnia zakupienia całkowitej ilości paliwa, określonej w umowie w zależności od tego, które ze zdarzeń wystąpi wcześniej. jednorazowa wielkość dostawy będzie się kształtowała między 2 500 a 3 000 litrów na teren zamawiającego znajdujący się przy ul .Na Leszkowie 4 w Pile..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.13.41.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Termin dostawy - 10

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Sukcesywna dostawa cysternami samochodowymi oleju napędowego (PN-EN590:2013) oraz usługa bezgotówkowego tankowania benzyną bezołowiową 95 pojazdów Spółki Wodno - Ściekowej Gwda z podziałem na zadania..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa benzyny bezołowiowej Pb 95 na potrzeby Spółki Wodno - Ściekowej GWDA w stacjach/punktach paliw wskazanych przez Wykonawcę w ilości 2.000 litrów..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.13.21.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Termin płatności faktur - 10

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.